fantastische produkten

Ik voel me een stuk fitter sinds ik producten van Superfood gebruik.

Betrouwbaar

Ik heb al meer keer iets besteld, altijd snel en goed

Fijne en eerlijke producten... Zéér tevreden.

Makkelijk te bestellen, snelle levering...

Goede, betrouwbare, eco-vriendelijke producten en snelle levering!

IK ben druk bezig met gezond leven en SuperFood.nl draagt daar een belangrijke steen aan bij. Verder zijn ze ook met het milieu en duurzame verpakkingen bezig. Gezonde mensen en een gezonde planeet. Daar sta ik helemaal achter!

super

Geweldige producten en zeer snelle levering.Top!!

Ik heb nog geen produkt ontvangen dus kan ook niet beoordelen....

Ik woon in Griekenland, heb op 13/09/2020 besteld en op 21/09/2020 nog geen produkten gekregen :( Ik heb ook geen manier om te zien of mijn produkten gestuurd zijn, onderweg zijn of wat dan ook

Goedemorgen beste klant, Dank voor uw feedback. Heel vervelend dat u het pakket in Griekenland nog niet heeft ontvangen. Ik probeer met u in contact te komen zodat we kunnen kijken hoe we dit kunnen gaan oplossen. Graag hoor ik van u. Met vriendelijke groet, Jeroen

Snelle levering en super die voedingssupplementen

Ik ben erg tevreden !!

Geweldig feest voor mijn lichaam en brein.

"Wil ik anders in m'n velletje zitten kies ik voor een "nieuwe" eetgewoonte." Ik hoef niet af te vallen, maar wil met thuis fitness training wel gezond eten. Verbluffende resultaten met superfoods. Mooiere huid, steviger haar, strak in de lak lichaam en niet onbelangrijk een rustige stoelgang. Misschien effe wennen aan smaak en voorkeuren, maar uiteindelijk zie ik de voordelen. Ik eet tot nu toe alleen 's ochtends een portie superfoodies in verschillende samenstellingen en bereid met Alpromelk (in diverse smaken) vanwege mijn koemelk intolerantie. Belangrijke extra sinds kort is Krill olie.

Goed verpakt en snel geleverd.

prima ervaring

Vlotte verwerking van mijn bestelling en goede kwaliteit producten

Snelle levering, goed product

Snelle levering. Uitstekende kwaliteit.

Altijd snel en als er iets mis gaat, krijg je meteen bericht.

Interessant aanbod met duidelijke omschrijvingen ter aanbeveling van de producten. Snelle service. De communicatie hapert soms een beetje.

zeer goede vitamines voor een betaalbare prijs.

Over de vitamines B12 & D3 ben ik zeer tevreden, als eerste een snelle levering. De vitamines worden geleverd in vloeibare vorm waardoor innemen makkelijk word en na het innemen voel ik bijna gelijk de werking. Eindelijk iets zonder een waslijst aan hulpstoffen en suiker die je helemaal niet nodig hebt. JA .. ik zou dit echt aan iedereen aanraden.

fast delivery

great products and fast delivery

Unieke produkten

Produkten zoals zuivere bottenbouillon en goat ghee kan ik hier kopen, ik weet echt geen andere betrouwbare webshop waar ik daarvoor terecht kan, dus heel blij hiermee. Heb een drukbezet leven en de allerbeste produkten voor mijn gezondheid zijn van levensbelang. Blij met superfoods.nl

Goed bezig

Love

uitstekende kwaliteit, markt conform geprijsd, prima service, veel informatie, groot assortiment.

ik koop al een paar jaar Green Juice, bruine rijst eiwitpoeder en sinds dit jaar ook Luminous. verder zo hier en daar wat losse producten. Zodoende voed ik mezelf gezond, voldoende, met uitstekende kwaliteits producten. ik vind dit van wezenlijk belang; in het algemeen en zeker extra in deze Corona tijd.

Leerzaam

Snelle levering, milieu vriendelijk verpakking, heel fijn om te kunnen chatten en direct antwoorden te krijgen op eventuele vragen die je hebt. Ik leer ook nog steeds bij over wat waarvoor dient door de uitgebreide beschrijving bij de producten.

Ik leer bij jullie zo ontzettend veel over voeding. De greenjuice geeft mij zekerheid dat ik een bom aan gezonde voedingsstoffen binnen krijg samen met de eiwitshakes. De video’s met uitleg zijn zo stimulerend en goed uitgelegd. Ik had jullie jaren geleden tegen moeten komen. Ik ben heel tevreden.

Gebruik al tijden green juices . Ben er aan gewend ( zijn lekkere drankjes

Nadal twee keer het groen boek gratis ontvangen . Goede service voor ander boek . Super blij mee

Het werkt!

Heel veel dank voor de green juice, het geeft me een " alles klopt weer " gevoel.

Prima gedaan

Bijzonder goed

Een goed, betrouwbaar bedrijf met uitstekende producten

Mijn bestelling (Green Juice) werd direct na mijn bstelling klaargemaakt en verstuurd. Green Juice is top spul.

Volledige site met veel info en wordt altijd keurig geïnformeerd over de leveringen.

Prima. Alles dik in orde.

heel goed

ik gebruik Luminous nu 2 maanden en ben blij met de resultaten.