Ook voor minderbedeelde wordt hier rekening gehouden zo kan iedereen een dier hebben geweldig

Zo blij met jullie, wat ik het meest belangrijk vind is dat ik zo voordelig mijn kluiven kon kopen, eindelijk een zaak met een hart in deze tijd. Top kluiven voor als mijn puppy straks groot is, jullie hebben weer een zorg weggenomen Bedankt hiervoor zo kan het dus ook nog. Ik raad jullie bij iedereen aan. Bedankt

Prettig

alles verloopt perfect en is van goede kwaliteit

super!!

Snelle levering,goede kwaliteit

Prima spullen

Prima spullen en snel geleverd

Super online service en snelle levering

Zeer vlotte hulp bij online chat voor het leveren naar België. Snelle levering in minder dan 24 uur. Helemaal tevreden, dank je wel!

Goede service en uitstekende kwaliteit

Ik bestel vaak wat ik nodig heb voor mijn konijnen. Het is nu altijd netjes op tijd bezorgd en goed verpakt.

Goede kwaliteit, correcte levering, goede prijzen.

Prima klantenservice

In eerste instantie niet geheel tevreden over de manier waarop er werd omgegaan met mijn klacht over een retour. Dit kenbaar gemaakt. Ik werd al snel door een vriendelijke medewerker gebeld die mijn klacht wel naar behoren heeft opgelost. Uiteindelijk dus prima opgelost.

Goed! communicatie top Goede! levertermijn top Alleen qualiteit/prijsverhouding is heel minder. De houte planken hebben veel spleten sluiten niet mooi aan elkaar en ook op sommigen plekken blijven de schrieven ronddraaien onbegrijpelijk voor iets wat nieuw is! Deze hok is toch niet geschikt voor buiten(koudweer)!

Tim's heeft service hoog in het vaandel staan

Geleverde hondenbrok bleek (maar) 3maanden houdbaar. Ook na de retourperiode nog tegen volledige vergoeding retour kunnen sturen, daar ruilen op dit moment niet mogelijk bleek (uit voorraad). Nette afhandeling!

Goede prijzen, snelle levering, bereikbare klantenservice!

Al jaren bestel ik de producten voor mijn huisdieren hier. Altijd is de bestelling op tijd. hele fijne winkel, erg tevreden klant.

voordelige prijs voor veel producten, goeie service!

Wij hebben recent hier een goeie aanbieding gescoord en door eerdere bestellingen wisten wij al dat de producten én 'klantenservice' hier prima in orde is. Niet verrast maar wel heel prettig voor ons kregen we ook snel volledige informatie toen wij aangaven dat een onderdeel ontbrak. Dus tot een volgende keer.

Veel beloven weinig ...........

2 x mand besteld, met gratis een beefworst. Helaas wel 2 x mand maar geen worst. Email gestuurd. Geen reactie.

prima!

Goede producten, goede prijs en snel geleverd!

Snel

Bezorging is correct en snel

Snel

Ik had een kussenhoes besteld, en deze was na het wassen erg gekrompen. Direct antwoord gekregen met de vraag wat het factuurnummer was. Nu was er direct een nieuwe opgestuurd wat een uitstekende service is maar zonder overleg. Ik had liever een ander product gekozen omdat ik deze nu niet durf te wassen.

Vlugge reactie op vragen.

Er wordt snel gereageerd, maar soms niet al te duidelijk.

Goede kwaliteit, snelle levering

Erg tevreden

Goede service, snel en efficiënt

Een hele goede ervaring en ik blijf hier bestellen. Bedankt

ruime keuze

Goeie ervaring, snelle bezorging en rui. assortiment

Terugkerende bij Tim's wederom zeer tevreden over het gehele pakket van service en gemak van bestellen en de uitlevering ervan. De attentie bijgesloten wordt altijd in dank geconsumeerd.

Wordt snel geleverd super service

Goede service en prima prijs

Snelle levering,goede service en prijs