Prima, goede prijs en snel geleverd!

Rond 1600 een hondenbench besteld en 24 uur later keurig thuisbezorgd door PostNL. Had wel even gebeld of de bench op voorraad was. Deze was ook nog eens meer dan 50 euro goedkoper dan bij de concurrenten. Exact zelfde merk en model.

Goed assortiment snelle levering

Voordeelprijzen en snelle levering

goede prijs en service

het product dat ik zocht had bij TIm's de laagste prijs en werd snel en goed verzonden

Eerlijk en correct .

Heel overzichtelijk en alles makkelijk te vinden . Vandaag bestellen en morgen al in huis . Nog nooit klachten gehad .

Snel bezorgd goede kwaliteit

Bestel altijd bij Tim's correct bedrijf de hond is er blij mee

Goede product en mooie aanbiedingen.

Supersnelle zending.

Top.

Snel, duidelijk, makkelijk te bestellen en prima prijs en producten.

Site is lastig

Spullen en verwerking en Bezorging Snel en prima Hen altijd last om bij het product te komen En het is er vaak niet Verder oké

Dit is de eerste keer dat ik hier besteld heb De levering is heel snel en de prijzen vallen ook heel goed mee

Binnen 1-2 dagen geleverd.

verkeerde product geleverd

Ik kreeg weer een email om "help ons alsjeblieft onze service verbeteren!", maar daar kan je als bedrijf toch ook zelf wat aan doen? ipv pas in actie komen als er een slechte review wordt geplaatst. Bij mn vorige bestelling was het misgegaan, en deze keer weer. Nu was het verkeerde product geleverd (andere variant dan besteld). Dat kan gebeuren natuurlijk. Ik vond het beetje onzin om dan terug te gaan sturen. Maar er zat wel een behoorlijk prijsverschil met de bestelde variant. Contact gehad met de klantenservice. De stelden voor om 10% in mindering te brengen, terwijl het prijsverschil meer dan 10% is. Dat heb ik dan maar even gemeld, maar geen reactie meer. Dus dan maar weer een review. Zou toch niet nodig moeten zijn.

Betrouwbaar

Ik bestel al jaren de brokken, Your dag poedel, voor mijn hond. De ervaring is, zij eet deze nog steeds zonder problemen. En ik vind het vooral prettig en heel belangrijk dat de ontlasting normale hoeveelheden zijn. Plus en dat vind ik heel belangrijk de snelle levering als ik een bestelling plaats.

Goede aanbiedingen en snelle levering

Super snel geleverd!

Goede aanbieding van kluiven en de volgende dag al geleverd!

De goedkoopste brokken en mijn hond gaat er goed op. Snel verzonden.

Levering is altijd zoals afgesprokemn, en het product wat ik bestel zijn zij de goedkoopste.

Snel en betrouwbaar geleverd

Fijne webshop, duidelijke informatie, goede prijzen en snelle levering.

Goede sevice

Goede kwaliteit, prijs en snelle levering

Uitstekende service, goede prijzen.

De bestelling had ik al binnen 24 uur thuis geleverd. Ik kreeg een mand geleverd dat bleek gebruikt te zijn. Contact opgenomen, die vertelde me dat het gebruikt lijkt en dat ik gewoon een goed product moet krijgen. Zonder problemen werd er al een nieuwe opgestuurd en ook deze bestelling was al binnen 24 uur geleverd. En dat ruikt als nieuw. Heel vriendelijk, gemakkelijk te contacteren via chat. Ik blijf klant.

Prima, snel gevonden wat ik wilde

Zoals het moet zijn

Verwachtingen worden gehaald. Geen minpunt

Fijne webshop

Altijd snel in huis.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.