Filters

10

Altijd goede service

Sommige dingen zijn er goedkoper, makkelijk te bestellen en ze houden je op de hoogte ivm de levering.

  • Aanbevelen? Ja
6

Goed

Ervaring is altijd goed geweest. Alleennio heb wel een puntje. Ik had een orthopedische hondenmand gekocht van 114 euro. Dus heel duur. Hij komt aan en zit allemaal lossen draden aan. Ik vind persoonlijk dat ze dit hadden moeten controleren voor dat het verstuurd word. De mand is te duur voor dit. Daarom retour gestuurd.

  • Aanbevelen? Ja
5

3 zendingen voor een besloeg van 4 producten is te veel

1e zending snel. 2kleine kattenspeeltjes in een enorme doos. 2e zending paar dagen later. Standaard 10kg biokat. Raar waarom dat niet op voorraad was en tegelijk werd verstuurd. 3e zending bleef maar duren tot ik zelf moest vragen naar info. Toen ging het opeens wel snel. Beetje raar als je zegt dat kattenbak op voorraad Is dat ca 2 weken duurt. Geen slechte indruk van Tims, maar dit is wel gek hoe gaat. Met betere info was ik best tevreden geweest met 1 zending. Nu minder tevreden.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed

Regelmatig brok voor mijn paard besteld. Wordt goed verpakt en op tijd geleverd. Gelukkig nu zonder verzendkosten, aangezien ik steeds aan best een hoog bedrag uit geef.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettig

Juiste bestelling ontvangen met goed aangegeven tijd / dagen van bezorging

  • Aanbevelen? Ja
10

Top bedrijf!

Top bedrijf! Altijd goede service en goede artikelen

  • Aanbevelen? Ja
10

Zorgen goed voor jou en jouw viervoeter.

Levert keurig op afgesproken datum. Producten altijd netjes. Fijne goed werkende site. Wordt goed op de hoogte gehouden van status bestelling via de mail. Geen overvloed van nieuwsbrieven. Uitstekende klantenservice.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Correcte afhandeling van mijn bestelling tegen een nette prijs

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
10

Assortiment

Vlot

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Besteld en snel ontvangen!

  • Aanbevelen? Ja
6

Duurde te lang

De service is goed. Goede aardige medewerkers en je krijgt gelijk een reactie op de mail. Ik moest 2,5 maand wachten op een kapotte bia bed-hoes. Als het mijn winkel was geweest had gelijk.een nieuwe uit voorraad opgestuurd. Je betaald veel geld voor een Bia bed en zij leggen het bij de fabrikant neer. Corona heeft alles vertraagd

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering, duidelijke website

Zie hierboven

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Ik heb nu een aantal bestellingen gedaan. Dik tevreden met de service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service snelle levering

In een woord “geweldig”

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima webwinkel

Vlotte levering

  • Aanbevelen? Ja
10

professioneel en snel

Prima oplossing in deze Corona tijden, maar zeker voor herhaling vatbaar in gewone omstandigheden.

  • Aanbevelen? Ja
10

vlotte service voor een goede prijs

Bestellen ging vlot net zoals de levering. Bestelling was correct en alles was goed ingepakt. Goede prijs voor de producten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Prima service, goede spullen

  • Aanbevelen? Ja
10

Tevreden

Alleen maar positieve dingen te melden over de bestelling, bezorging en producten zelf. Fijne en duidelijke communicatie dat de bezorging vanwege corona wat langer zou duren. Ja, ik bestel hier graag nog eens.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima!

Prima product en goede levering

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede prijs kwaliteit

Tevreden van jullie

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima ervaring, goede communicatie over levering

Top

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Altijd snelle levering en goede prijs

  • Aanbevelen? Ja
7

Goede service

Goede service. Eerst heb ik een verkeerd huisnummer gebruikt. Dit is toen aangepast en nogmaals het product opgestuurd. Het product was helaas beschadigd maar ook dit werd opgelost. Ik stuurde het product retour en ontving een nieuw product.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Hongkongstraat 71

3047BR Rotterdam

850030008

[email protected]

Over Tim's B.V.

Wij zijn gek op dieren! Dat is de basis van ons bedrijf. In 2016 zijn we opgericht door oud-hondenfokkers die vinden dat dierenwinkels wel wat vrolijker mogen. Dieren zijn onze klanten en wij doen er alles aan om de baasjes van onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Wij streven naar een ruim assortiment met de beste en leukste artikelen zodat onze klanten optimaal in de watten gelegd kunnen worden door hun baasjes!

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.