Goede kwaliteit product, behulpzaam, superklantvriendelijk.

Eerste bestelling ging perfect, tweede bestelling kwam helaas niet aan. Nadat ik m'n verhaal aan de telefoon had gedaan, begripvolle reactie en zonder gedoe m'n bestelling opnieuw toegestuurd.

prima, duurzame kwaliteit en snelle levering

al meerdere jaren prima, duurzame kwaliteit en snelle levering

Vlekkerige kleuring helaas

Helaas was de kleuring vlekkerig en ongelijk!

Duidelijke website, Vlotte en correcte levering Zeer mooie en kwaliteitsvolle producten.

Prachtig product

Ik ga deze trui vaak dragen

blij en verrast

Tot mijn genoegen vond ik de artikelen van Ecotex op Internet. Fijn omdat ik weer zelf mijn kleding wil gaan maken en ik hier stof van natuurlijke materialen kan bestellen. Vlotte afhandeling, ik had de stof snel in huis.

Supersnel en prachtige kwaliteit.

Supersnelle levering, ook op PostNL afhaalpunt (ben ik blij mee want dat scheelt autokilometers) en snel antwoord op vragen. En elke keer weer prachtige kwaliteit materiaal die lang meegaat!

prettig, persoonlijk qua service en goede prijs/kwalitieit

Ik draag de slips van Ecotex al jaren en ze blijven goed draagbaar. Bestellen is gemakkelijk al mis ik een duidelijke mogelijkheid om de kortingsvoucher te activeren en de eindbedragen in-/exclusief BTW mogen duidelijker weergegeven worden. Vragen worden snel beantwoord

Mooi aanbod ecologische stoffen

Ik wil zo min mogelijk kleding kopen en zoveel mogelijk zelf maken van de meest natuurlijke en minst milieubelastende stoffen. De uitgebreide informatie op de website heeft mij geholpen om de juiste keuze te maken in het grote aanbod van Ecotex. Het blijft lastig om op basis van beschrijvingen in een webshop te kiezen voor de juiste kleur en 'feel' van de stof, maar dat is inherent aan stof kopen via het internet. Ecotex geeft in elk geval zeer goede informatie en de levering is snel!

mooie broek

Het is een mooie hennep broek die ik onmiddellijk heb aangetrokken. En binnen één dag zit alsof ik hem al jaren heb. Snel geleverd in een goede verpakking. Of de broek lang meegaat is na een dag niet te zeggen. De structuur is als canvas maar wel fijner en mooi van kleur

Snelle levering. Helaas zijn niet altijd alle maten voorradig.

Snelle levering en prima waar

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit en snelle levering.

Uitstekende kwaliteit, de beste boxershorts

Sinds ik de boxershorts van Exotex heb ontdekt wil ik geen andere meer.

Prima. snelle bezorging.

Super mooie wol.

Super goede klantenservice

Betrouwbare Betaalbare Bio Kleding

Goede stoffen. Toegankelijke website.

Ggr

Ik zou graag iets modernere items zien, ik vind dat de materialen mooi zijn maar de ontwerpen vaak een beetje “tuttig”.

zeer goede service met aandacht

Goed en vriendelijk geholpen. Klantenservice ook makkelijk bereikbaar voor een verzoek om een wijziging in de levering. Erg behulpzaam en leuk dat het qua verpakking verpakking ook zo milieuvriendelijk mogelijk is verzonden.

Mooie spullen!

Ik vond het jammer dat ik van het merk Living crafts van een bepaald type BH's maar uit twee kleuren kon kiezen terwijl ik op de website van dit merk meerdere kleuren zag staan...

Ik ben zeer tevreden met de communicatie, de zending en de producten.

Het liep zoals het hoort. Dank en succes verder !

Heel erg positief

Vanwege mijn allergie voor bepaalde donkere stoffen, ben ik aangewezen op lichte en het liefst ongeverfde stoffen. Dus ik ben heel blij met webshop Ecotex! Ook de manier van maken spreek mij erg aan.

Snelle levering en goed persoonlijk contact. Artikelen geheel naar wens.

Kwalitatief hoogstaand, servicegericht

Alleen maar positieve ervaringen in elk opzicht. Prettig in het contact. Achteraf betalen. Misschien een beetje krap in de voorraden, maar daar hebben jullie zelf meer last van.

Mooie producten en snelle levering. Voor herhaling vatbaar.

snel

prima geleverd

Minister Bongaertsstraat 137 6042CK Roermond

Over Ecotex

Ecotex is een webwinkel voor duurzame en milieuvriendelijke kleding en accessoires. De collectie bestaat uit kleding en accessoires die zijn gemaakt van natuurlijke materialen op een fairtrade, maatschappelijk en sociaal verantwoorde manier gemaakt, bij voorkeur in Europa.