Snelle levering en goed.

Snelle levering, goed spullen en altijd een extra attentie!

Snelle levering, uitstekende service.

Besteld volgende dag geleverd. Helaas had ik het verkeerde besteld. Makkelijk retour. Volgende dag juiste artikel in huis. Gewoon topservice.

Snelle bezorging, per omgaande, van een onderdeel, waarbij op de site een levertijd stond .

Vertraagde levering diepgevroren pakket.

Bestelling werd over 2 pakketten verdeeld en de track en trace codes en de inhoud waren omgedraaid. Hierdoor werd het diepgevroren pakket een dag later bezorgd. Gelukkig nog wel diepgevroren. Bij eerdere leveringen nooit gehad en altijd als prima ervaren.

goede service. op tijd geleverd

Goede service en snel verzonden

Snel en correct en naar waarde.

Altijd een snelle levering en goede kwaliteit Daarom al meerdere keren besteld bij TIM.

Snelle levering goed product

Ben zeer tevreden met mijn k9 hondentuig Snel geleverd netjes verpakt

Zeer snelle levering

Snel besteld en snel geleverd.

Koop hier altijd alle speeltjes voor mijn honden, het meeste van Kong. Goede kwaliteit. Snelle verzending.

Altijd tevreden klant, bestelling op tijd.

Betaalbaar, snelle levering.

Ik bestel altijd back2nature en is prijstechnisch aantrekkelijk hier.

Fijne producten en als ik bestel is het vlot binnen.

Fijne onlineshop voor dierenbenodigdheden

Bestel al tijdje voer en snacks maar altijd goed verpakt en goede track en tracé. Gaat tot nu toe nooit fout met de bestelling

En een goede prijs.

Goede service en snelle bezorging, duidelijke communicatie

Goede service en snelle bezorging, duidelijke communicatie

Uitstekend!

Duidelijke website. Eenvoudig bestellen en betalen. Goede communicatie. Snelle levering.

Heel tevreden

Een hondenbuggy gekocht. Lijkt me goede kwaliteit voor de prijs. Snelle levering.

Voor het eerst

Oor het eerst hondenvoer en vogelvoer besteld. Alles was goed verpakt, levering was ook snel. Prijs was goed. Zeker een aanrader.

Dat je netjes word behandeld.

Ruime keuze honden voer

Goede voeding snelle levering.

niets mis

alles is naar wens

Slecht

Me honden bleven er van schijten zelfs in huis hebben ze nog nooit gedaan zonden van het geld heb het gelijk weggegooid troep

Europalaan 100

3526KS Utrecht