Supersnel geleverd

Op tijd geleverd en een goed product.

Duidelijke site

Duidelijke site. Slogan voor 2300 besteld volgende dag in huis?! Klopt bij mij iig niet! Zondag 1800 besteld. Dinsdag rond 1300 geleverd. Verder top

Geheel tevreden goede kwaliteit goede en op tijd geleverd

Top bedrijf

Snelle, goede levering.

Goede afwikkeling en bezorging, zoals beloofd.

Geweldig geregeld bedankt

Er was iets misgegaan maar het werdt gelijk opgelost zonder dat er vragen werden gesteld top geregeld. Dus rustig bestellen het komt goed.

Top producten en zeer snelle levering

Op woensdag avond ad hoc een bestelling geplaatst rond 21.00 uur, en volgende dag werd alles geleverd, top producten volgens afbeelding geen verrasingen

top bedrijf

besteld dag erna in huis

Perfect Perfect

duidelijke website en snelle levering

prima webshop

Niet eens 24u later in huis gekregen!

uitstekend

Mijn bingokaarten waren niet op voorraad en stond ook niet op de lijst met artikelen voor het bestellen van de spullen, na contact was de afspraak dat ik een mail zou krijgen als de goederen weer besteld kon worden. Aan deze afspraak is voldaan en na de bestelling te hebben doorgegeven werden de spullen binnen 24 uur bij mij bezorgd. Dus klasse en tot de volgende bestelling

Voor 75 % super tevreden

Ik mis de roze tab stiften in het assortiment. En bij het in ontvangst nemen was het plastic van de rode stift behoorlijk stuk en een ingedeukte rode stift. Denk dat dit bij de post ligt want de doos was ook behoorlijk ingedeukt. Maar u vraagt om mijn ervaring vandaar dat ik het mede deel. Verder ben ik super tevreden met jullie als leverancier.

Goede website

Goede producten voor een redelijke prijs. Snelle levering en goed verpakt.

Snel geleverd 'sarongs besteld de volgende dag in huis.

Mijn ervaring was prima

Het was een snelle levering en goede kaartjes netjes verpakt.

top

snel geleverd, prima materiaal

Netjes en snel afgeleverd

netjes en snelle levering

Op maandag een bestelling geplaatst en gelijk de volgende dag bezorgd , klasse .

Fijne webshop en snel geleverd

Fijne webshop en snel geleverd. Ook nog eens aantrekkelijke prijzen, zullen vast meerdere bestellingen volgen en beveel jullie zeker aan.

Zoals het hoort

Goeie ervaring, van bestelling tot levering. Bedankt!

Makkelijke manier van bestellen en de levering geschiedde ook volgens afspraak.

snel bezorgd!

Over Bingowinkel.nl