Als nieuw klant wilde wij boekjes via bingowinkel kopen echter ze waren helaas niet voorradig. Er werd beloofd mij te waarschuwen wanneer de boekjes er weer waren. En dit werd ook gedaan. Dit vind ik pas een goede service. Want bij veel andere bedrijven is die niet zo goed en hoor je nooit iets. Daarom een pluim voor Bingowinkel

Gisteravond besteld,vanmorgen al in huis.

Ik ben zeer tevreden. Alleen een klein puntje..waarom in een te grote doos en opgevuld met papier?

Razendsnelle levering

Bestelprocedure en levering heb ik als ruim voldoende ervaren. Alle lof dus voor bingowinkel.nl

Bliksemsnelle levering en service van topklasse! Een ware sensatie! ik raad deze ook iedereen zeker aan! 20:00 besteld dag er na om 13:00 thuis ontvangen

Toppie

Snelle levering goed verzorgd

Heel snel en netjes mijn levering ontvangen

Ik heb een bestelling geplaatst. De website was heel duidelijk en de bestelling na betaling als afgesproken geleverd.

Alles snel en naar tevredenheid geregeld. Mooi spel.

Alles prima geregeld en zeer snel in huis.

Snel en netjes geleverd

Prima !!

Snel geleverd! Goed verpakt.

Super precies wat ik wilde en snelle service

Super precies wat ik wilde en een snelle service

snelle levering. Goede kwaliteit

Op woensdag ballen voor de blower en bingokaarten besteld. Op donderdag geleverd. Prima.

Snel besteld snel ontvangen.

Makkelijk site snel binnen top.

Nette verpakking, goede prijs.

prima bedrijf

omdat als ik een bestelling doe het de volgende dag al geleverd word . prima bedrijf om zaken mee te doen ga zo door .

rap gelever

super rap geleverd heel te vrede

geweldig

Ik heb bewondering voor de snelle bestelling en vooral de zeer snelle en nette aflevering top

Super snelle levering

Snel

Gisteren besteld,vandaag binnen

binnen 24 uur besteld en bezorgd !!!

prima materiaal, goede kwaliteit

Zeer degelijk materiaal en zeker op tijd geleverd. Merci!

Toppie

Beste medewerkers, Helemaal tevreden met snelle de levering van de bingo machine die heel goed verpakt was . Dank u wel. Met vriendelijke groet, Riet Verboom-wielders

zie hier onder

snelle levering en de bingo molen ziet er goed uit. het is wel jammer dat je een grote hoeveelheid kaarten alleen kan bestellen. voor een bingomiddag voor een groep van 25 personen [zonnebloem middag] heb niet z'n groot aantal nodig. Dus die moest ik ergens anders bestellen.

Snelle levering, na bestelling

Top !!!

Makkelijk iets te bestellen en super snelle levering

Postbus 4 2950AA Alblasserdam

078 888 00 75