teleurstellend en stroef

slecht. Levering muf product (hoody) en nog steeds bezig er goed uit tekomen met Chris Roemen. Voorstel gedaan van terugsturen of helft geld terug (20). Mij verwijten maken (ander wasmiddel, luchten) ipv de hand in eigen boezem steken en onderzoek doen ! Laatste twee emails: " beste mevrouw Roemen, Ik wil er graag (goed) uitkomen met jullie. 4x wassen en vandaag luchten, allemaal heeft dit geen soelaas geboden. Andere was geurt prima. Behalve dus door jullie geleverde rode hoody ! Naar mijn oordeel is het wel degelijk een probleem met muffe stof; hetzij grondstof gerelateerd, hetzij tijdens de vervaardiging ontstaan, hetzij door vochtig lang in verpakking gezeten te hebben. Laatste voorstel is terugboeking van 20 op "---------" tnv. S.C. Mulder ter genoegdoening van het muffe product. Hoogst waarschijnlijk doe ik hem weg via de kringloop. Groeten, Stefan Christiaan ---------- Forwarded message --------- Van: Heilige Geest <heiligegeest2021@gmail.com> Date: di 23 feb. 2021 om 04:10 Subject: il wil m'n geld gewoon terug omdat die rode hoody vies MUF blijft ruiken To: Ecotex <info@ecotex.nl> beste ecotex mdw, ongeacht in vorige mail wisseling het afwimpelen en de schuld naar mij wijzen wil ik m'n geld gewoon terug omdat die rode hoody vies MUF blijft ruiken. Grtn. Stefan Christiaan Mulder"

Dhr. Mulder bestelde een hoody en gaf enkele minuten later per mail aan liever een andere (duurdere) te willen ontvangen. Het gewenste artikel is vervolgens verstuurd zonder de meerkosten daarvan in rekening te brengen. Niet zo ‘stroef’, lijkt ons. Enkele dagen later kwam de klacht dat het product ‘muf’ rook, een niet eerder gehoorde en ook wat vage klacht over een artikel dat we al enkele jaren in onze collectie hebben. Omdat het daarnaast al was gedragen en enige keren was gewassen, kon het niet meer zonder meer door ons worden teruggenomen. Erg vervelend. Een dag na deze klacht liet dhr. Mulder ons gelukkig weten dat de geur na een boswandeling opeens weg was.

wat een positieve kennismaking met Ecotex

Zeer persoonlijke en adequate advisering.snelle reacties en prachtige kwaliteit stoffen.

Prima, website en service

Prima, uitstekend

zeer positief

Beste, Ik waardeer de persoonlijke communicatie nadat ik een foute bestelling had geplaatst. Het geeft online winkelen een menselijkere gedaante.

Goede communicatie

Mijn bestelling bleek niet op voorraad te zijn, ik kreeg hier een persoonlijk mailtje. Paar dagen later had ik het in huis!

Professionele webwinkel

Website tot in de puntjes verzorgd, interessante producten, snelle levering (zelfs sneller dan aangekondigd).

top producten en zeer goede service

Mijn ervaring met Ecotex zijn alleen maar positief. Ze hebben zeer goede producten, uitstekende service en goede adviezen voor het onderhoud van de producten voor een lange levensduur en draagcomfort.

Fijne webwinkel voor wie van duurzame stoffen houdt.

Ik heb goede ervaringen met kleding en stoffen van Ecotex. De stoffen zijn mooi en duurzaam en de levering is in orde, wat wil je nog meer.

Ik heb mondmaskers gekocht voor in het openbaar vervoer: ze zijn mooi, passen goed en het is fijn dat er extra filters en neusklemmetjes bij geleverd wordt. Top kwaliteit en snel bezorgd!

Fijne en verantwoorde kleding

de beschrijvingen op de website zijn duidelijk: het zijn mooie en milieuvriendelijke spullen; de levering is vlot, en is goed verpakt. Ik kijk de nieuwsbrief altijd even goed door.

Echt hele goede service!

Al veel bestelt hier, ze zijn altijd vriendelijk en ze doen wat ze zeggen.

Zachte stof, goeie prijs voor goeie kwaliteit bio katoen

Beste prijs voor goede kwaliteit biologische en fair trade stoffen.

Goed materiaal dat op tijd aankwam

Snelle verzending van goed materiaal, keurig verpakt, dank.

Correct

Snelle levertijd en itemkwaliteit zoals omschreven.

Goed product en oik eco, goede combinatie

Twee hemden gekocht, prima pasvorm en stof voelt prettig aan

Goed, beter, best

Makkelijk bestellen, tijdige levering en goede artikelen. What you see is what you get.

Goede nazorg en goede ontvangst

Het is fijn om een vraagbak te hebben

Duidelijke site, makkelijk bestellen

Mooie kleding om te dragen

De kleding is mooi en zit heerlijk, geeft een goed gevoel om duurzame en natuurlijke kled i ng te kopen en te dragen. Daarbij levert Ecotex snel en bij retouren heb je ook snel je geld terug.

Snelle levering, geen fouten, helemaal goed!

Slecht

De sokken zijn te duur want zijn geen winter sokken jeuken maat valt te groot en retourneren op jou kosten. Mits je ze niet gepast hebt. Online Kan je niet zien hoe dun de sokken zijn. Een plus boort zit niet strak. Verder zijn ze niet warm en boeken niks anders dan goedkope sokken

Altijd goed. Doen eerlijk zaken!

Al jaren bestel ik kleding en sokken naar volle tevredenheid bij Ecotex. Producten zijn eerlijk, duurzaam en bovendien duurzaam in het gebruik. De Hennep T-shirts zijn aanraders: Koel 's zomers en warm in de winter. De volledig wollen heren sokken draag ik graag en zijn goedkoper en onvergelijkbaar beter in kwaliteit dan de wolmix sokken van een bekend merk. Ze vervilten niet en slijten amper, waar de sokken van dat andere merk het op die punten laten afweten. Wasbaar in de machine met extra water op 30° wolwasprogramma. Ik doe dat met geklopte Marseillezeep (of zeepvlokken) en spoel na met een scheutje azijn in het naspoel/wasverzachterbakje.

betrouwbaar en correct!

Zoals bovenstaande al zegt ben ik tevreden over de verzorging van een bestelling en het produkt.

Prima sokken voor een redelijke prijs.

Prima sokken voor een redelijke prijs.

Mooi shirt, snel geleverd, goede mailindersteuning op vraag

Verpakking kan minder

Over Ecotex

Ecotex is een webwinkel voor duurzame en milieuvriendelijke kleding en accessoires. De collectie bestaat uit kleding en accessoires die zijn gemaakt van natuurlijke materialen op een fairtrade, maatschappelijk en sociaal verantwoorde manier gemaakt, bij voorkeur in Europa.