Goeie service

Prima prijzen en snelle bezorging

Zachte crème voor gezicht

De crème voelt op zich prettig aan, maar er zit m.i. Veel glycerine in en maakt alle heel glad. Daardoor is het moeilijke om wenkbrauwen bij te tekenen.

Snelle service en goede producten.

Erg blij dat ik altijd mij Vichy producten snel binnen heb.

Meer dan tevreden

Meer dan tevreden

versturen en ontvangen heel goed

het monster van vichy h.a epidermic filler vond ik niks.Van inhoud .

Ik ben altijd zeer tevreden over Mijnhuidonline! Goede prijzen en snelle levering.

Perfect !

Altijd alle producten aanwezig met korting. Snel en prima geregeld. Snelle levering en vaak iets leuks erbij. Kan niets negatiefs bedenken allen maar postitief.

Alles prima

Tevredenheid

Het is goedkoop. Ik bestel al mijn la roche producten bij mijnhuidonline. Niet altijd kwam het snel binnen, soms zelfs dagen later of was het vergeten. De laatste keer was het meteen de volgende dag in huis, top! Helaas geen proefverpakking gekregen terwijl dat wel op het lijstje stond.

Snelle levering van heerlijke producten!

Heerlijk eenvoudig en goede kwaliteit!

Heerlijke producten, snelle eenvoudige levering

Zeer tevreden!

Altijd goed! Snelle verzending!

Snelle juiste levering, met ook nog een monstertje gratis

Duidelijke site met zeer ruim assortiment

Snelle levering, en na een mail over en weer over de spaaractie die niet automatisch werd bij geschreven. ,kreeg ik vrijwel direct respons, en hebben ze het voor mij aangepast.hele nette service!

Goed en eenvoudig besteld.

Goede keuze, met makkelijke betaalwijze. Vlotte en correcte levering

geweldig

keurig geholpen snelle levering

Zeer snelle levering en goede producten

Beste prijzen, goeie service

Leuk ook dat je soms een sample krijgt en voor korting kunt sparen.

Snelle, nette levering!

Snelle, nette levering!

Ik ben zeer tevreden. Ik gebruik vooral Vichy artikelen en gelukkig komen ze regelmatig in de aanbieding. Levering goed en snel.

Tot dusver goed

Vlotte zending en prijzen liggen lager dan elders

Snelle levering , gunstige prijzen

Moet de producten nog uitproberen. Op zich goed aanbod van goede merken

Hele goede service

Reeds eerder bestellingen gedaan en naar volle tevredenheid ontvangen

Fijne kwaliteits producten!

Mijn huid online is overzichtelijk met kwaliteits huidverzorgings producten, mat vaak ook hele voordelige akties. Daarbij leveren ze ook nog eens zeer snel! Ook de communicatie via mail voor advies wordt snel op gereageerd. Heel fijn!

Prima en snel

Prima en snel

Over Mijnhuidonline

Mijnhuidonline is de meest uitgebreide en voordeligste webshop voor Avene, Eucerin, La Roche Posay en Vichy artikelen. Als onderdeel van Apotheek Koning & Mooy kunt u bij Mijnhuidonline al uw huidverzorgingsartikelen voor persoonlijke verzorging online bestellen en gratis thuis laten bezorgen in heel Nederland. Wij bieden de scherpste prijzen en bedanken onze klanten met GRATIS producten door middel van een spaarpuntensysteem. Tot gauw op Mijnhuidonline!