Perfecte service

Snelle levering . Helaas past het niet op mijn fiets . Perfecte zeer gemakkelijke retour service .

Top service en kwaliteit

Snelle levering, produkten van prima kwaliteit en aan scherpe prijs!!!

Nooit geen problemen dus top

Wat ik besteld komt altijd op tijd aan dus heb geen klachten

Geweldige service

Ik bestel hier altijd bodembedekking voor de konijnen. Een voordelige prijs, en daarnaast krijg ik soms nog een kortingcode. Alles wordt snel geleverd, dus helemaal tevreden

product zoals beschreven en snelle levering. Prijs is heel goed vergeleken met andere winkels

Super!!!

Super snelle levering.. tot laat in de avond bestellen is morgen in huis. En dat is ook echt zo!! Fantastisch

goede waren, prijzen zin oké.

Ik heb al verschillende keren wat gekocht bij Tim's. De prijzen zijn goed en boven een bepaald bedrag geen verzendkosten. Zelfs niet naar Duitsland. Prima bedrijf. Tot de volgende keer.

geweldig product

met dit spul de gehele tuin gedaan vanwege de geur die de honden achterlaten en moet zeggen, we ruiken niks meer we waren lang aan het zoeken voor een snelle oplossing,geweldig product

Snelle service. Groot assortiment

Snelle levering. Uitgebreid assortiment.

Goed product, snel geleverd

Eenvoudig te bestellen. Diepvries product komt bevroren toe in isomo en droogijs. Alleen had de exporteur niet aangebeld en de doos ergens in de zon gezet. Ook was er geen mail waarin staat dat het pakje geleverd werd. Gelukkig snel gezien en alles was nog bevroren.

Goed assortiment, snelle levering

Bij Tim hebben ze goede producten, ruim keus en alles wordt snel geleverd.

Goed en voordelig!

Snelle levering met een leuke traktatie!

Goede ervaringen

Snelle en goede levering

super

makkelijk te bestellen, snelle bezorging

Snel geleverd en goede prijzen

Heel snel verzonden en tegen een aantrekkelijke prijs!

Goeie produkten en snel geleverd.

Niks op aan te merken, goede produkten en altijd snel en correct geleverd.

Goed en mooi product en snelle levering

Tim heeft een makkelijke website Er is heel veel te vinden,ook op verzorging van dieren Snelle levering Maar de grootste verrassing was toch wel het lekkere leukste hart Wat voor mijn honden in de verpakking zat, Top

Goede kwaliteit gedroogde runderlong hond

De gedroogde runderlong van Tim's is van hoge kwaliteit, luchtig en knapperig, stinkt niet ,een heerlijke magere snack voor mijn hond. Netjes verpakt en snel geleverd.

Snelle levering en goede communicatie!

Groot assortiment, snelle levering en goede communicatie!

Snelle levering.

TIMS

TIMS heb ik leren kennen door eens te googelen op internet , en ze hadden het geen dat ik zocht , dus bestelde ik het en alles was prima het product en de levering was op tijd , dus als ik iets nodig heb dat in hun gamma zit bestel ik het daar

Catsan was redelijke prijs en verzending was netjes

Goede prijs snelle levering

Goede prijs snelle levering .

Snel, correct

Bedrijfsgegevens

Europalaan 100

3526KS Utrecht

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.