klantvriendelijk

mijn bestelling komt altijd snel aan. als ik mail dat ik iets vergeten ben , of anders wil, krijg ik direct een vriendelijk bericht terug. ik voel mij gezien en gehoord bij Ecotex.

Alles was naar wens

Na technische problemen met de betaling werd er snel gereageerd via de mail.

Fijn om co materiaal

De BH die ik bestelde had veel te weinig steun. Helaas dit keer wel materiaal waar ik geen uitslag van krijg, maar nu dus weer te weinig ondersteuning. Mijn behoefte is: Een BH voor grotere maten die met name op de contact punten met de huid natuurlijk materiaal heeft, maar wel een stevige ondersteuning biedt, waardoor je lekker kunt bewegen.

in goede staat ontvangen

en binnen de aangegeven tijd.

Awesome

Good quality fabric, fast shipping!

Mooie, verantwoorde kleding

snelle service, zeer ruim aanbod van verantwoorde kleding

Fijne duurzame kledingwinkel

Wanneer ik eens iets nieuws nodig heb op kledinggebied is Ecotex de eerste (web)winkel waar ik ga snuffelen. Eerlijk gezegd vind ik de ontwerpen niet allemaal zo 'flitsend' *], maar het zijn degelijke, duurzame kledingstukken; duurzaamheid en respect voor aarde en arbeid zijn voor mij belangrijker dan kledingtrends. Ik draag de Ecotex-kleding erg graag. *] Ik zou het op prijs stellen als je als Ecotex-klant feedback zou kunnen geven aan de ontwerpers.

Goede kwaliteit product, behulpzaam, superklantvriendelijk.

Eerste bestelling ging perfect, tweede bestelling kwam helaas niet aan. Nadat ik m'n verhaal aan de telefoon had gedaan, begripvolle reactie en zonder gedoe m'n bestelling opnieuw toegestuurd.

prima, duurzame kwaliteit en snelle levering

al meerdere jaren prima, duurzame kwaliteit en snelle levering

Vlekkerige kleuring helaas

Helaas was de kleuring vlekkerig en ongelijk!

Duidelijke website, Vlotte en correcte levering Zeer mooie en kwaliteitsvolle producten.

Prachtig product

Ik ga deze trui vaak dragen

blij en verrast

Tot mijn genoegen vond ik de artikelen van Ecotex op Internet. Fijn omdat ik weer zelf mijn kleding wil gaan maken en ik hier stof van natuurlijke materialen kan bestellen. Vlotte afhandeling, ik had de stof snel in huis.

Supersnel en prachtige kwaliteit.

Supersnelle levering, ook op PostNL afhaalpunt (ben ik blij mee want dat scheelt autokilometers) en snel antwoord op vragen. En elke keer weer prachtige kwaliteit materiaal die lang meegaat!

prettig, persoonlijk qua service en goede prijs/kwalitieit

Ik draag de slips van Ecotex al jaren en ze blijven goed draagbaar. Bestellen is gemakkelijk al mis ik een duidelijke mogelijkheid om de kortingsvoucher te activeren en de eindbedragen in-/exclusief BTW mogen duidelijker weergegeven worden. Vragen worden snel beantwoord

Mooi aanbod ecologische stoffen

Ik wil zo min mogelijk kleding kopen en zoveel mogelijk zelf maken van de meest natuurlijke en minst milieubelastende stoffen. De uitgebreide informatie op de website heeft mij geholpen om de juiste keuze te maken in het grote aanbod van Ecotex. Het blijft lastig om op basis van beschrijvingen in een webshop te kiezen voor de juiste kleur en 'feel' van de stof, maar dat is inherent aan stof kopen via het internet. Ecotex geeft in elk geval zeer goede informatie en de levering is snel!

mooie broek

Het is een mooie hennep broek die ik onmiddellijk heb aangetrokken. En binnen één dag zit alsof ik hem al jaren heb. Snel geleverd in een goede verpakking. Of de broek lang meegaat is na een dag niet te zeggen. De structuur is als canvas maar wel fijner en mooi van kleur

Snelle levering. Helaas zijn niet altijd alle maten voorradig.

Snelle levering en prima waar

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit en snelle levering.

Uitstekende kwaliteit, de beste boxershorts

Sinds ik de boxershorts van Exotex heb ontdekt wil ik geen andere meer.

Prima. snelle bezorging.

Super mooie wol.

Super goede klantenservice

Betrouwbare Betaalbare Bio Kleding

Goede stoffen. Toegankelijke website.

Ggr

Ik zou graag iets modernere items zien, ik vind dat de materialen mooi zijn maar de ontwerpen vaak een beetje “tuttig”.

zeer goede service met aandacht

Goed en vriendelijk geholpen. Klantenservice ook makkelijk bereikbaar voor een verzoek om een wijziging in de levering. Erg behulpzaam en leuk dat het qua verpakking verpakking ook zo milieuvriendelijk mogelijk is verzonden.

Over Ecotex

Ecotex is een webwinkel voor duurzame en milieuvriendelijke kleding en accessoires. De collectie bestaat uit kleding en accessoires die zijn gemaakt van natuurlijke materialen op een fairtrade, maatschappelijk en sociaal verantwoorde manier gemaakt, bij voorkeur in Europa.