Makkelijk besteld, snel bezorgd

Positieve ervaring. Alles snel geregeld. Overhemden zijn zoals ik het had verwacht.

hele goede ervaringen zowel voor de producten als de service

fijne kleding en goede servic

Netjes, duurzaam en eerlijk

Ik heb afgelopen jaren driemaal bij Ecotex besteld. Steeds werd er snel en helder gecommuniceerd en ontving ik precies wat ik bestelde vlot en netjes verpakt, zelfs toen ik een keer mijn adresgegevens verkeerd had ingevuld (wat met een mailtje snel werd opgelost).

Een heel vlotte en correcte afhandeling van de bestelling en levering

De bestelling en kwaliteit voldeed echt aan mijn verwachting. Ook de levering verliep vlot en correct.

Goede kwaliteitprijs verhouding, ruime keus

Erg tevreden!

Goede bezorging! Goede kwaliteit voor een lage prijs!

Goede instell8ng, goede kwaliteit.

Mooie spullen. Ik mis nog wat meer keuze gua kleur.

Zowel wat betreft levering als communicatie: Snel en goed!

Voor het eerst een hennepbroek besteld via Ecotex. Werd snel geleverd. De broek bleek me net te krap te vallen. Ik kondigde de retour per mail aan met verzoek om te ruilen voor nieuwe. Ik werd prompt gebeld met de suggestie om te wachten met retour tot de 2de geleverd was. Voor het geval deze ook niet goed viel, konden ze dan samen retour. Gelukkig viel deze wel prima, maar wat een vertrouwen en service!

Goed product, maar trage levering.

Kan aan de postbezorging liggen, geen idee.

perfect

Correcte en ook nog snelle levering en bovenal heel mooi product!

Correct

Zowel naar materialen toe als naar afhandeling

Goede prijs kwaliteit verhouding

Goed!

Heerlijke en eerlijke kleding voor iedereen.

Goede service, eerlijke informatie, heerlijke materialen en kleding op mijn lijf geschreven.

niet alle maten zijn verkrijgbaar. en niet alles is Fairtrade.

Vlot en vriendelijk en kwaliteit beantwoordt aan verwachting

Website kan misschien iets beter als in het vakje maat ook beschikbaarheid staat vermeld.

Shirts zitten heerlijk !

Snelle levering, en mijn zoon vindt de shirts super!

Ruim voldoende

Ik mis een Nederlandse gebruiksaanwijzing. De bezorging ging heel snel.

heel positief. Snelle toezending.

Zeer tevreden. Kom zeker weer bij jullie terug.

Persoonlijk contact

Via e-mail kon ik in contact komen met Ecotex en kon zo een bestelling plaatsen voor een grotere partij van hetzelfde product (dat in die aantallen niet op voorraad was). Toen de producten binnenkwamen, kreeg ik gelijk bericht en werd de zending geleverd (wel drie dagen later vanwege grote drukte bij de pakketdienst).

een goed gevoel

We vinden Ecotex een heel prettige winkel, we hechten veel aan biologisch/ecologisch en bij Ecotex is dat ook zo. Zij hebben een goede collectie, waar wij altijd vinden wat we nodig hebben. Niet in de laaste plaats, de Ecotex-mensen zijn zeer behulpzaam en buitengewoon coulant.

weinig verpakkingsmateriaal

De producten zijn duurzaam en met oog voor arbeidsomstandigheden geproduceerd en er wordt weinig verpakkingsmateriaal verspild.

teleurgesteld

Super leuke muts besteld maar waren aantal steken losgekomen. Aangezien retourkosten voor jezelf zijn dan ben ik samen met bezorgkosten bijna aan het bedrag van het mutsje. Nu zelf maar opgelost,

Dit mutsje wordt door onze leverancier verpakt aangeleverd en is op de breierij gecontroleerd op fouten. Uiteraard is het mogelijk dat er dan onverhoopt toch iets mis is aan het product. In zo'n zeldzaam geval is het onze gewoonte om dit op onze kosten te (laten) herstellen of om kosteloos een nieuw product toe te sturen. Jammer dat u hierover geen contact met ons hebt opgenomen.

Great products

The hemp yarn is of excellent quality and the delivery was fast. Highly recommend!

gewoon goed

alles is goed

Snel en correct.

Zie boven.

Over Ecotex

Ecotex is een webwinkel voor duurzame en milieuvriendelijke kleding en accessoires. De collectie bestaat uit kleding en accessoires die zijn gemaakt van natuurlijke materialen op een fairtrade, maatschappelijk en sociaal verantwoorde manier gemaakt, bij voorkeur in Europa.