De snelle levering en kwaliteit van de bingokaarten zijn prima. Succes met jullie webwinkel.

Mooie bingokaarten besteld voor onze instelling. Zien er top uit en de levering was de volgende dag al. Ga zo door!

TEVREDEN STIPTE LEVERINGEN

STIPTE LEVERINGEN

Top en wat super snel geleverd!

Laat in de avond besteld en de volgende middag geleverd, echt super!

Prima en snelle levering!!

Prima en snelle levering!!

Ervaringen zijn goed..

Een probleem ook gelijk opgelost..

Een super snelle en goede service.

Een duidelijke & overzichtelijke website. Een tevreden klant en ik zal het zeker aanraden Vr.gr Reinie

Zeker aan te raden

Website was overzichtelijk en bestelling was snel verstuurd binnen de aan gegeven tijd. Ook goed verpakt.

alles ging goed

bestellen, betalen en bezorging ging goed

Supersnelle levering

Prima levering

Erg goede ervaring .erg snelle levering en netjes geleverd

Het product is niet geschikt voor hetgeen ik van plan was. De communicatie is echter subliem. En de afwikkeling, zoals verzending en verpakking is prima. Helaas moet ik het product retourneren, maar voor overige bingozaken zal ik eerst naar deze site gaan.

Snel en zoals voorgeschreven

Makkelijk te bestellen snel geleverd

Zeer snelle levering

Pluspunt is de zeer snelle levering Vandaag besteld , morgen in huis klopt wel degelijk En steeds perfect in orde

Snel en accuraat!!!!.

Snel geleverd en goede kwaliteit

Reeds beantwoord zeer tevreden

Snelle levering goed verpakt zeer tevreden

Snelle levering, mooie prijs

Ik was op zoek naar dabbers voor een goede prijs. Gevonden! En nog snel geleverd ook!

geweldig

Alles was prima voor mekaar,in een woord geweldig. Goed spul,goede kwaliteit.

Snel afgehandeld

Het product was niet war wij er van verwachtte maar dat ligt meer aan ons dan aan jullie Verder super snel afgehandeld

Snelle en accurate levering

Snelle en accurate levering. Spullen zijn keurig verpakt verzonden en ontvangen. Wij hebben dezelfde avond dankbaar gebruik gemaakt van de Bingo-spullen.

Super snelle levering

Heel goede kwaliteit