Goed bedrijf.

Klantgerichte mensen die hard werken voor een eerlijke prijs.

Goed en volgens afspraak

Chauffeur levert de materialen op de afgesproken plek Vooraf een mailtje Hoeilaart ze ongeveer arriveren

Duidelijke communicatie, mooi grind en ze doen wat ze beloven!

Topgeleverd

Gewoon oke, ik bestel en het is gekomen.

Gewoon oke, ik bestel en het is gekomen.

Snelle en levering

Vriendelijke bezorger en keurig afgehandeld

Goed product en goede service

Keurig op afgesproken tijd op de gewenste plek afgeleverd.

Helemaal goed, als altijd.

Betrouwbare leverancier.

Na prettig telefonisch overleg over afleveringsdag en tijd is alles keurig verlopen, de chauffeur was erg vrij en behulpzaam, heel fijn allemaal.

Duidelijk en snel geregeld.

Alles was snel geregeld. Chauffeur was een topper, heeft alles gelost op de gevraagde plek ondanks dat het lastig was is het hem wel gelukt. Vaak willen de chauffeurs niet veel moeite doen.

snel en duidelijk

mooie kwaliteit split, netjes afgeleverd

Snelle levering vriendelijke chaffeur. Pinnen bij aflevering.

Ik heb even moeten nxvragen hoe het met mijn bestelling ging omdat ik die niet via de site zonder account kon nagaan. Daarna goede communicatie en levering. Chauffeur zetten de big bags op de doir3 ons gewenste plek. Dat scheelt gesjouw. De grootte van het split varieerde wel wat. 16-25 mm, dan verwacht je niet teveel gruis. Dat zat helaas wel verder naar onderen. Verder prima tevreden.

Uitstekend!

Wit grind besteld en paar dagen later toch ook maar een bigbag zand erbij. Telefonisch is mij door medewerkers aangegeven hoe dat in één levering geleverd kon gaan worden. Ook via e-mail snel en duidelijk bevestigd. Chauffeur heeft beide bigbags keurig afgeleverd op de door mij gevraagde plek. Uitstekend en niets op aan te merken!

Bijzonder goede service

Zij zijn: meedenkend, behulpzaam, leveren een product met kwaliteit precies wat je had verwacht en snel ook.

geweldig

Werd netjes aangeven dat er een kruis in het midden gemaakt moest worden zodat die kraan het grind kon verspreiden zodat niet alles op een hoop lag helemaal top vriendelijke mederwerker

Mooi op tijd geleverd, op de plaats die gewenst is. Goede kwaliteit grind.

Tijdige en goede levering

uitstekend materiaal en prima levering.

Perfecte levering mooi binnen de gestelde tijd.

De chauffeur was super behulpzaam en vriendelijk ik geef hem een 10.

pima spullen en correcte aflevering

D aflevering was prima, bij het lossen werd keurig gvraagd waar ik de spullen neergezet wilde hebben, omdat het op een plek niet ging werd onmiddellijk aangegeven dat een andere losplaats beter zou zijn.

keurig vlgs afspraak geleverd door een heel vriendelijke chauffeur

keurig vlgs afspraak geleverd door een heel vriendelijke chauffeur

Komt gemaakte afspraken goed na

Flexibele meedenkende chauffeur

Bezorging precies volgens afgesproken tijd. Zeer mooi split, wij zij erg tevreden

Goed geregeld

n.v.t.

Vlot en duidelijk

Evenals in 2014, nu weer een heel fijn contact. Spullen weer snel en netjes afgeleverd. Vriendelijke medewerks