Fijne ervaring

Fijne en goede ervaring met jullie bedrijf. Artikelen altijd op tijd.

Fijne webshop!

Fijne webshop met altijd wel een leuke aanbieding, zeker een aanrader!

Klopt altijd.nog nooit geen problemen mee gehad snelle levering

Snelle levering!

Tevreden klant.

Goed assortiment, duidelijke productomschrijvingen, goede aanbiedingen, snelle levering.

Goede service en snelle bezorging

Goede website , en hele snelle levering

Andere dag al in huis. Prima adres om producten te kopen.

Andere dag al in huis. Prima adres om je producten te kopen.

Snel geleverd!

Snel geleverd en vond het ook top dat ik nog 2 of 3 samples kreeg! Van andere producten

Snelle levering! vandaag besteld, morgen bezorgt!

PRIMA, niets op aan te merken!!!

Meteen de dag na de bestelling in huis

goede website en direct verstuurd en geleverd

Boven verwachting

Producten aan te bevelen en bezorging op tijd.

OK

Snel en accuraat

Goede service en snelle la evering

Snelle levering, volgende dag al thuisbezorgd. Producten goed verpakt, alleen dit keer geen testers toegevoegd. Jammer, maar verder perfect.

Perfecte levering van mijn merken

Het is alleen jammer dat ik nooit iets extra’s erbij krijg als ik bestel. Heb zelfs spaarkaart maar klopt vaak niet. Wat extra monstertjes zou toch weleens leuk zijn. Voor de rest is de levering altijd op tijd. Vr.Groet Henny

Netjes snel geleverd

Snel en goed verpakt met nuttige proefjes.

Alles volgens afspraak. Prima.

Goede producten en levering volgens afspraak.

Zeer snelle levering.

Fijne producten en ik ben al jaren klant.

Top producten en prima klantenservice

Veel prijsvoordeel Altijd ook een proefje met de bestelling, en dat is heel welkom, op die manier heb ik al een aantal prima nieuwe producten kunnen testen en nadien kunnen bestellen. Alle producten die je in de apotheek kan verkrijgen op een plek. Snelle levering. Prima dus!

Erg goed! Snelle levering en fijne producten!

Een erg goede ervaring!

De dag na mijn bestelling had ik de producten al in huis. Ik werd d.m.v. mails op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling! De prijzen op deze site zijn meestal ook net wat lager dan op andere sites.

Zeer vriendelijk personeel

Bestelling was product beschadigd, werd netjes opgelost. Super service ben erg tevreden.

Uitstekend!

Goede producten, zeer snelle levering!

Over Mijnhuidonline

Mijnhuidonline is de meest uitgebreide en voordeligste webshop voor Avene, Eucerin, La Roche Posay en Vichy artikelen. Als onderdeel van Apotheek Koning & Mooy kunt u bij Mijnhuidonline al uw huidverzorgingsartikelen voor persoonlijke verzorging online bestellen en gratis thuis laten bezorgen in heel Nederland. Wij bieden de scherpste prijzen en bedanken onze klanten met GRATIS producten door middel van een spaarpuntensysteem. Tot gauw op Mijnhuidonline!