Heel snelle en mooie levering! Fijne producten

Producten zijn goed en met regelmaat erg leuke acties. Keurige leveringen, fijn verpakt!

Prima website en makkelijk bestellen

Jammer is dat geen van de beloofde cadeautjes geleverd kon worden

Snel levering

Meer dan UISTEKENDE webshop.

Altijd alles voorradig. Altijd en kadootje erbij. Altijd op tijd en goed verpakt. ALTIJD HEEL ERG TEVREDEN.

Prima zaak. Zeer vlotte levering en goede prijzen.

Als je weet wat je wilt hebben verloopt het bestelproces goed.

Vlotte service

niet van toepassing

Nog steeds mijn bestelling niet ontvangen Dus kan ik ook niet vertellen hoe het bevalt

Ik bestel mijn producten al een aantal jaren bij huidonline de levereing gaat snel.

Mooie aanbiedingen, duidelijke communicatie en snelle levering

Too product & snelle levering

Erg tevreden met Mijnhuidonline.nl. Had het product de volgende dag al in huis en sinds ik deze zonnebrand gebruik heb ik minder last van pukkeltjes.

Favoriete huidverzorging snel thuisbezorgd

De bestelling wordt altijd snel geleverd. Ik ben een zeer tevreden klant.

Enorm tevreden!

Handig te bestellen. Tevreden over het aanbod van Eucerin producten. Ik bestel eigenlijk alleen nog maar via Mijnhuidonline.

Ik vind het geweldig om producten bij Mijnhuidonline te bestellen.

Goede producten, goede prijs, snelle levering!

Goeie service

Er was een artikel vergeten bij mijn bestelling in de doos. Zonder gezeur en gedoe 2 dagen later alsnog de artikel ontvangen. Keurig een mailtje gehad dat het opgestuurd wordt . Top. Ik heb jullie al aanbevolen bij vrienden

Website is wat onduidelijk, zoekfunctie werkt niet optimaal. Al die spaarkaarten per merk ook onduidelijk. En vervalt erg snel. Gratis verzending boven 35 euro zou prettig zijn. Dan zou ik vaker bestellen.

Zoekfunctie slecht/matig

Producten zijn slecht geordend; je moet raden wat een passend produkt is / of alles aanklikken

Lekker goedkoop en snelle levering

Fijn dat jullie nu ook cetamacrogol verkopen

Bestelling klopt altijd. Goed verpakt. Heel tevreden

Altijd goed, snel in huis. Top!

Ik bestel hier al jaren en dat bevalt prima. Goede prijs, snel thuis bezorgd en altijd fijn om een proefmonster erbij te krijgen. Enige minpuntje is de geldigheidsduur van de spaarkaart. Omdat ik vaak een aantal producten in 1x bestel, duurt het even voordat ik weer nieuw nodig heb, de geldigheidsduur is dan vaak weer verlopen.

Mooie producten, zacht voor de huid

Snelle levering, goede informatie

Super snel besteld en geleverd.

Groot assortiment van verschillende merken.

Ruime keuze, voordelig en snel

Betrouwbaar adres ( heel belangrijk ) Heel plezierig om dit soort aankopen zo te kunnen doen vanwege ruime keuze en correcte snelle levering zonder extra kosten.

Heel tevreden!

Iedere bestelling wordt keurig geregeld en voor het bezorgen kan ik kiezen uit verschillende mogelijkheden en data. Via mijn e-mailadres krijg ik altijd de diverse aanbiedingen en kortingen op uw producten door. Vaak maak ik daar gebruik van! De bestelling is altijd op tijd! Super!

Over Mijnhuidonline

Mijnhuidonline is de meest uitgebreide en voordeligste webshop voor Avene, Eucerin, La Roche Posay en Vichy artikelen. Als onderdeel van Apotheek Koning & Mooy kunt u bij Mijnhuidonline al uw huidverzorgingsartikelen voor persoonlijke verzorging online bestellen en gratis thuis laten bezorgen in heel Nederland. Wij bieden de scherpste prijzen en bedanken onze klanten met GRATIS producten door middel van een spaarpuntensysteem. Tot gauw op Mijnhuidonline!