Voor helm vr mn dochter.goede kennis mooie prijzen.kortom professionels

Vriendelijk en deskundig.

De medewerker die me hielp was zeer goed ingevoerd in alle producten en kom daarom prima adviseren. Ik kreeg nergens het gevoel dat ze iets wilde pushen/verkopen. Zeer prettig. Uiteindelijk kwam ik door het advies op een ander product uit dan ik wilde kopen. Een motorbroek die ik niet kende.

Fijn

Personnel was vriendelijk, wilde graag helpen en had verstand van zijn producten. Ook was het personeel goed op de hoogte van hun aanbiedingen en gingen ze er voor om je zo goed mogelijk te helpen en je niet het duurste te verkopen.

Wij, mijn zoon en ik, zijn er heel prettig geholpen, maar on-line ...

Prima hulp ter plekke, prettige omgang. Maar on-line bestellingen gaan wel eens scheef. Aan de afrekenbalie on-line een bestelling geplaatst en natuurlijk gaat het daar mis, ondanks iedereen die meekeek. da's nou wel jammer.

Netjes geholpen. Goede helm voor een mooie prijs!

Netjes geholpen. Goed bedrijf en mooie helm!

Deskundig advies, supervriendelijk en héél geduldig. Ze verkopen je hier enkel een goed passende helm!

Goed ontvangen en direct ter zake maar meedenkend met de klant

Gewoon top

Top winkel aardig personeel verstaan hun vak zeker een aanrader

Gewoon een super tent

Perfecte service en bekwaam personeel . Geen pushen of aansmeren.

Motorjas en laarzen gekocht. Veel keuze en goede service

Internetbestelling liep in eerste instantie niet soepel, maar daarna netjes afgehandeld

3 april 2021 helm, broek, laarzen en handschoenen besteld. Dit zou in Zwaagdijk worden geleverd, en in de mail staat dat er bericht van wordt verstuurd als het klaar ligt. Achteraf blijkt dat je een mail krijgt als alles bij de winkel binnen is. Wellicht iets om rekening mee te houden. Inmiddels update gehad, en winkel in Zwaag heeft mij netjes en uitgebreid geholpen. Daarbij bleek dat het bezoeken van de winkel toch handiger is bij het kopen van een helm (in verband met de maat).

Slechte communicatie

Een paar dagen geleden een helm besteld. Nog niks van gehoord wanneer die verzonden wordt of aankomt. Contact opgenomen met de klantenservice die niks van zich laat horen.

Bedankt voor jouw review. Wij kunnen op jouw naam en e-mailadres geen bestelling vinden bij ons in het systeem. Zou je contact op willen nemen met onze klantenservice via [email protected] ? Wellicht kunnen wij dan samen tot een oplossing komen. Groet, Voordeelhelmen.nl

Hele slechte ervaring, erg teleurgesteld

Ik heb op 27-02 een helm besteld, ik kreeg hem toen 2 weken later (12-03) pas binnen, op de site stond 4/5 werkdagen vermeld, hij bleek niet te passen dus heb ik hem op 12-03 nog voor 4 uur retour gestuurd, ik kreeg de melding van postNL dat de retour zending op 16 maart was afgeleverd bij de winkel. Op 22-02 kreeg ik de bevestiging dat mijn nieuwe maat besteld was en dat dit 4 werkdagen ging duren. Op de 29e maar weer gebeld want nog niks gehoord, ze wisten zelf nog niet wanneer hij binnen kwam en zouden nog een update geven. Op 01-04 nog geen update gehad, dus een mail terug gestuurd wat de status was. Ik kreeg te horen dat ze begin deze week (de week van 05-04) de helm binnen zouden krijgen en meteen op de post zouden doen, er werd nog gevraagd of het op tijd was ivm mijn examen (ik had al meerdere malen contact gehad om uit te leggen dat deze situatie uiterst vervelend is voor mij). Ik heb hier op gereageerd dat het fijn zou zijn als hij nog deze week binnen zou komen ivm mijn examen. Op woensdag 07-04 krijg ik dan eindelijk de mail dat hij “verstuurd” is. Nou ik blij want dan kreeg ik hem tenminste deze week nog, mooi op tijd. Het is nu vrijdagavond 09-04 en nu zie ik op de track and trace dat het pakket nog steeds in “voorgemeld” staat. Dit betekend dat het pakket nog steeds helemaal niet bij postNL locatie is (info van de postNL site). Dus ook deze week ga ik mijn helm niet meer krijgen, wanneer ik hem wel krijg? Geen idee, ik ben al 6 weken aan het wachten op een helm wat eigenlijk wel heel erg belachelijk is. Als ik updates wil moet ik elke keer zelf contact opnemen, ik denk dat ik al 3x gebeld en 4x gemaild heb. De werknemers zijn hartstikke aardig en proberen te helpen (daarom geen 1 ster maar 3) ik ben dan ook constant begripvol/geduldig geweest ivm de corona situatie maar op een gegeven moment gaat het wel irriteren als verwachtingen worden geschept die niet nagekomen (kunnen) worden, ik ben daarom zeer teleurgesteld om eerlijk te zijn...

Zeer vriendelijk personeel in winkel, backoffice kan beter!

In de nieuwe winkel in Amsterdam geweest voor een nieuwe helm. Super vriendelijk geholpen en goede voorlichting gekregen. Helm besteld met bluetooth set. Deze was helaas niet voorradig. Afgesproken dat ik de helm dan twee weken later zou halen. Na twee weken kwam ik de helm ophalen... tot mijn verbazing was hij niet klaar en de communicatie set was er ook niet. Gekozen voor een set zonder licht op de helm welke wel op voorraad was. Deze werd gelijk gemonteerd. Voor het ongemak kreeg ik een pinlock versier er bij geleverd. Netjes opgelost vond ik. Het te veel betaalde bedrag zou binnen twee dagen op mijn rekening teruggestort worden. Nu 1,5 week later is er nog geen geld overgemaakt. Ik twijfel er niet aan dat dat alsnog gaat gebeuren, maar vindt toch dat in dit proces van aankoop tot afhandeling behoorlijk wat steekjes zijn gevallen. Als verbeterpunt zou ik dan ook aangeven dat er beter gecommuniceerd wordt wanneer een klant op een dienst wacht.

Persoonlijke service!

Normaal ben ik niet zo van de reviews achterlaten, maar bij deze toch zeker wel verdient. ik had een Nexx helm besteld afgelopen jaar online. Ze hadden hem niet helemaal in de jusite kleur dus ik ben in Amsterdam toch even een andere kleur gaan halen. Ik kreeg er ter compensatie een ander visier bij. De service in de zaak was ook goed. Een half jaar later, na een vakantie en wat andere mooie ritten raak ik een klein ventilatie kinstukje kwijt. Ik dacht het is een poging waard om te vragen of ik deze kon kopen. Ik kreeg gewoon gratis een nieuwe toegestuurd, zonder zelfs de bezorgkosten te betalen. Met daarbij nog een handgeschreven notitie op de achterkant van een sticker! Volgende keer kom ik weer terug voor deze persoonlijke service!

Top sevice

Bedankt mannen, dat jullie de moeite hebben genomen om toch het onderdeel te bestellen voor mijn lane splitter helm, ondanks ik mijn aankoopbon niet meer kon vinden/aantonen. Dit noem ik service! Ga zo door.

Slechte ervaring doordat een bestelde jas toch verkocht werd in Zwaagdijk

Tijdens de black friday actie een motorjas gekocht op de site van voordeelhelmen.nl welke alleen nog leverbaar was in de winkel van Zwaagdijk. Speciaal iemand geregeld die de jas voor me kon ophalen aangezien ik daar ver vandaan woon. Word ik de volgende dag opgebeld dat ze de jas al verkocht hadden in de winkel. Nu heb ik de jas bij een andere winkel moeten kopen met een prijsverschil van €40,-. Mooi aan de afspraak houden Voordeelhelmen.nl.

Bedankt voor je review, Des. Helaas staat jouw reactie niet helemaal op juiste plek, voor klachten over de winkel in Zwaagdijk kun je bij VoordeelHelmen Zwaagdijk terecht – en niet bij de algemene pagina van de VoordeelHelmen webshop. Wij hebben ook even contact gehad met onze collega’s in deze winkel om te vragen wat er is gebeurd. Jouw bestelling is inderdaad bij de winkel in Zwaagdijk in goede orde binnen gekomen. Op dezelfde dag heeft een klant in de winkel toevallig die jas gekocht, nog vóór dat hij voor jou klaargelegd kon worden. Zodra dit duidelijk is geworden ben jij inderdaad gebeld om je hierover te informeren, zodat je niet voor niets naar de winkel zou hoeven komen. Wij willen in ieder geval namens het bedrijf onze excuses aanbieden voor deze vervelende situatie. Ook willen wij je vriendelijk vragen om deze review van deze pagina te verwijderen, aangezien hij hier niet op het juiste adres is. Ondanks alles wensen wij jou veel plezier met jouw nieuwe motorjas, en hopelijk graag tot ziens in een van onze winkels.

goed helmen winkel

Ik was in winkel geweest en mag de helmen passen of goed in zit. Uitstekend

Uiterst tevreden

Ik ben echt super goed geholpen. Kwam met een wens voor systeemhelm binnen. Er werd ruim de tijd genomen om de juiste maat merk en model voor mij te zoeken. En geslaagd :-)

Service

Aardig en deskundig personeel. Goed en snel geholpen

Bikers for Bikers

Very good shop!! They have everything for the moto rider in very good prices, excellent service!! I definitely recommend it!!

Prima service en zeer goede producten !

Heb enige tijd geleden laarzen (Daytona), een helm (Shoei) en een jasje (Revit) gekocht. Ik werd op bijzonder prettige wijze geholpen. Ik gebruik bovenstaande zaken alweer enige tijd. Bevalt goed! Geweldig spul!

Fijne begeleiding in het uitzoeken van een nieuw motorpak. Ook duidelijk gewezen op een goedkoper alternatief.

prima ervaring

Goed geholpen door medewerker. Veelkeuze, goede prijs.

Veel keus, prima prijs

Heb zeer grote maat nodig. Geen probleem bij voordeelhelmen.nl Lokatie echter wel aan het eind van de wereld ;-) Zonder navigatie nauwelijks te vinden. Kunnen beter langs de weg een bord plaatsen !!