Correct en snel geleverd

De benodigde bingokaarten waren uitverkocht en mij werd gezegd dat ik een seintje zou krijgen als ze weer voorradig waren. Ik was positief verrast toen ik een mailtje kreeg met een link naar de benodigde bingokaarten. Super geregeld.

Makkelijke website, alles goed te vinden. En de volgende dag al geleverd. Zelfs op zaterdag.

snelle service

snelle service en overzichtelijke site

Helemaal top

Eenvoudig een bestelling plaatsen ern ondanks de drukke periode (december) een snelle levering.

Supersnel !

Snel

Gebruiksvriendelijk site, snelle levering

Vlotte en snelle afhandeling

Bestelling ging gemakkelijk, producten gerubriceerd, ,overzichtelijk en snelle levering

We waren als stichting opzoek naar bingo schuifkaartjes (50) voor onze doelgroep veel makkelijker dan papieren bingokaarten. De webshop van de Bingowinkel hielp ons snel met bestelling en de levering.

Bestel zeker weer

Ben zeer tevreden met de snelle levering.

Snelle levering goede kwaliteit

Veel bingo voor weinig geld!

Vlotte aflevering

Alles netjes en op tijd afgeleverd

alles heel vlot verlopen

duidelijk en snelle levering

Oké

Oké

Uitstekend van A tot Z

Makkelijk te bestellen, supersnelle en goede levering.

Prima service.

Vlotte afhandeling van bestelling

Onmiddellijk na de bestelling kreeg ik bericht dat ze aan de slag gingen. Twee dagen later was de bestelling afgeleverd.

Goeie spullen snelle levering

Alles goed voor mekaar

Ik vond meteen wat ik nodig had en de bestelling verliep heel vlot!

Héél tevreden!!!

prima bedrijf

vandaag besteld morgen binnen . wat hun zeggen gebeurd ook perfect bedrijf bingowinkel.nl

Super snelle levering... toppers

Ook telefonisch contact gehad super geholpen

Ik heb voor

Ik heb voor het eerst keer bij jullie besteld En de bestelling was netjes geleverd Bedank

retour sturen

het object was niet wat ik wilde,retour sturen kwam op bijna 8 euro,zeker voor het totaal niet voldoen van wat we konden verwachten ,nu afwachten wat er gebeurt met het teruggestuurde pakket,en het tegoed???

uitmuntend

...

Snel verzonden Artikel perfect

Geweldig bedrijf.

Voor 22.00 besteld volgende dag in huis.

Over Bingowinkel.nl

Bingowinkel.nl - Bingo | Loterij | Events