betrouwbaar en correct!

Zoals bovenstaande al zegt ben ik tevreden over de verzorging van een bestelling en het produkt.

Prima sokken voor een redelijke prijs.

Prima sokken voor een redelijke prijs.

Mooi shirt, snel geleverd, goede mailindersteuning op vraag

Verpakking kan minder

Snelle levering, prettige klantenservice en fijne producten

Al een paar jaar bestel ik bij Ecotex ondergoed en ik ben zeer tevreden over de producten van Comazo! Ecotex levert steeds snel, net ingepakt en wanneer contact met de klantenservice nodig is dan reageren zij pro-actief en heel prettig!

prima webshop met mooie duurzame artikelen

Ik vond Ecotex toen ik op zoek was naar een webshop met duurzaam ondergoed. Toen ik de site bezocht kon ik een waardebon aanvragen waarmee ik 10% korting op mijn bestelling zou krijgen. Dat was een mooie meevaller. Er werden geen kosten voor verzending in rekening gebracht. Ik heb meerdere artikelen besteld die ik binnen 2 dagen ontving. Ik was tevreden over de meeste artikelen. Ik heb nog wel wat teruggestuurd omdat het klein uitviel. De kosten voor het terugsturen zijn voor eigen rekening. Dat is altijd een tegenvaller maar wel te begrijpen. De retourzending is ook netjes afgehandeld. Al met al prima webshop waar ik zeker vaker zal bestellen.

Snelle service van materiaalstalen

zeer goed

ials er iets niet goed gaat, alleen nog maar door door mij, wordt het altijd goed opgelost

Super-service

Enorm goede service en betrokken mensen. En uiteraard heel fijn dat alle producten van duurzaam materiaal worden gemaakt.

Katoen en geen teennaad zijn prettig.

Super fijn zittende shirts

Na gezocht te hebben op bordeaux rode shirts kwam Ecotex eruit met hun 2 shirts van bio katoen, in de aanbieding. En ze zitten ook nog eens heel goed! Bovendien snelle levering en prima verpakt.

Duidelijke website. Snelle levering. Goede kwaliteit

Duidelijke communicatie, snelle levering, goede kwaliteit

Duidelijke communicatie, snelle levering, goede kwaliteit

Heerlijk en eerlijk.

Prachtige materialen en fijn om te dragen, en eerlijke mensen waarmee je telefonisch contact mee kunt hebben.

Prima aankopen

Twee prettige niet knellende bh’s gekocht. Perfect voor warme dagen; klaar voor wventuele toekomstige hittegolven!

De verpakking zou iets eenvoudiger kunnen soms.

De verpakking heeft onze aandacht, maar omdat we geen uniforme producten versturen is er geen standaard oplossing. Voor de verpakking gebruiken we doosjes of enveloppes van ongebleekt karton. We proberen de verpakkingseenheden zo klein mogelijk te houden, maar het is onmogelijk om elke bestelling in een verpakking op maat te leveren. Afhankelijk van de aard van de bestelling kiezen we er soms voor om de lege ruimte in een doosje op te vullen. Dit is de beste garantie dat de verpakking het transport goed doorstaat en in goede staat wordt afgeleverd. Dat opvullen doen we met gerecycled papier dat speciaal voor deze toepassing wordt ingekocht.

Alles meer dan goed

Vlotte levering, uitstekende kwaliteit.

Snel opgestuurd, product zoals verwacht

Product snel en naar verwachting geleverd gekregen

Geweldige producten

Vijf sterren

Prima wol uit t Groene Hart besteld, alles ging vlot en netjes!

Snelle service, goeie kwaliteit en grote expertise op het gebied van biologische kleding en stoffen.

Pluspunten

Duidleijke concept. Informatie beschikbaar. Juiste inzetbaarheid in service.

Over Ecotex

Ecotex is een webwinkel voor duurzame en milieuvriendelijke kleding en accessoires. De collectie bestaat uit kleding en accessoires die zijn gemaakt van natuurlijke materialen op een fairtrade, maatschappelijk en sociaal verantwoorde manier gemaakt, bij voorkeur in Europa.