Snelle levering, echter is het artikel niet wat het moet zijn zelfs geen beschrijving bij

Geen beschrijving bij, en is uiteindelijk niet wat we verwachten Ook de stukken binnen in vallen gewoon om Jammer weer iets voor de kringloop Mvg Dorien Van Craeynest

Snelle bezorging, prima service .

Topservice ice

Ruime keuze voor zeer scherpe prijzen. Sociaal betrokken.

👍🏻

Snelle levering!!! Product is top!!! (Hondenluik >100 kilo)

Snelle levering en voordelige prijs!

Super snel en goedkoop

Vlotte levering, goede kwaliteit.

Niet super

Op de site stond dat het product de dag erna bezorgd zou worden. Uiteindelijk was dit bijna een week later. Erg jammer omdat ik hem juist bij Tim's besteld had vanwege de voordelige prijs in combinatie met een snelle levering. Ik had het product nl met spoed nodig. Er werd wel snel op mijn mail gereageerd. Dat was netjes. Krijg 10% korting bij een volgende bestelling. Maar weet niet of ik zo snel nog daar bestel.

Perfecte levering

Alles in orde

Geweldige service

Netjes en op tojd

Goede service, snelle levering en goede productomschrijving

De verkeerde maat manden besteld, geen probleem om te retouneren en binnen 2 dagen de nieuwe manden in huis. Heel klantvriendelijk en goede producten.

Best prijs voor Yarrah producten

Yarrah is een merk die ik vertrouw. Mijn honden zijn gezonder (glanzend haar!) sinds ik Yarrah aan hem geven.

Top..Goede prijs ruime keus en snelle levering !

Goede prijzen veel assortiment en supper snelle levering,top!!

Toppie

Zeer tevreden over het aanbod en de levering

Een hele goede firma met een fantastische klantenservice.

Ik had een bestelling gedaan en alles ging zeer vlot. Bij het zal krijgen,haar en we direct dat het eigenlijk niet was wat we zochten. We hebben dit ook doorgegeven en kregen direct een retourlabel op hun kosten om het pakket terug te sturen We blijven hier heel zeker nog klant ..

snel en betrouwbaar

bestelproces eenvoudig ,ondanks grote keuze en na betaling een snelle reactie met verwachte leverdatum en snelle afhandeling volgende dag geleverd .

Prima vlug goed en snel geregeld

De bestelling maken gaar goed en is duidelijk.Je krijgt direct bericht dat de bestelling gelukt is Dat het verstuurd is wanneer het bezorgd wordt. Prima geregeld

Snel, duidelijk

Veel op voorraad.

Groot assortiment en gemakkelijk te vinden Simpel te bestellen en snelle bezorging

De laagste prijzen en super snelle levering. Ik kan niet anders zeggen dan; Super!

N dikke tien!!

Super netjes verpakt de hondenmand,snelle levering👍👍

Compliment

Zeer goede ervaring met Tim's. Pakketje was (via Post.nl) zoek geraakt, werd direct opnieuw verzonden (en kwam nu wel aan).

Prima site. Meteen gevonden wat ik nodig had.

Snelle service. En ook goedkoop.

Snel, goed verpakt en nette prijs

Snel, goed verpakt en nette prijs