De bestelling volgens afspraak binnen gekregen. Of te wel een snelle service. Vond de bestelling in het echt nog leuker om te zien.

Geweldig goed en snel.

Wat een snelle levering en een mooi product.

Prima en betrouwbaar

Goede en zeer snelle bezorging.

super

alles is supervlot verlopen. De vooropgestelde datum werd gerespecteerd alsook werd zelfs het uur van levering goed doorgegeven en het klopte ook.

Duidelijk overzicht

Eenvoudig om te bestellen. Enkel spijtig dat er geen leveringen in Spanje mogelijk zijn.

Product voldoet aan mijn verwachting. Een ik had het de volfgende dag in huis.

Toppie

Leuke stiften iedereen die ze Zien worden er erg blij van heb ze door verwezen naar jullie site

Vandaag besteld morgen in huis

Goed geregeld

Snelle levering prijs kwaliteit top

Super geweldig

Super snel binnen en ze werken goed

Zeer snelle levering

Artikel was juist beschreven, en snelle levering

goede en snelle levering.....heel fijn

Altijd een goede levering

Snelle levering Had de bingo doppenset wel graag in een mengeling van kleuren gehad

Fijne winkel!

Goede prijzen en super snel bezorgd! Vandaag de bingostiften kunnen gebruiken, erg tevreden over!

Vlotte en goede levering

Prima afhandeling.

Gewoon goed.

Gewoon goed.

Vlotte afhandeling

Gauw geregeld goede service

Doen wat ze beloven

Snelle service Goede prijs/kwaliteit verhouding

snel, geweldig, goed verpakt en niet duur

de eerste keer dat ik hier wat bestel , maar prima voor herhaling vatbaar

Goede service, vlotte verzending.

geen gedoe, snelle verzending... Net wat ik verwacht van online shoppen.

duidelijke site, vlot gevonden wat ik zocht.... gemakkelijke betalingsfaciliteiten. Ook voor Belgen, niet enkel maar te betalen met Ideal. snelle verzending, X - dag besteld, dag later reeds geleverd.

Snel!! Top

Goeie service

Fijne site duidelijk alles is makkelijk te vinden. Tip klantenservice is tel moeilijk te berijken. Groetjes rowan van essen.

Prima geregeld snelle service

Voldoende keuze

Niet voor herhaling vatbaar

Ik heb het verkeerde artikel besteld, omdat de afmeting ervan niet duidelijk vermeld stond. Vervolgens mocht ik mijn bestelling retourneren, maar de retourkosten kwamen voor eigen rekening. Op een bestelling van 20 euro vond ik 7 euro retourkosten toch wel erg veel....

Over Bingowinkel.nl

Bingowinkel.nl - Bingo | Loterij | Events