Snelle en correcte levering!

Goede prijs snelle levering

Goede ervaring

Ik had een bestelling geplaatst en bij de levering bleek 1 artikel bijna de expiratiedatum te passeren. Ik heb hierover melding gemaakt en de volgende dag kreeg ik een nieuw product geleverd met als extraatje een proefmonster. Geweldig toch? Ik ben dus zeer tevreden!!

de geur vond ik niet prettig

de geur sloot niet prettig aan bij mijn lichaamsgeur vandaar dat ik het niet gebruik, het product zal zeker goed zijn, het werd mij aangeraden door de Velthuis kliniek.

Snelle levering en super service.

Fijne ervaring

Leuk om altijd een cadeautje te krijgen. En erg fijne producten

altijd goede service wb bestelling en bezorging

Zie boven

Heel blij met de verzorgende producten.

Tevreden met een maar

Heeft nu best droge plekken Helpt wel voor de puisjes Grt Louise

Voelt goéd

Ik gebruik het nog niet zo lang, maar het smeert goed uit, trekt snel in, en voelt ook goed, mijn gezicht voelt zacht aan.

Producten zonder EXP datum, en zonder te weten dat je producten op datum koopt

Ik vraag me oprecht af of de mensen die positief hebben gereageerd wel op de hoogte zijn van de EXP datum, dus de houdbaarheidsdatum van het product wat ze gekocht hebben, vooral de aanbiedingen, deze kocht ik ook altijd totdat ik vorige week vroeg, waarom sale prijzen? Dat heeft dus met de houdbaarheid te maken! Dit stond nooit als reden vermeld als je een product bestelde, (juridisch gezien is dit dwaling) inmiddels is dit dus sinds 7 sept aangepast! Heb altijd met volste vertrouwen daar mn creme gekocht, (dacht overigens dat het altijd een apotheek was? en wss heb ik al veel meer verouderde crèmes gebruikt waarvan ik het niet wist, maar met de nog niet afgehandelde klacht, na 2 crèmes ZONDER EXP te hebben ontvangen was dit zeer zeker mijn laatste bestelling, inmiddels heb ik mijn klacht ook neergelegd bij juridisch loket, NVWA en webwinkelKeur, zijzelf hebben de klacht iig niet opgelost! er wordt niet nagekomen wat er afgesproken is, nl het omruilen van het product! Zeer ondeskundige medewerkers en communicatie!

Beware of this store, selling products of bad quality

Beware of this store. They have attractive prices, but you end up with a product that is about to expire in less than a year, and most likely improperly stored, having an unpleasant odor as a result. They don't cover the cost of returns and refuse to refund/send a replacement. Avoid. There are much better cosmetics stores with fresh products and good customer service.

• Would you recommend us? No

Goed produkt en snelle levering.

Goede ervaring, ik blijf eucerin bij mijnhuidonline bestellen.

Betrou2baar en goed

Snel bezorgd,mooie aanbiedingen.

Heel goed geholpen door klantenservice

2 dagcremes gekocht, bleek te donker tweede mocht ik omruilen. De crème die ik uitkoos om Mee te ruilen was iets duurder maar hoefde niet bijtebetalen. Top bedrijf!

Erg goed en netjes

Zo door gaan

Snelheid leveren prima i.t.t product

Eerder producten afgenomen maar twijfel of ik volgende aankoop ook hier zal doen. Product lijkt minder goed te zijn.

Leuke acties Snelle levering Prima site

Prima. Snelle levering.

Prima.

Goede klantenservice

Ik kan mijn spaarkaart niet vinden. En kreeg snel de hulp van team mijnhuidonline. Bedankt!

Perfect!

Snelle bezorging.

Goede website, snelle levering, soms leuke aanbiedingen, goed verpakt!

Oplichterij met ‘acties’

Geen aankopen meer vanuit mij; prijzen rijzen de pan uit en als je goed oplet zie je dat je opgelicht wordt met acties. Die zijn ineens hoger waardoor je uiteindelijk dezelfde prijs betaalt als wanneer het de reguliere prijs was.

Goede aanbieding gezien en De volgende dag geleverd

Over Mijnhuidonline

Mijnhuidonline is de meest uitgebreide en voordeligste webshop voor Avene, Eucerin, La Roche Posay en Vichy artikelen. Als onderdeel van Apotheek Koning & Mooy kunt u bij Mijnhuidonline al uw huidverzorgingsartikelen voor persoonlijke verzorging online bestellen en gratis thuis laten bezorgen in heel Nederland. Wij bieden de scherpste prijzen en bedanken onze klanten met GRATIS producten door middel van een spaarpuntensysteem. Tot gauw op Mijnhuidonline!