De levering kan lang duren ,ze beloofden me vier vitakraft sticks kreeg er 1

Ik bestel 5 zakken voer Tegelijk om kosten en vervoer te beperken .Wat krijg ik als dank 1 vitakraft stick .en die moet ik nog door midden snijden omdat ik 2 honden heb .

supersnelle levering

supersnelle levering

Gewoon goed

Ziet er goed uit en snelle leverin

Snelle levering.

Snelle levering alleen ga ik het vanaf nu in de dietenzaak kopen aangezien de extra verzendkosten toch wel hoog zijn. Verder goede service en snelle levering.

Goede prijs en snelle verzending

Keuze uit veel producten voor een goede prijs. Snelle verzending (als de producten op voorraad zijn uiteraard) en eventueel ook gratis retouren. Snelle klantenservice.

snel en correct afgehandeld

snel en correct afgehandeld

Gewoon goed

Altijd zeer snel in huis. Ook hebben ze altijd iets extra's erbij zitten. Alleen jammer dat ik een hond heb die geen granen en alles waar rund in zit niet mag hebben, maar toch een filmpje voor tim's

Prima product

Prima product, goed verpakt en snel bezorgd....

Geleverd volgens verwachting.

Juiste goederen en binnen levertermijn.

Snelle levering.

Heerlijk snel, goedkoop en ronduit klantvriendelijk.

Super ervaringen gehad met hun omtrend opnieuw versturen van hondenvoer dat op hele vreemde manier bij de post was verwisseld. Gewoon voor ongeveer 65 euro opnieuw gestuurd zonder blikken of blozen. Heerlijk.

duidelijke site, snelle service

fijne site vooral om zij de brokken verkopen die ik in de winkel moeilijk kan verkrijgen. opsturen gaat snel en correct, alleen verpakking laat nog eens te wensen over , dozen zijn iets wat te licht voor t aantal kilo's .

Nn

snelle levering en goede prijs! heel erg tevreden

Geweldige service

Ik ontving de krabpaal cactus helaas defect. Na melding hierover kreeg ik gelijk een nieuwe toegestuurd, zonder enig probleem! De defecte mag ik weggeven aan een asiel. Super!!!

Prima website

Makkelijk bestellen, Snelle levering! Prima!

Gewoon goed

Alle bestelling altijd mooi op tijd en goede communicatie mogelijk bij problemen.

Goede levering, snel en prima produkt.

Prima en snelle levering.

Super goed

Product was duidelijk op de website beschreven én met duidelijke maattabel. Ook de producten zijn heel snel geleverd

Goede service, tevreden over alle facetten van het online winkelen

Gewoon top

Zeer snelle levering en goede aanbieding hondenvoer Renske :)

Snel en accuraat

Goede duidelijke service

Makkelijk te bestellen, betalen. Duidelijke terugkoppeling, mail,bezorging, etc. Snelle levering.

Goede prijs en snel bezorging

Goede selectie van artikelen, goede prijs en snel bezorgd. Zeer tevreden A++++