Prettige communicatie, snelle levering

Heel blij met zo’n webwinkel. Ik ga het liefst voor fair trade en biologisch en dan zijn er kwalitatief mooie producten voor een redelijke prijs. Fijn dat er ook ondergoed is, is vaak nog moeilijk te vinden onder bovenstaande condities.

Correcte afhandeling van mijn bestelling :-)!

Snelle levering, goed verpakt. Heerlijk materiaal van het shirt!

Ben heel blij met deze aankoop.

Fijne kwaliteit mooie hoge slip

Ben blij met de hoge ecoslip roze van ecotex. Mooie kwaliteit.

Fijne producten, snel geleverd

Fijne producten, snel geleverd

Uitstekende persoonlijke service

Het product bleek niet wat ik zocht, terugsturen bleek geen enkel punt en werd snel en vriendelijk geregeld.

Grote variëteit van uitstekende kwaliteit en goede service

Overzichtelijke website met duidelijke, uitgebreide omschrijvingen van de producten. Snelle en vriendelijke service. Breed aanbod van verantwoorde kleding.

Prachtige producten

Prachtige producten

Prima service, snelle levering

Vriendelijke service en producten zijn goed

Voor de tweede keer iets besteld en beide keren tevreden. Producten zonder scherpe, irriterende randjes.

Mooie, duurzame kleding en prima service

Meerdere malen kleding besteld en altijd tevreden!

Heel tevreden over ecotex!

Zeer goede kwaliteit! Zeer goede dienstverlening!

prima ervaring: snelle bestelling en levering.

Dankl Ik kom graag terug voor een nieuwe bestelling

Positief, uitgangspunt waar we helemaal achter kunnen staan!

Behartenswaardige uitgangspunten in combinatie met een goede service!

Slechte pasvorm en 2x verzendkosten

T-shirt gekocht, koopje dacht ik, zat echter nul pasvorm in. Wilde ik terugsturen, maar bleek nogmaals verzendkosten te moeten betalen 2e keer 4,95), bij elkaar dus bijna net zo duur als mijn ‘koopje’. Nooit meer!

adequaat in levering en kwaliteit in product

De slips van Ecotex zitten prettig, houden zich goed, wat betreft naden en elastische band. Ik vind het fijn dat ik eerst geleverd krijg en dan betaal

Zeer goed op allerlei terrein!

We zijn zeer tevreden over Ecotex. En wel over de service, klantvriendelijkheid - gerichtheid en prijs/kwaliteit verhouding!

Erg betrokken en klantvriendelijk

Ik heb erg fijne ervaring met Ecotex, ze zijn erg betrokken, behulpzaam en klantvriendelijk.

Vlot en goed

Vlugge levering van prachtig mooie katoen. Heerlijk om mee te haken

uitstekend

duurzame kleding en perfecte levering.

Mooie duurzame producten, goede dienstverlening

Ik heb de afgelopen maanden een aantal producten gekocht waar ik zeer tevreden over ben. Ook over de dienstverlening. Er wordt snel gereageerd op mijn mails.

Correcte levering

De kwaliteit lijkt mij ook goed

mooi product, mooi verpakt

mooi product, mooi verpakt

Snelle en correcte levering

Mijn bestelling van plantaardige textielverf kwam snel en voorzien van een duidelijke handleiding. Het resultaat was naar wens!

Fijn en mooie kleding

Over Ecotex

Ecotex is een webwinkel voor duurzame en milieuvriendelijke kleding en accessoires. De collectie bestaat uit kleding en accessoires die zijn gemaakt van natuurlijke materialen op een fairtrade, maatschappelijk en sociaal verantwoorde manier gemaakt, bij voorkeur in Europa.