Laden reviews...
Laden reviews...
1.555 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten geven consequent snelle levering en betrouwbare service. Het assortiment is ruim en de prijzen zijn gunstig. De algehele ervaring is positief met duidelijke communicatie en een soepel retourbeleid.
Vlotte levering. Wanneer er een vraag wordt gesteld, binnen de 2 dagen antwoord.zeer goede ervaringen met deze site
Beveelt aan
5 August 2024
Jonas
Lembeek
Nog nooit problemen gehad, de supersnelle levering is een aanrader
Beveelt aan
5 August 2024
Heleen
Drachten
Mijn katten en hond houden van het eten van Tim's , het is een goede online dierenwinkel met kwaliteit en betaalbaar. Ik beveel daarom ook Tim's dierenwinkel bij iedereen aan . Wat ook belangrijk is vandaag besteld morgen in huis TOP!!
Beveelt aan
4 August 2024
Annie
Amsterdam
Perfecte en zeer snelle levering
Beveelt aan
4 August 2024
Hilde
Ramsel
Zoals gewent,makkelijk besteld ,en snel geleverd. Kom hier altijd graag terug,prima communicatie omtrent de levering. Met dank
Beveelt aan
4 August 2024
John
Zoetermeer
Mooie stevige krabpaal.. En de bezorging was ook super snel
Beveelt aan
4 August 2024
Yvonne Verboon
Vlaardingen
Eerste kennismaking met TIM. Zeer betrouwbaar : bestelling voor 17 u. was binnen 24 h in Hoepertinen, Borgloon (België). Top !!!
Beveelt aan
3 August 2024
Paul
Hoepertingen
Beste Paul,
Bedankt voor jouw mooie beoordeling!
We hopen je natuurlijk nog veel vaker blij te mogen maken met onze snelle leveringen😊
Met vriendelijke groet,
Het TIM's Team!
Ervaring is uitstekend.
Beveelt aan
3 August 2024
M. A.
Den Oever
Vlugge leveringen en correct
Beveelt aan
3 August 2024
Marc
Bredene
Snelle levering, goed product!
Beveelt aan
3 August 2024
Rombout
Ommen
Producten worden snel geleverd en zijn goed verpakt.
Beveelt aan
3 August 2024
Anja
Ouderkerk aan den IJssel
Al jaren tot volle tevredenheid klant bij heer Tim en zijn team. Ik bestel producten voor onze labrador.
Beveelt aan
3 August 2024
Rob
Nijmegen
Was op zoek naar een auto hondenrek met afsluitbare deur. En die vond ik gelijk bij Tim’s. Snel besteld en de volgende dag al bezorgd. Super dus.
Beveelt aan
2 August 2024
Thea
Almere
Vind alleen jammer dat jullie geen app hebben
Beveelt aan
2 August 2024
Adri
Rotterdam
Pakket na een week nog steeds niet ontvangen (zou dag na bestelling geleverd worden). Pakket ook nog steeds niet binnen bij postnl. volgens track and tracé. Tim's doet bitter weinig om pakket te achterhalen en stort ook geld niet terug.
Beveelt niet aan
2 August 2024
Heidi
Gijzegem
Beste Heidi,
Bedankt voor je beoordeling.
Ik heb even samen met mijn collega alles nagekeken, en in de track & trace is duidelijk te zien dat jouw pakket 1 dag vertraging heeft gehad, en hierna bij je is geleverd.
Dit is ook via de mail aan je doorgegeven.
Mocht dit toch berusten op een misverstand, hoor ik het natuurlijk graag zodat we dit met je kunnen oplossen.
Met vriendelijke groet,
Het TIM's Team!
Zeer tevreden altijd snelle service
Beveelt aan
2 August 2024
Carine
Hofstade
Snelle levering en onze kat houd van het mandje
Beveelt aan
2 August 2024
Ruby
Hoorn
Snel geleverd.goede kwaliteit.
Beveelt aan
2 August 2024
Suzanne
Ulft
De bestelling was ok
Beveelt aan
2 August 2024
Martin
Sint-Niklaas
Mijn bestelling heeft 2 weken weg geweest wel jammer dat er dan staat voor 23 u besteld morgen in huis.
Beveelt niet aan
2 August 2024
Elke
hofstade
Ruim assortiment makkelijk te bestellen snel in huis
Beveelt aan
2 August 2024
Door
Emmeloord
Het is heel makkelijk om te bestellen op de site. Het bezorgen van de producten gaat snel.
Beveelt aan
2 August 2024
Femke
Julianadorp
Het is jammer dat het cadeau voor je huisdier geen rekening houdt met allergie van hond. Is heel leuk dat je een cadeau krijgt als je huisdier jarig is. Zou bij de bestelling nu iets van kippensticks krijgen, maar onze hond mag geen kip hebben.
Beveelt aan
1 August 2024
Jacqueline
Dinxperlo
Prettig telefonisch contact gehad met medewerkster. Als cattery is het bovendien fijn om te weten dat incidenteel 10% korting mogelijk is. Ik heb hier nog geen gebruik van gemaakt.
Beveelt aan
1 August 2024
L
Bemmel
Alles snel ontvangen
Beveelt aan
1 August 2024
Muriel
Nukerke
Wij zijn gek op dieren! Dat is de basis van ons bedrijf. In 2016 zijn we opgericht door oud-hondenfokkers die vinden dat dierenwinkels wel wat vrolijker mogen. Dieren zijn onze klanten en wij doen er alles aan om de baasjes van onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Wij streven naar een ruim assortiment met de beste en leukste artikelen zodat onze klanten optimaal in de watten gelegd kunnen worden door hun baasjes!
Hongkongstraat 71
3047BR Rotterdam
Branch
Zakelijke Dienstverlening
Specializations
B2B, Overig
Overige bedrijven