Zeer vlotte communicatie en afhandeling.

Ben erg tevreden over de kwaliteit van het product. Ook zeer vlotte levering. (Het woord voile zou kunnen overeenkomen met het woord vitrage);heb lang gedaan om jullie te vinden. Hartelijk dank.

prima kwaliteit !

de bio-katoen t-shirt dragen 'lekker' en de bio en de bio/hennep (wel wat duurder) evenzo. een bredere kleuren keuzen zou mogen.

Katoen als natuurlijk materiaal en op een correcte manier geleverd, heel fijn.

Katoen als natuurlijk materiaal en op een correcte manier geleverd, heel fijn.

Goede kwaliteit en niet duur

Eerlijk, consequent biologisch en transparant en altijd een snelle levering.

Mooi aanbod van eco textiel, van garens tot kleding en sokken. Snelle levering en goede service, ik ben er blij mee!

Mijn ervaringen met Ecotex zijn goed.

Ecotex heeft goede, degelijke spullen. Een van de weinige webwinkels voor duurzame kleding die ook herenkleding heeft.

Uitsluitend positief

Een paar keer besteld, Alles verliep vlekkeloos en was van uitstekende kwaliteit.

Helemaal voldaan aan gecreëerde verwachtingen

Mooie producten, netjes verpakt en snel verzonden, waardoor volgende dag in huis.

Picobella, juiste verpakking, goede kwaliteit en fijn dragen

Snelle levering en items waren netjes verpakt.

Goede kwaliteit ,snelle levering

Zie boven

Prima shirts

prima service en goede producten.

Meeste kleding is van 100% natuurlijk materiaal, de klantenservice is uitstekend.

Bedrogen door photoshop

Dat kleuren op beeldscherm niet altijd overeenkomen met de werkelijke kleuren snapt elke webshopper. Maar de twee zomerbroeken in hennep die ik bestelde, de HA_DH528 wintersky (stonewashed indigoblauw gepresenteerd) en de HA_DH528 quartz (stonewashed kiezelgrijs gepresenteerd) blijken volledig egaal van kleur, namelijk egaal dof-blauw en egaal dof-grijs. Bij een vorige aankoop was mijn hennep watervalshirt ook al stukken minder helder blauw dan op het beeldscherm maar toen dacht ik nog, het zal wel aan mij liggen. Nu is het duidelijk: Ecotex presenteert zijn spullen expres in veel levendiger kleuren. Dat is regelrecht bedrog. Zin in terugstuurgedoe heb ik niet, ik ben een luie webshopper. Onderweg naar de drogist voor potten textielverf, kijken of dat er nog wat leuks van kan maken. Maar bij Ecotex koop ik nooit meer, en dit verhaal vertel ik hier zeker niet voor de laatste keer. Jammer, jammer, jammer.

Goede kwaliteit en snelle levering.

Stof voelt aangenaam aan en heeft mooie kleuren. De snelle levering is erg prettig.

Fijn om milieuvriendelijk garen te kunnen kopen!

Onzettend blij dat ik via een vriendin op jullie site terecht ben gekomen, en dat jullie GOTS gecertificeerd machinegaren van biologisch katoen verkopen, en dan óók nog op een houten klosje, zonder plastic folie eromheen en voor een betaalbare prijs. Heel blij mee. Alleen de bezorging was een dagje later dan voorspeld, maar ik gok dat dat meer met de werkdruk bij PostNL te maken heeft dan dat dat aan jullie ligt.

Goede kwaliteit katoene shirts

klantvriendelijk

mijn bestelling komt altijd snel aan. als ik mail dat ik iets vergeten ben , of anders wil, krijg ik direct een vriendelijk bericht terug. ik voel mij gezien en gehoord bij Ecotex.

Alles was naar wens

Na technische problemen met de betaling werd er snel gereageerd via de mail.

Fijn om co materiaal

De BH die ik bestelde had veel te weinig steun. Helaas dit keer wel materiaal waar ik geen uitslag van krijg, maar nu dus weer te weinig ondersteuning. Mijn behoefte is: Een BH voor grotere maten die met name op de contact punten met de huid natuurlijk materiaal heeft, maar wel een stevige ondersteuning biedt, waardoor je lekker kunt bewegen.

in goede staat ontvangen

en binnen de aangegeven tijd.

Awesome

Good quality fabric, fast shipping!

Mooie, verantwoorde kleding

snelle service, zeer ruim aanbod van verantwoorde kleding

Fijne duurzame kledingwinkel

Wanneer ik eens iets nieuws nodig heb op kledinggebied is Ecotex de eerste (web)winkel waar ik ga snuffelen. Eerlijk gezegd vind ik de ontwerpen niet allemaal zo 'flitsend' *], maar het zijn degelijke, duurzame kledingstukken; duurzaamheid en respect voor aarde en arbeid zijn voor mij belangrijker dan kledingtrends. Ik draag de Ecotex-kleding erg graag. *] Ik zou het op prijs stellen als je als Ecotex-klant feedback zou kunnen geven aan de ontwerpers.

Over Ecotex

Ecotex is een webwinkel voor duurzame en milieuvriendelijke kleding en accessoires. De collectie bestaat uit kleding en accessoires die zijn gemaakt van natuurlijke materialen op een fairtrade, maatschappelijk en sociaal verantwoorde manier gemaakt, bij voorkeur in Europa.