Prettig winkelen!

Prima zaak. Goed geholpen. Was wel even wachten voordat ik te woord werd gestaan.

top service

leuke en mooi winkel en top personeel

In de winkel een Schubberth C3pro in S gekocht. Deze bleek toch wat strak. Kon zo (op porto kosten van voordeelhelmen.nl ) geruild worden. Prima online shop maar in Westpoort is ook een prachtige winkel!

Klantenservice verdient echt meer aandacht

Na mijn vorige post toch tot een goede oplossing kunnen komen. Beter laat dan nooit, zullen we maar zeggen. Jammer dat het zo is moeten lopen maar uiteindelijk prima opgelost

Servce: Voor aankoop wat rongesnuffeld en kwam deze shop dichtij huis tegen met scherpe prijzen. Bestellen en passen in de winkel en pas dan betalen: reserveren is geen verplcihting tot aankoop. De medewerker gaf mij goed advies en vroeg me om met gesloten klep een vinger precies tussen mij ogen in de helm te proberen te steken. Dat was een tip/ controle punt dat ik nog nergens eerder had gehoord. Voor mij was de keuze tussen een S en M lastig. Ook niet na een kwartier gezeten te hebben met de S die de medewerker adviseerde. Uiteindelijk die S toch meegneomen en de medewerker gaf aan "Zet hem thuis op de bank op voor een half uur. Zit deze toch te strak, kom je terug en wissel je die om binnen een aantal dagen. Uitstekende service als je het mij vraagt. Toch omgewisseld voor de M aangezien ik toch na 20 minuten hoofdpijn kreeg. Niks vervelenders dan rijden met hoofdpijn door een helm.

Slordig, niet heel klantvriendelijk.

Op 14 juni ben ik na mijn werk naar de winkel in Amsterdam gegaan om een leren motorjack, motorjeans en schoenen van Revit aan te schaffen. Ik had wat vragen over de pasvorm van het jack. Ik was om 17:30 bij de winkel, er waren 2 medewerkers in de winkel aanwezig en bezig met andere klanten. Die mensen werden uitgebreid geholpen, in de tussentijd ben ik jeans en schoenen gaan passen helemaal prima. Toen om 18:05 een van de medewerkers beschikbaar was vroeg hij of ik een korte vraag had omdat ze eigenlijk gesloten waren. Niet echt heel chique, omdat ik inmiddels 35 minuten stond te wachten op een medewerker. Nadat de vraag vrij snel is beantwoord heb ik besloten de bestelling te plaatsen. De jas was niet op voorraad in de winkel, dus de spullen zouden naar mijn huis worden verzonden. Om het verhaal niet nog veel langer te maken. - op de bestelbon stond een verkeerde zendingswijze. De bestelling afhalen in de winkel, dit was niet de bedoeling - de volgende dag contact gehad met klantenservice over de verzending en dat de protectors* niet op de bestelbon stonden. Er zou een notitie worden gemaakt over de protectors. * Rev!t had een actie dat je protectors (rug en heup) bij de kleding gratis geleverd zou krijgen. - 24 juni komt de bestelling binnen, zonder de protectors. Volgens de klantenservice waren de protectors niet op voorraad en stond er ook geen notitie bij de bestelling. De nieuwe protectors werden 5 juli verwacht. - Uiteindelijk heb ik 17 juli gebeld met de klantenservice. Protectors waren nog steeds niet geleverd. Uiteindelijk wist de medewerker niet wat er precies fout is gegaan. Maar heeft de bestelling wel snel in orde gemaakt. - 18 juli eindelijk alles binnen. Persoonlijk zou ik als medewerker nooit benoemen dat je winkel gaat sluiten als je klanten al een tijd binnen staan te wachten, ondertussen verkoop je in “sluitingstijd” wel een set kleding van 900 euro en zit de klant met een opgejaagd gevoel.

Veel helmen, slechte service

Ze geven slecht advies over een product. Als Product niet naar wens is kan het niet moeilijk terug gebracht worden. Ik ga hier nooit meer iets kopen.

Goede deal en afhandeling

Voor mijn vrouw een HJC I90 gekocht met de Smart HJC 10b communicatieset. Hele mooie prijs, snel geleverd ondanks niet op voorraad. Communicatie gratis al geinstalleerd. Prima!

Een paar keer in de winkel in Amsterdam geweest en een helm gekocht. Goede helm en zeer goed geholpen door het personeel.

De manager moet echt een paar cursusjes volgen.

De verkoper was top! Maar we hadden naast onze aankopen (3 volwassenen) ook nog e.e.a. dat niet op voorraad was en besteld moest worden. Zou met 1 week binnen zijn. We moesten er na een ruime week (waarin er niets binnen kwam) steeds achteraan bellen en werden niet op de hoogte gehouden. Na een paar weken de spullen kunnen ophalen. De verkoper was weer top, de filiaalmanager niet! Een week later waren we weer in de winkel ..een ruiling van een verkeerd ontvangen artikel ...kan gebeuren. Maar we stonden met zo'n 10 wachtenden rond de kassa. Niemand kon ons helpen en 3 mannen werden zelfs weggestuurd om hun handschoenen maar online te bestellen.... Ze hadden gepast en wilden alleen nog afrekenen! Op de vraag of er iemand even snel kon afrekenen kregen we te horen ... Hoe we het durfden te vragen. De filiaalmanager was drukdrukdruk. Hij stond gezellig te wachten terwijl een paar klanten broeken aan het bekijken en aan het passen waren. Wij moesten met z'n allen maar gewoon wachten. We hebben voor duizenden Euro's aan spullen gekocht. Dat was eens, maar nooit meer bij VoordeelHelmen. Nogmaals, de verkoper is een topper, maar het management moet nog een hoop leren.

Goeie zaak, goeie gasten, goeie spullen en goeie prijzen

Als altijd gewoon goed!

Prima geholpen, wel wat lange levertijd

Prima geholpen in de winkel; deskundig en geduldig. Gewenste kleur moest worden besteld, dit duurde wel een week of 2 langer dan gehoopt.

in de winkel geweest, was een fijne ervaring

goed en prettig geholpen, goed geadviseerd en genoeg tijd om de diverse modellen en maten te passen.

Top service en vriendelijkheid

2 Helmen en communicatie set gekocht. Zelf de communicatie set geïnstalleerd, maar bleek niet goed te zitten, werd direct door hun opnieuw geïnstalleerd. Gewoon top.

Top helm

word netjes geholpen. Top kwaliteit helm.

perfect geholpen door erg beleefde mensen.

Snelle service leuke Flote gasten .

Cardo Freecom 2+

Cardo Freecom 2+ gekocht en achteraf toch maar laten inbouwen omdat het mezelf niet lukte...

Gewoon zoals het hoort.

Door corona wat lang op mijn bestelling moeten wachten (ca. 5 weken(!)). Probleem wat absoluut niet bij voordeelhelmen lag maar bij de leverancier (SHARK in mijn geval). Eindelijk geleverd na een maand, bleek de helm beschadigd. Heb hem toen zelf in Amsterdam gebracht en ter reparatie aangeboden. (Leuke korting gehad op een kevlar jeans).Weer 2 weken moeten wachten, maar uiteindelijk dan toch gerepareerd geleverd. De helm overigens (Shark EVO2) was het wachten waard. Moraal: De levering had niet de schoonheidsprijs, maar het belangrijkste is hoe ga je daarmee om? En dat was gewoon goed. Ben steeds op de hoogte gehouden als ik naar de status van mijn bestelling informeerde. Nogmaals, omstandigheden waar Voordeelhelmen ook niets aan kon doen. Heb ook nog mee mogen doen aan een aanbieding welke gedurende de wachttijd is geweest. Geld was eerder binnen als de helm..

Zeer goede service en denken mee.

Was op zoek naar een systeemhelm van een ander merk die niet leverbaar was maar zijn raadden mij een andere aan. Ben er erg blij mee. Goed advies dus.

Mooie helmen, ruime keuze

Ruime keuze aan helmen en ook in iedere prijscategorie iets beschikbaar.

Vriendelijk en deskundig geholpen

Vriendelijk geholpen door nog niet zo ervaren verkoper. Maar hij rafelde het niet af, nam alle tijd en gaf deskundig advies.

Geweldige service

Heel scherp geprijsde helmen, mijn helm scheelde €60.00 met andere winkels inc. Andere vizier. In de winkel Hebben ze ook meteen mijn nieuwe vizier op mijn helm gemonteerd, top service. Zag ook iemand die een proef rit mocht maken met een helm om het uit te proberen. Zoiets heb ik nergens anders gezien. Volgende helm haal ik weer hier.

Teleurstellend

Helaas een slechte eerste ervaring gehad met Voordeelhelmen.nl en zou ze ook niet aanbevelen aan mijn club. Ik had een helm, laarzen en handschoenen besteld. Aanvankelijk netjes een mail gekregen dat de laarzen per abuis toch niet meer op voorraad waren door een foutje in het systeem en dat ze besteld werden. De rest van de zending heeft hier ook op moeten wachten, waardoor deze pas een week later ontving. Vervolgens bleek na één dag al dat het vizier van de helm niet goed was. Het anti-condens laagje liet los door de warmte van de adem en zorgde ervoor dat bijna de helft van het vizier niet goed zicht meer gaf. Hier een mail over gestuurd met bijgevoegd de foto’s van het probleem. Het probleem zou doorgestuurd worden naar de afdeling garantie. Na een week een herinneringsmail gestuurd waarin ik ook heb opgemerkt dat dezelfde helm nu een week later in de aanbieding was en of ze hier wellicht ook coulant in konden zijn. Weer een week later maar gebeld en toen hoorde ik dat ik nu echt aan de beurt was en de volgende dag ontving ik inderdaad een mail. Deze mail had geen antwoord op mijn vraag, alleen het verzoek om foto’s van het probleem te sturen. Hier had ik een aantal weken op moeten wachten en deze waren bij de eerste mail al gestuurd. Overigens kon ik ook niet rekenen op een korting of iets dergelijks. Mijn probleem werd weer voorgelegd aan de leverancier, want gek genoeg wordt de garantie niet door de verkoper zelf afgehandeld bij Voordeelhelmen.nl. Inmiddels had ik het vertrouwen in de verkoper en de helm wel verloren en heb ik verzocht de helm te retourneren. Dit was voor hen eigenlijk geen optie. Er was al een nieuw vizier geleverd door de leverancier omdat het inderdaad een fout in de anti-condenslaag was. Ik heb het er maar bij gelaten hopende dat dit vizier wel naar behoren functioneert. De helm zelf is verder prima. Dit alles heeft wel meer dan een maand geduurd, niet een acceptabele termijn voor een simpele garantie.

Zeer goede service en groot assortiment

Ondanks de huidige coronamaatregelen werd ik goed geholpen. Natuurlijk op afstand, maar toch met veel kennis en vriendelijkheid. Over de laagste prijsgarantie werd ook totaal niet moeilijk gedaan.

Top, super advies.

Heel fijn dat alle merken aanwezig om alle verschillen ook daadwerkelijk te Kunnen ervaren. En dat voor een super voordelige prijs.

Nieuw Zeelandweg 7 1045AL Amsterdam