Filters

9

Vlotte bestelling en eerlijke prijs en geen verzendingskosten.

De zakken waren ingepakt in dozen . Echter heeft de transport firma de doos laten vallen denk ik met als gevolg kattenzand zak kapot. Maar rekeninghoudend met de huidige omstandigheden en de chauffeur die zich excuseerde. Ben ik eigenlijk wel tevreden. Dikke pluim aan de mensen die doorwerken in deze moeilijke tijden.

  • Aanbevelen? Ja
7

Alles in orde, top

Levering in orde, nalevering was ook top.

  • Aanbevelen? Ja
10

super! geleverd op dag dat was aangegeven :)

De datum die men zei dat er ging geleverd worden is er ook effectief geleverd. Fijn!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service!

Super service, niks op aan te merken. Tim's heeft er zeker een vaste klant bij.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Zeer tevreden over mijn aankopen. Bestelling ook snel ontvangen, dank je wel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Tevreden over de producten en service

Tevreden over de producten en over de service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel, betrouwbaar en goedkoop!

Ondanks corona toch snel geleverd, duidelijke communicatie en erg goedkoop vergeleken met andere webshops

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

Alles in orde en snel ontvangen

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel tevreden

Heel tevreden van de service! Bestelling heel snel ontvangen en dit in zeer drukke tijden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed aanbod, duidelijke info, niet te duur

Tim’s is een goede complete webwinkel. Toen wij vorig jaar wilden wisselen van hondenvoer, vond ik er echt alle informatie die ik nodig had. En de prijs is goed en de levering heel snel. Ik heb niks te klagen!

  • Aanbevelen? Ja
6

Goedkoop!

Beetje jammer dat klitspray apart en hondenvoer apart is verzonden, letterlijk twee dagen thuis moeten wachten op pakketbezorger (die nooit nimmer optijd aankomt)..

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima levering

Goed geïnformeerd over langere bezorg tijd

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Hoogwaardige keuze van katten eten, ook met mooie kortingen

  • Aanbevelen? Ja
6

Ok

Makkelijk en overzichtelijk bestelbaar. Pakketje kwam heel raar aan. Geen factuur, bestel overzicht of iets. Bovendien leek het product al eerder uitgepakt te zijn. Ook duurde het leveren lang en kwam hier maar weinig informatie over.

  • Aanbevelen? Nee
10

Geweldig zijn jullie

Ik had hooi voor de paarden gekregen die dus niet op mijn bestelling stond en ik heb jullie gemaild dat dit verkeerd was en jullie stuurde me direct het goede hennepvezelstrooisel wat ik had besteld dus toppie

  • Aanbevelen? Ja
9

Simpel snel en goed

Duidelijke communicatie, en het was erg sinpel en snel besteld en zoals vermeld binnen 3 werkdagen bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
9

Alles en altijd piekfijn in orde.

Bestellen gaat zeer vlot, het komt altijd in nette staat toe en word mooi op tijd geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Top verkoper , goede en snelle service

Mijn hond een bully staat zeer mooi qua vacht , mooi gespierd , top voeding !

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima shop

Goede shop. Alleen product is het geld niet waard. Goedkope materialen

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering en goede kwaliteit

Werd netjes op tijd geleverd. Product als verwacht. Zal zeker nog een keer bestellen.

  • Aanbevelen? Ja
10

super

doe mijn bestelling zelfs in Carona tijd en toch na een paar dagen bezorgt ...super

  • Aanbevelen? Ja
8

Drinkfontein Trixie aangeschaft

De prijs van het product was zeker geen tegenvaller, vandaar dat ik ook heb besloten het product aan te schaffen. Bestelling & verzending verliepen soepel. Op 4 april is de bestelling geplaatst, en op 8 april had ik deze al binnen (wegens de pademie). Enige minpuntje aan de drinkfontein is dat deze niet geheel geruisloos klinkt. Desondanks is het geluid niet dusdanig aanwezig dat het storend is o.i.d. Prima prijs - kwaliteitsverhouding wat mij betreft!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Steeds dik in orde! Uitgebreid assortiment.

  • Aanbevelen? Ja
7

Prijskwaliteit. Snel

Goede ervaring

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima snelle service

Prima en snel

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Hongkongstraat 71

3047BR Rotterdam

850030008

[email protected]

Over Tim's B.V.

Wij zijn gek op dieren! Dat is de basis van ons bedrijf. In 2016 zijn we opgericht door oud-hondenfokkers die vinden dat dierenwinkels wel wat vrolijker mogen. Dieren zijn onze klanten en wij doen er alles aan om de baasjes van onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Wij streven naar een ruim assortiment met de beste en leukste artikelen zodat onze klanten optimaal in de watten gelegd kunnen worden door hun baasjes!

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.