Nvt

Nvt

Goedkoopste en snelle levering

Voor het specifieke voer van mijn hond (Acana) kwam Tim als goedkoopste uit de bus. Snelle levering. Bij een andere leverancier moet ik meestal 1 week wachten tot het geleverd kan worden.

Fijne site

Zijn goede producten snelle levering

snelle levering, goede kwaliteit en goede communicatie!

een savic ratten kooi bestelt en een toiletje. snel geleverd en er werd op tijd een mail gestuurd als er vertraging op zat. goede kwaliteit prijs verhouding. ik zal hier zeker nogmaals bestellen!

Prima producten en service

Goede prijzen en snelle levering

prima webshop

losse kussenhoes besteld voor bia bed,stond eigenlijk 2 weken levertijd voor maar binnen 4dagen was het geleverd,prima service!

snel levering en belangstelend

Goed,

Alleen jamner dat het voer niet op voorraad was en dus niet de volgende dag geleverd kon worden. Verder gewoon tevreden, toch wel makkelijk online je diervoeders kopen.

snelle levering, ondanks de corona crisis en betaalbaar

Tim's leveringen zijn altijd op tijd en goed

Nette levering, vrij snel

Alles was duidelijk. Levering was iets vertraagd door drukte bij Postnl, maar dat was niet aan Tim's te wijten. Bestelling klopte met informatie op de site, en werkt tot volle tevredenheid.

Altijd netjes op tijd

Ondanks de omstandigheden, prima service

Door de omstandigheden momenteel qua bezorging, duurt de bezorging iets langer. De product was netjes ingepakt. Dus heb geen negatieve reactie

Zoals het moet

In orde

Goede redelijk snelle levering

In eerste instantie 1 zak hondenvoer besteld en dat werd allemaal netjes en redelijk snel geleverd, dus nog 2 zakken extra besteld om nu even wat extra te hebben staan in deze onzekere periode.

Komt altijd heel netjes zijn belofte na , klasse

Lees de regel e boven

Goede service je krijgt snel antwoord op je vragen

Super..

Snel en netjes geleverd. Zeer goede prijs. Fijn dat ik meerdere zakken tegelijk kon bestellen. Misschien een tip: Bij meerdere zakken, minder dozen gebruiken. Vastplakken met Tape , volstaat.

Top👍

Prijs kwaliteit gewoon top!

Helemaal super, niks op aan te merken!

Alles goed!

snelle service

ondanks de coronavirus zijn de javame kattenbakstenen toch erg snel bezorgd en netjes afgeleverd in de carport. Ik had 4 zakken besteld maar helaas zaten er in 2 ervan scheuren in de zakken waardoor er heel veel steentjes uitvielen.

Correcte service en kwaliteit huismerk goed

Opvolging en levering correct, enkel verpakking overleeft het soms niet. Aandachtspuntje naar de partner leverancier toe.

Beter dan ik had verwacht

Vanwege het carona virus werd ik als klant netjes op de hoogte gehouden per mail. Na de T&t code kwam het pakket ook op prijs aan. Konijnen ren was goed in staat een de konijnen waren dol op de gratis samples van hopper!

Communicatie kan beter maar bereidwillig dit te veranderen

Na een miscommunicatie is dit goed opgepakt door Tim's. Tijdens deze conversatie merkte ik de bereidwilligheid om de punten te willen verbeteren. Ik zal om deze reden nog een keer bestellen bij Tim's. Fijn dat ze naar je tips willen luisteren, en naar een oplossing zoeken.

ondans de corona toch snel geleverd

IK ben er zeer tevreden over toppie

Goede communicatie

Goede communicatie rondom levertijd