Helemaal top

Heel tevreden ,mooi product, correcte aflevering , TOP

We hebben eeen goede ervaring gehad met STTN. We kregen van te voren bericht wanneer de kiezels bezorgd zouden worden. En het bezorgen was ook op het tijdstip van afspraak. De kiezels zien er prachtig wit uit. We zijn zeer tevreden.

Uitermate tevreden

Alles is goed geregeld en en op tijd bezorgd zoals beloofd. Tevens ook netjes op juiste plaats afgeleverd. Helemaal TOP!!

Goed bedrijf

Kwaliteit stenen, Bezorger was vriendelijk en dacht goed mee. Goede communicatie met bedrijf.

Super bedrijf!

Super gegaan, Bestelling makkelijk geplaatst. 7500kg split besteld. Hele mooie en goede kwaliteit. Overzichtelijke site en duidelijke betaalbare prijzen. Achteraf geen verrassingen. Duidelijke en zeer vriendelijke communicatie. Snel geleverd tegen een goed en betaalbaar tarief. Hele vriendelijke chauffeur die graag meedenkt. Echt super allemaal. Bedankt voor de geode service!

Klant gericht

Fijn bedrijf, vriendelijk, duidelijk, prettige bezorging.

Goede service, snelle levering en duidelijke communicatie.

Snelle levering, aardige chauffeur. Goed contact via telefoon met chauffeur voor levering.

Makkelijk te bestellen, snel geleverd, en goede prijs!

De shop is duidelijk ingericht, ik kon makkelijk vinden wat ik zoek. Snel en voordelijg geleverd. Ook netjes over levering gecommuniceerd. Ben heel tevreden, zeker een aanrader!

kon het zelf niet beter

fijne ervaring met STTN B.V. na de bestelling wordt je nog gebeld over de levering en of er nog eventuele bijzonderheden er zijn voor de chauffeur. je hoeft er niet voor thuis te blijven.

Snel en zeer attent bij aflevering

Mijn ervaring met chauffeurs is wisselend maar hier echt perfect! Precies op tijd en alles zo neergezet als ik graag wilde, hartelijk dank, ik bestel graag weer bij u

Klantenservice is zeer prima! Ze houden zich aan hun afspraken. kortom, top bedrijf!

Groot steentjes keuze. Snelle levering. Betaalbaar.

Top, klantgericht en perfecte aflevering

Bestelling was verkeerd doorgekomen. Binnen een uur opgelost een erg snel geleverd. Grintzakken zo geplaatst dat er meer onze auto's en nog lang konden. Top

Vriendelijk personeel, je wordt vtv gebeld als de chauffeur er bijna is, pallet wordt op gewenste plek geplaatst, top service.

Mooi product en behulpzame chauffeur

Het product werd op mijn verzoek met de wagen en takel zo ver mogelijk gespreid uitgeladen. Dat scheelde mij het slepen met 3 ton grint. TOP!!

Zeer snelle service, fijne behulpzame chauffeur.

Bestelling werd 1 dag later al geleverd. Chauffeur plaatste alles over de heg in de tuin op de gewenste plaats. Top!

snelle service

goed product ,prijs kwaliteitverhouding snel verzonden

Volgens afspraak

Volgens afspraak geleverd

Goed communicatie en goede prijs grind

snel levering en precies zoals gearrangeerd

Snelle service, goede prijs en kwaliteit

Inmiddels 5e of 6e keer dat we besteld hebben. Zoals altijd snelle service en perfecte levering op de plek die we aangegeven hadden. Split e.d. is niet duur en van goede kwaliteit.

Prima levering

In de bouwvak besteld, direct daarna een telefoontje gehad en 2 dagen later geleverd. Goed geregeld.

Uitstekend prima ervaring

Zeer vlotte afhandeling en zeer behulpzame chauffeur. Netjes afgeleverd precies op de juiste plek.

Geheel volgens afspraak geleverd. Geen op- of aanmerkingen.

Snelle levering en buitengewoon vriendelijk

Snelle levering en buitengewoon vriendelijk