Overzichtelijke site

Makkelijk te bestellen. Alles is duidelijk

Prettige ervaring

Snelle levering, netjes verpakt, goede prijs. Alles in orde! Blij met mijn producten van la Roche posay.

geweldige winkel

snelle bezorging. product in overeenstemming met de bestelling

Dankjewel Gosia voor de mooie review! ^Demi

Alles is goed geregeld.

Goede duidelijke website, producten zijn snel binnen en er wordt ook aangegeven wanneer ze binnen komen.

Bedankt voor de positieve review, Ida! Hier worden we blij van. ^Demi

Fijne producten

Geweldig prima producten voor een redelijke prijs en snel geleverd.

Geweldig prima producten voor een redelijke prijs en snel geleverd.

Groot assortiment, snelle levering

Prima webwinkel, goede prijzen, groot assortiment en vlotte levering

Ontzettend bedankt voor de positieve review, Randi! Hopelijk zien we je snel terug in de webshop. ^Demi

Mijn bestelling wordt altijd snel geleverd.

Wat ik nodig heb is altijd voorradig. Hdt wordt snel geleverd en van de voortgang word ik op de hoogte gehouden.

Toppie

Toppie, omdat de site super helder is. Omdat de producten een 10 verdienen, m.n. Vichy en Eucerin. Omdat de levering snel en goed is. Omdat ik dik tevreden ben over Mijnhuidonline.

PostNL vermist pakket, goed opgelost!

Pakket was vermist, de situatie is goed opgepakt door Mijnhuidonline. Ik heb mijn bestelling ontvangen. Goede service.

Hi Petra, wat jammer dat het pakket vermist is geraakt. Ik zie dat je contact hebt opgenomen met onze klantenservice en de situatie snel is opgepakt. We zijn erg blij om te horen dat je de bestelling hebt ontvangen. ^Demi

Amazing

Super, snelle levering, verzendkosten waren wel duur maar voor de rest echt top

Goede producten voor mooie prijs

Goede producten. Leuke prijs ook goede aanbiedingen. Snelle levering.

Bedankt voor de positieve review, Mirjam! ^Demi

Na bestelling plaatsen razendsnel in huis!

Snel betrouwbaar en netjes

Bedankt voor de positieve review Monique! Hier zijn we erg blij mee. ^Demi

Snelle levering en betrouwbaar

Ik bestel regelmatig mijn verzorgingsproducten via deze site en ben steeds blij met de snelle en betrouwbare levering tegen een aantrekkelijke prijs

Duidelijk en correct

Bestellen gaat eenvoudig. Afhandeling zeer correct. Ik ben ook erg blij met het spaarprogramma.

Bedankt voor de positieve review, Wilma! We zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent over Mijnhuidonline. Hopelijk zien we je snel weer terug! ^Demi

Topper

Top top

vichy

Keurig en op tijd geleverd. Netjes verpakt

Bedankt voor de positieve review Elisabeth! ^Demi

Een hele fijne webshop!

Ik ben erg blij met MijnHuidOnline! Er zijn steeds mooie acties met kortingen tot wel 30% . De levering is vlot en alles word netjes verpakt en komt dus ook goed aan. Bovendien ben ik een grote fan van het merk La Roche Possay, dus kom ik goed aan mijn trekken

Altijd tevreden!

Makkelijk besteld en volgende dag heb je het in huis.

Ruim assortiment voor de extreem gevoelige huid tegen een normale prijs

Door een aantal huidproblemen ben ik erg beperkt. En de apotheek is te duur. Ik ben sterk afhankelijk van transparante informatie en dat samen tegen een goede prijs is voor mij de perfecte combinatie! Ik bestel al meer dan 7 jaar nergens anders.

Heerlijke snelle service

Good.

Good.

Overzichtelijke site. Snelle verzending.

Fijn om te horen Wil, bedankt! ^Janien

Over Mijnhuidonline

Mijnhuidonline is de meest uitgebreide en voordeligste webshop voor Avene, Eucerin, La Roche Posay en Vichy artikelen. U kunt bij Mijnhuidonline al uw huidverzorgingsartikelen voor persoonlijke verzorging online bestellen en gratis thuis laten bezorgen in heel Nederland. Wij bieden de scherpste prijzen en bedanken onze klanten met GRATIS producten door middel van een spaarpuntensysteem. Tot gauw op Mijnhuidonline!