Altijd prima geregeld en op tijd

Kan huidonline aan iedereen aanbevelen!

Ontzettend bedankt voor de mooie review en wat fijn dat je ons kunt aanbevelen! Daar worden we erg blij van. Hopelijk zien we je snel terug in de webshop. ^Demi

Snel, kwaliteit en vriendelijk.

Goede kortingen met black friday. Alles was snel in huis ondanks waarschijnlijk veel drukte. 1 artikel was niet leverbaar wat gelijk werd gemeld en ook snel en netjes een reactie gekregen op mijn vraag voor een alternatief. Het geld van het artikel dat niet geleverd kon worden stond ook weer zo op mijn rekening. Erg blij met de producten ook. Al met al een zeer positieve ervaring.

Dankjewel voor je mooie review, Roos! Wat fijn om te horen dat je snel en positief contact hebt met onze klantenservice én de producten naar wens zijn. Dat horen we graag. Hopelijk zien we je snel terug in de webshop. ^Demi

Betrouwbaar

Als je iets besteld hebt wordt je goed op de hoogte gehouden via mail. Levering gaat ook altijd goed. Jammer dat er nooit meer kleine samples worden meegestuurd

Altijd goed geholpen

Besteld en heel snel in huis en precies wat er besteld is. Chapeau!,

Ontzettend bedankt voor de positieve review, Wilma! ^Demi

Werkt prima en een snelle levering.

Top !

Goede prijzen. Snelle levering. Bestelling was compleet.

Groot assortiment, goede service.

Dankjewel Janneke voor de positieve review, dit horen wij graag! ^Demi

Goede prijzen, goede service

Goede service, bestelling snel ontvangen

heel goed sevice

de producten paste goed bij mijn huid ik heb zeer gevoelijk huid.

Snel en adequaat

Snelle reactie op een vraag over een produkt

Duidelijke site, goede aanbieding en snelle levering!

Snel en netjes

Duidelijke site en netjes geleverd.

Hoi Corine, dankjewel voor de positieve review. We zijn erg blij om te horen dat je tevreden bent met onze service! ^Demi

Vlotte service, goede kwaliteit en prijs.

Hi Li, bedankt voor de goede review! Hopelijk zien we je snel terug in de webshop. ^Demi

Goede service.

Vaak korting.

Alles word bezorgd volgens afspraak de dag en tijd de spullen zijn goed verpakt en de prijzen zijn oké assortiment ruim voldoende dus goede ervaringen met deze site

Snelle levering, groot assortiment

Ik vind hier altijd de juiste producten tegen scherpe prijzen. Daarnaast wordt het snel thuis geleverd

Prima service en snelle levering.

Mijn bestelling was is binnen 2 dagen bezorgt.

Vroeger was mijnhuidonline competitief

Goede service. Afgelopen maanden zijn de prijzen behoorlijk toegenomen. Er is bijna geen voordeel meer of je het hier online koopt of in de winkel. Dat was mij wel tegengevallen de laatste keer dat mijn gebruikelijke producten probeerde te bestellen. Daarom heb ik maar 2 producten besteld en niet 6 (wat ik normal zou doen).

Snelle levering en goede producten

Ben er blij mee. Voordelige artikelen van div a-merken, oa Vichy en Eucerin en gratis thuis laten bezorgen.

Kan alles goed vinden op de site, bestellen gaat snel. Binnen 2 dagen heb ik vaak de producten in huis en ik kan ze halen bij een ophaalpunt van mijn keuze.

Snel geleverd voor prima prijs.

Producten snel bezorgd, goed ingepakt. Heel tevreden met de prijs. Bedankt.

Hi Magdalena, bedankt voor je review! Ontzettend fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze service. Hopelijk zien we je snel terug in de webshop. ^Demi

Fijn contact

Ik had een vraag over het puntenspaarsystee em en daar ik een uitgebreid antwoord op

Hi Carolien, bedankt voor de positieve review! We zijn erg blij om te horen dat je fijn contact met ons hebt via de klantenservice. Hopelijk zien we je snel terug in de webshop. ^Demi

Over Mijnhuidonline

Mijnhuidonline is de meest uitgebreide en voordeligste webshop voor Avene, Eucerin, La Roche Posay en Vichy artikelen. U kunt bij Mijnhuidonline al uw huidverzorgingsartikelen voor persoonlijke verzorging online bestellen en gratis thuis laten bezorgen in heel Nederland. Wij bieden de scherpste prijzen en bedanken onze klanten met GRATIS producten door middel van een spaarpuntensysteem. Tot gauw op Mijnhuidonline!