Filters

7

Prima

Snel en plezierig

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede aanbieding, toch nog redelijk snel geleverd

Fijne site, overzichtelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Heel goed.

  • Aanbevelen? Ja
8

Levert zsm ondanks Corona met 1 minpuntje

Ik heb twee producten besteld, waarnaast ik een hondenkauwbotje kado kreeg. De bestelde producten waren niet direct voorradig, hiervan werd ik keurig op de hoogte gebracht. Tot mijn verbazing werd wel dat gratis kauwbotje alvast gestuurd, per pakketdienst in een veel te grote kartonnen doos... Dit is echt niet milieubewust en het had gemakkelijk met de bestelling mee kunnen komen, ik zat echt niet op dat botje te wachten...

  • Aanbevelen? Ja
9

Lange levertijd en de bovenste laag van het vlees was zacht en niet meer bevroren

Vlees niet meer diepgevroren en bovenste laag ontdooid. Het vlees was langer onderweg dan gebruikelijk. Of het te maken heeft met de Corona crisis laat zich alleen maar raden. In ieder geval heeft Tim’s hun verantwoordelijkheid genomen en geadviseerd het vlees niet te voeren maar weg te gooien. De kosten worden gerestitueerd en voorlopig wordt geen diepvriesvlees meer verzonden. Eerst deze nare periode afwachten en hopen dat alles weer snel normaal verloopt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg tevreden

Snelle bezorging. Wordt goed op de hoogte gehouden. Nette prijzen en voldoende op voorraad. Indien niet op voorraad, kosteloos nagezonden.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service, ruim assortiment en een lage prijs!

Geen poespas, bestellen en klaar, wel contact gehad met klantenservice aangezien er iets miste maar dat was mijn eigen lees fout, bleek namelijk iets niet op voorraad te zijn, maar het grote voordeel daar wachten ze niet op alles worst verstuurd en wat niet op voorraad is wordt later opgestuurd.

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer snelle levering

uiterst tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en vlotte levering

Snelle, vlotte behandeling en scherpe prijzen

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Goede service.Snelle levering.Bedankt daar voor en sucses Gr. Jeannet en mijn hondje Timmy nu

  • Aanbevelen? Ja
10

Op tijd geleverd en volgens afspraak

Zeer goed!

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlotte bediening

Ze hadden mij een mail gestuurd om te zeggen dat het voedsel van de diertjes(covid-19)voorrang gingen krijgen op mijn vogelkooitje maar dat ze alles in het werk zouden stellen om mijn bestelling vlot te laten verlopen. En het was vlot en op tijd πŸ‘πŸ»πŸ‘ŒπŸ»

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Ik kreeg een systeem geleverd en het bijbehorende batterijtje was op. Dit heb ik aangegeven en ik kreeg onder enig gedoe een nieuw batterijtje toegevoegd. Goede service!

  • Aanbevelen? Ja
9

top

Wanneer ik hier bestel, ontvang ik mijn bestellingen goed. Deze keer lag de levering iets later, maar dat ligt aan PostNL, niet aan Tim's B.V.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede bezorging diep gevroren

Prima service, alleen werd het verkeerde product bezorgd ik kreeg 8 kg lam en rijst compleet van het merk duck en ik had rund compleet besteld. Nu was dat voor deze keer niet zo erg mijn hond vind dit voer ook lekker, maar volgende keer hoop ik weer te krijgen wat ik heb besteld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top geregeld,snelle verzending g

Altijd duidelijke communicatie over te leveren pruducten

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service

Kreeg netjes een mail dat mijn item misschien wat later bezorgd zou worden ivm het corona virus. Het arriveerde mooi op tijd. Super service.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Goede services

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden.

Zoals ook de vorige keer, alles keurig geleverd en op tijd (toch straf in dit Corona tijdperk)

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Al het nodige voor uw huisdier van voeding tot verzorging en meer

  • Aanbevelen? Ja
4

Levering erg vertragd

Omdat het niet meer mogelijk was om bij onze favourite zaak het hondenvoer bestellen waar onze honden gewend aan zijn, probeerden wij een andere webwinkel te vinden waar hetzelfde hondenvoer snel wordt bezorgd. Zo zijn we tegen Tim's gekomen, waar bij het product op vrijdagmiddag duidelijk stond vermeld dat dat nog op zaterdag zou worden geleverd. Echter werd het pakket pas op woensdag bezordg! Ik snap heel goed dat nu door het coronavirus het moelijker is om alles net zo snel op te sturen, maar dat is iets dat jullie wel rekening mee kunnen houden, dus op de website zou de 'worst case scenario' worden aangegeven zodat de klant niet wordt teleurgesteld.

  • Aanbevelen? Nee
10

Geweldig!

Snelle levering,ik ben zeer tevreden met het honden trapje!

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Goeie kwaliteit snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel goed!

Super groot assortiment en snelle levering!

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekend

goed

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Hongkongstraat 71

3047BR Rotterdam

850030008

[email protected]

Over Tim's B.V.

Wij zijn gek op dieren! Dat is de basis van ons bedrijf. In 2016 zijn we opgericht door oud-hondenfokkers die vinden dat dierenwinkels wel wat vrolijker mogen. Dieren zijn onze klanten en wij doen er alles aan om de baasjes van onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Wij streven naar een ruim assortiment met de beste en leukste artikelen zodat onze klanten optimaal in de watten gelegd kunnen worden door hun baasjes!

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.