Goede service en kwaliteit

Ondanks de drukte rondom kerst mijn pakketje binnen 1 dag toegestuurd gekregen. Kwaliteit van het product is prima en was netjes verpakt.

Duidelijke communicatie, snelle levering, goed product

Perfecte service

Zeer betrouwbare leverancier. Van bestelling tot levering perfect. Zeer zorgvuldig verpakt. Aanrader

Snel geleverd goede prijs

Leuke winkel en snelle levering!

Jammer

Op de site staat dat het artikel op voorraad is, na zelf maar te mailen na een aantal dagen krijg ik te horen dat het helaas niet op voorraad is en 4 dagen later zou worden. Na de 4 dagen weer een mail dat het weer later zou worden.. uiteindelijk 1,5 week gewacht en uiteindelijk toch ontvangen. Jammer volgende keer bij een grotere bekende zaak bestellen zodat ik er zeker van ben dat het wel op tijd geleverd wordt.

enige zaak wat wooof in assortiment heeft!

Gelukkig een shop wat ook wooof hondenbrokken aanbid! Altijd bij wooof zelf besteld maar die hebben alleen hun brokken in de aanbieding. Als je dan nog iets bvb. voor ontwormen nodig heb moet je na een andere webshop uitwijken en dat is vervelend! Prijzen zijn oké en voor de bezorging kan je zelf de gewenste leveringsdag aangeven! Voor mijzelf ideaal!

Goede producten voor goede prijzen!

Snelle levering en leuke goede producten. Voor een goedkopere prijs dan andere leveranciers. Top bedrijf! Ga zo door

Goede prijs kwaliteit verhouding en service.

Goed heel goed

Goeie en snelle service

Super snelle levering!

Goede prijs en snelle levering!

Prijs/kwaliteit

Ik had op meerdere sites gekeken en tim's was de goedkoopste.

Goed, maar kan altijd beter

Heel goed, snelle levering

Super, goedkoop, ruime keuze en snel bezorgd

Ruime keuze, lage prijs, snelle verzending

Snelle correcte levering

Zal zeker weer bestellen

Goede service alleen jammer dat de gratis honden spullen voor kleine honden zijn en niet voor grote.

Ben zeer tevreden van TiM's dieren materiaal mijn bestelling is vlot aan huis geleverd en goed verpakt doe zo verder

Keurig binnen aangegeven tijd geleverd.

Keurig binnen aangegeven tijd geleverd.

goede prijs/kwaliteit

Goede trimtafel gekocht voor een goede prijs. Netjes op tijd afgeleverd

Fijne producten vlotte bezorging

Ik ben heel tevreden met mijn product. Was stevig verpakt.

Vlot en correct

Een mooie grote reisbench, vlot bestelt, vlug en correct verstuurd. Arriveerde op de dag dat ik aangegeven had. Perfect!

Top en snel

Snel geleverd en top product

Snelle levering. Volgende dag in huis.