Filters

7

Achteraf netjes opgelost

Het inpakken van de bestelde spullen gaat niet altijd goed, is mijn ervaring. Maar Tim’s lost het wel goed op

  • Aanbevelen? Ja
10

Aan koop voegelzand

Ben zeer tevreden van mijn aankoop goed verpakt en bij Tim kan je alles krijgen voor zowel je hond, vogel enz ik raad iedereen aan om bij Tim te gaan kopen

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

goede snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

perfecte service

Alles perfect bezorgd, vlotte service, prima artikelen

  • Aanbevelen? Ja
10

Dit is pas mijn eerste bestelling

Ik miste alleen bepaalde nestkastjes op de website, maar ja je kunt niet alles hebben. Voor de rest goed en ook fijn dat de cocosnestjes z.s.m. werden opgestuurd.

  • Aanbevelen? Ja
10

gewéldige service

Goede opvolging

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals het moet zijn

Perfect geleverd en communiceert goed over wanneer je pakje komt

  • Aanbevelen? Ja
9

Betrouwbare leverancier

Zeer goede ervaring. Ruim assortiment, goede website en service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Hele goede service

De bestelling wordt heel netjes verzorgt en komt meestal een dag later binnen ik ben zeer tevreden over jullie en hoop nog lang klant te mogen zijn

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede levering en communicatie

Ten eerste ene goede communicatie. Je wordt op de hoogte gebracht van de wat latere levering ivm t virus. Heel goed! Vervolgens kreeg je een mail met wanneer het pakket kwam en werd die dag geleverd. Producten waren heel! Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top bedrijf

Mijn eerste ervaring met dit bedrijf is erg positief: gunstige prijzen, betrouwbare levering (zelfs in deze Covid19 tijden). Bovendien is ook de klantenservice top. Ik wou na mijn online bestelling nog iets bijvoegen... Mailtje verstuurd en alles was zo geregeld, geen extra kosten en voor de betaling van het extra product kreeg ik gewoon een linkje toegestuurd om zo via Bancontact over te maken. Superhandig. Ik ben alvast een tevreden kant en weet al waar mijn volgende bestelling zal geplaatst worden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Service en hoffelijkheid

Desondanks de crisis toch snelle levering, top !

  • Aanbevelen? Ja
10

Al vaker besteld hier, zeer snelle levering, fijn!!!

Snelle levering, leuk assortiment

  • Aanbevelen? Ja
1

Niet goed

Er is een verkeerd artikel bij mij bezorgd. Hiervoor al op verschillende enailadressen van Tims contact gezocht. Probeer zojuist het pakket zelf bij een post nl retour te doen waar blijkt dat ik ook een retoursticker nodig heb die ik niet heb gekregen . Niet fijn dat het me heel veel tijd kost om een fout van Tims recht te zetten

  • Aanbevelen? Nee
9

Nvt

Nvt

  • Aanbevelen? Ja
9

Goedkoopste en snelle levering

Voor het specifieke voer van mijn hond (Acana) kwam Tim als goedkoopste uit de bus. Snelle levering. Bij een andere leverancier moet ik meestal 1 week wachten tot het geleverd kan worden.

  • Aanbevelen? Ja
7

Fijne site

Zijn goede producten snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
9

snelle levering, goede kwaliteit en goede communicatie!

een savic ratten kooi bestelt en een toiletje. snel geleverd en er werd op tijd een mail gestuurd als er vertraging op zat. goede kwaliteit prijs verhouding. ik zal hier zeker nogmaals bestellen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima producten en service

Goede prijzen en snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

prima webshop

losse kussenhoes besteld voor bia bed,stond eigenlijk 2 weken levertijd voor maar binnen 4dagen was het geleverd,prima service!

  • Aanbevelen? Ja
10

goed

snel levering en belangstelend

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed,

Alleen jamner dat het voer niet op voorraad was en dus niet de volgende dag geleverd kon worden. Verder gewoon tevreden, toch wel makkelijk online je diervoeders kopen.

  • Aanbevelen? Ja
8

snelle levering, ondanks de corona crisis en betaalbaar

Tim's leveringen zijn altijd op tijd en goed

  • Aanbevelen? Ja
9

Nette levering, vrij snel

Alles was duidelijk. Levering was iets vertraagd door drukte bij Postnl, maar dat was niet aan Tim's te wijten. Bestelling klopte met informatie op de site, en werkt tot volle tevredenheid.

  • Aanbevelen? Ja
8

Geweldig

Altijd netjes op tijd

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Hongkongstraat 71

3047BR Rotterdam

850030008

[email protected]

Over Tim's B.V.

Wij zijn gek op dieren! Dat is de basis van ons bedrijf. In 2016 zijn we opgericht door oud-hondenfokkers die vinden dat dierenwinkels wel wat vrolijker mogen. Dieren zijn onze klanten en wij doen er alles aan om de baasjes van onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Wij streven naar een ruim assortiment met de beste en leukste artikelen zodat onze klanten optimaal in de watten gelegd kunnen worden door hun baasjes!

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.