Laden reviews...
Laden reviews...
1 555 avis au cours des 12 derniers mois
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Les clients signalent une livraison rapide et un service fiable. Le catalogue est varié et le rapport qualité-prix est excellent. Dans l'ensemble, l'expérience est positive et les retours se passent facilement. La communication est fluide tout au long du processus.
Pluspunten
Super snelle levering.
Beveelt aan
2 September 2017
Elly
Waterlandkerkje
Pluspunten
Zeer snelle levering!!
Beveelt aan
2 September 2017
Linda
Castricum
Pluspunten
Goede prijzen en snelle levering!
Beveelt aan
2 September 2017
Sofie
België
Pluspunten
super snelle levering
Beveelt aan
2 September 2017
anoniem
Pluspunten
snel ,correct,prijs is goed ,gewoon prima
Verbeterpuntenniets
Beveelt aan
31 August 2017
veertje
belgie
Pluspunten
Rap geleverd
Beveelt aan
31 August 2017
Borre
Mariakerke
Pluspunten
Altijd goed, vaak iets extra s
Beveelt aan
31 August 2017
Marjo
Best
Pluspunten
Super snelle levering. Op zondag middag besteld en maandag middag al geleverd.
Beveelt aan
31 August 2017
Wendy
Utrecht
Pluspunten
Snelle levering
VerbeterpuntenGeen
Beveelt aan
31 August 2017
anoniem
Pluspunten
Het product viel tegen, maar dat kwam omdat ik niet teveel geld uit wilde geven. Dus dat lag aan mij. Uiterst vriendelijk en adequaat te woord gestaan en geholpen bij de retournering van het product. Ook heel prettig dat je achteraf kunt betalen.
VerbeterpuntenDe informatie over retouren vind ik te ingewikkeld. Bovendien deed de link voor het retourformulier het niet.
Beveelt aan
31 August 2017
anoniem
Arnhem
Pluspunten
Snelle verzending. Groot assortiment
VerbeterpuntenHet verpakkingsmateriaal van diepvriesvoer is zeer omvangrijk en moet via het restafval weggegooid worden. Daardoor twijfel ik om bij Tim's te blijven bestellen. Is daar niet iets anders op te verzinnen?
Beveelt aan
30 August 2017
Jan
Oosterbeek
Pluspunten
Super service!
Beveelt aan
30 August 2017
anoniem
Pluspunten
Snelle levering
VerbeterpuntenIk heb maar de helft van mijn bestelling gehad en ik hoor niks meer terug. Echt teleurstellend en 40 euro kwijt. Ik hoop hierna wel wat te horen en dat ik de andere helft van mijn bestelling wel krijg.
Beveelt niet aan
29 August 2017
Tessa
Voorschoten
Pluspunten
(Nog) geen
VerbeterpuntenIk heb een product besteld op donderdag. Datzou de dag er na geleverd worden. Het is inmiddels woensdag en ik heb nog geen afhaalbericht ontvangen.
Beveelt niet aan
29 August 2017
Harry
Mijdrecht
Pluspunten
snelle levering
Beveelt aan
29 August 2017
prins
LINDE DR
Pluspunten
Snelle levering.
Beveelt aan
28 August 2017
Sjoukje
Burgum
Beveelt aan
28 August 2017
anoniem
Pluspunten
Altijd zeer snelle levering met elke keer een extra verrassing!!!
Beveelt aan
28 August 2017
Reinier
Heerlen
Pluspunten
Goed assortiment, snel geleverd.
VerbeterpuntenGeen
Beveelt aan
27 August 2017
Cas
Oss
Pluspunten
Voordelig, snelle levering en goed verpakt.
Beveelt aan
27 August 2017
Richard
's-Gravenhage
Pluspunten
Boven verwachting !!
VerbeterpuntenNiets , ga zo door !!
Beveelt aan
27 August 2017
Bianca vd Plas
Katwijk
Pluspunten
10
Beveelt aan
27 August 2017
wilma
ZEVENAAR
Beveelt aan
27 August 2017
Paola
Haalderen
Pluspunten
Lekker goedkoop en producten worden nog snel geleverd ook. Tevens een goede klantenservice die je graag te woord staan. Voor mij de beste site om mijn producten te kopen.
Beveelt aan
27 August 2017
Bianca
Almere
Pluspunten
snelle levering, lage prijzen.
Beveelt aan
27 August 2017
johan
lochem
Hongkongstraat 71
3047BR Rotterdam
Branch
Business services
Specializations
B2B, Other
Overige bedrijven