Goede communicatie, nette prijs, en onverwacht snelle levering via backorder

Ten tijde van bestellen stond de helm (Schuberth C5 253) met een verwachte levertijd van minstens 5-6weken. Toch besteld en betaald (aangezien de prijs heel goed was). Keurig geleverd, zelfs nog iets sneller dan eerst verwacht. Tussentijds nog even telefonisch contact gehad, en prima geholpen/te woord gestaan. Dank je wel voor de helm!

SUPER!!!!!

Via de Google de helm gevonden die ik graag wilde hebben en elders niet meer leverbaar was. Deze online besteld en binnen 12 uur in huis . Netjes verpakt in de originele verpakking. Meteen een soortgelijke (andere kleur) helm besteld voor mijn zoon en ook deze weer netjes de volgende dag geleverd. Hier kunnen de meeste webshops een voorbeeld aan nemen. Dus voor mij de 5 sterren dik en dubbel verdiend. Groetjes Jan.

Zeer slecht

Hallo, Graag per onmiddellijk mijn geld terugstorten. Degoutant dat jullie de correcte status niet vermelden op jullie website en zo de mensen toch laten bestellen. Wees eerlijk tegen jullie klanten want dit zijn echt marginale praktijken! Groet, David Desmet Beste , Nogmaals bedankt voor je bestelling bij voordeelhelmen.nl. Op onze website heb je tijdens het bestelproces een datum te zien gekregen. Deze data wordt dagelijks uitgelezen uit het systeem van onze leverancier. Maar in dit geval klopte de levertijd niet op onze website waarvoor mijn excuses. De verwachte levertijd voor Biltwell Bonanza Vintage White non ECE M (57-58cm) is namelijk minimaal 6 maanden. Kan je ons laten weten of wij het product in backorder mogen zetten? Je ontvangt dan een mail als we de bestelling binnen hebben. Mocht je het te lang vinden duren dan begrijpen wij dat goed en kunnen we ook kijken naar een alternatief of je order annuleren, het geld staat dan binnen 5 dagen weer op je rekening. Nogmaals excuses voor het ongemak en ik hoor graag wat ik voor je kan betekenen! Met vriendelijke groet, Danni

Beste David, Jammer dat je zo’n overdreven 1-ster reactie plaatst. De voorraadstatus van het product stond namelijk duidelijk vermeld en ook het annuleren van jouw bestellen is vlot verlopen. Je hebt op maandag tegen middernacht jouw bestelling geplaatst, hier stond de volgende status bij: Thuisbezorging: Levertijd 2-3 werkdagen, mits op voorraad bij leverancier. De volgende ochtend (binnen 12 uur) hebben we jou direct gemaild dat de helm niet op voorraad zou zijn bij de leverancier en dat hij een lange levertijd heeft. Je hebt aangegeven te “walgen” van onze praktijken en dat je graag jouw geld terug zou willen. Nog geen 24 uur later stond het geld weer op jouw rekening en was alles afgerond. Al met al een zeer bijzondere en buitenproportionele reactie op onze service. Zou je deze degoutante review willen verwijderen met de snelheid waarmee wij jou hebben geholpen? Groet, Ritchie

Gewoon top

Mijn ervaring zijn zeker de 5 sterren waard had binnen de 24u mijn levering thuis alles netjes professioneel verpakt en de helm die we besteld hadden was ook zoals het moet zijn echt top dit is een van de wijnige sites waar je zonder twijfelen kunt bestellen zonder argwaan ik beveel iedereen deze site aan en tenslotte ook nog goedkoper dan ergens anders waarom nog verderzoeken dan grts philip

Gewoon super

Blijft gewoon een geweldige winkel. Ook nu na bestelling eenvoudig op te halen

Top personeel super aardig en behulpzaam

Was beetje moeilijk te vinden omdat ze zich bevinden op de bovenste etage maar een goede ervaring en ze hebben alles wat je nodig hebt

Enorm goed geholpen, wilden het beste voor mij en mijn veiligheid.

Ondervond problemen met mijn helm, uiteindelijk vanwege slechte afhandeling door Shark zelf, een nieuwe helm mogen uitkiezen van VoordeelHelmen. Mijn oude helm hebben ze voor me teruggestuurd. Met het uitzoeken van een nieuwe helm ben ik enorm goed geholpen door Gyano in de winkel in Amsterdam. Hij had het beste voor met mij en mijn veiligheid, wat echt te merken was. Heel goede ervaring dus!

geweldig

zoals elke keer als ik hier kom: vriendelijk, behulpzaam, professioneel, persoonlijk. goeie prijs/kwaliteit verhouding, mooie producten, veel keuze.

Goed ontvangen en snel vakkundig geholpen

Snel en goed geholpen. Perfecte service

Nemen de tijd en geven goede info

Vriendelijk geholpen. Ze nam de tijd en haalde nog andere helmen erbij zodat mijn dochter de verschillen kon voelen en haar voorkeur kon geven daarin. Daarnaast gaf de medewerkster goede info en uitleg. Dank je wel. Ze is super blij met haar helm.

Mooie en goede winkel

Ik ben in de winkel in Amsterdam goed en vriendelijk geholpen. Heel aardige verkoper die veel kennis heeft en totaal niet opdringerig en denkt mee in was goed is en wat je wilt. Ik zou zo weer gaan!!

Mooie overzichtelijke winkel

Mooie overzichtelijke winkel. Ik werd vakkundig geholpen echter na mijn keuze heb nul lang moeten wachten totdat ik mocht afrekenen. Is niet de eerste keer dus dit is een verbeterpunt.

Prima service en zeer klantvriendelijk personeel.

Ik heb een helm teruggebracht omdat ik erg twijfelde aan de maat en keuze tussen een integraal en een systeem helm. Wel een paar mooie handschoenen gekocht en kom zeker nog terug voor een nieuwe helm.

Heel veel keuze en een hele goede service!

Ik werd erg goed geholpen bij het kopen van jullie artikelen!

Waar je als klant nog koning bent

Even zoeken naar de winkel. Ik ken de oude locatie, maar de nieuwe nog niet. Bij binnenkomst gelijk bijzonder vriendelijk te woord gestaan en perfect geholpen. Er wordt hier gewoon nog tijd voor een klant genomen. Naast de enorme diversiteit in het aanbod een plek waar iedere motorrijder een keer geweest moet zijn. Ik kom hier zeker terug!

Uitstekende service en vriendelijk!

Nemen de tijd om je te helpen en heel vriendelijk personeel!

Erg vriendelijk en fijn geholpen

Op zoek naar een systeemhelm. Keuze volop. Ik was eerder al bij een andere motorzaak ik A'dam Noord geweest. Maar daar kon de dame welke zou moeten helpen er niets van. Ik wilde ook bij voordeelhelmen kijken en zodoende maar heen gereden. De medewerkster was behulpzaam op een heel vriendelijke en fijne manier zonder opdringerig te zijn. Ze liet de ruimte zodat ik ook zelf met mijn vrouw even kon overleggen. De keuze is gevallen op een Scorpion Exo Tech. Erg tevreden met de keuze en een verademing t.o.v. mijn andere helm een Roof Boxer.

De verkoper had veel tijd en aandacht voor ons!

Prachtige winkel ruime keuze

Ik ben heel netjes geholpen. Enorm veel keuze. Hier kan je prima slagen voor motor kleding.

Gewoon goed geholpen

Tijd genomen om goede winterhandschoenen uit te kiezen

Goed advies, vriendelijk geholpen.

Voor mijn dochter een helm gekocht voor op de brommer. Verkoper nam rustig de tijd en heeft alle mogelijkheden laten zien. Daarna met zijn expertise de juiste helm gevonden. We zijn erg vriendelijk geholpen. Erg prettige winkel met vriendelijk personeel!

Snel en Deskundig geholpen.

Had natuurlijk veel te lang gewacht met het vervangen van mijn oude helm en had weer eens haast. Zei tegen de verkoper: ik rijd een scooter, wil max. €100 uitgeven en ik moet binnen 15 minuten weer op mijn scooter zitten naar mijn afspraak. En binnen 15 min. zat ik weer op mijn scooter met mijn nieuwe Beon helm. Ben erg tevreden over de service en het ruime aanbod.

Hulpzaam medewerker met veel geduld en ervarenden advies. Top

Good store with weak customer service

The store is good in terms of the product range. However, the customer rep did not know anything about the products at all. He was checking the internet for my questions. So poor knowledge...

Thanks for your visit and your review, Numan – I’m glad you liked the shop! My name is Ritchie, you might know me from our YouTube channel. I also work in the Amsterdam shop and I am quite surprised at your review. All of our employees are avid motorcyclists and they definitely do have great knowledge of our products. Nobody starts working here without proper training, I can assure you. I spoke personally to the salesman that helped you, to further understand the situation from both sides. He explained that he was looking some information up for you, as requested – but this information was related to prices (during a special offer) and stock indications, not product information. A high level of customer service and knowledge of our vast range is very important to us, so I’m very sorry if we somehow did not reach your expectations this time. I hope your new gear fits and serves you well, and I also hope to see you back in our shop sometime in the future. Ride safe! If you’d wish to talk further about this situation, then please do no hesitate to contact me. You can do so by sending an e-mail to the following address: [email protected]

geweldig

Allen jammer dat de koffieautomaat stuk was. zeer netjes en correct geholpen mensen met kennis en liefde voor het vak

Nieuw Zeelandweg 7 1045AL Amsterdam