Hele goede service en lagere prijzen. Contact met klantenservice was heel positief en bij mijn bestellingen zitten altijd extra proefjes. Leuk!

Snel, groot assortiment, goeie aanbiedingen

Goeie, snelle service, groot assortiment en altijd leuke aanbiedingen. Krijg ook altijd samples mee die aansluiten op mijn bestelling. Top!

Oog make up verwijderaar 100 ml ipv 150; zelfde prijs, minder inhoud!!

Al jaren maak ik gebruik van Vichy producten. Tot mijn verbazing ontving ik een flesje oogmake up verwijderaar met een inhoud van 100 ml tegen dezelfde prijs als de verpakking van 150 ml. Op de site wordt hier geen melding van gemaakt.

Prima webwinkel

Heel tevreden over de snelle levering, de goede prijzen van de producten, altijd goed verpakt en leuke acties. Wel jammer dat er de laatste tijd geen proefjes meer bij gedaan worden.

Always great

I always get my order super fast and they also add some samples so I can try some new creams. I’ve been buying creams from them for years now and always had a positive experience. Totally recommend it.

bestellingen worden prima op tijd geleverd ben erg tevreden.

ik deed vorig jaar een bestelling met 4 verschillende producten. waarvan 1 verkeerd besteld artikel. klantenservice gebeld en gemaild, wat ik wilde hebben was niet op voorraad, maar werd nagestuurd. (dit gebeurde allemaal rond de kerst) in een drukke periode ik geloof dat het in de 1e week van januari werd geleverd. prima service dus.

waardeloze zaak

mijn vrouw had vergeten om de actiecode in te vullen, kreeg geen potje extra creme. naar huidonline gemaild. ze deden er niets aan.

Super assortiment en levering

Bestellingen worden heel snel en accuraat verwerkt.

Bestelling wordt altijd netjes afgeleverd. Heb geen klachten

Klonterige textuur

De textuur van de creme is niet mooi glad. Daardoor haal je de creme ook lastig uit de pot. Verdeelt wel goed over de huid, maar trekt langzaam in. Zware creme als dagcreme. Ik heb deze creme in de zomer gebruikt (vanwege de beschermingsfactor), maar misschien voldoet deze creme beter tijdens de koude winterdagen

Prettig geholpen

Klantvriendelijk en aardige medewerker(s).

Afnemende service

Met enige regelmaat bestel ik en in het begin was het altijd een feestje om de bestelling te openen en verrast te worden door een aardigheidje van Vichy. Proefje of iets speciaals erbij. Om die rede zelfs een vriendin warm gemaakt om het via jullie te bestellen. Haar eerste bestelling en ervaring met Vichy waren over de honderd euro en wat denk je nog geen test zakje crème of wat dan ook erbij zware domper voor haar en ik schaamde me omdat ze voor heel veel geld besteld had op aanraden van mij. Als ze dit in een apotheek haf gekocht had ze zeker meer service gehad

Betrouwbaar

Als ik iets bestel komt het op tijd aan. Correcte uitvoering.

top webshop

snel, goede prijs, leuke monsters

Afspraken nakomen

altijd goed

Scherpe prijzen en snelle levering, TOP!

Mijnhuidonline is de perfecte online drogist vanwege de scherpe prijzen, de snelle levering en het spaarsysteem. Ook zit er vrijwel altijd een extra product bij mijn bestelling, leuk! Ik beveel mijnhuidonline zeker aan!

snelle en goede service

ik kan alleen maar zeggen dat ik zeer tevreden ben... produkt informatie okay prijs / kwaliteit okay levering okay

ZEER TEVREDEN

Zeer vriendelijke contacten, supersnel antwoord, goeie prijzen en ook zeer tevreden over supervriendelijke chauffeurs van POST.NL !!

Ik beveel mijn vriendiennen aan

Regelmatig bestel ik via website. Voordelig aanbiedingen altijd met leuke verrassingen en snelle bezorging. Echt een aanrader !

Aanrader!

Snelle bezorging. Top👍

Op tijd geleverd, komt afspraak na,

Op tijd geleverd, komt afspraak na.

Nette afhandeling van het bestelde en goede prijzen.

Goede prijs en zeer vlotte bezorging

Goede prijs en zeer vlotte bezorging.

Altijd leuke aanbiedingen, goede levering!