Snelle levering. Duidelijke communicatie. Het basalt split is wel wat lichter dan op de foto’s, maar ik lees hier dat dat bij meer mensen zo is en dat dit nog donkerder gaat worden.

Elke dag een beetje mooier...

Het basalt split wat we geleverd hebben gekregen is erg mooi, al schrokken we een beetje omdat het zo licht van kleur was (lichtgrijs ipv antraciet). Na een telefoontje werd ons verzekerd dat dit door het stof kwam dat altijd nog op dit split zit en dat de kleur steeds donkerder zal worden na elke regenbui. Daar vertrouwen we dan op ;-) Voor de rest zijn we dik tevreden over de levering!

Gewoon een bedrijf wat netjes advies geeft en snel leverd. Verder heeft de chauffeur niet altijd een handtekening nodig waardoor thuisblijven bij leveren niet vereist is. Ideaal als je gewoon een baan hebt.

Absolute top!

Ik heb ervaring met 2 andere bedrijven. Grind-webshop steekt met kop en schouder boven deze 2 uit wat betreft: afspraken, aflevering, personeel. Een bedrijf heeft gepresteerd 12 ton los te leveren, dus de hele handel werd op straat gekieperd. Enkele uren met man en macht bezig geweest de straat rijvrij te maken.Het andere bedrijf leverde afwijkende grit.Qua prijs ben ik zelfs gunstiger uit. Mijn aanvankelijke schroom tegen koop bij een grindwebshop is bij deze verdwenen.Ik heb niets dan lof voor de club uit Lunteren en zal ze zeker aanbevelen bij mijn relaties.

Goede kwaliteit split, communicatie omtrent levering goed.

Besteld, betaald en een dag later geleverd dan mijn gewenste leverdag(vrije dag), maar dat was een groot pluspunt....bij thuiskomst was het werk reeds verricht door de buurjongen. Leverdag en tijd werd netjes aangegeven.

goede prijs kwaliteit verhouding

Netjess de bigbags over de schutting op de plek gezet

Snelle en correcte levering

Na een kijkje op locatie naar het type grind online besteld. Werd sneller geleverd dan verwacht; kon een paar dagen na bestelling met het tuin-projectje beginnen. Zeer nette prijs voor het grind. Vriendelijke en behulpzame chauffeur.

Netjes volgens afspraak geleverd

Snel en makkelijk bestellen en betalen. Opmerking geplaats bij het leveren en alles stond op de plek zoals was aangegeven echt ideaal.

Gewoon prima

Snel betaalbaar en goed

Netjes op tijd en volgens afspraak geleverd. Vriendelijke en meedenkende chauffeur.

Prima - van harte aanbevolen!

Prima - van harte aanbevolen!

Veel keuze, prima grind en snel geleverd

Grote keuze. Goede uitleg -bijv. dat de m2 berekening is gebaseerd op 5 cm diepte. Makkelijk besteld en geleverd binnen aangegeven tijdvak.

Vriendelijke verkoper aan de lijn gehad omdat de gevraagde levererings dag niet geleverd kon worden en dus betaald aan de chauffeur, snel andere dag ingepland en oude bestelling geannuleerd en nieuwe aangemaakt en betaald keurig netjes geleverd op afgesproken plaats.

Gemakkelijk grind bestellen

Prima webshop, geleverd volgens afspraak, vriendelijke chauffeur. Niks op aan te merken.

Goede service en levering. Op de plek die ik zelf voor stelde.

Goede service en levering. Op de plek die ik zelf voor stelde.

Goese service

Alles perfect uit gevoerd.

Keurige levering. Netjes op tijd. Chauffeur heeft netje grind gestort op de juiste plek. Compliment hier voor.

Goede service en vriendelijke chauffeur

Steentjes op tijd geleverd. Chauffeur was heel bekwaam en reed zelfs tot bij ons achter voor de steentjes te lossen. TOP!

Vriendelijk meedenkend personeel

Transporteur had ons "vergeten". Na een belletje alsnog diezelfde avond gebracht, waardoor we het op zaterdag konden uitrijden

Voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten Goede prijs, mooi grind Verbeterpunten Onduidelijke levertijd. Op de site staat 3-5 werkdagen, maar na 6 dagen had ik nog geen leverdatum doorgekregen. Zelf maar gebeld.

Vriendelijk, communiceren, komen afspraak na.

Zie boven

Super snel en goed geleverd!

goede service

goede service

prima afspraken mee te maken

goede snelle levering

Goede service!

Bestelling geplaatst via de site heel makkelijk, je krijgt een bevestiging via de mail. Voor de bezorging word je netjes gebeld voor de dag en tijd, met de aflevering word er ook netjes gevraagd waar je alles wil hebben. Dus mensen bestel hier gerust!!

Over STTN VOF