Snelle levering en netjes verpakt

Ga zo door

prima winkel

wel duur maar het lijkt er inderdaad op dat het goede kwaliteit is.

Keuze is goed. Snelheid is perfect. Aflevering door Post NL binnen de tijd die door Bingowinkel is gecommuniceerd.

Goed produkt

zeer tevreden

Hele snelle levering, goed verpakt en kwaliteit zeer tevreden.

Snelle levering geen problemen

Mooie site snelle levering makkelijk om te bestellen AAA.

Snel ontvangen

Mooie bingo kaarten, we kunnen weer even vooruit.

zeer snelle levering

zeer snelle levering, en keurig gemaakt, via jullie handel

Duidelijke website en de dag erop al in huis.

Product was makkelijk te bestellen en de dag erop al in huis.

Wat een top bedrijf!

Een super simpele website, een kind kan de was doen! Om 22.50 u de bingomolen besteld en de volgende dag in huis, SUPER! Helaas wel een minpuntje, de doos was eerder open geweest en de bingomolen was vies. Na contact met het bedrijf, super vriendelijk te woord gestaan en de dezelfde dag (nog voor het retour zenden) werd een nieuwe molen opgestuurd. Super geregeld! De toegestuurde retourlabel zorgde ervoor dat wij geen verzendkosten betaalden. Super blij met dit bedrijf en kan ze dan ook zeker aanbevelen...

uitstekende service

Bingowinkel.nl maakt haar belofte waar dat voor 23:00 uur besteld, volgende dag geleverd wordt, al is het vanzelfsprekend dat overmacht (feestdagen, stakingen) niet meetelt. Bestelde apparaat (elektronisch kienapparaat) voldeed aan verwachtingen, met een prima Nederlandse handleiding erbij. Slechthorende kieners waren superenthousiast

Besteld dag later keurig geleverd

Goede resultaat

Perfect hoor mooi kleuren ensnelle levering grt

Super snel geleverd

Hele goede bingo winkel goede service ik raad deze winkel aan voor je spullen We komen.en terug Groetjes cor van dalen

De service is echt goed en een hele snelle levering.

Behulpzaam en vlotte levering

zeer snel

zeer snelle levering

Snelle levering en scherpe prijzen

Lage prijzen en snelle levering. Goede producten.

maar eerlijk is eerlijk, een snelle levering

wat jammer is, op webpagina, denk je dat je voor de lange bingokaarten, 3000 stuks, krijgt voor 24,95, maar dat is een misvatting.. het zijn 1000 gekleurde velletjes... Ja als je pas helemaal doorbladert, in de letters, dan zie je het pas.

Vriendelijke mensen en snelle levering

Ik wist niet hoe te bestellen werd mij goed uitgelegd en volgende dag al bezorgd perfect!

Redelijke prijs - snelle levering

Goede ervaring. Eerste keer. Zal zekwr terugkeren.

Gewoon heel goed !

Mijn vraag werd snel beantwoord en zodra het artikel weer geleverd kon worden kreeg ik weer een mai.

Uitstekend geholpen

Zeer tevreden snelle levering volgende dag in huis

Tot nu toe altijd snelle en correcte afwikkeling van de order.

Postbus 4

2950AA Alblasserdam