Snelle service. Goede communicatie

Super nette levering. Duidelijke communicatie. Omzetten datum levering zeer eenvoudig geregeld.

Prima geregeld

Als er iets niet klopt wordt het heel snel verholpen

Een aanrader

Bouwmaterialen zijn van kwaliteit, netjes hijsklaar verpakt en allemaal goed geleverd. Chauffeur was zeer vriendelijk en plaatste de materialen zodat de hijskraan deze zonder problemen kon verplaatsen bij plaatsing van dakkapel. Klantenservice van Online-Bouwmaterialen.nl is zeer vriendelijk en denkt mee met de klant.

Op tijd en compleet

Duidelijke site, levering zoals aangegeven en de complete bestelling in 1x geleverd.

Goedkoop en goed materiaal

kwaliteit en keurig geleverd zonder een krasje of deukje van de materialen profesioneel geleverd goedkoop en goed alleen de leverings venster klopte niet 5 uur later geleverd maar ik had die dag de tijd dus stoorde er me niet echt aan

Correct geleverd, en op afspraak. Aardige chauffeur, ook even vermeld. Geweldig gewoin

vlotte en prima levering.

vlotte en prima levering. zeker aan te bevelen.

Snel geleverd, meedenkende medewerker

Snel geleverd, meedenkende medewerker aangezien één artikel niet genoeg op voorraad lag.

Makkelijke website en niet duur

Ik heb een vbi renovatie vloer besteld en die is erg snel geleverd, alleen de vervoerder gaat wel slordig om met de eps vulstukken, er waren grote stukken afgebroken, kon het wel repareren maar zo hoort het niet, kost toch een boel geld.

goede en betrouwbare leverancier

alles wat ik besteld had was keurig optijd geleverd

Netjes verpakt

De bestelling lag netjes verpakt op de oprit. Wat me wel opvalt is dat bij het uitpakken een paar extreem kromme balken keurig onderaan liggen zodat je ze niet ziet als het pakket aankomt. Dat kan beter, maak van die kromme balken maar iets anders en verkoop ze niet zo

Beste klant, hartelijk dank voor uw beoordeling en fijn dat u de bestelling goed heeft ervaren. We gaan met u kijken naar een passende oplossing en hopen het op deze manier goed af te hebben gehandeld. Mocht u overigens een bepaalde kopmaat en/of lengte zoeken, dan kunnen we altijd kijken of we dit kunnen leveren. Met vriendelijke groet, Team Online-bouwmaterialen.nl

Ik werd steeds heel snel voorzien van een reactie op m’n vragen en de materialen werden keurig en snel geleverd.

Kwalitatief goed materiaal en snelle levering

Onlangs bouwmateriaal besteld, fijn om mee te werken en werd erg snel geleverd

Super ervaring

Bestellen gaat makkelijk, duidelijke website, bestelproces wijs ook allemaal voor zichzelf. In mijn bestelling bleek een balk niet voorradig te zijn, waarover direct contact gelegd is, met een aanbod van een alternatief. Bezorgen was ook helemaal prima, keurig verpakt.

Materialen op tijd bezorgd, goed op de hoogte gehouden met bezorg datum

Goede materialen

Materialen van goede kwaliteit en makkelijk thuis op de oprit laten leveren

Goedverpakt kwaliteit valt tegen

Pakket hout en mdf waren goedverpakt Maar kwaliteit balken viel tegen veel kromme en happen uit de balken Chauffeur zal half uur van tevoren bellen maar dat is niet gedaan Verder goede klantenservice snelle levering

Beste Sander, we vinden het vervelend dat is voorgekomen. We gaan met u kijken naar een passende oplossing. Kwaliteit van producten en klantenservice staan bij ons hoog in het vaandel. Met vriendelijke, Team Online Bouwmaterialen

Top kwaliteit en service

Super kwaliteit en recht kozijnhout ontvangen, ook top service over wat er niet leverbaar was en daarvoor geld terug gehad, hierover werd netjes gebeld. Ook levering op tijd en volgens afspraak.

Goede levering

Levering is goed verlopen en materialen goed verpakt.

Bezorging twee dagen na afspraak

Bezorging op de vrijdag in de ochtend zonder "half uurs telefoontje " Jammer had allemaal correct gekund

Beste klant, wat vervelend dat de chauffeur u niet telefonisch benaderd heeft. We geven dit altijd door aan de leverancier, maar helaas is het niet doorgekomen. Onze excuses daarvoor. We zullen dit direct oppakken met onze leverancier zodat het de volgende keer wél goed gaat. We hopen dat u uw bestelling in goede orde heeft ontvangen en zullen uw feedback van harte gebruiken ter verbetering van onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, Team online-bouwmaterialen.nl

Voor een groot bedrag veel besteld, toch best spannend of we het juiste materiaal zouden krijgen. Gevraagd om het s ochtends vroeg te bezorgen, dit deden ze, ze waren er al om 8 uur. 1 fout artikel besteld, deze konden we kosteloos laten vervangen door het juiste artikel.

Netjes en snel geleverd

Wij waren niet thuis maar de bezorger heeft het netjes onder de overkapping gelegd

Doen wat we afspreken en reageren snel

Doen wat we afspreken en reageren snel

Eenvoudig besteld en top geleverd

Makkelijk besteld en goede communicatie met de klanten service. Chauffeur zeer behulpzaam. Goede ervaring!

Goede en snelle service

Na een bestelling geplaatst te hebben, contact gehad met de helpdesk, goed geholpen en van goede adviezen voorzien

Over Online-Bouwmaterialen.nl

Online-Bouwmaterialen.nl is leverancier van professionele goedkope bouwmaterialen voor zzp-ers, bedrijven en particulieren. Wij bieden u de beste kwaliteit producten, een scherpe prijs en een snelle levering. Wij leveren op de door u gewenste locatie! Snel en gemakkelijk professionele bouwmateriaal goedkoop kopen! Online Bouwmaterialen, uw voordelige online bouwmarkt!