prima service

goede verpakking en op tijd geleverd ,dus prima

Netjes op tijd geleverd

Bestelling snel en goed geleverd!

De prijs is aantrekkelijk en snelle levering staan voorop bij dit bedrijf!

Supersnel geleverd

Eerste keer bij deze webshop. Zowel wij als baasjes als onze Labradoodle Flux superblij met zijn snacks én betaalbaar. Maar waren meeste onder de indruk vd super snelle levering. Besteld in het weekend en maandagmorgen stond de courier al aan de deur! Tim's jullie hebben er een tevreden klant bij ;-)

Lange levertijd

Zou op een zaterdag komen kwam pas op woensdag ik moest alsnog naar de winkel zat zonder kattenvoer en kattenbak vulling

Goede en snelle levering

Prima, zal zeker nog een keer bestellen.

Steeds stipte levering

Iedere bestelling wordt ondanks corona stipt geleverd. Doe zo verder.

Ruim assortiment en snelle levering.

Tot nu toe alleen maar tevreden .

Snelle levering. Ruim assortiment.

Zeer goede ervaring!!

Snelle levering ... klantvriendelijk en ruim assortiment.

snel

snelle levering op zondag besteld en op maandag in huis

TOP

De bestelde bench voldoet aan mijn verwachtingen en is goedgekeurd door mijn hondje , want hij ligt er graag in .

Top en snelle verzending!

zeer tevreden met bestelling

Heel tevreden

Zondagavond katten drinkfontein besteld tegen een zeer goede prijs en reeds maandag in België geleverd. Alles prima in orde!

Snelle en correcte levering

zeer snel en goed

voor het eerst hier besteld en de levering is snel en materiaal goed ik ben blij

Keurige snelle levering

Keuze voldoende Duidelijke site Eenvoudig betalen Snel verzonden Prima verpakking

Slecht

12 febr iets besteld en t is nu nog steeds niet ontvangen. Was voor de verjaardag van mijn hond afgelopen zaterdag maar wanneer zijn kado nu komt, geen idee. Vind dit een ontzettend slechte service

Levering nooit op tijd

Kan niet rekenen op tijdige levering Altijd te laat leveren minpunt.

Goede prijs, snelle levering.

Makkelijke en overzichtelijke website om te bestellen, handig proces om digitaal te betalen, snelle levering. Goede prijs.

Goede kwaliteit en snelle levering

Houder voor de puppypads is precies zoals omschreven. Goed verpakt voor transport. Goede verhouding prijs-kwaliteit. Snelle levering.

Snelle en fijne service

Prettig om bij Tim's te bestellen! Ze leveren zeer snel en mocht er iets aan de hand zijn met de bestelling, dan communiceren ze dit tijdig.

Nette spullen

Nette prijs voor de spullen, de verzenddoos is wat slap, de levertijd vond 8k ook wat lang en vervelend enquête achteraf

Goede snelle en leuke service.

Nadat de eerste bestelling was gedaan meteen een mail om de geboortedatum van je huisdier door geven voor een verjaardags cadeau. Heel leuk extraatje!