Goede prijs en snel geleverd

Een fijne website met veel informatie. Zeer scherp geprijsd en snel geleverd door een vriendelijke chauffeur. TOP!

Eenvoudige en zeer vriendelijke manier van bouwmaterialen bestellen

Via de site alle materialen aanvinken en in je winkelmandje leggen. Betalen en ontvangen op een zelfgekozen dag. Hoe makkelijk moeten ze het bij online bouwmaterialen maken? Voor mij werkt dit enorm fijn en tijdsbesparend. Een aanrader.

Zoals je verwacht

Onduidelijke site, Goede communicatie. Op vragenwordt snel gereageerd. Op tijd geleverd en nog een behulpzame chauffeur. Volgende keer gewoon hier bestellen.

Toppie

Vond het spannend om online te bestellen maar materialen en levering zijn netjes gedaan

super goed

maandagmiddag 4 sept besteld dinsdagmorgen om 7 uur op de bouw vriendelijke chauffeur ( is al vaker geweest) zeer behulpzaam. een bakkie koffie genuttigd .kortom TOP

Perfect geregeld

Prijs was scherper dan elders. Daarnaast bestelde ik 4 big bags zand en een pallet met zakken cement en dit werd de ochtend na m'n bestelling om 07:00 afgeleverd. Super vlot dus.

Goede prijs en snelle levering.

Prima ervaring gehad. Alles keurig op tijd geleverd. Chauffeur belde van te voren en heeft netjes alles op de juiste plaats achter gelaten.

communicatie is top

je kunt een mail sturen en er wordt meteen actie ondernomen. Iets te veel besteld of verkeerd . Alles wordt geregeld. het systeem werkt perfect.

Nadat we op zondag onze bestelling hadden geplaatst, werden we op maandag gebeld dat een onderdeel niet leverbaar was. In goed overleg werd onze bestelling aangepast zonder extra kosten. Ook over de leverdatum hebben wij contact opgenomen en dat is netjes nagekomen.

Grote bestelling

Ik heb een grote bestelling geplaatst en werd na 10 minuten al gebeld dat ik waarschijnlijk iets vergeten was. Erg fijn dat ze zo meedenken

Ondanks dringend verzoek geen opgave van verwachtte levertijd

Omdat er bij ons iemand voor thuis moest blijven wilden we graag de dag vooraf weten of er voor of na de middag geleverd zou worden. Ze zouden het ons zeker laten weten, niet dus.

Beste Onze excuses. Ivm de bouwvak en externe transporteurs is het op dit moment erg lastig een tijdsvak door te geven. Na de bouwvak is dit een stuk eenvoudiger. Onze welgemeende excuses.

Perfect en tijdige levering

Snel geleverd, zelfs een dag eerder dan geschat.

Goede snelle levering. Zeer snelle antwoorden op de mail vragen, zelfs op zondag! Top.

fijne webshop met goede prijzen

Zeer snelle levering en zeer klantvriendelijk

Zeer snelle levering en zeer klantvriendelijk.

prima service, lekker flexibel in de afspraken en heel betaalbaar

fijn dat je op 1 plek alles wat je nodig hebt kunt bestellen en thuis geleverd krijgt op de door jou gewenste dag. prima flexibele chauffeur die lekker meedenkt

Na een dag al het materiaal geleverd.

Super optijd

Netjes geleverd zal zeker nog eens gebruik maken van ze

Gewoon goed!

Goed spul en snel geleverd.

Supersnel en goede communicatie

Mijn bestelling kwam eerder dan eerst gepland. Super! Netjes bezorgd en product ziet er top uit.

Goede service, goede communicatie en goed aanbod!

Goede service, goede communicatie en goed aanbod! Offerte via de mail ontvangen en snelle en goede communicatie met medewerkers. Aanbod is goed en de service tussendoor ook.

Prima geholpen door Emma

Prima geholpen door Emma. ze heeft snel de materialen gevonden die ik met spoed nodig had. Snelle levering en op tijd. Geen enkele klacht

Snelle levering maar bovenal ook snel teeug antwoord op je mail

Uitstekende communicatie

Uitstekende communicatie en groot professioneel assortiment

Wel goed

Il zou een half uur voor bezorging gebeld worden, dat is niet gebeurd. Helaas dus niet kunnen overleggen waar de bestelde spullen geplaatst werden. Die staan dus ook niet echt op een handige plek voor ons. Over de spullen zelf tot nu toe content.

Over Online-Bouwmaterialen.nl

Online-Bouwmaterialen.nl is leverancier van professionele goedkope bouwmaterialen voor zzp-ers, bedrijven en particulieren. Wij bieden u de beste kwaliteit producten, een scherpe prijs en een snelle levering. Wij leveren op de door u gewenste locatie! Snel en gemakkelijk professionele bouwmateriaal goedkoop kopen! Online Bouwmaterialen, uw voordelige online bouwmarkt!