Prima !!!

Snelle service, en fijne producten!

Denken altijd mee met de klant

Hoi Diny, super bedankt voor je positieve review. Dit maakt ons erg blij! ^Demi

Snelle en correcte levering

Groot aanbod, makkelijk te bestellen en snelle levering. Top!

Producten zijn erg fijn en een snelle levering.

Ontzettend bedankt voor je positieve beoordeling Karen. Dit horen wij graag! ^Demi

Op tijd geleverd en goede kwaliteit

Grote bestelling gedaan met de code van Kim. En er zaten ook kadiotjes bij, daarvan werd ik heel blij. Tot de volgende bestelling!

Hoi Marieke, super bedankt voor je positieve review. Zó leuk om te zien dat je de code van Kim hebt verzilvert in je bestelling. Wij proberen zo vaak mogelijk leuke samples/gifts aan te bieden. Tot de volgende bestelling! ^Demi

Goede producten

Naar verwachting

Snel geleverd en redelijke prijzen

Mijn favoriete verzorgingsproducten op een plek.

Uitstekend met snelle levering en spaar systeem.

Goede prijs en snelle levering

Inmiddels vaste klant bij deze website. Altijd alles netjes in orde! Bedankt!

Top!!

Altijd op tijd geleverd!!

Bedankt Fred! ^Demi

Snel en goed geleverd

Snelle en prima levering

Ontzettend bedankt voor je positieve review Ingrid. Hier zijn we erg blij mee! ^Demi

Zoals altijd op tijd en compleet afgeleverd

Prettige site en goede service

Prettige service snelle levering

alles is perfect

snel geleverd en goed verpakt

Effectief

Meteen resultaat gefeven

Zoals gebruikelijk ontving ik de bestelde producten keurig verpakt en op de aangegeven tijd gratis thuis. Website werkt ook goed.

Geleverd volgens afspraak.

Mijn producten zijn geleverd zoals je mag verwachten. Heel irritant dat ik nu al voor de tweede keer die normale levering moet beoordelen. Dit was de laatste keer!

Duidelijke site en snelle levering.

Bestel al een paar jaar La Roche Posay. Duidelijke site om te bestellen. Altijd snelle levering.

Snelle en goede levering

Goede en snelle levering van de producten

Hoi Aukje, super bedankt voor je review! ^Demi

Ben zeer tevreden en snelle levering!

Blije mensen hier!

Hoi Alice, wat een leuke beoordeling. Dit horen we graag! Ontzettend bedankt voor je review. Hopelijk zien we je snel terug in onze webshop. ^Demi

Over Mijnhuidonline

Mijnhuidonline is de meest uitgebreide en voordeligste webshop voor Avene, Eucerin, La Roche Posay en Vichy artikelen. U kunt bij Mijnhuidonline al uw huidverzorgingsartikelen voor persoonlijke verzorging online bestellen en gratis thuis laten bezorgen in heel Nederland. Wij bieden de scherpste prijzen en bedanken onze klanten met GRATIS producten door middel van een spaarpuntensysteem. Tot gauw op Mijnhuidonline!