Goede producten, prijs en levering

Heel tevreden over mijnhuidonline. Snel geleverd en altijd goed. De prijs is daar altijd het beste! De beste plek voor de aankoop van mijn Vichy producten!

Super snelle levering

Mooie producten tegen een scherpe prijs. Heldere webshop met veel betaal mogelijkheden.

• Beschrijf uw ervaring met Product1 N.v.t.

Deze creme is veel te groen en te wit

Helaas zonde van mijn geld. De groengekleurde creme geeft mij een groen/wit masker op mijn huid waardoor het lijkt of ik heel ziek ben. De groen/witte kleur oogt op mijn huid heel erg onnatuurlijk. De rode kleur op mijn wangen is welliswaar verdwenen maar daarvoor in de plaats krijg ik een groen gezicht.

• Zou u Product1 aanbevelen? Nee
  • Beschrijf uw ervaring met Product1 Vieze groen/witte kleur op huid.

zoals het hoort

Zeer goede producten voor een schappelijke prijs en snel geleverd! ook nog een soort punten spaarsysteem, kreeg nu het derde product gratis geleverd!

• Beschrijf uw ervaring met Product1 werkt echt

Super webshop

Super webshop, duidelijke website. De klantenservice helpt je maar al te graag. Meestal krijg je ook nog eens proefjes bij je bestelling. Al met al, een super webshop die eigenlijk een award verdiend!!!

• Zou u Product1 aanbevelen? Ja
  • Beschrijf uw ervaring met Product1 doet wat het moet doen.

Aantrekkelijke prijzen, snelle levering

Ik koop hier al jaren La Roche producten voor de eczeem huid van mijn zoon. Het is hier simpelweg het goedkoopst en wordt snel verzonden. De eerste jaren kreeg ik altijd proef verpakkingen erbij. Daar zijn ze helaas mee gestopt. Het spaarsysteem is veranderd en daar kan ik niet tegen op bestellen, als mijn kaart (per merk) bijna vol is vervalt hij want is maar een jaar (geldig) dan liever geen systeem want dit is best frustrerend.

Prima en een openbaring

Zeer prettig geholpen door de medewerkster van Bootz Apotheek Leeuwenborg te Groningen. het leek een hele onderneming, maar het ging allemaal erg vlot en de gegeven uitleg en de adviezen waren duidelijk. Had nooit gedacht, dat met de geadviseerde producten mijn huid er zoveel door zou kunnen verbeteren. ben erg tevreden.

• Beschrijf uw ervaring met Product1 gemakkelijk aan te brengen en werkt goed

Geweldig - snelle levering - zeer aantrekkelijk geprijsd

Bestel al enige jaren met regelmaat mijn gezichtsverzorging via deze site en ben erg blij met de accurate en snelle levering - en dat voor een zeer aantrekkelijke prijs! Ga zo door !

• Beschrijf uw ervaring met Product1 perfect

Gebruik Vichy al jaren, lekker goedkoop en de service is toppie! Nog nooit geen problemen gehad ook niet als ik per ongeluk het verkeerde product had besteld. Juiste product werd na retour zending ontvangen. Klantenkaart is leuk meegenomen en het is logisch dat je het goedkoopste product gratis krijgt. Voor diegene die hier problemen mee hebben moeten even logisch nadenken.

• Beschrijf uw ervaring met Product1 Heerlijk product

Slechte service en prodocten niet geschikt voor mij

Ik heb een paar mailtjes gestuurd en daarna niets meer gehoord. De producten zijn blijkbaar niet geschikt voor mijn huid. Ze branden na opbrengen. Maar er kwam geen oplossing. Alles in de vuilnisbak en je geld kwijt😞

• Beschrijf uw ervaring met Product1 Zeer slecht

Zeer slechte klantenservice

Retour bleek volgens de klantenservice niet aangekomen terwijl dit volgens de trackandtrace wel het geval was. Retour heb ik naar het vermelde retouradres op de website gestuurd. Ik heb gekozen voor achteraf betalen waardoor Billink constant betalingsverzoeken stuurt terwijl retour al was aangekomen bij mijnhuidonline.nl Geen reactie op 2 emails gehad. Niet erg klantvriendelijk. Ik zou hier niet meer bestellen maar ik kan toevallig pech hebben gehad. Product van la roche positief.

Prima!!!

Duidelijke website en altijd prima levering. Bij opmerkingen telefonisch goed bereikbaar en goed geholpen!

• Beschrijf uw ervaring met Product1 Heerlijk

Geweldige service!

Nadat een product dat ik had besteld niet voorradig was kreeg ik het nageleverd met een leuk kado erbij! Ik heb al vaak besteld bij deze webshop en elke keer een fantastische service!

• Beschrijf uw ervaring met Product1 N.v.t.

Onvriendelijke klantenservice en slacht spaarsysteem

Er wordt een andere verpakking geleverd dan dat wordt getoond op de website en ik vorige keren geleverd kreeg. Tevens ruikt de crème metaalachtig en dus vies. Als ik dit aangeef bij de klantenservice wordt aangegeven dat reuk persoonlijk is terwijl men kan zien dat ik al jaren klant ben en dit product bestel. Ik voel mij niet serieus genomen. Het spaarsysteem is ook ten nadele veranderd waardoor je klantervaring nog slechter wordt. Ook dit aangegeven maar dat was dan toch echt mijn probleem. MijnHuidOnline is een goede trouwe klant verloren.

• Beschrijf uw ervaring met Product1 N.v.t.

Zeer goede prijzen! Snelle levering.

Beste webshop ever!

Beste webshop ever, Zeer goedkoop vergeleken met andere websites en apotheek's. Zeer vriendelijke klantenservice!!! Zeer zeker een aanrader.

Perfecte service!

Snelle en correcte leveringen. Producten Vichy vaak goedkoper dan bij de apotheek... mooie bijkomstigheid. Goede en duidelijke website.

• Zou u Product1 aanbevelen? Ja
  • Beschrijf uw ervaring met Product1 Vichy bevalt goed. Gebruik het al vele jaren.

Klantonvriendelijk Spaarsysteem

Het spaarsysteem vind ik klantonvriendelijk. Bij een volle spaarkaart bij de apotheek ontvang je een product naar keuze en via mijnhuidonline geldt het voordeligste product van je bestellijst.

Wilde het bestellen maar lees zojuist slechte ervaringen erg jammer Vichy !

Jammer dat ik nu al slechte ervaring lees ! Ik wilde het n.l bestellen maar als het moeilijk op te brengen is door verkeerde pipetten meegeleverd, is het ook zo zonder dat de helft er naast valt het is al best een duur product dan mag je zeker wel wat verwachten ! Denk dat dit er ook bij mag staan dit weerhoud het wel om het te bestellen ! En ik denk dat daar wel meerdere mensen er zo over denken Met vriendelijke groet

Helemaal top.

Mijn ervaring is hartstikke goed, alles zoals besteld en een snelle levering, wat wil je nog meer.

Fijne webwinkel!

Snelle levering, regelmatig goede aanbiedingen en goede service. Spaarsysteem voor een gratis product. Goede sortering producten voor een gevoelige huid.

• Zou u Product1 aanbevelen? Ja
  • Beschrijf uw ervaring met Product1 Prettige crème voor een gevoelige, droge huid.

perfect geregeld

Keurig op tijd, netjes verpakt....

• Zou u Product1 aanbevelen? Ja
  • Beschrijf uw ervaring met Product1 heerlijke creme van vichy.

Mijn bestelling is heel goed keer op keer. Steeds goed telefonisch contact bij vragen. Hele goede prijzen.

Slecht!

Een volle Eucerin spaarkaart verdwijnt zomaar en als ik vraag om uitleg moet ik zelf maar bellen! Slechtste klantenservice ever!

Snelle levering, leuk 2 proefjes erbij, goede prijs

Volgende dag in huis. Goed verpakt. Alles naar wens.

Over Mijnhuidonline

Mijnhuidonline is de meest uitgebreide en voordeligste webshop voor Avene, Eucerin, La Roche Posay en Vichy artikelen. Als onderdeel van Apotheek Koning & Mooy kunt u bij Mijnhuidonline al uw huidverzorgingsartikelen voor persoonlijke verzorging online bestellen en gratis thuis laten bezorgen in heel Nederland. Wij bieden de scherpste prijzen en bedanken onze klanten met GRATIS producten door middel van een spaarpuntensysteem. Tot gauw op Mijnhuidonline!