Goed en snel geleverd

Heel erg goed

Keurig geholpen en afgeleverd

Bestellen gaat zeer vlot, alleen bij levering krijg je geen tijdsvak dus dit blijft een verassing.

Mooi product, netjes verpakt en voor de deur geleverd. Top

Mooi product, netjes verpakt en voor de deur geleverd. Top!

Goed en snel

Ging snel en is betaalbaar goed geleverd

Goede service, snel geleverd.

Perfecte keuze.

Overzichtelijke site, meedenkend bij bestellingen, scherpe prijzengoede communicatie, prima producten en snel gratis geleverd.

snelle levering.

met vragen goed geholpen en een snelle levering

Goede ervaring

Michiel dankjewel voor je snelle actie, we konden op tijd verder met de klus

Fijne ervaring

Fijne communicatie

Ok

Niet alles op voorraad, maar perfect geholpen met alternatieven

top webshop, goede prijzen en snelle reactie op emails.

Slecht

Eerst gebeld als ze het op voorraad hadden ,hadden voldoende op voorraad , dus besteld . Na een week maar gebeld en niet leveren , sorry we zijn je vergeten , we gaan er direct mee aan de gang . Dag er na een mail ,sorry we hebben niks op voorraad we hebben je een paar keer gebeld , nou echt geen telefoon van ze gehad en er was mij gegarandeerd dat ze voorraad hadden ,dus leugens …heel slecht , wees gewoon eerlijk .

Het spijt ons om te horen dat u niet tevreden bent met de uitkomst. We proberen u altijd op een zo goed mogelijke manier te helpen, maar helaas heerst er een schaarste waardoor we enkel de alternatieve producten konden leveren (dus andere maat en mogelijk andere dikte). Het blijkt dat de communicatie niet vlekkeloos is verlopen, nogmaals onze excuses daarvoor. We hebben de betaling ook meteen teruggeboekt aan u.

snelle bezorging

super snelle levering. Pallets werden met Kooiaap precies op de goede plek neegezet, scheelde een hoop werk

Alles netjes verpakt geen beschadigingen en of zakken kapot

Snel en goed geleverd

Snel en goed geleverd

super geregeld

Snelle behandeling van bestelling.

Vriendelijk en snel contact, goede alternatieven aangeboden.

Gewoon goed

Goede service, vriendelijk en snel contact met de klantenservice en super snelle kentering

beter dan mogelijk zou zijn.

mijn ervaring is zeer positief, de levering was zeer snel en volledig. De vriendelijke en goede info en geduld om de levering toch op tijd te kunnen leveren was voor mij een openbaring. Bedankt lindy Vissenberg.

Gewoon goed, snel contact via email

Prima snelle service en concurrerende prijzen

Alleen jammer dat er geen plastic om het al dure hout zat is direct al erg nat geworden jammer

Snel en netjes afgeleverd.

Is Top.

Over Online-Bouwmaterialen.nl

Online Bouwmaterialen is leverancier van professionele goedkope bouwmaterialen voor zzp-ers, bedrijven en particulieren. Wij bieden u de beste kwaliteit producten, een scherpe prijs en een snelle levering. Wij leveren op de door u gewenste locatie! Snel en gemakkelijk professionele bouwmateriaal goedkoop kopen! Online Bouwmaterialen, uw voordelige online bouwmarkt!