Uitstekend geholpen en prima meegedacht

Snelle levering en een mailtje zodra ik mijn stukje bestelling wat net uitverkocht was binnen kwam

Snelle afhandeling

Makkelijk te bestellen en de volgende dag al in huis

Snelle levering!

Super snelle service

In de avond rond 21uur besteld en de volgende ochtend om 11:00 was het al binnen. Echt Super

Gewoon perfect!

Bij m'n bestelling was er een kleine telfout, maar na contact gehad te hebben is het heel goed opgelost. Goeie service ook heel snel in huis. Top! Ik ben zoals altijd tevreden daarom koop ik altijd weer bij jullie.

Afbeelding misleidend

Heb evenveel bij jullie betaald als bij jullie collega’s en dat bingoblokje was dubbel zo dik en allemaal verschillende kleuren( rondes) Jullie afbeelding gaf een foutief beeld over het product aangezien er allemaal verschillende kleuren te zien waren. Geen goede aankoop en daardoor onbruikbaar.

Goede winkel

Snelle levering Prima

Snelle levering goede service en prima prijs

Super snelle verzending

Top service!

Prima website voor bingo artikelen

Heb hier voor de eerste keer besteld en dat is mij prima bevallen. veel keus en lekker snel geleverd.

Zeer goede ervaring

Zeer snelle levering, producten zien er hetzelfde uit als beschreven wordt/op de site staat afgebeeld.

Binnen een dag bezorgd!

Heel snel had ik de bestelde Bibgoboekjes!

Vlugge levering

Zoals alle voorgaande bestellingen die ik deed bij jullie , was ook de laatste heel vlug en correct afgehandeld

Snel en een.goed product

Snelle levering en super mooie boekjes . Tot de volgende keer.

Top zoals het hoord en verwacht

Bingomachine besteld en zoals boven omschreven verwerkt en ontvangen.

Goede service en snel geleverd

Wat je besteld krijg je snel geleverd

Veel keus en snelle service

Voor een niet ervaren bingospeler is het even zoeken bij zoveel keuze. Ik heb tenslotte de kant en klare setjes voor 5 ronden besteld. Dan hoef ik niet bang te zijn dat verschillende mensen dezelfde kaart hebben. De set is snel geleverd.

Oplossingsgericht

Mijn foutief geleverde bestelling mocht ik retourneren, ook werd er meegedacht aan een oplossing. Maar nadat ook de 2e zending fout bleek, heb ik alles gerouteneerd. Probleemloos en snel mijn geld terug gekregen.

Zeer correct

Bij aanvraag een super snelle levering

Vlotte bestelling en snelle levering.

Heel tevreden

Niet duur

Mijn mening is dat het minder duur is en de zelfde kwaliteit als op andere sites!

Snelle levering , duidelijke site ..

Geweldige service

Na contact met Michiel de bingo machine besteld en zeer goede service en duidelijk ook met de aflevering.

Snelle levering en netjes verpakt

Ga zo door

prima winkel

wel duur maar het lijkt er inderdaad op dat het goede kwaliteit is.

Postbus 4

2950AA Alblasserdam