Mijn ervaring is en was goed.

Mijn ervaring bij dit bedrijf is goed,Ik kom beslist terug bij Ze . Snel en accuraat . Levering was snel en netjes . Ik kan niet anders zeggen dat ik zeker nog een keer een bestelling doe . Mvg Mario

Goede ervaring

Mooi grind bezorgd. Chauffeur heeft het perfect afgeleverd. Goede prijs.

Ruime keuze, goede prijzen, snelle levering

Ruime keuze, goede prijzen, snelle en correcte levering. Gewoon ideaal

Juiste levering conform afspraak

Advies gekregen over de maat van het grind. korte levertijd.

Keurig volgens afspraak

Bijzonder goede service, gevraagd monster werd keurig opgestuurd, bestelling werd afgeleverd op afgesproken moment, keurige (klant)vriendelijke chauffeur, mooi transportmateriaal (da's subjectief, dat weet ik), vervolgbestelling ook afgeleverd op afgesproken moment en plaats.

Topservice

Prima service en alles volgens afspraak fegaan

Veel keuze, net iets duurder dan in de winkel

Veel keuze, net iets duurder dan in de winkel

Prima levering en communicatie

Prima levering en communicatie

Zeer goede service, duidelijke communicatie, snelle levering

kan beter

afspraak kleine bakauto die over de plaats kan kiepen , was niet zo

Stipte en geweldige service

Top service en levering. Op het afgesproken tijdstip geleverd met kooiaap zoals gevraagd. Top!!!

Goed bedrijf snelle levering naar andere kant van Nederland

Snelle levering veel keus

Perfecte service

Deze ervaring gaat met mijn hele leven mee. Wat een top service en wat een mooie stenen. Echt zoals verwacht en gehoopt.

Fijne zaak snelle levering

Prima geregeld

Gemakkelijke site, en vlotte levering

Houden zich aan de afspraak

Overzichtelijke site. Niet duur. Klantvriendelijk. Ben twee dagen voor bezorging gebeld met de vraag of datum en tijd van bezorging mij uitkwam. Ook werd nog gevraagd of de grootte van het grind wel correct was. Bleek dat ik de verkeerde had aangekruist. Zonder problemen kon dit aangepast worden. Mijn hartelijke dank daarvoor. Grind werd zoals telefonisch was afgesproken, bezorgd.

Mooi grind en mooie breukstenen

Mooi grind en mooie breukstenen en snel geleverd. Wij zijn erg tevreden.

Eenvoudig bestellen, redelijke prijs, goede communicatie

Ik had een kleine hoeveelheid siergrind nodig, bij STTN vond ik wat ik nodig had voor een redelijke prijs. Communicatie over afleveringsmoment was prima.

Goed en snel

Correct en tijdig geleverd

Het grind werd geleverd op dag en uur zoals afgesproken. Werd zonder probleem met de kooiaap achteraan de woning afgezet zoals gevraagd.

Houden zich keurig aan afspraken.

Houden zich keurig aan afspraken. Zeer klant vriendelijke ook aan de telefoon.

prima in orde

op tijd en correct geleverd

Grind, zand, grindplaten en onkruiddoek besteld. De spullen zijn goed en op tijd geleverd. Onze ervaring is dus uitstekend!

Heldere communicatie ,krijgt waar voor je geld

Perfecte levering van bestelde, afgelopen 20 jaar 3 keer bij deze leverancier grind besteld voor oprit van terrein.Succes gegarandeerd! Duidelijke website met veel mogelijkheden. Nette chauffeurs ,kortom goed bedrijf waarmee goede zaken mee gedaan kan worden! Bedankt!

Zeer tevreden over de levering en de snelheid van afleveren.

Producten die zijn geleverd zien er volgens de verwachting prima uit Geen beschadigingen oid. Keurig geplaatst op de plek die wij aangaven.