Uitstekende service voor een prima prijs!

Met de handige berekeningstool voor de benodigde hoeveelheid materiaal, was het bestellen een makkie. Het duurde een paar dagen voordat er werd aangebeld, maar gezien de afstand en benodigde planning niet meer dan logisch. Complimenten voor de chauffeur die om 8:45, volgens afspraak, goedgehumeurd de bigbag aan de deur zette.

Goede en correcte levering

De chauffeur was een toffe gozer en heeft het product netjes afgeleverd

Top service, goede en vriendelijke communicatie en mensen en snel geleverd.

Vanaf het moment van bestellen tot en met de levering was alles goed geregeld. Vriendelijke, handige en soepele bezorging, nette communicatie, helemaal top!

Klasse

Zeer spontane chauffeur en precies op de tijd dat men mailde op plaats van bestemming zeer tevreden ook met het product

Nette chauffeur en correcte afspraken na gekomen

Nette chauffeur en correcte afspraken na gekomen

van Top tot steen in orde

Behulpzame adviseur; kleine afname tijdig geleverd

van Top tot steen in orde

Behulpzame adviseur; kleine afname tijdig geleverd

Geweldige webshop

2000 kilo split besteld. Lage prijzen. Vriendelijke en behulpzame man aan telefoon. Levering was ik zeer tevreden mee, we waren niet thuis en de chauffeur heeft de split keurig afgeleverd.

Goed en vriendelijk

Keurig volgens het doorgegeven tijdstip geleverd. Bereid om op verzoek het geleverde op de gewenste plek te plaatsen.

Netjes op tijd volgens afspraak.

Bestellen ging eenvoudig. Contact opgenomen ter zake de geplande (exacte) losplaats, netjes geholpen - klantvriendelijk zaakjes goed voor elkaar gekomen. Ja, aanrader dit bedrijf .

snelle correcte levering

Al eerder bestellingen gedaan, had chauffeur gevraagd om 1,5 m3 zakken even te laten hangen boven bestemming zodat ik de zakken aan de onderzijde door kon snijden zodat het verplaatsen van de grove split gemakkelijker was. Was geen probleem bij de chauffeur. Top

Goede communicatie, levert op afgesproken tijd en denkt mee !

Vooraf goede email communicatie, levering op de afgesproken tijd, en de chauffeur nam de tijd om mee te denken over de volgende (zeer zware) levering. al met all een prettige ervaring !

Vlotte bestelling, correcte verwerking, goede opvolging en verrassend snelle levering! Mooi.

Geheel volgens afspraak. Ben tevreden!

Goede ervaring met dit bedrijf. Heldere communicatie en afspraken. De chauffeur was netjes op tijd en erg vriendelijk. Al met al een volledig positief verhaal. Aanrader!

Prima geregeld!

Na mijn bestelling kreeg ik een mail met nadere informatie over mijn bestelling: had ik over bepaalde dingen wel goed nagedacht. Nee dus. Mijn bestelling is probleemloos aangepast. Erg blij mee! Ik kreeg keurig een mail wanneer de bestelling afgeleverd werd. Ik was niet aanwezig, maar het werd keurig geplaatst op de plek die ik had gemarkeerd. Super!

Alles goed en correct

Zelfs op de goede plek neergezet. Scheelde mij veel loopwerk. Super

Goed geregeld!

De service was top!

Prima levering van het bestelde product

Netjes op tijd geleverd volgens afspraak

Prima site en aflevering ging ook super. Precies geplaatst waar ik ze wilden hebben.

Verwachtte 3 weken levertijd, 2 dagen later al geleverd

Suuupersnel geleverd

Levering conform afspraak

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Levering conform verwachting. Chauffeur was niet te beroerd om bigbags netjes te plaatsen. Top

Prima prijs, snel geleverd

Split besteld. Kon het nergens goedkoper vinden en de bezorging liet ook niets te wensen over.

Gewoon goed!

Duidelijk. En snel .