Laden reviews...
Laden reviews...
1 552 avis au cours des 12 derniers mois
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Les clients signalent une livraison rapide et un service fiable. Le catalogue est varié et le rapport qualité-prix est excellent. Dans l'ensemble, l'expérience est positive et les retours se passent facilement. La communication est fluide tout au long du processus.
Snelle levering, goede verpakking
Beveelt aan
28 December 2024
Heleen
Drachten
Heel vlotte bestelling en levering, een aanrader!
Beveelt aan
28 December 2024
Martine
Antwerpen
Artikelen waren goedkoper dan elders, heel goed verpakt en snel ontvangen.
Beveelt aan
28 December 2024
Nancy
Moorslede
Wij hebben 2 jonge honden en kopen graag de buffeloren en pensreepjes bij Tim’s. I.p.v. op schoenen en meubels kauwen ze heerlijk op de oren. Het kauwen geeft rust en stilt de behoefte. De ene hond is nu 2 jaar en je merkt dat de behoefte minder wordt. De andere is 1 jaar en die kauwt nog een oor om de andere dag. Wanneer ze geen oor heeft sloopt ze speelgoed en gaat ze op zoek naar schoenen e.d. Ook het speelgoed van Kong verkopen ze en dat overleeft nog steeds de kaken.
Beveelt aan
27 December 2024
Alice
Nieuwe-Tonge
Kooi voor turquoisine parkieten (2 ) gekocht, zitstokken voor kanarie en pyonus. Neolife kooi is niet zo stevig als onze papegaaienkooien maar prima voor parkieten, dat zijn geen 'slopers' en wegen nog geen ons.
Beveelt aan
27 December 2024
Tine
Lobith
Goede en snelle levering, spijtig genoeg had ik aquarium grind besteld dat te klein was.
Beveelt aan
27 December 2024
Elke
Tessenderlo
Ik koop al een hele tijd bij Tim's. Heb nog nooit een probleem gehad. De kwaliteit en levering van hun producten zijn uitstekend. Er is echter een probleem met de site. Iedere keer als ik inlog krijg ik een waarschuwing. Dat is een programmeerfout. Daaraan moeten jullie echt iets aan doen. De volgende waarschuwing is van kracht: Your connection isn't private Page blocked by Threat Protection Pro™ www.onlinedierenspeciaalzaak.com This page isn't certified and may put your personal information at risk (e.g., passwords, messages, or credit card details).
Beveelt aan
26 December 2024
Johan
Amsterdam
Pakje besteld en heel snel geleverd. Artikel ook helemaal zoals omschreven/verwacht. Heb hier al enkele keren besteld en zal dit in de toekomst nog doen. Heel tevreden.
Beveelt aan
25 December 2024
Jill
Alken
We hebben al vaker besteld en altijd wordt het netjes en snel geleverd
Beveelt aan
25 December 2024
Marcel
Varik
Fijne webwinkel. Nodigt uit om vaker te bestellen.
Beveelt aan
25 December 2024
Skip
Amersfoort
Goedkoop
Beveelt aan
25 December 2024
willie
Didam
Fijne webwinkel met goede prijzen
Beveelt aan
25 December 2024
Dik
Nieuwerkerk aan den IJssel
Zie boven
Beveelt aan
25 December 2024
Dick
Oud-Beijerland
.
Beveelt aan
25 December 2024
Floris
Lanaken
Super service en snelle levering!!
Beveelt aan
24 December 2024
Bram
Veldegem
Snelle levering, goede prijs. Helaas was de verpakking niet goed, de helft van de kattenbakvulling lag op de stoep bij levering. Anders waren het 5 sterren geweest
Beveelt aan
24 December 2024
Ka
Santpoort
Vlot
Beveelt aan
24 December 2024
Claudine
Eeklo
Goede producten en ook nog eens voordeliger. Super tevreden! Ga zo door.
Beveelt aan
23 December 2024
Angelique
Amersfoort
Goede prijs/kwaliteit verhouding. En snelle service
Beveelt aan
23 December 2024
Nanette
Lierop
Zeer snelle levering en hele goede kwaliteit bullepezen
Beveelt aan
23 December 2024
Marijke
Boxmeer
2x besteld! En de volgende dag al geleverd. Super service en kwaliteit!
Beveelt aan
21 December 2024
Benjamin
Stokkem
Ben heel tevreden
Beveelt aan
20 December 2024
Erna
Enschede
Hele vriendelijke en behulpzame mensen ,ging iets mis met mijn bestelling en het werd zo snel en vlug opgelost echt in 1 woord geweldig,ben zeer maar dan ook zeer tevreden [ dit was ik al] alleen u nog meer ,en de katten zijn erg blij met de trixie catower Juno
Beveelt aan
20 December 2024
Anita
Spijkenisse
Bestelling snel geleverd. En nette prijs
Beveelt aan
20 December 2024
Karin
Delfzijl
Goede communicatie. De levering duurde wat langer maar via mailtjes werd ik daar keurig van op de hoogte gesteld. Terugbetaling van verkeerde maat regenjasjes en bot keurig afgehandeld. Op de site leuke ideeën om je hond te fotograferen in verschillende situaties. Samengevat: Ik kom hier graag terug!
Beveelt aan
14 December 2024
Marjolijn
Rotterdam
Hongkongstraat 71
3047BR Rotterdam
Branch
Business services
Specializations
B2B, Other
Overige bedrijven