Vlotte verwerking en levering

Zeer snelle levering

Ik ben zeer tevreden met de snelle levering en de producten.

Mooi samengesteld pakket die ook nog eens snel geleverd werd. Maat bingomolen is meer dan voldoende. Alles is los te bestellen.

Makkelijk te bestellen duidelijke webshop goed product en zeer snelle levering

uitstekende service

zeer tevreden

Gister besteld vandaag leuke bingo gehad

We zouden bingo spelen op eerste kerstdag dus op donderdag alles gecheckt en we hadden bijna geen kaarten en stiften mee, dus snel die besteld bij Bingowinkel.nl en vrijdag alles binnen. Super bedankt voor de snelle service.

Alles goed en snel ontvangen

Snel,helder en top

Als iets goed is heb je geen 500 worden nodig. Het was snel,helder en zoals afspraak.

SNEL!!

Gebruiksvriendelijke bestelsite en ze leveren super snel.

Snelle leveren. Ben zeer tevreden.

Fijne dabbers

Dabbers besteld laat in de avond, volgende ochtend al in huis, Supersnel geleverd.

Snel in huis!

Volgende dag in huis en netjes verpakt.

Jammer dat ze hun belofte van de volgende dag leveren niet nakomen

Ik heb bij Bingowinkel.nl besteld omdat er op hun site stond: Op werkdagen voor 23:45 besteld, morgen bezorgd. Ik heb op 6-12 22.12 uur besteld, dus nog voor 23:45 uur. Ik kreeg netjes een bestelbevestiging waarin vermeld werd dat ik nog een mail zou krijgen als het pakket verstuurd werd. Op 7-12 eind vd dag nog geen mail ontvangen, laat staan een pakket. Toen ik zelf mailde naar de klantenservice, kreeg ik te horen dat het pakket pas op 9-12 verstuurd zou worden.....dus pas op 10-12 binnen. Een dagje later vind ik niet erg, maar 3 dagen later is wel een heel groot verschil. Misschien is het handig om op de site te vermelden dat ivm eindejaarsdrukte leveringen later verstuurd worden?

Mooi verpakt en supper snel geleverd

Altijd snel geleverd

Onze vaste leverancier voor bingo kaarten en alle benodigdheden.

Echt supersnel geleverd

We zijn blij met de bingo computer echt superhandig en makkelijk

Geweldig en snel

Goed bezorgd

heelgoed

Volgende dag al bezorgd

Netjes geleverd de volgende dag Zeer tevreden over mij pakketje

Heel simpel en snel op de site kunnen vinden wat ik zocht. Gemakkelijk kunnen bestellen en betalen. Echter ging er iets mis en kreeg ik geen tracking code, waarop ik een belletje heb gepleegd en super vriendelijk werd geholpen! Code was 2 seconden later in mijn mail en mocht kort erna mijn bestelling ontvangen. 10/10!!

Aan te bevelen bedrijf.

Snel en correct ontvangen.

Super tevreden

Zeer vlugge levering,netjes verpakt,een echte aanrader!!

Duidelijke site, snelle verzending, goed verpakt

Snel en goede levering

Goede ervaring alleen mis ik een pakbon met gegevens en een rekening daarop met de kosten ook al zijn ze al betaald

Over Bingowinkel.nl

Bingowinkel.nl - Bingo | Loterij | Events