Ging de klus maar net zo snel en makkelijk als de levering

alle bouwmaterialen die ik nodig had, had ik al bij een grote concurerende keten gevonden. maar jammer voor die keten waren hun verzend kosten en leverings manier volledig onduidelijk. geluk voor online bouwmaterialen, na een poosje zoeken op internet en verschillende prijsvergelijkingen te doen. kwam deze prijs in totaal lager uit, betere heldere leveringsvoorwaarden... en als kers op de taart, kon ik ook nog aangeven wanneer en waar op het terein het geleverd moest worden. pallet kosten heb ik niet. en binnen kort wordt de pallet ook nog opgehaald (dat laatste is wel jammer, ik hou wel van een mooi vuurtje ;)) over het geheel heb ik me dus geen zorgen hoeven maken, enige verbeter puntje. zou de bevestiging van de levering kunnen zijn met de dag en een verwacht tijdstip. Nu wacht mij alleen nog het klussen.

Weer prima geregeld

Besteld via de duidelijke webshop en de volgende dag al geleverd.

Zoals het hoort

geweldig

Goede service en snel geleverd.

Goed en snel

Levering was goed en snel, vroeg alleen of ze me 30min van te voren konden bellen omdat ik zelf niet thuis kon zijn. Alleen stond de bezorger al op de stoep voor dat hij belde. Verder prima bedrijf

Super snel geregeld!

Ontzettend snel geleverd! Zeer goede kwaliteit en ook nog eens professioneel advies. Hartelijk dank, ga zeker weer bestellen.

Overzichtelijk en bij vragen erg goed en fijn geholpen.

Wij hadden vragen over de bestelling, deze zijn heel fijn, telefonisch beantwoord met veel geduld en kennis.

Overzichtelijke website en materiaal is van goede kwaliteit

Snel bezorgd, goede service en de zoekfunctie maakt de website gemakkelijk.

Accuraat en behulpzaam

Medewerkers zijn servce gericht en meedenkend over de bestelling. Zoeken uit wat het beste past. Bij een verkeerde bestelling snel actie ondernomen om. De juiste materiaal toch op tijd te hebben. Fijne ervaring

Snelle klantenservice en snel geleverd, top!

Vragen werden snel beantwoord en levering was al een dag later. Erg blij mee!

Top Super snelle en nette levering

Afgelopen vrijdag 140 panlatten besteld. Eerst geïnformeerd hoe snel dat geleverd kon worden. Binnen 1 a 2 werkdagen. Nou werden netjes op dag 2 vroeg in de ochtend bezorgt. Dat is service en kwaliteit

super snel geleverd

1e ervaring was goed. bestelling super snel geleverd!

De site netjes overzichtelijk Producten makelijk te vinden Nette vlugge afhandeling Overzichtelijke facturen. Vooral nette en vlugge aflevering. Onze straat is nog al moeilijk voor vrachtwagens. Ook het transport bedrijf heeft dit netjes opgelost zonder moeilijk te doen toppy

Goede prijs en prima geleverd

Prima keuze van materialen en ook nog eens een prima prijs.

Super webshop, ruim assortiment en goede prijzen

Netjes volgens afspraak geleverd. Top!

Netjes volgens afspraak geleverd. Top!

Overzichtelijk en netjes afgeleverd

Overzichtelijke site, concurrerende prijzen en netjes afgeleverd.

Snelle levering van top kwaliteit bouwmaterialen

Ook deze keer weer netjes op tijd geleverd! De materialen waren van professionele kwaliteit.

Zeer goede webshop!

Kwaliteit staat bij hun hoog in het vaandel. De mensen zijn vriendelijk, snel met reageren en de levering was netjes.

Snelle levering, goed verpakt.

Uitstekende webshop met goede prijzen. Snel verpakt en uitstekende levering. Bestel hier in de toekomst zeker weer.

Goede prijs, overzichtelijke website en snel geleverd

Kort samengevat in de titel. Ook was er een onderdeel niet leverbaar, maar voor dezelfde prijs een langer exemplaar mogen ontvangen, dat is nou service. Ook het leveren was snel, met een aardige chauffeur die de moeite nam om het op de juiste plek te zetten.

Goede webshop

Al een tijd klant bij online-bouwmaterialen en bestel regelmatig. Uitgebreid en vriendelijke service

Geen informatie over levering + verkeerde dingen geleverd.

Ik had spullen besteld voor het storten van de keukenvloer. De isolatie van de vbi vloerbalken had ik op 515mm hartafstand besteld. Het varieerde tussen 625mm en 515mm isolatieblokken. Tevens werd er geen informatie gegeven over wanneer het geleverd ging worden, na telefonisch contact werd er echter snel actie ondernomen. Helaas alsnog met deel levering. Gelukkig is de prijs goed.

Beste klant, hartelijk dank voor uw beoordeling. We zullen het duidelijker communiceren wanneer de defintieve leveringsdatum bekend is. Onze excuses daarvoor. Betreft de levering van de vulelementen: we hebben geprobeerd u te contacteren over de verschillende maten. Voor zover wij kunnen zien, zijn de bestelde vulelementen juist geleverd. We zullen nogmaals contact met u opnemen hierover. Met vriendelijke groet, Online-bouwmaterialen.nl

uitgebreid assortiment met concurrerende prijzen

Duidelijke en overzichtelijke site waar je goed doorheen kunt navigeren. Ook handig dat bij veel artikelen vermeld wordt (met een link) wat eventueel extra benodigd is. Minder handig vind ik het feit dat je winkelwagen vrij snel weer geleegd wordt als je even niet actief bent. Bezorgen op gewenste dag met een berichtje een half uur van te voren, dikke prima. Al met al een aanrader.

Levering op de gevraagde dag, net verpakt, keurig belletje van de chauffeur en ook nog tegen een hele goede prijs. Ik ben dik tevreden.

Over Online-Bouwmaterialen.nl

Online-Bouwmaterialen.nl is leverancier van professionele goedkope bouwmaterialen voor zzp-ers, bedrijven en particulieren. Wij bieden u de beste kwaliteit producten, een scherpe prijs en een snelle levering. Wij leveren op de door u gewenste locatie! Snel en gemakkelijk professionele bouwmateriaal goedkoop kopen! Online Bouwmaterialen, uw voordelige online bouwmarkt!