zeer goed

zo snel

correcte afwerking

Gemakkelijke bestelling en vlotte afwerking

Prima geregeld en uitgevoerd!

Onze bingomachine is stuk. Uitgeleend en door de lener laten vallen. Twee dagen voordat wij de machine zelf nodig moesten hebben. De ene dag besteld en de andere dag in huis. Wij hebben een leuke en spannende bingo gehad.

Goed alleen was er veel uitverkocht en had ik niet zoveel als ik graag gehad had

Bestellen ging goed, ik had graag meerdere bordjes gehad maar helaas kon ik er maar 2 bestellen. Alles was uitverkocht

Goed en snel geleverd

Volop keus, duidelijk en makkelijk om te bestellen en de dag er na geleverd.

snelle levering bedankt voor het toe sturen van de rekening groet t goeman

toppie

Kon 2 dagen later de bingo boekjes al ophalen bij een service winkel Toppie bedankt

Goed en op tijd geleverd

Alles op tijd geleverd

Zeer snelle levering

Erg tevreden zeer snelle levering

hele vlotte bezorging , klopt prima !

Zeer tevreden!

Vriendelijk personeel! Producten snel verzonden.

Goede kwaliteit

Zeer snel geleverd!

Een tevreden klant

Prima koop. Grote bus met fiches nergens anders te koop. Goede prijs. Snelle levering.

Snelle levering top !

Super.

Snelle levering . Toppie

Supersnelle levering

Heel vriendelijke meneer, betalen lukte niet zo makkelijk. Meneer bood aan om daarbij te helpen.uiteindelijk wel gelukt zonder hulp, was vergeten m'n huisnummer in te vullen, daarover ben ik gebeld en de volgende dag had ik de machine in huis. Ik wil het bedrijf een hele dikke 10 geven

Prima verzorgd

Prima verzorgd houden zo

Duidelijke website en snelle bezorging!

zeer goede prijs/ kwaliteit

Zeer te vreden

Super snelle service, precies wat ik nodig had

Ik had het op laatste moment nog besteld met de hoop het op tijd te krijgen. Volgende dag had ik het in huis, met track and trace dus kon precies zien hoe laat het werd bezorgd. De dabbers zijn ook echt goed. Ik heb blauw en roze besteld ze lekken of druipen niet. En drukken ook niet door op de tafel. Ga hier zeker weer bestellen

Keurige snelle levering!

Goed product, keurige snelle levering, maar vind de verzendkosten voor de bingokaarten van 10 euro veel te hoog! Dat is erg jammer.

Vlot en gemakkelijk

Supersnel geleverd, en ruime keuze!

perfecte afhandeling

Niks op aan te merken , voor mij perfect en snel geregeld.

Goede spullen snel geleverd

Goede spullen snelle levering goede prijs kwaliteit

Over Bingowinkel.nl

Bingowinkel.nl - Bingo | Loterij | Events