Eenvoudig besteld en top geleverd

Makkelijk besteld en goede communicatie met de klanten service. Chauffeur zeer behulpzaam. Goede ervaring!

Goede en snelle service

Na een bestelling geplaatst te hebben, contact gehad met de helpdesk, goed geholpen en van goede adviezen voorzien

Overzichtelijke site en duidelijke communicatie

De site is duidelijk, producten zijn makkelijk te vinden. Als producten onverhoopt niet aanwezig zijn dan wordt je hier netjes over gebeld en gemaild. De chauffeurs zijn vriendelijk en meewerkend. Een echte aanrader

Geweldig bedrijf!

Altijd behulpzaam en snel.

Betrouwbare levering en uitstekende communicatie!

We moesten last-minute een grote partij houten latten en OSB platen hebben. Nergens konden we het meer geleverd krijgen behalve bij online-bouwmaterialen. Alles werd keurig op tijd geleverd waardoor we i het weekend vooruit konden!

Keurige levering

Netjes geleverd binnen de levertijd. Zeer tevreden

Vaste afspraken

Goede prijs en kwaliteit, vaste afspraken, geen vertragingen, vanaf bestelling tot inlevering ging alles vlekkeloos.

Verhouding prijs/kwaliteit is goed!

Prefect

Niet alles das leverbaar, ik werd hierover gebeld en er werd een passende oplossing gezocht zodat het toch geleverd kon worden.

Vriendelijk maar helaas niet alles op vooraad

Helaas waren niet alle producten op voorraad, maar dat is wel snel en vriendelijk opgelost.

Weliswaar met vertraging uitgeleverd maar dik tevreden.

Dat ondanks de vertraging in uitlevering het cijfer 9 (zeer goed) uit de bus komt heeft te maken met het feit dat er prima is gecommuniceerd over de voortgang van de order. Omdat ik de materialen niet meteen nodig had (genoeg ander werk) ontstond er dan ook totaal geen probleem. Ten voorbeeld strekkend voor andere bedrijven.

Snelle levering en communicatie

Eenvoudig om later nog een product aan de bestelling toe te voegen

snel en makkelijk bestellen

Zeer snelle levering

Jammer dat 1 pakket bestellen niet met post verstuurd kan worden meer kwijt aan vezendkosten dan het pakket kosten

Overzichtelijke site, snelle levering

Alles wat we nodig hadden voor de klus wat leverbaar. En ook nog eens super snel. Ook de manier van aflevering was keurig. Alles goed en netjes verpakt.

Zeer goeie service

Groot assortiment en snelle levering Vriendelijke mensen

Alle materialen netjes optijd geleverd. Ook super weggezet door de chauffeur! Zeer snelle reactie op de vragen die ik heb gesteld.

Supersnel, lage prijs, professioneel en aardig

Ze leverden 22 pakken isovlas tegen de laagste prijs die ik kon vinden. De levering naar het zuiden van het land werd snel geregeld, waar collega's er weken over zouden doen. De prijs lag belangrijk onder die van de rest van de aanbieders van isovlas. Er werd bij de bestelling even nagebeld of alles klopte. Echt heel fijn bedrijf.

buitengewoon voortreffelijk

Er was eens een persoon die besloot om online iets te bestellen. Het was al laat en ze wilden het graag de volgende dag al in huis hebben, dus ze bestelden snel en efficiënt via de website. De volgende dag werd de persoon wakker en ging de telefoon. Het was de chauffeur die aangaf dat hij er binnen 25 minuten zou zijn met het pakket. De persoon was verrast door de snelle levering en kon zijn enthousiasme nauwelijks bedwingen. Even later arriveerde de chauffeur en overhandigde hij het pakket aan de blije ontvanger. Maar het verhaal eindigde hier niet, want de communicatie over de bestelling was ook perfect verlopen. De persoon had namelijk een e-mail ontvangen met alle details over de levering en deze was op een juiste wijze gecommuniceerd. Het verhaal eindigt met een groot compliment aan het bedrijf voor de uitstekende service en de snelle levering. De persoon was erg blij en zou zeker nog eens online bij hen bestellen.

Beste, hartelijk dank voor deze geweldige review! Met vr gr Team Online-Bouwmaterialen.nl

Snelle reactie

Offerte aangevraagd nog iets scherpe prijs gekregen en op afgesproken dag netje geleverd

top

snel en netjes geleverd goed op de hoogte gehouden over de levertijd

Snel en volledig

Fijne ervaring met zeer snelle levering. Daarnaast een leuke prijs

Compleet, snel, op tijd en netjes verpakt afgeleverd

Prefect

Perfect.

snel geleverd, goede communicatie!

Na de bestelling een hele fijne en duidelijke communicatie. binnen één dag geleverd. Uitemate tevreden!

Stationsstraat 16 7622 LX Borne

074 - 711 34 33

Over Online-Bouwmaterialen.nl

Online-Bouwmaterialen.nl is leverancier van professionele goedkope bouwmaterialen voor zzp-ers, bedrijven en particulieren. Wij bieden u de beste kwaliteit producten, een scherpe prijs en een snelle levering. Wij leveren op de door u gewenste locatie! Snel en gemakkelijk professionele bouwmateriaal goedkoop kopen! Online Bouwmaterialen, uw voordelige online bouwmarkt!