Net alles ingepakt en afgeleverd

Geweldige dienstverlening, perfecte bereikbaarheid bij vragen.

Goed geholpen, altijd snelle reacties, pok als je vragen hebt na aflevering. Echt goed bedrijf, weten hoe ze een klant kunnen helpen

Goed materiaal. Snelle levering.

Het materiaal is goed en klaar om verwerkt te worden. De levering snel, binnen 3 dagen werd mijn aardige bestelling geleverd. Goede communicatie vanaf de webshop en ook meedenkend wanneer het materiaal niet leverbaar is.

Goede website en duidelijke afspraken die ze na komen.

Alles naar behoren geleverd. Prettige manier van communiceren waarna ze de gemaakte afspraken ook nakomen.

Pallet is weg gehaald op maandag is perfect en mijnbestelling is zeer correct afgeleverd

Zeer goede service bij problemen

Eerst ontbraken er een aantal platen, na bellen 3 dagen later vrachtwagen met de ontbrekende platen voor de deur, deze waren beschadigd. Mail gestuurd en een dag later werden ze nogmaals omgewisseld voor nieuwe . Jammer dat het niet direct goed ging maar super afhandeling!

Gewoon perfect

Snelle bezorging en alles klopte dus gewoonperfect

Super snel levering en heel erg medewerkende team. Een gouden 10

Levering = 10 klant vriendelijk =10 voorraad =10 Ik raad iedereen aan om bij jullie te bestellen. super bedankt voor jullie medewerking.

Prima geregeld

in overleg, alles op tijd geregeld

Goed en snel geleverd

Heel erg goed

Keurig geholpen en afgeleverd

Bestellen gaat zeer vlot, alleen bij levering krijg je geen tijdsvak dus dit blijft een verassing.

Mooi product, netjes verpakt en voor de deur geleverd. Top

Mooi product, netjes verpakt en voor de deur geleverd. Top!

Goed en snel

Ging snel en is betaalbaar goed geleverd

Goede service, snel geleverd.

Perfecte keuze.

Overzichtelijke site, meedenkend bij bestellingen, scherpe prijzengoede communicatie, prima producten en snel gratis geleverd.

snelle levering.

met vragen goed geholpen en een snelle levering

Goede ervaring

Michiel dankjewel voor je snelle actie, we konden op tijd verder met de klus

Fijne ervaring

Fijne communicatie

Ok

Niet alles op voorraad, maar perfect geholpen met alternatieven

top webshop, goede prijzen en snelle reactie op emails.

Slecht

Eerst gebeld als ze het op voorraad hadden ,hadden voldoende op voorraad , dus besteld . Na een week maar gebeld en niet leveren , sorry we zijn je vergeten , we gaan er direct mee aan de gang . Dag er na een mail ,sorry we hebben niks op voorraad we hebben je een paar keer gebeld , nou echt geen telefoon van ze gehad en er was mij gegarandeerd dat ze voorraad hadden ,dus leugens …heel slecht , wees gewoon eerlijk .

Het spijt ons om te horen dat u niet tevreden bent met de uitkomst. We proberen u altijd op een zo goed mogelijke manier te helpen, maar helaas heerst er een schaarste waardoor we enkel de alternatieve producten konden leveren (dus andere maat en mogelijk andere dikte). Het blijkt dat de communicatie niet vlekkeloos is verlopen, nogmaals onze excuses daarvoor. We hebben de betaling ook meteen teruggeboekt aan u.

snelle bezorging

super snelle levering. Pallets werden met Kooiaap precies op de goede plek neegezet, scheelde een hoop werk

Alles netjes verpakt geen beschadigingen en of zakken kapot

Over Online-Bouwmaterialen.nl

Online Bouwmaterialen is leverancier van professionele goedkope bouwmaterialen voor zzp-ers, bedrijven en particulieren. Wij bieden u de beste kwaliteit producten, een scherpe prijs en een snelle levering. Wij leveren op de door u gewenste locatie! Snel en gemakkelijk professionele bouwmateriaal goedkoop kopen! Online Bouwmaterialen, uw voordelige online bouwmarkt!