Snelle levering!!

Nog nooit zo snel mijn pakketje binnen, en goed en veilig verpakt!

Snelle levering.

Mijn ervaring met huid online bevalt mij prima.

Altijd super snel geleverd ,goede producten en perfect verpakt.

snel,makkelijk en handig

Mijn producten kan ik snel makkelijk en handig bestellen. ook krijg ik vaak wat samples erbij om uit te proberen.

Geweldig klantenservice

Altijd hulpzaam, en vriendelijke medewerkers.

Prima service en levering

De levering was snel en alles was netjes verpakt.

Altijd fijn om een pakketje van ‘Mijnhuidonline’ te ontvangen!!

Altijd een supersnelle levering!!

Fijne website, netjes verpakt met gratis monstertjes Meestal moet je hierom vragen, maar hun doen dat gewoon erbij Heel fijn, zo kun je het uit proberen

Fantastisch!

Top service, ontzettend fijn en uitgebreid advies gehad via de mail! Pakketje werd snel en keurig bezorgd, dik tevreden!

Super goed!

Snelle, correcte levering en goede aanbiedingen! Tot ziens.

Mijn producten goed geprijsd en supersnel geleverd! wat wil je nog meer.....

Altijd een snelle levering en zeer goede producten

Speedy delivery and great service

Makkelijke site om te kunnen bestellen en de levering is zo snel, echt top!!!

Snelle actie!

Erg tevreden over de snelle en accurate levering van de bestelde producten van La Roche Posay. Leuk dat er gratis monsters bij zaten om uit te proberen! Dank voor de service!

Zeer tevreden over Mijnhuidonline

Artikelen worden altijd goed verpakt en op tijd geleverd.

Goede producten, snelle levering!

Het zijn eigenlijk allemaal goede producten , ook heel blij met n sample om eens wat nieuws uit te proberen... Dankjewel bij deze!

Ga zo door!

Voordelig en snel!

Voordelig en veel aanbod

Bestellingen wel goed , reageren nog geen reactie

Ik heb een bericht na jullie toe gestuurd met vragen enzo , of mail wat het was , maar helaas nog geen antwoordt . De bestelling was wel snel binnen

Goede service.

Alles altijd goed bezorgd.

Uitstekende producten en niet duur.

Een prima website waar ik graag mijn verzorgingsartikelen koop.

Fijne crème en snelle bezorging

Ik gebruik Vichy al heel lang en vind de crème erg fijn. Ik had het ook snel in huis!

Bij Mijnhuidonline werken vakmensen!

Ik heb al regelmatig bestellingen geplaatst, die binnen een dag compleet en goed verpakt bij me thuis bezorgd werden. Online winkelen op z'n best <3

Leveren snel goede producten

Nadeel is dat je producten die eenmaal geopend zijn niet kan retourneren.

Over Mijnhuidonline

Mijnhuidonline is de meest uitgebreide en voordeligste webshop voor Avene, Eucerin, La Roche Posay en Vichy artikelen. Als onderdeel van Apotheek Koning & Mooy kunt u bij Mijnhuidonline al uw huidverzorgingsartikelen voor persoonlijke verzorging online bestellen en gratis thuis laten bezorgen in heel Nederland. Wij bieden de scherpste prijzen en bedanken onze klanten met GRATIS producten door middel van een spaarpuntensysteem. Tot gauw op Mijnhuidonline!