Ik ben zeer tevreden over Mijnhuidonline

Goede website, correcte en snelle levering van goede en verantwoorde producten.

Goed afgehandelde bestelling!

Alle communicatie rondom mijn bestelling perfect geregeld. Keurig verpakt en zeker een aanrader!

uitstekend

Besteld en vlug geleverd.

Nogmaals uitstekend

Snelle levering en goede kwaliteit!

Binnen een dag kwam mijn bestelling binnen. Netjes verpakt, snelle levering. Goede en mooie producten! Zeer tevreden.

Supersnel geleverd

Bestellen gaat makkelijk, ik kreeg er nog wat gratis monstertjes bij en de levering ging supersnel. Wat wil je nog meer?? Oja... en de prijs is ook goed!

Altijd goed en snel

Altijd goed verpakt en snel verzonden. Koop er al jaren. 1x de klantenservice nodig gehad omdat er een verkeerd product geleverd was , deze was zeer vriendelijk en reageerde ook snel.

Handige webshop en snelle levering

Ruime keuze, duidelijke omschrijving van het product. Mijn spullen werden snel geleverd, top!

prima service

Ik ben tevreden vandaag besteld morgen in huis !!!!

Snelle levering met altijd iets extra’s

Snelle levering en de extra monsters zijn altijd leuk

Altijd goede en snelle bezorging

Altijd goede aanbiedingen en snelle verzending.

Fijne en goede website

Goede producten en een snelle levering

Netjes op tijd ontvangen

Snelle accurate service

Snel besteld snel geleverd. Met zo nu en dan een leuke aanbieding. Maar soms wordt je gedwongen iets te kopen omdat anders je spaarkaarten vervallen.

Fijne website, mooie producten, vlotte levering

Zie bovenstaande

Altijd goed!!

Goede ervaring

Vriendelijke klantenservice!vlotte bezorging!_

Geweldige service

Directe en correcte levering

Op alle onderdelen positief.

Snelle en verzorgde verzending. Altijd goede aanbiedingen.

Ik ben tevreden

Topproducten snel in huis

Al jaren klant. Super snelle levering. Hele goede producten

Altijd goed! En in goede orde ontvangen! Vertrouwd adres voor mijn online bestellingen!

Niets op aan te merken. Alleen het spaarkaartensysteem vind ik er in de loop van de jaren er niet eenvoudiger op geworden. Voorheen was dat makkelijker te overzien!

Snelle levering goede prijs

Aanrader, zeer tevreden

Keurig verpakt, goede communicatie en service

Zie reactie biven

Over Mijnhuidonline

Mijnhuidonline is de meest uitgebreide en voordeligste webshop voor Avene, Eucerin, La Roche Posay en Vichy artikelen. Als onderdeel van Apotheek Koning & Mooy kunt u bij Mijnhuidonline al uw huidverzorgingsartikelen voor persoonlijke verzorging online bestellen en gratis thuis laten bezorgen in heel Nederland. Wij bieden de scherpste prijzen en bedanken onze klanten met GRATIS producten door middel van een spaarpuntensysteem. Tot gauw op Mijnhuidonline!