Snelle levering en de producten goed

Prima producten keurig En snel geleverd

De huidverzorging producten van Vichy Bevallen me uitstekend en werden zeer snel en correct geleverd.

Altijd super levering

Krijgen netjes bericht dat het pakketje eraan komt

Is goed

snelle levering van bestelling

fijne website, product vlot gevonden.

Al geruime tijd erg tevreden over Eucerin

Ik ben al geruime tijd zeer tevreden over de producten van Eucerin, echte aanrader!

Prima !

Breed assortiment, duidelijke website, goede prijs/ kwaliteitsverhouding, snelle levering.

Makkelijke site, mooie aanbiedingen, makkelijk te bestellen, snelle bezorging en netjes ingepakt!! Helemaal top!

Uitstekend en betrouwbaar

Niets aan toe te voegen! Erg te vrede.

alles ik nodig

zeer goed

Heel erg bedankt.

Goede snelle service

Snel, duidelijk en goede prijs.

Goed.

Duidelijke site en afwerking.

Zeer tevreden: duidelijke en heldere site. Levering: zoals aangegeven. Produkt Vichy: doet, waar het voor staat.

Ik ksn mn spaarkaart niet in beeld krijgen Dus dat is een minpuntje Hoe kan ik zien hoeveel ik gespaard heb?

Zoals altijd snel en goed

Goede prijs voor goede producten

Snelle levering en goede prijs

Zeer snelle service

Prima geregeld

Álles netjes op tijd ,goede communicaties.

Ideaal om Vichy online te bestellen!

Sinds de corona al vaak bij Mijnhuidonline besteld, omdat ik de apotheek liever vermijdt.

Je bestelt, 2 dagen later geleverd, keurig verpakt.

Prima webwinkel

Ik bestel al jaren bij mijnhuidonline en het is altijd naar behoren. Sowieso prima prijzen maar aanbiedingen zijn ook echt goed. Spaarsysteem ook leuk!

Prima, snel en nog extra gratis item

Keurig op tijd bezorgd.

Goede service!

Ik word goed geholpen door Youssra

Over Mijnhuidonline

Mijnhuidonline is de meest uitgebreide en voordeligste webshop voor Avene, Eucerin, La Roche Posay en Vichy artikelen. Als onderdeel van Apotheek Koning & Mooy kunt u bij Mijnhuidonline al uw huidverzorgingsartikelen voor persoonlijke verzorging online bestellen en gratis thuis laten bezorgen in heel Nederland. Wij bieden de scherpste prijzen en bedanken onze klanten met GRATIS producten door middel van een spaarpuntensysteem. Tot gauw op Mijnhuidonline!