Goede/snelle service

Ze doen wat er beloofd wordt. Goed gevarieerd aanbod van producten voor een concurrerende prijs.

Snel

Bestelling de volgende dag al in huis. Prima verpakt.

Fast Shipping, good product and good price

I did not know the shop before and came to it by search method. I thought it was really cheap and maybe shipping would take long time. But was actually really fast and the product quality is the same as any other expensive shop.

Zoals verwacht

Besteld, geleverd. Beter kan je niet hebben.

Heel tevreden

Leuke kunststof hokjes voor in de tuin. Katten vinden ze geweldig. Ook fijne graanvrije snacks. Snelle levering.

Snelle levering en goede prijs

Fantastische service

alles netjes in 1dag geleverd precies zoals afgesproken was, en was netjes verpakt

alles netjes geregeld

duidelijke website, vlotte levering

waargemaakt wat beloofd

product voldoet prima aan de beschrijving, snel geleverd en goed verpakt

Goede prijs en snelle levering

Mijn bestelde Vega voer is snel geleverd. Als je 2 zaken bestelde kreeg je nog een presentje... Heb dit maar niet gedaan. Het waren namelijk stukjes buffelhuid.. Niet echt handig. Mijn hond is allergisch voor dierlijke eiwitten.. En dan zoiets bij vega voer leveren is niet echt handig. Maar verders alles top!

Probleem word goed opgepakt

Prima service en goede voorlichting.

Wilde weer de Seresto banden bestellen voor de katten maar deze waren niet meer verkrijgbaar. Daarop telefonisch contact opgenomen om te vragen wat de reden hiervan was. De medewerker vertelde dat deze zeer schadelijk zijn voor het milieu en daar konden zij zich niet in vinden en daar sluit ik mij bij aan. Later las ik via de mail dat deze banden ook zeer schadelijk zijn voor mens en dier dus deze zullen door mij niet meer gebruikt worden. In plaats van de Seresto banden de Sharon-a banden besteld. Moet nog afwachten hoe ze bevallen. De Seresto banden voldeden wel altijd prima.

Goedkoop en snel

Goede ervaring met bestelling

4 ster ipv 5 omdat de twee artikels van de bestelling apart werden gestuurd. Op zich prima, maar ik zou dit van tevoren willen weten, want ik dacht dat er iets mis was gegaan met de bestelling.

Bestellingen altijd compleet en snel

super

leuke aanbiedingen ruime keus snelle levering

Snelle en goede service!!!

Goed en snel Top

snelle en correcte levering

Na bestelling snel een bevestiging met verwachte levertijd en link naar verzendinfo. Correcte levering van het bestelde.

Niet meedenkend bedrijf wel snel verzonden

Mijn bestelling is snel verzonden. Alles in het roze besteld alleen de orderpicker heeft een blauwe kattenbak erbij gedaan. Niet echt meedenkend als je hele order roze is dat je dan een blauwe kattenbak erbij pakt

Makkelijk bestellen

Bestellen gaat vlot en levering ook. Tevreden .

Snelle correcte levering en precies wat we ervan verwachte onze poedels zijn blij met Tim`s

Makkelijk in elkaar te zetten en ziet er top uit

In m’n eentje heel makkelijk in elkaar te zetten. M’n konijnen vinden het heerlijk om op het dak te liggen en verschonen is ook heel makkelijk. Ideaal als binnenhok in de ren.

Betrouwbaar en snel

Nu een paar bestellingen gedaan en iedere keer snel geleverd. Fijne online dierenwinkel!