Snelle levering en precies wat ik verwachtte.

Mooi materiaal, keurig op tijd bezorgd

Goed goedkoop betrouwbaar.

Natuursteen ardennersplit optijd en volgens afspraak geleverd.

Alles netjes geregeld

Een super ervaring

mijn bestelling zag er perfect uit

perfect materiaal zag er goed uit, alleen jammer dat de transporteur in plaats van donderdag, vrijdag kwam ze belde mij donderdagmiddag om half vier hier over op ( ik heb donderdag extra gesnippert), maar het zij zo.

Volgens afspraak voor de afgesproken prijs en de beloofde kwaliteit

Snelle reactie op mijn vraag om op een bepaalde dag te leveren. Chauffeur kwam netjes binnen het afgesproken tijdsblok afleveren en was beleefd en behulpzaam door de levering op de gewenste plek te zetten.

Heel tevreden!

Zeer correct zowel in de voorbereiding als wat betreft de levering!

Vriendelijke mensen en goede prijs/kwaliteit!

Zeer onfatsoenlijk

Zeer lange levertijden, en een onfatsoenlijke manier van communiceren

Perfecte aflevering en op de afgesproken tijd....top!!!

Keurig geregeld en redelijk snel geleverd Jammer dat het zo n grote vrachtwagen was en dat hij niet dichter bij de brug kon komenHet ziet er weer keurig uit ons erf

Prettig geholpen bij extra bestelling

Ok

Snelle levering en vriendelijke chauffeur die mij even heeft geholpen met de big bah open te snijden.

Mooie partij stenen

Basalt stenen waren in de juiste maat en netjes voor de deur afgeleverd.

Correct en meedenken, helemaal goed.

Prima leveren, op tijd.

Mooie sortering keien, helaas niet geleverd op afgesproken dag

Klacht goed en correct afgehandeld.

Zeer behulpzame chauffeur.

super geregeld

Geheel volgens afspraak keurig afgeleverd tot voor de deur. Toegang was in eerste instantie lastig daar wij op een bungalowparkje wonen maar na goed overleg met de chauffeur bleek dit geen probleem. Wij zijn tevens zeer tevreden dat we de bestelling na plaatsing toch zonder morren konden aanpassen, rekenfoutje van onze kant. Ook het split is van de afgesproken grootte, 8/16 en de kleur is precies zoals wij voor ogen hadden. Wij zijn zéér tevreden!

goed product, super service.

telefonisch perfect geregeld, correct afgeleverd op afgesproken tijdstip door een zeer vriendelijke chauffeur.

Keurig geleverd

Bericht ontvangen wanneer geleverd,...keurig afgeleverd op afgesproken plek

Bedtelling keurig ontvangen

Bestelling keurig ontvangen van natuursteen webshop. Overzichtelijle site met volop keuze. Bestellen en betalen gaat probleemloos.

Helemaal top!

Ik ben zeer tevreden ,geen gezeur werd netjes af geleverd.ze zouden tussen 8.00 en 10.00 komen en ze waren er om 8.04 .ze komen exact de afspraken na.ook de website is overzichtelijk en makkelijk.ik wou dat iedereen zo stipt was. Top !! p ik kan niet anders zeggen. Bedankt!

prettig zakendoen

vragen werden snel beantwoord, service prima, produkt naar volle tevredenheid

Goede prijs, snelle levering

Snelle en correcte levering, de prijs is top vergeleken met concurrenten en niets aan te merken op het geleverde. Ik wilde last-minute nog een aanpassing doen en dat was geen probleem. Aanrader!

prima prijs-kwaliteit verhouding en levering uitstekend

Mooi afgewerkt, geleverd en conform de verwachtingen