Betrouwbaar

Niet de goedkoopste, maar wel betrouwbaar. Dat telt het zwaarste in mijn waardering.

Prettig contact, vlugge verwerking, mooi eindresultaat!

Prettig contact, vlugge verwerking, mooi eindresultaat!

Top service en snelle levering

We wouden al onze 6e jaars een bedrukte USB stick geven als afstudeercadeau. Eén nadeel: we waren een beetje laat. De klantenservice heeft ons fantastisch geholpen en de USB-sticks waren tijdig geleverd. Drukkwaliteit is zeer fijn en tiptop in orde.

Goede service en snelle levering.

Goede afwikkeling van de bestelling. Producten zijn zoals afgebeeld: what you see is what you get.

Goed geholpen en mooi product

Ik ben ontzettend goed en snel geholpen. De proefversie was binnen no time bezorgd met de digitale proef druk. Hierdoor konden wij snel een keuze maken. Levering zonder vertraging en nog eens ontzettend mooi ook. Wij zijn heel tevreden over de service van van Helden.

goed, snel voordelig maar kon wel iets minder slordig ingepakt worden

overall wel tevreden voor de kwaliteit van de potloodjes, maar..... de doosjes van kraft karton zijn vaak niet goed doorgevouwen waardoor er ruimte aan de zijkant ontstaat waardoor het flapje losgaat en soms ook inscheurt. Aangezien wij de doosjes oppimpen en weggeven als relatiegeschenk is het jammer dat we toch een behoorlijk aantal niet kunnen gebruiken omdat ze er veel te slordig uitzien. Miss net ff wat meer rekenen en ze met wat meer aandacht inpakken. ik heb hieronder bij aanbevelen nee ingevuld, maar de rest van jullie dienstverlening was ok. Ik zou als mensen er naar vroegen wel de flapjes vermelden maar jullie toch wel een positieve kritiek meegeven.

Goede klantenservice, Goede prijs/kwaliteit

Wij zijn fijn geholpen door de klantenservice. Producten zijn naar verwachting. Verbeterpunt: inpakken/verzenden van producten. Géén zichtbare schade gezien aan de producten, echter is het verzonden in half kapotte dozen.

Uitstekende service en goede prijs-kwaliteit verhouding.

Het product dat ik nodig had, was goed online vindbaar en duidelijk op de website van Van Helden gepresenteerd. Bovendien heeft Van Helden het op voorraad. De vriendelijke medewerker aan de telefoon kon al mijn vragen moeiteloos beantwoorden en binnen no time had ik een sample in huis. Onze bestelling volgde en de levering was ook weer snel in huis. De prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend.

Mijn ervaring met Van Helden Relatiegeschenken zijn heel goed

Ondanks dat ik mijn bestelling hebben moeten terugsturen en dat was mijn eigen fout in de bestelling zijn mijn ervaringen bijzonder goed met dit bedrijf. Een correcte afhandeling en snel mijn geld terug.

Snelle levering. Prima product

Goede klantenservice, duidelijke communicatie, snelle levering.

Hartstikke goed

Goede service, zeer prettig contact, komt beloften na.

Het heeft de nodige tijd en moeite en mails over en weer gekost, maar gelukkig met een goed eindresultaat. Bedankt voor het vertrouwen, geduld en fijn contact.

Een bedrijf dat nog kan en wil meedenken en snel kan schakelen als het moet !

Door miscommunicatie aan onze zijde te laat een bestelling geplaatst. Na telefonisch overleg alles in één dag geregeld, top!

Snel en betrouwbaar.

Accurate en snelle levering. Zeer tevreden, ook over het geleverde procukt.

Goede service.

Vlotte levering

Vrolijke petjes

Erg leuke petjes om uit te delen bij de avondvierdaagse

goed en snel

snelle afhandelingen en de producten zijn goed

Gewoon klasse geholpen geweldig

Ik heb reuma en met mij vele die iets hebben aan handen en zocht een oplossing voor winkelwagenmuntje, ik had er al een touwtje aan gedaan zodat ik dat kr... er makkelijker uit kon krijgen maar bij jullie hadden jullie iets nog fijnere en kon het laten bedrukken, maar zonder werkt het ook heb er voor alle vrienden en familie die moeite hebben gekocht, en krijg alleen maar positieve reacties dus top! Dank je wel ik kom terug als ik er meer moet hebben

Zeer goede afhandeling van mijn bestelling.

Ik had een bestelling voor rozen die niet meer in de collectie opgenomen zijn. In het magazijn bleken er nog te liggen.

snelle vriendelijke service

snelle vriendelijke service

Vriendelijk, gezellig en vlot contact.

Helemaal tevreden over mailcontact, kwaliteit producten, opdruk op paraplu's. Deze was niet erop maar 'erin', heel mooi. En de valentijnsbox werd zeer gewaardeerd door alle collega's. Dank!

goed bedrijf

ik heb heel goede ervaring met Van Helden, bestel al een paar jaar een weggevertje voor ons badmintontoernooi. niet te duur en goede kwaliteit.

snel en behulpzaam

Leuke aanbiedingen, snel en behulpzaam personeel!

snelle en goede lebering

mooie artikelen voor een juiste prijs

Super snelle levering!

Maandagmorgen de bestelling gedaan, en dinsdagmiddag al bezorgt!