Een ongename aankoop ervaring.

Mijn aankoop (paraplu's) lijkt helemaal niet op de kleur die ik gekozen heb; op de afbeelding was het rood maar in werkelijkheid is het knalroze. Ik heb hierover telefonisch contact gehad, maar werd heel onaardig terecht gewezen dat ik moest begrijpen dat de kleur van een afbeelding kan afwijken. Nu vind ik persoonlijk dat knalroze er toch heel anders uitziet dan rood !

Beste Annet, Jammer dat de kleur Fluo Rood niet aansluit bij uw verwachtingen. We proberen middels foto’s op de website een zo duidelijk mogelijk beeld te schetsen, echter kan door o.a. resolutie van het beeldscherm de kleur helaas wat vertekenen. Knalroze is inderdaad geen rood, Fluo Rood daarentegen ook niet. In de nabije toekomst zullen we hier nog meer aandacht aan besteden, om het nog duidelijker te vermelden.

Heel tevreden klant

Ben goed geholpen, snelle levering, scherpe prijzen

altijd even vriendelijk en kundig

ik krijg altijd vriendelijk antwoord op al mijn vragen

goede service

Nette en vlotte levering

Gewoon goed

super

altijd op tijd en juiste geleverd

Ze hebben mij geholpen tot over de streep!

Ik had op korte termijn 200 notitieboekjes nodig en ben op een geweldige en snelle manier geholpen!

nette en correcte afhandeling

alles goed gegaan

goed, snel geleverd

Product was zoals omschreven en werd binnen de gestelde levertijd bezorgd. Enige puntje wat ik kan geven is dat de doos wel erg groot was voor wat erin zat. Er was heel veel onnodig plastic om de doos op te vullen.

prima geregeld

Afhandeling van de bestelling is prima. Tevens snelle levering.

Voldoende keus in diverse prijsklassen en zeer snelle levering.

Goederen goed verpakt en snel geleverd.

Keurige en snelle levering.

Ik on hetgeen ik wilde hebben via de website bestellen.

Zeer efficiënt en vakkundig geholpen.

Snel en vakkundig geholpen en spullen in overleg bezorgd. Houden zich goed aan de afspraken en bestelde goederen zien eruit zoals verwacht.

Na 3 maanden en vele telefoontjes nog steeds niks ontvangen.

Wij bestellen al ruime tijd bij van Helden en zo ook een aantal maanden geleden. Wij hadden pennen besteld en die zouden binnen een week geleverd zijn. Inmiddels 3 maanden verder en nog steeds geen pennen. Wekelijks telefonisch contact gehad en via de mail en ze zouden het steeds regelen en ons terugbellen met een update. Vervolgens nemen ze geen contact met ons op. We zijn zwaar teleurgesteld en raden dan ook niemand aan om hier te kopen. Ze lichten je gewoon op.

erg snelle en goede service

leuke ervaring met Gonnie, toppertje!! echter als ik jullie was zou ik op zoek gaan naar een andere bezorger. TNT is redelijk onbeschoft en totaal niet flexibel. Andere vervoerders del/dpd/ups kan je bijna tot op het kwartier volgen, nu moet ik de hele dag thuis blijven en afwachten. niet meer van deze tijd.

geweldige service

Vriendelijke mensen

Top produkt , goede prijs en snel in huis ! Top !

Eenvoudig te bestellen via de website en snel aan huis geleverd.

Fantastisch. Goed op de hoogte gehouden over de levering

Goede ervaring.

Goede dienstverlening, goede prijs-kwaliteitsverhouding

Wij zijn goed geadviseerd en geholpen door Van Helden. De levering is snel geregeld en het product (een powerbank) voldoet aan de verwachtingen.

Klantgericht

Kundig, snel, klantgericht, goed bereikbaar, leuk product, zeer tevreden

Prima levering.

Gewoon goed, zoals ik al jaren gewend ben.

Prima bedrijf

Bestelling en levering voor verlopen.

Enkele kleinigheden snel verholpen

SNELLE EN CORRECTE LEVERING

SNELLE EN CORRECTE LEVERING MOOIE MATERIALEN.

Duidelijk en snel.

Fijn dat de bestelling zo gemakkelijk en direct kan, het is ook fijn om achteraf te kunnen betalen. Bedankt voor het vertrouwen.