vichy

Keurig en op tijd geleverd. Netjes verpakt

Bedankt voor de positieve review Elisabeth! ^Demi

Een hele fijne webshop!

Ik ben erg blij met MijnHuidOnline! Er zijn steeds mooie acties met kortingen tot wel 30% . De levering is vlot en alles word netjes verpakt en komt dus ook goed aan. Bovendien ben ik een grote fan van het merk La Roche Possay, dus kom ik goed aan mijn trekken

Altijd tevreden!

Makkelijk besteld en volgende dag heb je het in huis.

Ruim assortiment voor de extreem gevoelige huid tegen een normale prijs

Door een aantal huidproblemen ben ik erg beperkt. En de apotheek is te duur. Ik ben sterk afhankelijk van transparante informatie en dat samen tegen een goede prijs is voor mij de perfecte combinatie! Ik bestel al meer dan 7 jaar nergens anders.

Heerlijke snelle service

Good.

Good.

Overzichtelijke site. Snelle verzending.

Fijn om te horen Wil, bedankt! ^Janien

Snelle bezorging goede prijs

Toppie

Bedankt voor het mooie cijfer en de review! ^Janien

Prima product op tijd geleverd

Daar doen we het voor :) ^Janien

Fijn product

Fijne crème voor de oudere huid

Hopelijk heb je veel plezier van het product Els en zien we je snel weer terug bij Mijn Huid Online! ^Janien

Zeer fijne en betrouwbare webwinkel, je kunt altijd informeren over producten en je wordt goed geholpen. De spaarkaart is ook fijn zo kun je sparen voor een gratis prduct.. Bestel hier al jaren en altijd de dag erna huis.

Het is fijn om zo'n loyale klant als jou te hebben, Paula! Bedankt dat je telkens weer terugkeert :) ^Janien

Fijne producten

Prima service, snelle levering

Bedankt Diana! ^Janien

Betrouwbaar

Bij alle bestellingen een snelle levering met de goede door mij bestelde producten.

Mooi zo, geniet van de bestelde producten! ^Janien

Mijn ervaring met Mijnhuidoneline is goed. Ik vindt het de bezorging teleurstellend, het pakketje zou zaterdag bezorg worden, ben de hele middag thuis gebleven,op het laatste moment krijg ik een melding dat het pas dinsdag bezorgd wordt. Mijn ervaring met Post.nl is niet zo goed de laatste tijd.

Hoi Edith, Wat jammer dat je langer op het pakket hebt moeten wachten. Wij zijn afhankelijk van PostNL en als zij het heel druk hebben dan lopen we meteen vertraging op in het bezorgen.. Hopelijk maken de producten het wachten weer een beetje goed. ^Janien

Fijne producten en supersnel bezorgd, er valt niets te verbeteren.

Wat fijn om te horen! Bedankt voor je mooie review Ank. ^Demi

Gewoon goed

De producten zijn allemaal super goed. Plus een snelle levering maakt het een geliefd online middel.

Bedankt voor de mooie beoordeling en review! Hopelijk zien we je snel weer terug in onze shop Betsie. ^Demi

Bestellen makkelijk. Levering prima. Goede communicatie.

Helaas producten niet verkrijgbaar in webshop (BB crème. Al eerder meegemaakt met een product.

Hoi Irma, bedankt voor je review. Het kan zo zijn dat een product tijdelijk niet leverbaar is of uit het assortiment is gehaald. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice door een mailtje sturen naar: [email protected]. We willen dit graag voor je nakijken. ^Demi

Snelle levering en prima service.

Regelmatig mooie aanbiedingen. Daar maak ik graag gebruik van. Misschien een idee om af en toe een proefmonster toe te voegen.

Prima verzorging bestelling

Prima verzorging bestelling

goed bedrijf met super service

bestelling gedaan dit ging vlot. levering was door post nl niet goed en werd door mijn huid online goed opgepakt , de dag daarna werd alles geleverd. super kunnen veel online bedrijven nog wat van leren.

Fijne producten en snelle levering

Ik bestel regelmatig via mijnhuidonline.nl En alles is altijd keurig in orde. Ook vind ik de spaarkaarten en de stapelkortingsacties erg handig!

We zijn erg blij met je mooie review en beoordeling, Nika. Bedankt! ^Demi

Hoi Alice, bedankt voor je goede beoordeling en review betreft de levering! ^Demi

Snel, accuraat en duidelijk

Niets te klagen.

Uitstekende ervaring

De service en levering ervaar ik als uitstekend. Ik koop mijn verzorgingsproducten dan ook altijd bij Mijnhuidonline. .

Wat fijn om te horen dat je onze service en levering als uitstekend ervaart, Renata! Ontzettend bedankt voor de goede beoordeling. ^Demi

Generaal de la Reylaan 12 1404BR Bussum

Over Mijnhuidonline

Mijnhuidonline is de meest uitgebreide en voordeligste webshop voor Avene, Eucerin, La Roche Posay en Vichy artikelen. U kunt bij Mijnhuidonline al uw huidverzorgingsartikelen voor persoonlijke verzorging online bestellen en gratis thuis laten bezorgen in heel Nederland. Wij bieden de scherpste prijzen en bedanken onze klanten met GRATIS producten door middel van een spaarpuntensysteem. Tot gauw op Mijnhuidonline!