Levering op tijd en de juiste materialen

Online-Bouwmaterialen.nl is snel en goed.

Doordat de aanvullende malen direct bij de producten getoond worden op de website, is het snel en eenvoudig om de juiste combinatie van producten met de juiste afmetingen te bestellen. Hierdoor kan de bouwklus direct goed geklaard worden. De bestelling werd snel en netjes afgeleverd.

Ik had een verkeerd artikel geleverd gekregen. Een nieuwe opgestuurd.

Gemakkelijk en snel wat spulletjes kunnen ophalen. Denken echt met je mee! Top bedrijf !

Goede materialen vriendelijke chauffeur

Makkelijk bestellen via de webshop en chauffeur heeft materialen op de juiste plek gelost!

12 items besteld. 6 foutief geleverd, Hoe dan???

Lijkt dat de ordeprikker is doorgezakt. De helft fout geleverd van een bestelling van 600,- Ver beneden pijl. Groet Laurent

Beste, We hebben ondertussen telefonisch contact gehad en de fout opgelost. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Als ik nog iets voor u kan betekenen dan hoor ik het graag! Succes met de klus en nog een fijne (klus)dag toegewenst!

Super relaxed bestellen

Prima service zowel telefonisch als per mail.

Super bedrijf!

- Heel snel bezorgd - Reageren heel snel en vriendelijk op mail - Denken goed mee - Heel klantvriendelijk - Ze gaan voor meer dan 100% tevredenheid.

Bestelling perfect geleverd, jammer dat je alleen niet weet hoelaat de bestelling ongeveer komt.

Goeie service

Goed geluisterd naar de vragen van waterdicht in pakken en lever datum!!

Goed advies

Goed advies gehad voor het aanleggen van een vloer.

tevreden

diverse materialen besteld, afspraken keurig nagekomen

Goede ervaring op tijd geleverd, correcte beleefde chauffeur, netjes.

Minpuntje, 2 pakketten vloer isolatie zijn door lang buiten gestaan te hebben erg gedateerd. Vind ik eigenlijk wel een compensatie waard.

Beste, Hartelijk dank voor uw review! Wat spijtig om te lezen, wanneer producten niet aan de verwachting voldoen horen wij het graag dan ruilen we dit met alle plezier om. Bij de volgende bestelling mag u uw boodschappenlijst aan mij mailen, dan maak ik een kortingscode voor u aan. Ik wens u nog een fijne (klus)dag!

Goede producten, goede service, levering cf afspraak

Goede producten, goede service, levering cf afspraak. Prijs ok.

Top levering

Alles in 1 keer correct geleverd

Prima en snel

Prima en snel

gematigd positief.

diverse artikelen zwaar beschadigd, gemeld echter geen gehoor op gekregen.

Bedankt voor uw review! Het blijkt dat uw email in onze spamfolder is binnengekomen en vandaar dat er ook niet op gereageerd is. Onze excuses! Inmiddels hebben we contact gehad en worden de producten kostenloos omgeruild.

super!

snelle en goede levering

Grote voorraad op afspraak geleverd.

Alles netjes geleverd op een pallet,de chauffeur had een kleine pallet met losse producten ergens anders afgeleverd en zelfs die heeft ie dezelfde dag nog gebracht wat een service .zal volgende keer zeker weer hier bestellen.

Makkelijk besteld en snel geleverd

Bestelling geplaatst op de overzichtelijke web site en bezorg datum erbij gezet. Mooi op tijd in de ochtend geleverd.

Bouwmateriaal van goede kwaliteit en twee dagen later al geleverd.

Super snel geleverd.

Low cost, very good material

Prijs vergelijking: erg goed. Zagen: makkelijk. Dikte: goed.

Goed geholpen nette service

Zie boven

Op tijd geleverd en alles klopte

Vrolijke chauffeur die het prachtig op de juiste plaats plaatste.

Ok

Prima, alles op tijd geleverd.

Beste, dank voor uw review. Na contact bleek het creditbedrag niet van ons te moeten komen maar van een concurrent. Dank voor de info!

Over Online-Bouwmaterialen.nl

Online Bouwmaterialen is leverancier van professionele goedkope bouwmaterialen voor zzp-ers, bedrijven en particulieren. Wij bieden u de beste kwaliteit producten, een scherpe prijs en een snelle levering. Wij leveren op de door u gewenste locatie! Snel en gemakkelijk professionele bouwmateriaal goedkoop kopen! Online Bouwmaterialen, uw voordelige online bouwmarkt!