Prima levering van Kronch

Dank voor de goede levering van Kronch zalmbrokken, tegen een prima prijs

Snel en correct.

Netjes

Veel al bij Tim's besteld. Vaak met korting en meest met wat extra's erbij. Op tijd geleverd altijd. Top!

Super goed

Bestellingen worden snel verzonden, goed verpakt en betaalbaar. Onze dieren zijn happy.

Heel goed product.

Ondanks een eerst probleem met mijn bestelling, na een telefonische contact, mijn probleem is rap opgelost geweest en mijn bestelling was thuis binnen de 2 dagen. Dus ondanks slecht start toch een heel goed ervaring.

In één woord: prima.

Altijd correcte en snelle levering.

Top!!!!

Hondenkar besteld, snelle levering zelfs naar Duitsland.

Mijn ervaring is goed

Perfect alles

Alles snel en perfect geleverd

goed en snel

goede en snelle levering

Prima website

Goede producten en snelle levering.

Snelle correcte levering

Snelle correcte levering

Mijn ervaringen zijn prima

Goede, service, keuze, kwaliteit, prijzen en snelle levering.

Prima service.

Prima service. Al jarenlang ons vaste adres om hondenbrokken te kopen!

Goedkoper dan andere webshops. Snelle levering.

Matig

De verzending was wat vertraagd dat was jammer maar kan Tim niks aan doen . Had 3 flesjes catnip gekocht en 1 flesje was lek .

hij lust het direct

Ik ben via Google op de site terectgekomen om dat ik brokken wou specifiek per ras. Ik kan heel kort zeggen, de brokken worden gesmaakt, terwijl de andere hond nog steeds natte voeding krijgt...dus dat wil wat zeggen voor een Corgi !

Alles klopt. Snel. Gewoon goed.

Gewoon goed, zoals het moet.

Regelen problemen heel snel, Postnl problemen, buiten hun schuld

Normaal is het vogelvoer er heel snel, maar Postnl was weer eens iets kwijt. Tim's heeft zonder moeite een vervangende zending gestuurd.

Goede kwaliteit ,,snel bezorgt

Fijne producten

Fijne service en goeie producten en nog een een snelle levering

Prima! Snel geleverd!

Normaal altijd al tevreden

Van 9 juli heb mijn bestelling nog niet ontvangen is geleverd op 708 op de Bredabaan In Brasschaat naar in plaats van 707 Brasschaat maar dat is er niet enkel in Merksem naar die hebben niks ontvangen naam Hendrikx Monique

Goeie ervaring snelle levering

Ik ben bijzonder tevreden over de vlotte levering.

Ik bestelde de trixie hondenfietskar 's avonds. 's Anderendaags kreeg ik al de bevestiging dat de hondenfietskar al was verzonden. Daags erna werd het bij mij thuis afgeleverd. Sneller kon het echt niet ! Factuur werd ' te downloaden ' meegestuurd met de bevestiging van verzending. Helemaal correct. Prima ervaring dus. Een aanrader.

Bedrijfsgegevens

Europalaan 100

3526KS Utrecht

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.