Het pakket was er heel snel. Wij zijn net begonnen met de hennepzaadolie en nu al dik resultaat

Snelle levering en goede service

Ik heb al meerdere keren bij Tim's B.V. besteld. Ze zijn snel in het afhandelen van de bestellingen. Er was één keer een nalevering wat langer duurde. Na het insturen van mijn vraag werd deze snel beantwoord en afgehandeld. De nabestelling was binnen 3 dagen binnen.

Goede producten tegen een lagere prijs

Bestellen ging heel eenvoudig. Overzichtelijke site. Prijzen zijn lager dan op vergelijkbare sites. Snelle levering de volgende dag al. De hond is ook zeer tevreden over de smaak......

Aandachtspuntje is dat er soms wat beloofd wordt bij een volgende bestelling. Dit wordt dan vergeten en zit er niet bij. Als ik bel maken jullie dat wel weer goed maar ik vind het vervelend daarover te bellen. Verder is alles prima en ben ik zeer tevreden. Mvg. Renate

Fijne uitzoek, en snel geleverd.

Artikel snel gevonden, makkelijk voor een volgende keer.

Snel en netjes geleverd

Snel en netjes verpakt geleverd. Ruim assortiment producten.

Snelle en kwalitatieve service.

We hebben een goede ervaring met uw diensten. Een heldere en duidelijke website. Product makkelijk te vinden en een snelle levering. Hartelijk dank hiervoor!!

Aanrader!

Altijd dik in orde, goed ingepakt snel geleverd! Heel blij mee

Prima website, goede service

Ik bestel hier al jaren het natte voer en de granenvrije snacks voor onze hondjes. Democratische prijzen en regelmatig promoties.

Supersnelle levering en een goed product

Snel geleverd voor een goede prijs

Al diverse keren besteld bij TIM'S en elke keer wordt het snel geleverd voor een goede prijs

Leuk assortiment, de keus is gewoon heel erg groot. Lastig dan een goede keuze te maken. Mooie website. Eenvoudig te doorlopen. Meerdere betaalmogelijkheden. Goed verpakt en snel verzonden.

Zeer content

Prijs kwaliteit en levering tip top in orde

Alles verliep zeer vlot

Heb onmiddellijk gevonden wat ik zocht. Mijn bestelling de volgende dag al in huis. Super service!

Snelle levering voor een scherpe prijs

Erg tevreden over dit bedrijf. Snelle levering van prima hondenvoer voor een scherpe prijs. Kortom wij komen terug

Heb diepvries vlees voor onze mechelse herder en perfect onze hond doet hetgeen op dit vlees ,hij vind het lekker en zijn ontlasting is normaal Dus aanrader voor een active hond

Snel en goed geleverd en degelijk product.

Snelle levering en met veel zorg ingepakr

Bestellen is mooi overzichtelijk

goed producten en snelle service

alles is goed verpakt met een leuke verrassing erbij. Snelle levering.

Eerste positieve ervaring.

Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Snelle levering.

Uitgebreide keuze en snelle levering.

Als hondenfokker heb ik regelmatig nieuwe spullen nodig en Tim's is altijd prettig geprijsd.

Super betrouwbaar en snelle levering

Fijn bedrijf. Mooie prijs/kwaliteitsverhouding! Krijg vaak ook iets extra’s voor de hond als we iets bestellen. Wij zijn blij met TIM’S!!

Snelle levering en goede prijzen

De grootste zwarte Kongs zijn normaal niet te betalen, vooral aangezien onze Mechelaar ze snel sloopt. Maar de prijzen hier zijn al super, en dan krijg je ook nog extra korting als je er meteen 3 koopt!

De telefoon contacten zijn prima, en er wordt snel geleverd. Producten voldoen aan de beschrijving.

Europalaan 100

3526KS Utrecht