Prima service, klantgericht

Een heerlijke winterpyama! Kleur en maat van de eerste bestelling vielen tegen en een betere kleur die niet vast in het assortiment zit, werd op mijn verzoek speciaal besteld en geleverd. Wat fijn!

dankbaar

met mijn bestelling bij de ecotex ben ik altijd heel blij en ik kijk er altijd erg naar uit. Soms is de textiel wat kwetsbaar en bijvoorbeeld sokken snel versleten of een truitje dat kapot gaat. Echter als de oorzaak bij mij ligt, motiveert dit mij (om bijvoorbeeld mijn voeten beter te verzorgen) en zo niet heb ik altijd mijn geld netjes terug ontvangen.

Ik vind het fijn duurzame kleding te kopen die milieuvriendelijk zijn geproduceerd.

Ik houd er van goede spullen te kopen die ecologisch verantwoord zijn en waarbij mensen een eerlijk loon kunnen verdienen. Het is niet goedkoop maar de spullen zijn van goede kwaliteit en gaan lang mee. Wel zou ik het fijn vinden als er meer keuze zou zijn wat betreft kleur. En ook zou ik het waarderen als er bijvoorbeeld ook broeken te koop zijn bij Ecotex.

Van harte aanbevolen

Alles ging en was 100%

Blij met aankoop en service

Ik kende de webshop nog niet, dus altijd even afwachten of het goed gaat. Moet wel zeggen dat het het keurmerk helpt de stap te wagen. Ik ben groot fan van steeds duurzamer leven en de juiste duurzamere keuzes maken en om die reden zouden veel meer mensen direct bij de kleinere en duurzame webshops moeten kopen in plaats van via de welbekende webgiganten. Ik was op zoek naar een wollen vest en via google terecht gekomen bij Ecotex, een aanrader, want ik ben zeer tevreden over de aankoop, de prijs en de goede levering. Mooi vest en er zijn nog veel andere mooie produkten.

Mooie kwaliteit

Mooie wol en duurzaam, snelle levering.

Mooi artikel, vlotte levering

Mooie biologische en duurzame kleding en stoffen, snelle levering.

Snelle bezorging en prima artikel

De vilt sloffen waren precies die ik zocht!

Mooi product en heeft meerwaarde doordat het biologisch katoen is.

Goede ervaring met dit bedrijf dat bij mijn principes wat duurzaamheid past. Geen 5 sterren omdat ik de communicatie moeizaam vind bij het plaatsen van een vraag. Meestal geen reactie maar pas na de 2e of derde poging. Dit is wat mij betreft een verbeterpunt waard.

Goed te vinden

Ik koop al verschillende jaren bij ecotex

Mooie stof, precies wat ik verwacht had vanuit de beschrijving.

Mooie stof, goede service (ik had gevraagd het garen te matchen met de stof), het was in orde!

Mooie kleur hoge slip!

Ivm operatie ivm nieuwe heupprothese zocht ik een naadloze, biokatoenen naadloze hoge slip... Deze voldoet precies aan mijn verwachting. Eerst 4, toen wegens succes nog 3 besteld, voor elke dag één!!! Super.

uitstekend

zeer snelle en goed informatie, prima stoffen en kleding

Geweldig mooie natuurlijke materialen, fijne snelle levering

Ik maak jassen van zuiver wol en natuurlijke materialen. Wol van het Nederlandse schaap, dat voelt heel goed en zit heerlijk warm.

fijn dat er fairtrade en milieuvriendelijke textiel is!

Snelle en goede bezorging. Nog beperkt aanbod.

eindelijk sokken zonder elastaan gevonden (en ook nog bio)

sokken zonder elastaan. prima. moest ik wel de damessokken nemen, maar ik zie geen verschil.

Ruw gevoel.

Sokken zijn nogal ruw vergeleken met wollen. Ik had eigenlijk geen katoen erin gewenst en meer wol maar dat zal misschien moeilijk te maken zijn. Eerst maar verder uit testen voor meer ervaring met dragen. Hartegroet Vásudeva

Kwaliteit, mooie pasvorm en snelle levertijd

Betrouwbare webwinkel

Was verwonderd over de zeer goede service die Ecotex offert. Ik had een probleempje en dat werd zeer snel en professioneel aangepakt. Een voorbeeld! Bovendien voldeed het product volledig aan de verwachtingen! Een aanrader !

fijn materiaal, zacht en comfortabel

goede ervaring. hemdje lijkt op de foto groenig = zwart

Fijne spullen. Overzichtelijke site en goede afhandeling van de bestelling

Eigenlijk bij elke bestelling tevreden over de spullen en de afhandeling. Ook contact verloopt prettig

Super Fijne webwinkel

Mooie kwaliteit en snel geleverd

Assistance, communication, despatch and product all fabulous

I wanted a little hemp to have shirts made, spoke to a lovely lady (sorry don't recall her name) who made sure I was getting the right thing, checked it was in stock and made sure the whole process worked. The cloth arrived the next day and was gorgeous material. Thank you

Daar ga ik nog bestellen!

Super lekker zittende kwaliteit en heel behulpzame persoonlijke service.

Over Ecotex

Ecotex is een webwinkel voor duurzame en milieuvriendelijke kleding en accessoires. De collectie bestaat uit kleding en accessoires die zijn gemaakt van natuurlijke materialen op een fairtrade, maatschappelijk en sociaal verantwoorde manier gemaakt, bij voorkeur in Europa.