Filters

10

Snelle en goede levering

Snel besteld Snel geleverd Goede producten en als je toch iets wilt retourneren, doen ze daar niet moeilijk over.

  • Aanbevelen? Ja
10

goede service

al een tijdje klant , zeer tevreden .

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

Ondanks de coranatijd toch een snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
1

Je gaat geen producten verkopen die over datum zijn

Wat hier boven staat zegt genoeg.

  • Aanbevelen? Nee
10

Snel en efficiënt. Heel tevreden

Zie bovenstaande

  • Aanbevelen? Ja
6

Normaal altijd meer sterren !

Bij deze bestelling is een accidenttje gebeurd , 1 ding volledig kapot onbruikbaar, helemaal kapot , en deksels van spuitbussen helemaal kapot ! Wat ermee gebeurd is ???

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service overzichtelijke webshop

Snelle levering goede kwaliteit en uitstekende webshop.

  • Aanbevelen? Ja
9

Top

Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch

Snelle levering. Alle handelingen doorgegeven, zelfs dat ze wat later waren ivm de Corona.

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle levering, duidelijke communicatie

Snelle levering, duidelijke communicatie

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede prijs en snel bezorgd.

Voordelig, geen verzendkosten. En ondanks Corona toch snel bezorgd.Voor zakken kattengrit zou het wel makkelijk zijn om het voor de deur neer te zetten zonder te moeten wachten dat post.nl langs komt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering goed verpakt

Prima service en goede snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

supergoed

ondanks de drukte met het crona virus toch een snelle deugdelijk verpakte verzending toe gekregen. Mijn honden vinden natural voer super lekker.

  • Aanbevelen? Ja
6

Lange levertijd

Ik ben normaal heel tevreden over Tim's. Ik weet ook het zijn nu gekke tijden, maar ik moest nu 1 week wachten op mijn brokken. Terwijl normale omstandigheden volgende dag in huis en ze gaven aan bezorging 1 - 2 dagen later. Maar goed de drie sterren is alleen voor deze bestelling/levering. Verder service en kwaliteit is prima. Vriendelijk te woord gestaan bij klantenservice. Al bij al zal ik wel weer bestellen bij Tim's.

  • Aanbevelen? Ja
6

Valt mee

Tim's is OK maar bij de levering was mijn potje met hondensnoepjes open gegaan. Waardoor meer dan de helft kwijt was. Omdat de doos waar alles instak stuk was en een gat in zat waar alles kon uitvallen. Slechte levering!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Fijne communicatie, ondanks de corona, snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

ruim assortiment en goede communicatie via mail

Heb al een aantal bestelling met volle tevredenheid ontvangen

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Snel geleverd, fijne service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede snelle levering en vriendelijke en adequate service aan de telefoon

Vriendelijke hulp aan de telefoon met adequaat advies!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede levering

Goede ervaringen

  • Aanbevelen? Ja
8

Vlot en netjes geleverd

Mooie prijs en snel geleverd als dat zo blijft is het voor herhaling vatbaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Doet wat het beloofd, Top bedrijf

Tim's heeft een snelle levering, communiceert goed dmv email met zijn klanten. Een bedrijf wat doet wat het zegt

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Keurig geleverd nooit geen klachten

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle levering, goede prijs

Snelle levering, goed product. Goede kwaliteit-prijsverhouding

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle levering, Naturis = goede brok, voedervoorschrift ontbreekt

Top: Naturis Senior Light brok 15 kg gratis op de stoep geleverd. Klasse! Hond vindt de brok geweldig! Tip: Op de verpakking staan allerlei varianten met voedervoorschrift, maar Light staat er niet bij... ook niet op de site. Naturis.be gemailed, binnen 1 uur voedervoorschrift ontvangen. Voedervoorschrift op site zou prettig zijn....

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Hongkongstraat 71

3047BR Rotterdam

850030008

[email protected]

Over Tim's B.V.

Wij zijn gek op dieren! Dat is de basis van ons bedrijf. In 2016 zijn we opgericht door oud-hondenfokkers die vinden dat dierenwinkels wel wat vrolijker mogen. Dieren zijn onze klanten en wij doen er alles aan om de baasjes van onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Wij streven naar een ruim assortiment met de beste en leukste artikelen zodat onze klanten optimaal in de watten gelegd kunnen worden door hun baasjes!

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.