Heel tevreden!

Netjes alles volgens aangegeven momenten van beschikbaarheid geleverd. zou nog mooier zijn als er niet alleen een datum maar ook een tijdindicatie meegegeven kan worden.

Helemaal goed. Ook fijn dat ik telefonisch nog wat aan mijn bestelling kon toevoegen.

alles klopt en perfect op tijd geleverd

alles klopt en perfect op tijd geleverd, ook de vragen per e-mail worden snel beantwoord, top!!!

Snelle reactie per mail en geleverd zoals verzocht

Per mail geïnformeerd naar voorraad. Binnen een uur reactie dat er voldoende voorraad was. Levering was op de datum waarop wij hadden verzocht.

Superservice ook in bouwvak

In de bouwvak gevraagd of het op tijd bij mij kon zijn, i.v.m. vloertje storten. Super op tijd geleverd. Een aanrader dit bedrijf

Korte levertijd, prima prijs/kwaliteit verhouding

Zeer tevreden over de snelle levering. Een gaasmat was met het laden/lossen zwaar beschadigd maar een voorhamer doet wonderen. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Gewoon goed, niets anders. Een 10 bestaat niet..

Belangrijkste is dat ze doen wat ze zeggen. En Kirsten doet haar best om zaken te regelen mocht er iets niet goed gegaan zijn. Een enkele keer naar tevredenheid opgelost.

Er zou van te voren even gebeld worden maar dat is niet gebeurd. Maar verder ging alles lekker snel.

Goed en netjes geleverd

Alles naar wens netjes geleverd En goed prijs/kwaliteit

Alles te koop

Netjes en snel afgeleverd

Goede, snelle service

Makkelijk bestellen en snelle levering.

Uitstekende kwaliteit materialen en zeer snelle levering

Vlotte levering van de bestelde goederen

Vlotte levering van de bestelde goederen

Niet in staat om vuren balkjes 50 bij 50 te leveren

Bestelling was niet volgens bestelling. 1 artikel met verkeerde maatvoering. Kan gebeuren. In het naleveren was pas na een week duidelijk dat ze het niet konden naleveren. Heb toen nalevering geannuleerd en geld terug gekregen. De onduidelijkheid over wanneer naleveren en na een week melden dat het allemaal niet voorradig was heeft mij doen besluiten om slechts 2 sterren te geven. Verder goede prijzen en doen ze wat ze zeggen. Alleen in mijn geval niet snel genoeg.

Dank voor uw reactie en wij betreuren de onduidelijkheid omtrent uw bestelling. Wij zullen ons best doen om in de toekomst dit soort onduidelijkheden te voorkomen. Gelukkig om te horen dat u verder wel tevreden bent over ons en we vinden het dan ook erg jammer dat u ons een lage score geeft. Mochten we u nog ergens mee van dienst kunnen zijn dan vernemen wij dit graag!

Super !!!

Artikelen besteld en zo snel mogelijk ontvangen.

Goeie service en communicatie

Na mijn bestelling kreeg ik de volgende dag telefoon dat 1 van de lateien die ik had besteld niet voorradig was. Als alternatief kreeg ik een langere latei voor de prijs van de bestelde. De volgende lagen ze al op de bouwplaats. Snelle afhandeling .

Helemaal goed, niets mis mee ! 👍

Helemaal goed, niets mis mee ! 👍

Keurig op tijd

1e keer op deze manier besteld en geen teleurstelling.

Keurig op tijd en goed verpakt

Keurig op de voorkeursdag geleverd. 1 dag voor de levering nog een wijziging doorgegeven en ook goed verwerkt. Helaas was er wel 1 gipsplaat kapot.. nl de onderste van de stapel Maar dat kan gebeuren.

keurige prijs op tijd geleverd!

alles prima voor elkaar

1e levering vlot en precies op afgesproken tijd geleverd. Helaas bleek na montage er een beschadiging op een deur te zitten. Één mail met foto en alles was geregeld met het omruilen van de deur. Sjapoo!!!!!

Onze bestelling is op tijd bezorgd

Onze bestelling is op tijd geleverd en netjes.

Onze bestelling is op tijd bezorgd

Onze bestelling is op tijd geleverd en netjes.

goede service en vriendelijk bebezorger

mooie en duidelijk website en goede kwaliteit bouwmaterialen.

Super behulpzaam

Behulpzaam en duidelijke uitleg.

Over Online-Bouwmaterialen.nl

Online Bouwmaterialen is leverancier van professionele goedkope bouwmaterialen voor zzp-ers, bedrijven en particulieren. Wij bieden u de beste kwaliteit producten, een scherpe prijs en een snelle levering. Wij leveren op de door u gewenste locatie! Snel en gemakkelijk professionele bouwmateriaal goedkoop kopen! Online Bouwmaterialen, uw voordelige online bouwmarkt! Bestellingen boven de € 450,- worden gratis bezorgd. Onder de € 450,- zijn de transportkosten € 42,50