Laden reviews...
Laden reviews...
1,555 recenze za posledních 12 měsíců
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Kunder rapporterer rask levering og pålitelig service. Utvalget er bredt og pris-kvalitet-forholdet er bra. Samlet sett er opplevelsen positiv med tydelig kommunikasjon og enkel retur.
Beveelt aan
14 June 2018
anoniem
Pluspunten
Super snelle levering
Beveelt aan
14 June 2018
Catrien
Pluspunten
Snelle levering !
Beveelt aan
14 June 2018
anoniem
Pluspunten
Zeer snel !!
Beveelt aan
14 June 2018
anoniem
Beveelt aan
14 June 2018
anoniem
Pluspunten
goede producten
Verbeterpuntenverzending kleinere artikelen als brievenbuspakket.
Beveelt aan
14 June 2018
Lies
's-Gravenhage
Pluspunten
Er was een probleem bij PostNL, waardoor mijn bestelling niet bezorgd is en daarna ook nog eens verdwenen is. Het was mijn eerste bestelling bij Tim's. Er is heel goed gereageerd op mijn probleem en zonder extra kosten is er gewoon een nieuw pakket gestuurd. Ik kan niet anders zeggen dan heel veel lof over deze manier van afhandelen. Bij PostNL heb ik een klacht ingediend. Tim's krijgt van mij een pluim!
Beveelt aan
13 June 2018
Nienke
Bedum
Pluspunten
Zeer snelle levering van diepvries voer. Helemaal top
Beveelt aan
12 June 2018
Elly
Twisk
Pluspunten
Super Snelle levering en netjes verpakt. Toppp
VerbeterpuntenGa zo door.
Beveelt aan
12 June 2018
Patty
Westerhaar-Vriezenveensewijk
Pluspunten
Super goede levering en niet duur top! Ga vaker bestellen voor onze hond
VerbeterpuntenGeen
Beveelt aan
12 June 2018
Gaby
Leiden
Beveelt aan
12 June 2018
anoniem
Pluspunten
Als er een foutje is gemaakt, dan zal Tim het altijd keurig afhandelen, echt heel netjes.
Beveelt aan
12 June 2018
Mathilda Zevenhek
Vledder NL
Pluspunten
Snel geleverd
VerbeterpuntenNvt
Beveelt aan
12 June 2018
Yvonne
Winterswijk
Pluspunten
snelle levering correcte levering geen isomo vullingen maar versnipperd karton, een grote verbetering in vergelijking met andere bedrijven
Verbeterpuntenals er een nalevering komt en een datum wordt voorgesteld klopt dit niet, ik heb zelf moeten mailen, het was 10 dagen later, dat vond ik wel jammer dat het later komt is op zich geen erg op dit moment voor mij (maar soms wel als het vb om voeding gaat) maar een mail sturen om dit te laten weten zou wel beter zijn
Beveelt aan
12 June 2018
DEVIJFKLAVER
Ronse
Pluspunten
Vlotte levering
VerbeterpuntenGeen
Beveelt aan
12 June 2018
anoniem
Pluspunten
Snelle levering en goede communicatie
VerbeterpuntenJammer dat de pakketten apart geleverd werden waardoor ik 2 keer naar hetvafhaalpunt moest.
Beveelt aan
12 June 2018
Conny
Utrecht
Pluspunten
snele levering
Beveelt aan
12 June 2018
Lia
Tiel
Pluspunten
Snelle levering, snelle goede service.
VerbeterpuntenGeen
Beveelt aan
12 June 2018
Carla
Twisk
Pluspunten
Snelle bezorging,keurig verpakt.
Beveelt aan
12 June 2018
Margriet
Heerde
Pluspunten
Snelle levering en zo ontzettend prettig dat je gelijk een post nl punt kunt kiezen als aflever adres!
Beveelt aan
12 June 2018
Anouk
Alteveer
Beveelt aan
11 June 2018
Serge
Zwijndrecht
Pluspunten
Snelle levering
Beveelt aan
11 June 2018
anoniem
Pluspunten
snelle levering
Beveelt aan
11 June 2018
Serge
Blankenberge
Pluspunten
Goede prijs kwaliteit....
Beveelt aan
11 June 2018
Corina
Ophemert
Beveelt aan
11 June 2018
anoniem
Hongkongstraat 71
3047BR Rotterdam
Branch
Business services
Specializations
B2B, Other
Overige bedrijven