Goede service en een mooie prijs

Netjes en snelle bezorging.

Hoofdzakelijk prima

de VBI Ps. funderingsbekisting waren niet alle 9 het zelfde. 8 van de 9 hebben de maar 300x400, 1 was er 350x400. in dit geval geen big deal maar kan mij voorstellen dat dat niet altijd zo uitpakt.

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. We kijken graag met u mee hoe we dit kunnen oplossen. Artikelen die niet op de website staan, kunnen we altijd kijken of we artikelen of een passend alternatief kunnen aanbieden. Met vriendelijke groet, Team Online-bouwmaterialen.nl

Supersnelle Bouwmaterialen Avonturen bij Online-Bouwmaterialen.nl!

Oké, gasten en nerds, ik moet dit met je delen - mijn ongelofelijke ervaring met Online-Bouwmaterialen.nl! Dus ik, jouw lokale doe-het-zelf held, besloot dat het tijd was om mijn mancave om te toveren tot een intergalactische ruimtebasis. Maar wacht, geen ruimtebasis zonder de juiste materialen, toch? Dus, daar ging ik, surfend op het interwebs, en daar vond ik ze - Online-Bouwmaterialen.nl! Ik bestelde mijn ultraglans-superplaatstaal (niet dat ik precies weet wat dat betekent, maar het klinkt vet). En hier komt het beste deel - voordat ik het wist, BAM! Daar waren ze al, mijn materialen, drie dagen eerder dan verwacht! Maar wacht, er is meer. Drie dagen later, terwijl ik druk bezig was met het bouwen van mijn ruimtebasis, ontvang ik een e-mail. "Je bestelling is gearriveerd!" Zei de e-mail. En ik dacht bij mezelf, "Nee, dat kan niet kloppen, die materialen zijn al binnen!" Ik had al een compleet ruimteschip gebouwd uit die plaatstalen, man! Dus ja, ik weet niet wat voor tijdruimte-ding Online-Bouwmaterialen.nl heeft, maar ik ben er helemaal voor. Dus als je ooit in een situatie zit waarin je meteoor-bestendig beton nodig hebt en je het nu meteen wilt, Online-Bouwmaterialen.nl is jouw galactische vriend! Nou, dat was het. Ik ben terug naar mijn ruimtebasis - ik bedoel, mancave. Keep on building, space cadets!

Kijk, dat is nog eens een originele review! Fijn dat u tevreden bent met uw bestelling, dat maakt weer onze dag. Mochten we nog iets voor u kunnen betekenen, dan horen we dat graag! Team Online-bouwmaterialen.nl

Eenvoudig om te bestellen en leveren binnen 4 dagen en aan huis bezorgd

Duidelijke complete site.

Handige site met veel verschillende materialen.

Klantvriendelijkheid

Na aanraden van de bezorger ons materiaal laten plaatsen op een plek dat volgens hem handig leek. Ik heb geen ervaring. Totdat de mannen die bij ons het naar binnen zouden hijsen zeiden dat het bouwmateriaal beter verplaatst kon worden. De bezorger was er nog en ik heb dit besproken. Hij weigerde dit nog te doen en zei dat het prima vanaf daar kon. Hij gaf geen ruimte voor tegenargumenten. Toen contact opgenomen met klantenservice. En waar het op neer kwam was dat de bezorger gelijk had en dat onze professionals die het naar binnen moeten hijsen ongelijk hadden. Bij de vraag of dan het bedrijf het zelf maar binnen hijst als het onze werkmannen niet zou lukken. Kreeg ik als antwoord dat kunnen wij niet doen.

Beste klant, We vinden het erg vervelend dat u deze situatie heeft ervaren. We proberen altijd in samenspraak met de chauffeur op locatie een geschikte losplek te vinden. De chauffeur is uiteindelijk verantwoordelijk voor het zorgvuldig afleveren. Helaas is dat niet helemaal overeenkomend geweest met het inzicht van uw professionals. We verwerken deze feedback en zullen deze meenemen in de toekomst. Mocht u later willen bestellen, dan kijken we uiteraard graag met u mee voor een geschikte losplek. Met vriendelijke groet, Team Online-bouwmaterialen.nl

Netjes optijd geleverd

Eenvoudig je materialen bij elkaar zoeken.

Snel en goed geregeld.

Snelle en complete levering

Snelle en complete levering.

Super bedrijf

Online bouwmaterialen is super fijn bedrijf denkt ook met je mee en je kan ze alles vragen heb al mijn spullen netjes optijd gehad en heb ook iets fout besteld moeite loos omgewisseld zou ze zowiezo aanbevelen

Prijs is prima en een vlotte levering

Goed assortiment en snelle levering

Voor onze nieuw te bouwen tuinmuur hadden we wat materiaal nodig. Het assortiment en de snelle levering maken dat ik een volgende keer hier weer ga bestellen.

Juiste spullen, snel en op tijd. Prijstechnisch goed. Aanrader.

Precies en op tijd

Bestelling is nauwkeurig verwerkt, snel geleverd en volgens afspraak.

Even bestellen, betalen, volgende dag geleverd (ik ga een muur bouwen). Heel goed verpakt, wat best fijn is als er buiten in de regen geleverd moet worden.

Snel netjes en kompleet

Vlot geleverd ondanks het slechte weer

Gewoon goed

Netjes geleverd conform afspraak. Prijs kwaliteit is goed

Afspraken kloppen kundigadvies

Prima ervaring

Goede site om te bestellen

Kon goed vinden op de site wat ik nodig had en ze leverde ook snel

Een zeer tevreden klant

Veel spullen besteld.We misten 1 artikel bij de levering.Direct gemaild en we kregen snel een berichtje dat ze het gingen uitzoeken.En 2 dagen later hadden we het gemist artikel binnen.We gaan hier zeker nog een bestelling doen!!

Goed assortiment, prima service

Allereerst een uitgebreid assortiment tegen concurrerende prijzen. Goed werkende website en duidelijkheid. Donderdagmiddag een bestelling geplaatst. Levering werd gepland voor maandag. Zaterdag kwam ik erachter dat ik toch een fout heb gemaakt. Hierover een mail gestuurd. Maandagmorgen werd ik gebeld, de bestelling kon nog tegengehouden. Emma dacht met me mee en heeft de bestelling direct aangepast. Tot mijn verbazing is de bestelling alsnog op maandag geleverd. Goed werk!! Zal hier zeker vaker komen.

Duidelijke, snelle communicatie

Ondanks dat niet alles direct geleverd kon worden werd er mee gedacht voor alternatieven en duidelijk gecommuniceerd over het product dat later geleverd kwam. 1ste Chauffeur stond wel plots op de stoep zonder voor aankondiging.

Goede prijs en snel geleverd

Een fijne website met veel informatie. Zeer scherp geprijsd en snel geleverd door een vriendelijke chauffeur. TOP!

Over Online-Bouwmaterialen.nl

Online-Bouwmaterialen.nl is leverancier van professionele goedkope bouwmaterialen voor zzp-ers, bedrijven en particulieren. Wij bieden u de beste kwaliteit producten, een scherpe prijs en een snelle levering. Wij leveren op de door u gewenste locatie! Snel en gemakkelijk professionele bouwmateriaal goedkoop kopen! Online Bouwmaterialen, uw voordelige online bouwmarkt!