Ik werd op een uiterst correcte en vriendelijke manier geholpen.

Gewoon dik in orde

Leuke winkel in Amsterdam. Rustige sfeer. Geen verkopers die op je af springen. Minpuntje is dat sommige artikelen niet op locatie liggen, ook geen demo modellen om een indruk te krijgen. Je kunt deze niet bekijken zonder een pasafspraak te maken. Aan de andere kant is een pasafspraak geen probleem, ik heb hier zelf twee maal gebruik van gemaakt.

Top zaak! De medewerkers weten waar ze over praten.

Top zaak.Medewerkers weten waar ze over praten en zijn volgens mij ook fanatieke motorrijders.Verschil zit m in advies op detail niveau. Ik kan je aanraden hier je kleding,helm e.d te kopen.

Goede adviezen bij de aanschaf van een helm

Ondanks de coronacrisis en de daarbij horende maatregelen werden wij uiterst behulpzaam geholpen in onze zoektocht naar een goede motorhelm.

Deskundig en vriendelijk

Ook met de beperkingen van de huidige samenleving met goed advies en een leuke aankoop de winkel verlaten!!

Verstand van zaken en goede service

Ook in kleding een groot assortiment, ook in het hogere segment en veel maten op voorraad

Goede voorlichting, veel tijd genomen om juiste voorlichting te geven, alternatieven bespreken

Ik ben op een zondag gaan kijken naar een nieuwe helm. Toen ik aan de beurt was ben ik zeer goed geholpen. Passen was geen enkel probleem. Ook na het bepalen van het type helm en de maat duidelijk advies Hou de helm een tijdje op, ook dan mag de helm geen drukpunten geven. Pas hem thuis ook nog. Als je de helm niet buiten gedragen hebt mag je hem nog ruilen. Ik zal een bezoek aan deze zaak aanbevelen bij overige motorrijders

Prettige winkel met goede prijzen

Online uitgezocht - in de winkel gepast en extra aandacht van het personneel gekregen. Super tevreden!

Deskundig en prettig geholpen

Op zoek naar een nieuwe systeemhelm zeer uitgebreid, deskundig en prettig geadviseerd, daarnaast ook nog een leuke korting en een extra helm voor mijn vriendin gescoord!

Prima deskundig geholpen

Rustig diverse modellen en merken gepast. Overtuigt met advies de juiste helm gekozen. Bedankt en tot een volgende keer!

Fijne winkel

Reed toevallig even langs, ondanks op hun website vermeld passen op afspraak, ben ik toch even naar binnen gestapt. fijn personeel en nette gang van zaken. Zal zeker vaker bestellen of langs komen.

Mazzeltje in de outlet?

Zondag een HJC systeemhelm gekocht uit de outlet. Prima geholpen, voldoende aandacht van verkopend personeel. Vraag me wel af of de helm die geadviseerd is niet te klein blijkt te zijn. De tijd zal het leren. Voor nu krijgt de ervaring een 7. Overigens bleek dezelfde helm achteraf bij de motorkledingzaak “om de hoek” toch nog weer twee tientjes goedkoper, scherp op de prijs letten blijft dus nodig... ik beveel niets aan, dat doe ik uit principe niet. Ga vooral zelf eens kijken en bepaal zelf wat je wilt. :-)

Bedankt voor je review, Ramon. Wij zijn blij om te horen dat je goed bent geholpen. Dat een helm in het begin eventjes ‘te’ strak zit is eigenlijk een hele normale zaak. Hoe langer je de helm draagt, hoe meer de helm naar jouw hoofd zal vormen. Dit kost eventjes wat tijd, maar uiteindelijk zit de helm helemaal perfect. Op het moment van het inrichten van onze nieuwe outlet afdeling hebben wij natuurlijk geprobeerd om alles zo scherp mogelijk te prijzen, echter kan het altijd voorkomen dat een andere zaak nét even een stapje verder gaat met de prijs. Ondanks dat je al goed geholpen bent willen wij natuurlijk voor de ‘10’ gaan – daarom storten wij die twee tientjes naar je terug. Veel rijplezier met je nieuwe motorhelm en graag tot ziens bij ons in de winkel!

Geduldig en prima geholpen

Goed geholpen, tevreden over de aangeschafte producten

Op zoek naar een helm en handschoen, de verkoper wist goed waar op te letten tijdens passen.

Helpful, professional staff

Very helpful and professional staff, i was buying scooter accessories for the first time and the staff helped me to choose what was best for me.

Klantvriendelijke medewerker met verstand van zaken en mooie prijzen!

Een grote zaak met ruim assortiment in elke prijsklasse. Keurig ingericht en perfecte lokatie om rustig alles te bekijken en proberen. Zeer klantvriendelijk.

Ben perfect geholpen bij het zoeken van de meest geschikte helm.

Ben perfect geholpen bij het zoeken van de meest geschikte helm.

Heel erg leuk geholpen

Prima en aardig personeel in de winkel. Er werd uitgebreid de tijd genomen om een goede helm met mijn budget te vinden. Ik ga zeker terug!

vriendelijk en kundig

kreeg de helm kinnebak sluiting niet dicht. medewerker alles uitgelegd van het nieuwe systeem en de wijzigingen tov de oudere versie. (die ik eerst had) prima en kundig uitgelegd. had de indruk dat hij niet de instructie uit ze hoofd had geleerd maar echt wist waar hij het over had.

Mooie zaak en vriendelijk personeel

Ik kwam voor de outlet sale en zal terugkomen voor het reguliere aanbod. Erg nette overzichtelijke zaak met behulpzaam personeel. Ik werd netjes behandeld en zag dat andere mensen ook goede assistentie kregen.

Deskundig en correct advies, zowel online-internet als offline-winkel.

Afgelopen zaterdag voor het eerst de winkel bezocht in Amsterdam. Goed bereikbaar, gratis parkeren, veel keus en prima advies. Klantvriendelijkheid is niet altijd meer vanzelfsprekend, bij hen gelukkig nog wel.

Goeie service!

Had in de winkel wat gekocht maar was m'n rugzak vergeten. Spullen werden de zelfde dag nog kostenloos met de post verstuurd en de volgende dag geleverd!

Prima ervaring

Leuk berdijf, enthousiaste medewerkers. Je word goed geholpen door mensen met ook een passie voor het motorrijden. Heel prettig en oo voordelig!

Mooie winkel groot assortiment

Er lijken alleen maar duurdere merken te zijn, maar als je goed shopt vind je ook een complete outfit voor rond de 600€. Let op ze geven geen korting als je meerdere dingen koopt, schijnt al in de website prijzen verwerkt te zijn. Verder wel een mooi assortiment

Fantastisch!

Na meerder helmen gepast te hebben uiteindelijk een gevonden die mij goed past :-) geweldige mensen die bij VDH werken met goed advies. Ze nemen absoluut de tijd voor je om uit te zoeken wat goed voor je is. En dat waardeer ik enorm. Uiteindelijk ben ik met de Nolan N100-5 gegaan incl. communicatie set.

Nieuw Zeelandweg 7

1045AL Amsterdam