zeer goed

Goede site

Jammer dat als je een verjaardags kadobon krijgt de actie code maar zo kort geldig is. Er zijn vaak ander acties met een kortings code en dan gebruik je die andere verjaardags code niet! Verder goede site, snelle levering. Kerst kaart en verjaardags kaart graag de code wat “ langer houdbaar “

Snelle levering, fijne Vichy producten. Als extra een monsterverpakking. Leuk!

Ik heb het pakket nooit ontvangen!!!

Graag kom ik in contact, aangezien ik het pakket nooit heb ontvangen

Always deliver on time

I have ordered several products from Mijnhuidonline and they always deliver on time. They have a wide range of products.

Gewoon doen wat je beloofd

Een artikel besteld wat elders veel duurder was. Zou het wel kloppen allemaal? Maar levering snel, volgens afspraak, prijstechnisch ontzettend goed en nog een klein kadootje bij de levering. Dus de volgende bestelling is gewoon weer bij Mijnhuidonline.nl

Ruim assortiment, leuke aanbiedingen (wel veel wisselende prijzen, dat kan per dag verschillen) leuk presentje of proefje bij de bestelling, netjes verpakt en super snel verzonden. Prima dus!

Geen enkel minpunt te bedenken!

Producten blij mee Bezorging prima verlopen Kortom zeer tevreden

Super, lekker snel geleverd.

Mijn bestelling was lekker snel binnen. En leuk shoppen met deze korting. Nog even wachten en dan kunnen de producten mee op vakantie.

zoals altijd geweldige afwerking,tw bestellen en bezorgen.

Snel geleverd.

Nog steeds prima en probleemloos en vlot

Al jarenlang klant en nooit iets te klagen dus blijf nog wel een klant

Makkelijk

Snel bestellen en snel geleverd. Heel fijn

Snelle en goede levering

Ben tevreden over de vlotte levering

Betrouwbaar en snel

Goede producten en snel geleverd

Vlotte levering

Goede website. Snelle levering

Goeie en snelle service.

Ben zeer tevreden over de producten.

Het werkt prima

Top snelle levering. Goede keuze van producten

De levering is snel en de prijs is beter dan ergens anders. En het is leuk dat je vaak een mini kado krijgt.

Goede producten goede service en goede bezorging .

Makkelijk

En snel

uitstekend

Op tijd verstuurd en exact op afgesproken dag geleverd mijn leverancier reeds sinds enkele jaren,

Goed te doen online

Bij de apotheek weinig op voorraad, dus mijn eerste online bestelling geplaatst en dat ging goed. Daarnaast via de mail nog iets gevraagd en snel en netjes antwoord gekregen. Mvg Ellen Kambier

Snelle bezorging en goed product

Vichy en Roche Posay goed product

Over Mijnhuidonline

Mijnhuidonline is de meest uitgebreide en voordeligste webshop voor Avene, Eucerin, La Roche Posay en Vichy artikelen. U kunt bij Mijnhuidonline al uw huidverzorgingsartikelen voor persoonlijke verzorging online bestellen en gratis thuis laten bezorgen in heel Nederland. Wij bieden de scherpste prijzen en bedanken onze klanten met GRATIS producten door middel van een spaarpuntensysteem. Tot gauw op Mijnhuidonline!