Fantastische producten en altijd goed verzorgd en opties.

Ik ben heel tevreden over mijn huid online. Zelf gebruik ik Vichy en vind het een goed product en voor een mooie prijs.

Een gunstige prijs is niet meer vanzelfsprekend

Helaas kwam ik er na het bestellen achter dat ik feitelijk geen korting had gekregen maar 10 euro teveel had betaald voor mijn Eucerin dagcreme. Volgende keer check ik dus eerst de prijzen elders.

Goede levering

Meestal leuke aanbiedingen van mijn favoriete Vichy producten. Goede, snelle levering.

Hi Anne-Marie, dankjewel voor de positieve review. Dit horen we graag! ^Demi

grote keus en prima levering

De producten werden snel, goed verpakt en conform bestelling thuis bezorgd. Prijs scheelt veel met apotheek!

Geheel tevreden

Ben al jaren klant bij deze webshop en tot mijn grote tevredenheid. Uitgebreid assortiment, heldere webshop, keurige verzending.

Hi Ilse, dankjewel voor de positieve review. Wat ontzettend leuk om te horen dat je al jaren met grote tevredenheid shopt bij Mijnhuidonline. Wij zijn ook erg blij met onze loyale klanten. Dit horen we graag! ^Demi

Alles was prima

Niets om op aan te merken

Hoi Elsje, super bedankt voor de positieve beoordeling! Dit horen we graag. Hopelijk zien we je snel terug in de webshop. ^Demi

niet leuk..

je ontvangt je pakje, maakt het open, o.k ..dag/nacht beide ontvangen...dat is alles, waarom niet een boekje. Paar monstertjes??beetje saai..

Hi Carla, wat vervelend om te horen dat je geen samples hebt mogen ontvangen. Onze leverancier ondervind leveringsproblemen omtrent de samples. Normaliter, bevat elke bestelling een sample van het merk dat je hebt besteld. Helaas zijn wij volledig afhankelijk van de leverancier als het gaat om de samples. Als je de samples niet hebt mogen ontvangen bij de bestelling, kun je er van uit gaan dat deze momenteel niet voorradig zijn. Excuses hiervoor! Voor vragen omtrent producten/samples kun je contact opnemen met onze klantenservice via: [email protected]. ^Demi

Goede producten

Hoi An, wat goed om te horen dat de producten naar wens zijn. Dankjewel voor de positieve beoordeling. ^Demi

Makkelijk en goed.

Makkelijke site, snelle levering, goede producten en leuk spaarprogramma.

Hoi Lucienne, dankjewel voor de positieve beoordeling! Hopelijk zien we je snel terug in de webshop. ^Demi

Betrouwbaar !!

Alles verloopt zoals het hoort, goede service !!!

Snel bezorgd.

Hoi Monique, dankjewel voor de positieve beoordeling. ^Demi

Goede service,Snelle levering!

Goede ervaringen.

Super product

Product help mij goed bij pigmentvlekken goed uitsmeer baar

Hoi Vanessa, dankjewel voor de positieve review. Wat goed om te horen dat het product naar wens is! Hopelijk zien we je snel terug bij onze webshop. ^Demi

Professionele website

Al jaren vaste klant bij Mijnhuidonline. Leuke aanbiedingen meerdere keren per jaar. Tevens goeie acties met leuke extra's. De website is gemakkelijk te hanteren. Stipte leveringen. Met andere woorden een tevreden klant

Hoi Els, ontzettend bedankt voor de positieve review. Wij zijn erg blij om te horen dat je een tevreden klant bent van Mijnhuidonline! Hopelijk zien we je snel weer terug in de webshop. ^Demi

perfecte levering op beloofde datum

Goede aanbiedingen en levering op geplande datum.

Prima levering

Prima zoals het hoort

Goede service, bestelling snel geleverd

Goede service, telefonisch contact loopt altijd prima

Hoi Berry, dankjewel voor de positieve review. Wat goed om te horen dat het telefonisch contact goed verloopt en je de bestelling snel hebt mogen ontvangen. Dit horen wij graag! Hopelijk zien we je snel weer terug in de webshop. ^Demi

Te duur geworden

Al jaren bestel ik bij Mijnhuidonline. Helaas zijn de producten een stuk duurder geworden en de keuze voor een gratis product van de klantenkaart is meer beperkt. Het bestelproces is nog hetzelfde, het gaat snel en ik heb nog niet meegemaakt dat er iets fout is gegaan. Maar ik heb nu voor een aantal producten een net zo goede, maar goedkopere webwinkel gevonden.

Alles netjes en correct geleverd

Hoi Anja, dankjewel voor de positieve review! ^Demi

Snel, en verpakking is goed (alles heel)zonder dat er veel te veel verpakking wordt gebruikt. Giede ervaring

Perfecte levering & producten

Mijn vaste Eucerin & la Roche leverancier :) Altijd op tijd en in perfecte staat

Hoi Frédérique, dankjewel voor je positieve review en wat ontzettend leuk om te horen dat Mijnhuidonline jouw vaste Eucerin & La Roche-Posay producten levert! Dat maakt ons erg blij. Hopelijk zien we je gauw terug in de webshop. ^Demi

Prima webshop

Voor het eerst besteld bij mijn huis online ze hebben hoogwaardige producten met mooie aanbiedingen. Blij met de producten en leveringsduur was ook prima

Hoi Jose, dankjewel voor je positieve beoordeling! ^Demi

Altijd top geregeld

Goede prijs en een snelle verzending. Al jaren een tevreden trouwe klant.

Hoi Debby, dankjewel voor je positieve beoordeling. We zijn erg blij met onze loyale klanten! Hopelijk zien we je snel terug in de webshop. ^Demi

Slechte aftersales

Ik heb meerdere malen besteld bij Mijnhuidonline tot de laatste bestelling naar grote tevredenheid. Mijn laatste bestelling geplaatst op 20-12-2022 en deze is niet op 21-12, niet op 22-12, niet op 23-12 maar pas op 24-12 bezorgd toen wij al op vakantie waren. Het pakket is vervolgens 2x aangeboden tijdens onze vakantie en maar 6 dagen, na 1e aanbieding, bewaard op het PostNL punt. Aangezien wij pas 31-12 terug kwamen van vakantie en het PostNL punt op 2 januari gesloten was, heb ik geen enkele mogelijkheid gehad om het pakket op te halen. Ik heb gebeld met de klantenservice maar kreeg enkel te horen dat dit de standaardprocedure was. Toppunt is dat het ca. 1 week duurt voordat het pakket weer terug bij Mijnhuidonline is en dat het vervolgens ook nog 1 week duurt voordat ik mijn geld terug krijg. DUS zonder producten op vakantie, 1 maand lang mijn geld kwijt en 0,0 begrip van de klantenservice.

Prima bedrijf

Snelle levering. Netjes verpakt.

Hoi Paula, dankjewel voor je positieve beoordeling. ^Demi

Generaal de la Reylaan 12

1404BR Bussum

Over Mijnhuidonline

Mijnhuidonline is de meest uitgebreide en voordeligste webshop voor Avene, Eucerin, La Roche Posay en Vichy artikelen. U kunt bij Mijnhuidonline al uw huidverzorgingsartikelen voor persoonlijke verzorging online bestellen en gratis thuis laten bezorgen in heel Nederland. Wij bieden de scherpste prijzen en bedanken onze klanten met GRATIS producten door middel van een spaarpuntensysteem. Tot gauw op Mijnhuidonline!