Heel fijne t-shirts

Fijne t-shirts, mooie kleuren en goede pasvorm. Ook lekker zacht. Een goede koop en een prettig idee dat het eco is. We gaan hier meer van bestellen in de toekomst.

Wouw, wat een service

Bestellen, snelle levering in een iets te grote doos. Product is TOP! Dat is wat je van een goed bedrijf mag verwachten maar, zij doen het ook. Bestel al enkele jaren bij hen en NOOIT teleurgesteld in hen. Hulde.

Wouw, wat een service

Mooie kleding, redelijke prijzen

Mooie kleding, redelijke prijzen. De bezorging was dit keer traag maar dat kwam door de sinterklaasperiode.

Mooie kleding, redelijke prijzen

Jammer van al het plastic verpakkingsmateriaal

Snel en netjes bezorgd maar jammer dat elk (!) hempje in een apart plastic (!) zakje zit verpakt. Zo is er weinig duurzaams meer over van mijn bestelling.

Vlotte levering en goede kwaliteit

Betrouwbaar, mooie kwaliteit en tegen een goede prijs. Ik ben heel tevreden!

Vlotte levering en goede kwaliteit

Betrouwbaar, mooie kwaliteit en tegen een goede prijs. Ik ben heel tevreden!

Goede producten en snelle leveringen

Snel bestellen, snel leveren en degelijk verpakt.

Een verademing.

In tijden van chaos en overweldigend aanbod van alles wat er te koop is, biedt Ecotex rust en eerlijke producten. Een verademing.

Goed en op tijd bezorgd! Goede kwaliteit / prijs verhouding.

Snelle levering + heel goede kwaliteit

Snelle levering. Heel goede kwaliteit ook van de onderhemdjes. Zitten als gegoten. De mails kwamen niet toe (bevestiging mail bestelling, mail versturen van pakket, enz.) Bleek dat ze uiteindelijk in de spambox zaten na een tijd, maar de klantendienst had me dan al heel goed geholpen. Dikke pluim.

Heel blij met deze producten!

Heb heel veel allergieën en intoleranties. Na jaren zoeken en van alles vergeefs proberen is het me eindelijk gelukt om BH's te vinden en hemdjes die mij totaal niet irriteren. Ik ben heel blij met deze Ecotexproducten! En je wordt ook snel en heel plezierig geholpen als je ze telefonisch benadert.

Eerlijke producten en prima service

Mooie stoffen. Fijne service: proeflapjes gratis te bestellen.

prettig

vlotte aflevering, duidelijkheid over de betaling

Prima kwaliteit voor een net zo prima prijs8

mooie biologische kleding voor een betaalbare prijs. Top! dankjewel

goede service

Snelle levering en prima producten

Snelle levering en prima producten

Goede winkel, website is erg slecht.

Ik ben blij dat deze winkel bestaat! Bestellen op mijn smartphone op de website is een drama. Uiteindelijk gelukt. Dankjewel ecotex voor de goede kleren.

No nonsens aanpak en erg duidelijk in duurzaamheid

Duidelijk wordt vermeld hoe duurzaam de kleding is. Goede service. Geen mooie verhalen maar simpel. Breed aanbod van categorieën. Zeer goed ook dat de bestelling bij een afhaalpunt opgehaald kan worden!

Goede kwaliteit en goede service

Goede kwaliteit en goede service

correct en snel

Prima eerste ervaring met deze winkel. Kom er zeker nog terug!

Prima kwaliteit

Het voelt goed om een ecovriendelijke T-shirt kopen. Het was niet duur, mooi zwart, goede kwaliteit. Het draagt heerlijk!

Mooie producten en snelle levering

Zie boven

Over Ecotex

Ecotex is een webwinkel voor duurzame en milieuvriendelijke kleding en accessoires. De collectie bestaat uit kleding en accessoires die zijn gemaakt van natuurlijke materialen op een fairtrade, maatschappelijk en sociaal verantwoorde manier gemaakt, bij voorkeur in Europa.