Snelle levering en prima service, Alleen was het beloofde sample er niet bij, maar dat is misschien op is op !

Zeer tevreden , netjes verpakt, goede bezorging Producten van Vichy altijd tevreden over, al jaren

Snelle levering en wat proefjes erbij. Prima!

Ruime keuze uit verschillende merken en produkten.

Prima bedrijf

Snelle levering. Fijne duidelijke website. Artikelen zijn voordelig geprijsd.

Alles perfect!!

Snelle en goede levering!

De service en levering was snel en accuraat! Volgende keer zal ik het zeker opnieuw hier bestellen! Kortom erg tevreden en een echte aanrader!

Korting op producten, snelle levering!

Uitstekende service. 1 dag later in huis na bestelling

Zeer tevreden, top klantenservice ! Ik bestel hier al jaren, scherpe prijzen en gratis levering, super

Altijd fijn om hier te bestellen.

Snel geleverd, ik kan de punten sparen en altijd een monstertje erbij van het product.

Mijn mening mag niet worden geplubiceerd met mijn naam erbij.

Snelle verzending en ik vind het fijn dat er na je aankoop nog gevraagd wordt wat je ervan vond.

Top weer!

Zoals altijs snelle aflevering en heel aantrekkelijke prijzen!

Ruime keuze en zeer vlotte levering.

Duidelijke website en ik heb goed mijn keuze kunnen maken. Zeer vlotte levering.

Zeer goede ervaring

De website is gebruiksvriendelijk en de levering verloopt snel en soepel.

Geweldig snel

Zeer snelle levering van mijn favo producten.

Snelle levering. Fijne creme

Heel goed.

Snelle bezorging en goedkoper dan de apotheek

Prettige manier van uitzoeken en bestellen van producten. Snelle bezorging. Nieuwe producten zijn eerder bij huidonline aanwezig dan bij de apotheek.

Snelle bezorging

Altijd goede aanbiedingen en netjes verpakt thuisbezorgd

Altijd perfect bezorging, snel. Prijzen zijn meteen aantrekkelijk in vergelijking met anderen,daarom geef ik de voorkeur aan de Mijnhuidonline.Assortiment en keuze zijn ook zeer goed.

Snelle levering en fijne producten, nergens ander goedkoper

Snel, duidelijk, makkelijk

Snel, duidelijke site, makkelijk. Prijsvergelijking aanrader

Prima snelle levering!

Selle levering zoals het vermeld stond en prima prijs!

Ontving deskundig advies

Ik was onzeker over de keuze van het juiste product. Mijnhuidonline heeft mij uitstekend geadviseerd. Heb het advies opgevolgd en ben zeer enthousiast.

Over Mijnhuidonline

Mijnhuidonline is de meest uitgebreide en voordeligste webshop voor Avene, Eucerin, La Roche Posay en Vichy artikelen. Als onderdeel van Apotheek Koning & Mooy kunt u bij Mijnhuidonline al uw huidverzorgingsartikelen voor persoonlijke verzorging online bestellen en gratis thuis laten bezorgen in heel Nederland. Wij bieden de scherpste prijzen en bedanken onze klanten met GRATIS producten door middel van een spaarpuntensysteem. Tot gauw op Mijnhuidonline!