prima, alles vlotjes en in orde!

alles prima in orde

Goede website, prima kwaliteit en snelle levering!!

Ik vond mijn favoriete wollen vest hier en voor een scherpe prijs. De levering was snel en netjes. TOP dus!!!

Alleen maar goede ervaring gehad tot dusver (2 bestellingen)

Alleen maar goede ervaring gehad tot dusver (2 bestellingen)

Hele goede service!

En goede kwaliteit!

Vertrouwd kopen

Prettig te woord gestaan toen er iets niet meteen geleverd kon worden. Prima produkten. Laat ons de kleding weer menselijk maken.

prima, snel, accuraat en klantvriendelijk

prima, snel, accuraat en klantvriendelijk

Zeer positief

Was op tijd gewaarschuwd dat de bestelling eraan zou komen. De bestelling was in de minimum van karton gepakt, dus milieu vriendelijk. De product zelf past en ziet er mooi uit. Dankjewel.

tevreden over de stofkwaliteit

Ik kocht 2 leggings. 1 smal en 1 medium. De lengte van de pijpen vind ik te kort. Ze zouden 10 cm. langer mogen. Ik heb nochtans geen uitzonderlijke lange benen. Alhoewel ik de stofkwaliteit zeer aangenaam is en comfortabel voelt. Zou de lengte van de pijpen mij doen twijfelen voor een volgende aankoop!

Goede spullen goede service

Ecotex.nl is een heel fijn bedrijf die goede eko spullen goed en snel levert. Aanrader!

In mijn nieuwe sok zat helaas een gaatje. Kreeg zonder problemen een nieuw paar opgestuurd. Netjes opgelost.

Makkelijk besteld, snel bezorgd

Positieve ervaring. Alles snel geregeld. Overhemden zijn zoals ik het had verwacht.

hele goede ervaringen zowel voor de producten als de service

fijne kleding en goede servic

Netjes, duurzaam en eerlijk

Ik heb afgelopen jaren driemaal bij Ecotex besteld. Steeds werd er snel en helder gecommuniceerd en ontving ik precies wat ik bestelde vlot en netjes verpakt, zelfs toen ik een keer mijn adresgegevens verkeerd had ingevuld (wat met een mailtje snel werd opgelost).

Een heel vlotte en correcte afhandeling van de bestelling en levering

De bestelling en kwaliteit voldeed echt aan mijn verwachting. Ook de levering verliep vlot en correct.

Goede kwaliteitprijs verhouding, ruime keus

Erg tevreden!

Goede bezorging! Goede kwaliteit voor een lage prijs!

Goede instell8ng, goede kwaliteit.

Mooie spullen. Ik mis nog wat meer keuze gua kleur.

Zowel wat betreft levering als communicatie: Snel en goed!

Voor het eerst een hennepbroek besteld via Ecotex. Werd snel geleverd. De broek bleek me net te krap te vallen. Ik kondigde de retour per mail aan met verzoek om te ruilen voor nieuwe. Ik werd prompt gebeld met de suggestie om te wachten met retour tot de 2de geleverd was. Voor het geval deze ook niet goed viel, konden ze dan samen retour. Gelukkig viel deze wel prima, maar wat een vertrouwen en service!

Goed product, maar trage levering.

Kan aan de postbezorging liggen, geen idee.

perfect

Correcte en ook nog snelle levering en bovenal heel mooi product!

Correct

Zowel naar materialen toe als naar afhandeling

Goede prijs kwaliteit verhouding

Goed!

Heerlijke en eerlijke kleding voor iedereen.

Goede service, eerlijke informatie, heerlijke materialen en kleding op mijn lijf geschreven.

niet alle maten zijn verkrijgbaar. en niet alles is Fairtrade.

Vlot en vriendelijk en kwaliteit beantwoordt aan verwachting

Website kan misschien iets beter als in het vakje maat ook beschikbaarheid staat vermeld.

Minister Bongaertsstraat 137

6042CK Roermond

Over Ecotex

Ecotex is een webwinkel voor duurzame en milieuvriendelijke kleding en accessoires. De collectie bestaat uit kleding en accessoires die zijn gemaakt van natuurlijke materialen op een fairtrade, maatschappelijk en sociaal verantwoorde manier gemaakt, bij voorkeur in Europa.