Prima service en kwaliteit

Prima service, goed product, snelle levering.

Hi Dennis, bedankt voor de positieve review! We zijn erg blij om te horen dat u tevreden bent met onze service. ^Demi

Snelle levering en uitstekende producten

Door de uitstekende service en prijsvoering kom ik altijd weer terug

Bedankt voor de goede review Annemieke, hier worden we blij van! ^Demi

goede ervaringen

Website duidelijk met veel keuze. Altijd vlot geleverd.

Alles prima geregeld

Product goed. Eerste levering fout, door vergissing van klant. Zaak gecorrigeerd, snel nieuwe levering, restitutie snel afgehandeld.

Hi Herman, wat fijn om te horen dat de situatie snel opgepakt is door onze klantenservice. Bedankt voor de mooie review! ^Demi

Een goede service.

Uitstekende service.

Snelle bezorging. Goede service.

Ontzettend bedankt voor de goede review, Berry! Hopelijk zien we je snel terug in de webshop. ^Demi

Snelle levering van mijn producten. Ging voorheen naar de apotheek voor La Roche, maar bij Mijn huid online zijn regelmatig kortingen op La Roche

Top snelle service

Bedankt voor de positieve review Janneke! Hopelijk zien we je snel weer terug in de webshop. ^Demi

Prijs kwaliteit verhouding uitmuntend

Goeie service en prijs

Altijd goede servuce

Voldoende

Ik vind het vaak heel omslachtig om iets te vinden!

prima keuze en snelle levering

gewoon PRIMA

great packaging and fast delivery

Fast delivery

Oké

Prima betrouwbare site en levering.

Betrouwbaar, maar als trouwe klant verwacht ik iets meer……

Prima geregeld.

Prima overzicht, eenvoudig te bestellen en perfecte aflevering ! Al jaren vaste klant daarom !

Dankjewel voor de mooie review Willy, we zijn ontzettend blij met onze vaste klanten. Hopelijk zien we je snel terug in de webshop. ^Demi

uitstekend

zie hiervoor

Kort maar een krachtige review Thijs, dankjewel! ^Demi

Goede producten voor een mooie prijs

Breed assortiment. Duidelijke website en vaak aanbiedingen. Snelle levering en mogelijkheid om punten te sparen ook fijn

Goede prijzen, snel geleverd

Makkelijke site, goede prijzen en wordt snel geleverd. Ik koop het al een tijd voa deze site en wil niet meer anders

Ik bestel al zeker 2 jaar mijn huidproducten hier. Ik ben zeer tevreden over de uitleg van de producten. Ik heb nog geen 1x iets gekocht waar ik niet over tevreden ben. Wordt altijd keurig verpakt. Ik zou het iedereen aanraden om hier te bestellen.

Dankjewel voor de mooie review Wilma, hier zijn we ontzettend blij mee! ^Demi

Makkelijke site, prima bezorging etc Ik kocht mijn producten eerste altijd bij de spotheek zelf. Nu online, dat is toch makkelijker. Jammer is dat er nu amper gratis samples bij zitten of andere kleine presentjes. Die kreeg ik bij de apotheek altijd veel meer mee.

Gewoon goed

Positief contact

Hoi Anja, bedankt voor de goede review! We zijn blij om te horen dat je positief contact hebt met ons. ^Demi

Over Mijnhuidonline

Mijnhuidonline is de meest uitgebreide en voordeligste webshop voor Avene, Eucerin, La Roche Posay en Vichy artikelen. U kunt bij Mijnhuidonline al uw huidverzorgingsartikelen voor persoonlijke verzorging online bestellen en gratis thuis laten bezorgen in heel Nederland. Wij bieden de scherpste prijzen en bedanken onze klanten met GRATIS producten door middel van een spaarpuntensysteem. Tot gauw op Mijnhuidonline!