Laden reviews...
Laden reviews...
1,555 opiniones en los últimos 12 meses
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Los clientes destacan una entrega rápida y un servicio fiable. El catálogo es variado y la relación calidad-precio es buena. En general, la experiencia es positiva con una comunicación clara y devoluciones simples.
Goede producten en snel Verzonden.
Beveelt aan
11 April 2025
Patrick
Kluisbergen
100% prima.
Beveelt aan
11 April 2025
Danny
Bergen (NH)
Ik kon bij Tim's snel en makkelijk bestellen. De bestelling kwam volledig en netjes op tijd aan. Helaas bleek de kooi te klein voor onze vogel en daarom teruggestuurd. De kooi die we zochten hadden ze helaas niet bij Tim's anders hadden we weer bij hun besteld!
Beveelt aan
11 April 2025
Hanane
Utrecht
Wat fijn om te horen dat het bestellen vlot en soepel ging, en dat alles netjes op tijd bij u aankwam!
Jammer dat de kooi uiteindelijk niet de juiste maat had voor uw vogel.
We hopen dat u inmiddels een passend verblijf heeft gevonden. Mocht u in de toekomst nog iets zoekenu bent altijd van harte welkom bij Tim’s
Met Vriendelijke Groet
Team Tim's
Jammer dat de spullen zoek zijn geraakt bij postnl. Had wel graag eerder geweten dat er problemen waren.
Beveelt aan
10 April 2025
Marc
Wijchen
Goedemorgen Marc,
PostNL had blijkbaar een ander avontuur gepland voor je pakketje… Niet zoals het hoort natuurlijk.
Je had dit eerder mogen weten van ons – we gaan zorgen dat het beter gaat de volgende keer!
Met Vriendelijke Groet,
Team Tim's
Gelijk orderbevestiging per mail en snel geleverd !
Beveelt aan
10 April 2025
Esther
Lisserbroek
Altijd op de afgesproken tijd geleverd! Behalve deze keer; mijn bestelling zat in een "foute" container. Komt Goed!!
Beveelt aan
10 April 2025
Aggie
Sint-Michielsgestel
Ik zit al ruim anderhalve week te wachten op de olie voor mijn honden. Er wordt totaal geen info gegeven waarom het zolang duurt, of hoe lang ze denken dat het gaat duren. Ondertussen zit ik nog steeds te wachten op de olie.
Beveelt niet aan
10 April 2025
Marie
Assendelft
Beste Marie,
Hartelijk dank voor je beoordeling.
Wat jammer om te horen dat je de communicatie rondom je bestelling niet als prettig hebt ervaren. Dat is uiteraard niet onze intentie.
We hebben ons best gedaan om je zo goed mogelijk op de hoogte te houden tijdens het traceren van je bestelling en streven er altijd naar om duidelijke en tijdige informatie te geven. Gelukkig zien we dat de nalevering inmiddels de volgende dag bij je is aangekomen, zodat je niet lang zonder olie hebt gezeten.
Daarnaast hebben we je inmiddels een retourlabel gestuurd, zodat je de oorspronkelijke zending kosteloos aan ons kunt retourneren. 🙂
Met vriendelijke groet,
Team TIM's 🐶
netjes verpakt
Beveelt aan
10 April 2025
Lucas
Blijham
Ben zeer tevreden over het Biofood product En de service van Tim's was weer geweldig Ook de bezorging op tijd en netjes Zeker weer tot een volgend keer
Beveelt aan
9 April 2025
Leo
Veghel
Goedemorgen Leo,
Wat super om te horen dat je zo tevreden bent! 😊
We zijn blij dat het Biofood product in de smaak valt en dat onze service en bezorging aan je verwachtingen voldoen.
Bedankt voor je fijne woorden – daar worden we helemaal blij van! 🌟
Tot de volgende keer, we staan weer met plezier voor je klaar! 🐾
Met Vriendelijke Groet,
Het Tim's Team.
En nog goede producten die vrij laag geprijsd zijn.
Beveelt aan
9 April 2025
Hans
Utrecht
makkelijk bestellen en prima op tijd
Beveelt aan
9 April 2025
Rita
Hengelo (Gld)
Snelle levering
Beveelt aan
9 April 2025
RDB
's-Gravenhage
Haam hier altijd hondenvoer (naturis) en de service is prima. Ook als de Levertijd onverhoopt langer duurt denken ze met je mee.
Beveelt aan
8 April 2025
Paula
Bemmel
Naar mijn mening een fijne winkel met goede producten tegen een schappelijke prijs. Een aanrader mij betreft
Beveelt aan
8 April 2025
Maarten
Roosendaal
Snel geleverd
Beveelt aan
8 April 2025
Peter
Rotterdam
Goede kwaliteit kauwflappen ea lekkere dingen voor de hond
Beveelt aan
8 April 2025
Dorothée
Heiloo
Ik had schoentjes voor mijn collie besteld maar die bleken te klein. Terugsturen was geen probleem en ik werd keurig op de hoogte gehouden
Beveelt aan
8 April 2025
Fred
Nieuwe Pekela
Vlot en correct geleverd. Ruime keuze en duidelijke website.
Beveelt aan
8 April 2025
Dirk
Bennekom
Goede informatie over de voerbakken. Niet alleen inhouding wordt vermeld maar ook de diameter.
Beveelt aan
8 April 2025
Sylvia
Ambt Delden
Super snelle levering. Ik ga hier zeker vaker bestellen. Het is ook goedkoper voor mijn gevoel. En een makkelijke website
Beveelt aan
8 April 2025
Inge
Haaksbergen
Altijd goede en snelle levering.
Beveelt aan
7 April 2025
Joris
Zwartemeer
Het meest koop ik speeltjes voor onze hond. Hij is er altijd heel gek mee en logisch dat ik vind dat het soms ook echt aan vervanging toe is. Nu de laatste keer was het even een teleurstelling omdat het favoriete speeltje niet meer in het assortiment aanwezig was. Maar niet getreurd, de vervangende speelbeesten zijn zeer goed ontvangen en hij is er heel vaak mee aan het spelen. ( een Pyrenesche herder van 4 jaar)
Beveelt aan
7 April 2025
Catharina
Bodegraven
Leveren snel en zeker niet duur. Reageren ook vlot en persoonlijk op mail als je een vraag hebt'
Beveelt aan
7 April 2025
Karel Jan
Haren Gn
Ik heb de voor onze honden bestelde olie snel binnen. Hij was netjes verpakt. De website was prettig met zoeken en de prijs was ook heel goed verheleken met andere leveranciers.
Beveelt aan
7 April 2025
Dyana
Berghem
Snelle verzending, keurig verpakt en er nog wat extra's bij gekregen. Ik ga hier zeker vaker bestellen!
Beveelt aan
6 April 2025
Patricia
Woerden
Hongkongstraat 71
3047BR Rotterdam
Branch
Business services
Specializations
B2B, Other
Overige bedrijven