Goedkoop, gemakkelijk besteld en vlot geleverd

Moderne website met goede zoekh en filterfunctie. Lage prijzen

Snelle levering van bestelling, goed verpakt.

Opvolging ok

Geen idee

besteld en snel in huis toppie

onze pup van 15 maanden draagt nu dit apparaatje en het functioneert prima en is bevestigt aan zijn tuigje , want hij houdt niet van halsbandjes, zo hond zo baas ; ) Dit alles beter dan het chemische spul in de nek !!!

Veel keus, snel geleverd

Prima winkel. Snelle levering.

o

v

Zeer klantvriendelijk

Zeer correct bedrijf , snelle terugbetaling indien product niet voldoet aan de klant zijn eisen .

vlotte website, snelle levering , top product tevreden klant

Goeie en snelle levering en mooie prijs

Top service !

Top service en heel snel geleverd! Mijn hondenmand was te klein, ik heb deze retour verzonden, een nieuwe mand besteld en deze werd de dag erna al geleverd! Binnen de week stond het geld ook terug op mijn rekening van de. Zeer klantvriendelijk aan telefoon

Om dat het goed is bij jullie

Groot assortiment

Heb gevonden wat ik nodig had en dan ook nog eens stukken goedkoper dan de grote bouwmarkten

Snelle levering, snelle afhandeling klacht en per ommegaande geld retour! Was al tevreden met Tis maar na deze ervaring helemaal TOP!

Snelle levering en alles goed overzichtelijk

werkt prima

snelle levering, je hoeft niet naar de winkel

Prima service Snelle levering

Fijne shop

Duidelijke website, kwalitatieve producten, vlotte levering en prettig contact.

Snelle levering en mooie kwaliteit producten.

topservice en persoonlijke behandeling.

Attente persoonlijke mail nav overlijden van ons huisdier en geen problemen met retourneren van de bestelling. Erg fijn en snel afgehandeld.

een van de mokken was beschadigd. er werd mij meteen een nieuwe gestuurd.hele goede service

Helemaal blij

Ik heb een mand voor mijn hond vis tim’s aangeschaft… het was 30% goedkoper dan in andere sites en het is snel geleverd. Ik ben er blij mee!

Goed prijs zou iets scherper kunnen

Heel goed verzorgd

Snel aangeleverd, goede service

Xx

Snelle bezorging en goed verpakt! De prijs was ook prima.