snel geleverd, goede communicatie!

Na de bestelling een hele fijne en duidelijke communicatie. binnen één dag geleverd. Uitemate tevreden!

Zeer snelle levering en volgens opgaaf!

Prettige website, goede telefonische ondersteuning en op tijd geleverd.

Top. zelfs tot laat mee denken.

snelle bezorging. duidelijk en makkelijk.

Allemaal prima geregeld en op tijd geleverd

Alles netjes en op tijd geleverd.! Prima

Ik kan er geen op of aanmerking op maken, oftewel 5 sterren.

Telefonisch ben ik uitstekend geholpen met extra artikelen. Online-bouwmaterialen is dus klantgericht en flexibel.

goed geregeld

goed geregeld

Goede kwaliteit en juiste service

Idem boven

Perfect en snel geleverd

Alles is netjes verpakt, ingepakt, en geleverd zoals ik had aangegeven de order was er eerder dan dat ik verwachte.

Snel goed en betrouwbaar

Goede snelle aflevering volgens afspraak.

geleverd als besteld ,5 dagen is snel. goede prijs. zeer prettegen bezorger, beleefd atent . wat wil je nog meer.

Al meerdere bestellingen geplaatst en altijd goede prijs en vriendelijke service

Helder, snel en vriendelijk

Prima levering, zoals het hoort

Altijd netjes geleverd voor een goede prijs.

Levering zoals verwacht en bij eventuele problemen altijd netjes opgelost.

Altijd netjes geleverd voor een goede prijs.

Levering zoals verwacht en bij eventuele problemen altijd netjes opgelost.

Goede klanten service, slechte communicatie initieel.

Op de dag van levering heb ik rond 1500 gebeld met de klanten service. Mijn producten bleken niet allemaal op voorraad te zijn en hierover moesten ze me nog bellen gaf de vertegenwoordiger aan. Uiteindelijk heb ik zelf de bestelling minus 1 product opgehaald in een dorp naast me en dit was snel en goed geregeld.

Goede service , volledig volgens afspraken

Prima. Ik ben zeer tevreden

Goede service , volledig volgens afspraken

Prima. Ik ben zeer tevreden

Stationsstraat 16

7622 LX Borne

074 - 711 34 33

Over Online-Bouwmaterialen.nl

Online-Bouwmaterialen.nl is leverancier van professionele goedkope bouwmaterialen voor zzp-ers, bedrijven en particulieren. Wij bieden u de beste kwaliteit producten, een scherpe prijs en een snelle levering. Wij leveren op de door u gewenste locatie! Snel en gemakkelijk professionele bouwmateriaal goedkoop kopen! Online Bouwmaterialen, uw voordelige online bouwmarkt!