Makkelijk bestelproces Goede communicatie met planning Correcte levering door chauffeur Voldoet volgens verwachting Zeer tevreden

Service prima

Voor de derde x bestelling gedaan dus dit wil zeggen dat ik tevreden ben. Goede tijdafspraak.

Alles keurig verlopen!

Goed.

prima geregeld goede prijs kwaliteit

Het is prima geregeld de prijs kwaliteit verhouding is goed. Vooruit betaald en kregen keurig een mail wanneer het bezorgd werd. Wel is het handig dat je dan toch thuis bent want je wilt zelf bepalen waar het geplaatst wordt. En dat is dan weer het nadeel van vooruit betalen bij dit soort dingen.

Keurig

Geweldig kwaliteit vulkanisch stenen, top service, top chauffeur snelle levering

Snelle levering. Mooi product

Mooie kwaliteit grind

Snelle en nette levering!

Precies op afgesproken tijd gelverd. Scherpe prijs!

Makkelijk besteld en snelle levering!

Al 2 bestellingen gedaan van siergrind en 2 keer een goede prijs en snel geleverd. Ook bij levering een vriendelijk gezicht en proper afgeleverd op de gewenste plaats!

Gewoon goed, service zoals service hoort te zijn

Duidelijke afspraken vriendelijk en attent

Goeie website en zeer snelle en correcte levering

snel plezierig en optijd

Grindmatten minder stevig, service is top

Ik had grind en grindmaten besteld. Ze werden vriendelijk geleverd met een vrachtwagen met kraantje die ze op de stoep voor mijn huis zette. De bestelde grindmatten waren wat betreft stevigheid minder dan de EuroGravel grindmatten die ik al had. Bovendien sloten ze niet aan vanwege afwijkende dimensionering van het raster. Ik heb ze op zaterdag teruggebracht bij de eigenaar van het bedrijf. Na het weekend stond het geld op de rekening. Topservice.

Snelle en nette levering

Beloofd 3 tot 6 werkdagen. Na 2 dagen al bezorgd.

Verry fast delivery

Goede communicatie mooi op tijd !

Perfect afgeleverd. Geen omkijken aan

De twee big bags werden afgeleverd als afgesproken zonder dat ik er bij nodig was. En ze werden netjes aan de kant vd oprit geplaatst zodat ze niet in de weg staan.

Duidelijke communicatie

Keurige aflevering en goede adviezen

Prima geregeld transport kosten hoog tov afstand

Zie boven

Helemaal goed !!

Grind besteld via de website en volgende dag al geleverd! Daar hou ik van !

Prettig bedrijf. Telefonisch overlegd waar en hoe het grind het liefst geplaatst kon worden hier thuis omdat we zelf niet thuis waren. Alles precies zo geregeld keurig!

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering. Aardige chauffeur die goed mee dacht in neerzetten van de bestelling.

Mooi op tijd en vriendelijk ondanks het slechte weer

Positief

Goede service!

Mijn bestelling is goed afgeleverd en snelle service!

Uitstekend, flexibel en klantgericht

Ze checken uit zich zelf of je keuze precies is wat je wil om teleurstelling te voorkomen. De leverantie is spot in time en wordt uiterst vriendelijk exact geplaatst waar je wil. Communicatie is dus prima en de feitelijke dienst cq deal idem.

Goed - doen wat ze beloven

Ik heb 2x leveringen ontvangen, op tijd en netjes afgeleverd.