supersnelle service

het klopt "vandaag besteld morgen in huis" in tegenstelling tot andere online winkels!

Heel goed zal meer gaan bestellen in de toekomst

Snel en netjes

Echt heel blij met jullie.

Super !!!!

Enorm snelle levering en artikelen zoals afgebeeld perfect in orde Voor herhaling vatbaar

Doen wat ze beloven

Echt super snelle levering. Keurig verpakt. Leveren wat je besteld

uitstekend

Alleen had ik een factuur bij de bestelling verwacht. Kan ik die nog krijgen. Ik moet deze terugkrijgen van de vereniging. Groetjes jeanne

goede en snelle service

De bingo-boekjes werden snel geleverd en zijn van goede kwaliteit.

Goede producten, goede prijs kwaliteit verhouding

Gewoon goed, goede producten, goede prijs kwaliteit verhouding.

Top service!

Ik had een vraag waar heel snel op werd gereageerd en ook meteen een oplossing gekregen. En daarna ook nog een heel snelle levering. Voor mij een aanrader.

Prima verzorgd geleverd.

Prima.

Snel. Duidelijke communicatie

Prima gedaan

Prima geregeld en snel bezorgd.

Contact was goed. Levering snel en de site duidelijk. De prijzen zijn ook redelijk voordelig.

Alles netjes en snel geleverd

Alles prima in order kom graag tr

Snel

Snel in huis ,savonds besteld en echt de volgende dag in huis ,zodat wij kunnen genieten van de bingoavonden ,top super

Overzichtelijke site, snelle levering.

Ik bestel al jaren bij Bingowinkel.nl. Als een product niet op voorraad is dan wordt het altijd snel nageleverd.

Zeer tevreden, snelle levering

Snelle ontvangst.

Leuke en goed werkende markers. Snel verzonden en ontvangen. Enige verbeterpunt is de verpakking. Ze werden in een doos verstuurd, terwijl ze makkelijk in een enveloppe door de brievenbus hadden gepast.

Heel positief

Super snel geleverd

Snellen verzorgde levering !

Goede kwaliteit prijsverhouden

Snelle levering goede kwaliteit prijsverhouding

Wat je op de foto ziet dat krijg je

Stevige kwaliteit zowel de molen als ook de dobbelsteen. Boekjes waar je een tijd mee vooruit kunt. Mooie kwaliteit stiften en ook zeker makkelijk te lezen ballen.

correcte opvolging en snelle levering

ik kan niets negatiefs vermelden, onze bestelling is in minder dan 24u geleverd, alles correct verlopen en volledig wat we in bestelling plaatsten, geen fake foto's op de site. bedankt voor deze service

De jarige was heel blij met de bingomolen !

Ik kocht de rode professionele bingomolen en die ziet er mooi en degelijk uit, en... hij werkt goed! Was er binnen 1 dag.

Over Bingowinkel.nl

Bingowinkel.nl - Bingo | Loterij | Events