Goede ervaring, snelle levering

Duidelijke foto's en omschrijving

Alle producten duidelijk omschreven en op foto. Leuke aanbiedingen en snelle levering

Heel goed bedrijf. Komt zijn afspraken na

Had bestelling gedaan bouten zaten er niet in. Belde het bedrijf werd vriendelijke te wordt gestaan de volgende dag nalevering bouten in mijn brievenbus supper zeer tevreden

geen klachten

bestel meestal puppypads omdast ik opvanghondjes heb en oudjes die teoud of veels teklein of ziek zijn om mee telopen, als iok bestel komt het meestal binnen paardagen binnen of het moet op zijn en dat word zo gauw moglijk na gestuurd ,geen klachten over tim,s webshop

Goed geregeld

Betrouwbaar en snelle levering

Als er een keer wat mis gaat dan is er een snelle reactie en oplossing

Schoonmaak spul werkt super ! De levering was snel en netjes Klanten service super fijn!

Supersnelle levering

Ik hou van dit soort webshops. Gewoon bestellen en de volgende dag al in huis. Voelt best goed. Ga zo door Tim. Dikke duim voor jou.

Snelle levering, stevig verpakt, goede prijs

Good

Very nice

Vlotte levering volgens afspraak

Prima service en extra korting gekregen. Top!

Snel besteld en andere dag bezorgd

Ondanks dat m'n bestelling later in de middag was, werd deze de andere dag al geleverd. Goede service!!

Supersnelle levering en steeds correct

Stipte levering en over t algemeen redelijk vlug daags nadien, ondanks levering naar België!

Goede kwaliteit, breed assortiment en meestal lagere prijzen.

Goede kwaliteit, breed assortiment en meestal lagere prijzen.

Zeer goede service

Goede service en goed aanbod

Perfecte service!

We bestellen reeds langere tijd bij Tim’s. Goede promoties en snelle levering van onze favoriete producten.

Artikelen makkelijk te vinden, verzending is snel, en eventueel retour is ook geen probleem.

Goede producten

Kwalitatief goede producten voor een goede prijs, snelle levering

Heel goed en erg snel geleverd

Goede service en normale prijzen. Echt toppie. Heel goed en erg snel geleverd.

correcte prijzen en levering

Correcte levering

Netjes geleverd , goed ingepakt

Snelle levering ..goed product

Mooi hondenkussen snelle levering

Goede produckten

netjes en op tijd verstuurd.

de bestelling keurig afgeleverd en netjes op tijd verstuurd. jammer alleen van de besteldienst die vaak uren of dagen later komt dan de track-and-trace aangeeft.

Altijd goede spullen en optijd geleverd