Perfect. 3 x ook tijd bezord en op juiste plaats rond huis na overleg

Perfecte service

Snel en vriendelijk

Ruime keuze Duidelijk Goede communicatie En Snelle levering

Steengoed

Goed geregeld, fijn contact, volgende keer zeker weer.

Perfect!

Snelle levering en prachtig grind! Top bedrijf

Zeer goede service

Netjes en op tijd geleverd.

Snelle levering en erg klantvriendelijk

Van bestellen tot levering goede comminicatie, snelle levering, klantvriendelijk en in overleg is er veel mogelijk. Zeer tevreden.

precies zoals besteld van goede kwaliteit

betrouwbaar gevoel en correcte en vriendelijke levering

Netjes op afgesproken tijd geleverd

Beleefde chauffeur die netjes de zakken heeft neergezet waar ik om had gevraagd.

De comunicatie was via de mail was super wist duidelijk en ook gewoon antwoord terug kunnen veel nog van leren

Goed en snel geleverd

Goed en snel geleverd. Ook precies op de aangegeven plaats.

Mooi grind!

Mooi grind voor de deur afgeleverd. De chauffeur was wel extreem chagrijnig omdat eea niet naar wens verliep. Fout lag bij ons dat moet gezegd(verkeerde tijd genoteerd waardoor hij 10min moest wachten voordat we open konden doen). De manier waarop hij ons echter vervolgens afblafte getuigde van bijzonder weinig smaak en klantvriendelijkheid. Cursus flexibiliteit is misschien ideetje!?

Perfect en snel

Snelle levering Mooie stenen In m’n voortuintje gezet zodat t niemand in de weg stond

Is makkelijk bij te bestellen je krijg heel makkelijk iemand aan de lijn die je ook heel goed help en het word netjes afgeleverd. En is goedkoop niet duur. Is ook veilig als je het niet aan durft kan je ook bij de deur betalen als hun het komen brengen.

Het grind werd netjes afgeleverd en de betaling ging via de chauffeur

Op tijd, netjes, efficiënt

Levering ca. 8 ton materiaal in degelijke bigbags

Super kwaliteit en goede service ik ben zeer tevreden

Goed en netjes afgeleverd

De bestelling is volgens afspraak op de juiste datum geleverd. De chauffeur heeft de goederen netjes op de aangewezen plek neergezet. Super service!

Goed grind

Goed grind, snel geleverd.

Snelle levering voor een goede prijs

Nette aardige chauffeur, belde netjes half uur van tevoren zoals ik had gevraagd , grind mooi op pallet recht voor de deur gelost , goede kwaliteit grind . Kortom geslaagde aankoop

Goede service en snel

Zelf verkeerd bestel maar kon het gewoon omruilen zonder problemen

Ik gaf aan graag een briefje bij de levering te doen, omdat het een cadeau voor mijn vader was. Jullie hebben geheel zelf de big bag leuker gemaakt door er ballonnen op te tekenen!

Heldere communicatie, prettige mensen en goede producten

Prima ervaring. Prettige chauffeur die de levering kwam brengen en uiteindelijk blij met de geleverde producten.