Prachtig garen en snelle bezorging

Het gekochte garen is absoluut prachtig: Merlin hennep/biokatoen. De service is geweldig en de bezorging heel snel.

Mooie natuurlijke producten, snelle levering.

Goed advies, kwaliteit! levering zoals beloofd

Vroeg advies over stof voor gordijnen. Bestelde staaltjes stof en kleding.

Goede kwaliteit en behulpzaam personeel

In 2018 al slips besteld en die bevallen héél goed. Superkwaliteit. Nu weer nieuwe slips besteld. Kon het niet zo goed vinden op de site en gebeld. Kreeg een héle vriendelijke jongeman aan de lijn die mij alles goed uitlegde. Bestelling geplaatst en wat denk je bestelde ik toch de verkeerde maat. Kreeg weer een telefoontje en de vriendelijke jongeman heeft de bestelling aangepast.

Van website tot thuis-ontvangst klopt de hele keten.

Van website tot thuis-ontvangst klopt de hele keten.

Mooie artikelen,

Ik koop bij Ecotex omdat het mij een goed gevoel geeft, ik geef liever wat meer geld uit aan duurzame producten die langer meegaan dan aan producten uit de Fast kleding industrie die hooguit 1 seizoen meegaan en van materialen zijn gemaakt die het milieu belasten.

Heel fijne service, mooie producten!

Bij mijn bestelling maakte ik een foutje wat kleur van het product betreft. Ik besloot even te bellen of dit nog hersteld kon worden. Ja hoor, geen probleem. Een dag erna was de bestelling al binnen en het product had de kleur waarom ik had verzocht. Super!

correct en kwaliteitsvol

ik bestelde textielverf, slipjes en een sportbh. Alles duurzaam verpakt, vlot geleverd. Maar die sportbh valt echter wat tegen. Mijn vorige, die ik enkele jaren geleden kocht, zat veel beter. De rug is naar mijn gevoel nogal diep uitgesneden waardoor de schouderbandjes niet zo goed blijven zitten, ze vallen zelfs af, wat toch heel onhandig is voor een sportbh.

Mooi, milieuvriendelijk assortiment, goede afhandeling.

Geweldige webshop!

Ruime keuze duurzame en eerlijke kleding.

Goede levering. Prima product.

Ruime keuze en goede informatie

Als je kieskeurig bent op de door jou aan te schaffen kleding, dan kan je hier goed terecht. De tekst "duurzame en milieuvriendelijke kleding en accessoires" wordt waargemaakt. Ik meerdere keren bij deze webwinkel kleding aangeschaft.

Snelle, zorgvuldige afhandeling met goede produkten

Ecotex levert goede spullen en verzorgt de bestellingen heel goed.

Zalige kleding

Heb enkele T-shirts en hoody in biokatoen besteld. Deze voelen zalig aan op de huid en passen goed. Zeer snelle levering.

Alle kleding die ik kocht zijn mooi en voelen fijn.

Ik koop stoffen waarmee ik mijn shirts laat maken. Ik was het textiel eerst vanwege de krimp. Rond tachtig euro kost een shirt voor mij, GOTS-keurmerk, het fijnste model en lokaal geproduceerd.

Eerste plek waar ik zoek naar ecologisch textiel

-Consequent in het aanbod van ecologisch textiel, -divers en groeiend aanbod, deels van oude gerenommeerde leveranciers -zeer snelle levering en goeie service Kortom: ik ben fan

Helemaal goed snelle levering en duurzaam verpakt

Snelle levering en duurzaam verpakt!

Goede kwaliteit, snelle bezorging

Sokken van Ecotex besteld en ze zitten perfect

Snelle bezorging en hele zachte kleding

Ik kan niet goed tegen scherpe merkjes en andere scherpe onderdelen van bh's en de zachte bh's van Ecotex zijn een uitkomst! Ook in mooie kleuren.

Gewoon goede service

Omdat ik nog vragen had,heb ik telefonisch kontakt gezocht en in dit kontakt werd ik heel zorgvuldig benaderd en naar tevredenheid is de bestelling afgehandeld.

Fijne webshop

Fijne webshop met echte, duurzame en fairtrade producten. Eén opmerking: wat mij betreft zou het wel fijn zijn als er meer keuze qua dameskleding is.

goede spullen, snelle afhandeling

Ze handelen heel correct alles af.

Prima kleding.

Meer dan uitstekend! Goede, snelle en zonodig ook persoonlijke service. Bovendien is de kwaliteit van de bestelde kleding prima.

Over Ecotex

Ecotex is een webwinkel voor duurzame en milieuvriendelijke kleding en accessoires. De collectie bestaat uit kleding en accessoires die zijn gemaakt van natuurlijke materialen op een fairtrade, maatschappelijk en sociaal verantwoorde manier gemaakt, bij voorkeur in Europa.