uitstekend zoals beschreven

goede prijskwaliteit

Verkeerde maat geleverd

Ik heb maat 37 besteld en maat 39 gekregen.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Hi! Oeppppsss..... da's heel stom! Per abuis hebben we inderdaad compleet de verkeerde maat naar je verstuurd. Jammer dat je niet even een mailtje of appje stuurde, maar direct de melding hier hebt gemaakt - gelukkig kon ik aan de hand van je mailadres snel contact met je opnemen om dit op te lossen. Uiteindelijk hebben we via whatsapp contact gehad en stuur je de laarzen - uiteraard op onze kosten - terug. We zien ze graag verschijnen zodat we dit snel voor je af kunnen handelen. Nogmaals sorry voor je ongemak, Groet, Team Silhouette

Snel en makkelijk!

Veel keuze, de bestelling is makkelijk en snel gegaan, en ik had nog een persoonlijke bericht mee gekregen met mijn schoenen, wat ik enorm leuk vond!

• Afspraken nakomen N.v.t.

Hartstikke bedankt voor je mooie review! Fijn dat alles naar wens is gegaan. Nogmaals heel veel plezier van je nieuwe hakken en wellicht tot een volgende keer. Fijne avond! Groet, Team Silhouette - Sandra

Goed vriendelijke personeel

• Afspraken nakomen

Hartstikke bedankt voor je mooie beoordeling! Wederom heel veel plezier van je nieuwe laarzen en je weet ons te vinden, als we nog iets voor je kunnen doen :-) Hartelijke groet van ons hele team! Sandra - Silhouette

Ik heb 3 prachtige enkel laarsjes besteld en de volgende dag had ik ze al binnen. Leuke winkel en elk seizoen kan ik mooie schoenen kopen. Ik ben een echte hakkenloopster en bij Silhoutte schoenen shop ik dan ook graag. Niet duur, top service en prachtige schoenen.

• Afspraken nakomen

Dank je wel voor je mooie beoordeling! Fijn dat je weer zo tevreden bent. Je hebt weer een paar mooie items aan je collectie kunnen toevoegen, hopelijk zul je ze met heel veel plezier dragen :-) Fijne dag en tot de volgende keer! Groet, Sandra - Silhouette

Vlekkeloos

goede omschrijving bij alle hakken, veel hakken voor eerlijke prijs. Leuk presentje bij ons eerste paar en een persoonlijk berichtje van Kim. Al met al een fijne ervaring!

• Afspraken nakomen

Super, fijn te horen dat alles zo naar wens is! Heel veel plezier van de nieuwe aankoop en een fijne dag! Groet, Team Silhouette - Sandra

Goede pasvorm Na wat oefening goed op te lopen

• Afspraken nakomen

Top, fijn te horen dat je nieuwe hakken zo naar je zin zijn! Heel veel plezier ervan en tot een volgende keer, wellicht :-) Groet, Team Silhouette - Sandra

Top service!

Ik had een stel prachtige laarzen besteld, maar helaas waren de schachten niet even lang. Ik kon ze zo retour doen en had vlot een stel nieuwe laarzen binnen! Echt super service en erg fijn en vlot contact. Deze kwaliteit en service zie je niet snel ergens anders. Echt een aanrader!

• Afspraken nakomen

Hi! Ja, oeps..... dat was een productiefout, die we niet hadden opgemerkt bij de verzending. Superstom natuurlijk! Natuurlijk hebben we de laarzen gecontroleerd op vlekjes-en-plekjes, maar we hebben ze niet naast elkaar gehouden om de schachten te vergelijken. Uiteraard lossen we dit snel voor je op. Op onze kosten terug, en gelijk een ander paar - dat natuurlijk wél even lang is - jouw kant op, zodat je ze snel kunt dragen. Nogmaals sorry voor je ongemak en fijn dat we het snel voor je op kunnen lossen. Groet! Sandra - Silhouette

Superdeluxetopservicediejenergensvind!!!!

Serieus dit?? Jullie service???? Een dikke vette 10!! Nee echt. Jullie moeten om komen in het werk, dat kan en mag niet anders. Zo snel levert niemand, en dan dat schattige briefje, hand geschreven!! Ikhoudrzovan!!!

• Afspraken nakomen

Ow, wat ben je toch een leuk mens, en wat een heerlijke review heb je geschreven, dankjewel!! ♥! Heel veel plezier weer van je nieuwe heels, lekker showen die nieuwe hakken en tot een volgende keer! Fijne dag en een knuffel van ons :-) Team Silhouette

Ik ken Silhouette nog van heeeeeel vroeger. Als je prachtige hakken wilde hebben, dan moest je daar zijn. Jaren geleden ben ik naar Amsterdam verhuisd, en kom daardoor niet zo vaak meer in Rotterdam. Kort geleden zag ik een vriendin met leuke laarsjes, en zij vertelde mij dat ze van Silhouette zijn. De bestelling heb ik vlekkeloos en snel kunnen plaatsen op de website. Binnen een paar dagen zijn de laarsjes bezorgd. En het leuke is, dat er een handgeschreven notitie bij het factuur zat. Hoe persoonlijk is dit!!! Ik raad een ieder aan, om zeker Silhouette niet over te slaan bij het zoeken naar leuke schoenen.

• Afspraken nakomen

Wat leuk!! Oude liefde roest niet, zo blijkt :-) En ook de afstand 020-010 is goed te overbruggen, zo blijkt, hihi! Fijn dat je online shopervaring zo gemakkelijk en soepel ging. Leuk te horen dat de persoonlijke notitie je een glimlach op je gezicht bezorgde, daar doen we het voor! Fijne dag en geniet van je weekend, team Silhouette

Topservice

Hele fijne service, nemen de tijd om je perfect te helpen (zelfs met bestellen online). En natuurlijk heeeeele gave hakken.

• Afspraken nakomen

Dank voor je mooie beoordeling! Fijn dat je onze manier van werken waardeert, worden we blij van! Wij proberen een stuk persoonlijke service in onze webshop over te brengen middels snel reageren op vragen en een stukje advies-op-maat. Goed te horen dat jij dat als positief ervaren hebt! Heel veel plezier van je nieuwe hoge hakken en tot een volgende keer ;-) Groet! Team Silhouette

Mooie schoen

Heel mooie jammer waren te klein besteld

• Afspraken nakomen

Een maatje groter is er ook hoor; of kom anders lekker passen in de winkel? Je woont niet ver van onze shop in Rotterdam vandaan, dus dan zou je even kunnen passen om zeker te weten dat een maatje groter wel goed past :-) Hartelijke groet, Team Silhouette

TOP ZAAK

Wat is Silhouette een TOP zaak. Het aanbod is bijna gigantisch en de mogelijkheden nog meer!! Super service als het gaat om mee denken, advies en voor persoonlijk en eerlijk. Tuurlijk gaat het om de verkoop maar in dit geval is de verkoop pas geslaagd als de klant meer dan tevreden is. de Webshop werkt fantastisch en ook hier weer zoveel extra als het mee denken en snel handelen!! Hier kunnen zo veel bedrijven nog een hele hoop van leren!! Zo is het koopproces al het begin van het feest, laat staan als je de doos open doet van je aankoop!!!!! Iedereen bij Silhouette onwijs bedankt!!!!!

• Afspraken nakomen

Heeeel graag gedaan! :-) Wat een mooie beoordeling, daar krijgen we helemaal blozende wangen van :-) Heel veel plezier van je nieuwe hakken en tot een volgende keer! Hartelijke groet van ons hele team :-)

Schoenen online gekocht maar was niet helemaal zeker over de maat dus toch even naar de winkel gegaan om ook een maat groter te passen en even advies te krijgen. Dames weten echt precies waar ze het over hebben. Naast het feit dat ze deskundig zijn ook nog eens hartstikke aardig. Her is dat ik eigenlijk geen hakken draag, maar zou er haast vaker aan beginnen omdat dit zo’n leuke winkel is. Kom je zo niet op heel veel plekken tegen, top!

• Afspraken nakomen N.v.t.

Hi! Ja, was zeker een goed idee om even langs te komen! De maat groter was inderdaad echt veel te groot, je merkte meteen dat je daar met lopen minder stevigheid in had en dat is met een paar poseerhakken natuurlijk zéker niet prettig. Dank voor je complimenten, hartstikke lief :-) Groet, Team Silhouette - Sandra

Helemaal over the moon met mijn pleasers

Leuke aanbieding online gevonden voor een paar pleasers. Snelle levering ze zaten in n een mooie doos met tas om de schoenen en in te vervoeren/bewaren. Bedankt voor de handgeschreven side note (Veel dans plezier) op de dactuur. Ze zijn lekker om te lopen. Er zat zelfs een extraatje bij om te proberen. Zooltjes, als ze ingdanst/lopen zijn ga ik deze zeker proberen. Ik ben blij verrast ze zijn mooi stevig en soepel materiaal. En je voelt je er zo vrouwelijk in tijdens het dansen. (Mits je de tenen point in de juiste richting)

• Afspraken nakomen N.v.t.

Hi Daisy, fijn te horen dat je zo tevreden bent met je nieuwe Pleasers! Heel veel dansplezier, en inderdaad, als je merkt dat je een beetje gaat glijden met je voet in je nieuwe hakken, is het zeker de moeite waard om de meegestuurde kussentjes uit te testen in je schoenen. Hartelijke groet en een hele fijne dag! Sandra - Silhouette

Mijn vrouw verrast met een paar super mooie laarzen van jullie goede kwaliteit en zien er in het echt nog beter uit

• Afspraken nakomen

Kijk, da's altijd fijn om te horen :-) Hopelijk zal je vrouw ze met veel plezier dragen! Fijne dag, hartelijke groet, Team Silhouette - Sandra

Excellente persoonlijk service en prachtige laarzen

Dit soort van service heb ik nog nooit meegemaakt. Gewoonweg excellent. Na mijn bestelling via de webshop, werden de laarzen 2 dagen later op tijd geleverd. De kwaliteit van de laarzen is zeer goed, goede discrete verpakking, originele dozen. In de doos zat een brief met advies hoe je de lange laarzen moest aantrekken wat ik zeer apprecieerde. Voordien hadden ze me reeds een e-mail gestuurd om te melden dat ik die instructies die bij de doos waren gevoegd moest opvolgen wat het aantrekken van de laarzen zou vergemakkelijken. Wat dan ook het geval was. De pasvorm was uitstekend en de hoogte van de hakken wandelbaar. De communicatie is excellent met de medewerkers van Silhouette, persoonlijk, snel en vriendelijk. Niet gegenereerd door een computer. Zeker een webshop waar ik nog wel zal langs gaan of na corona tijden eens tot Rotterdam rijden. Uiterst tevreden en een aanrader.

• Afspraken nakomen

Wat fijn dat je je ervaring hier wilde delen! Ontzettend goed te horen dat je zo tevreden bent en onze manier van werken waardeert :-) Het zijn vaak de kleine dingen die het doen, hè. Wij proberen onze persoonlijke manier van werken toch in de doos te stoppen als je online bij ons shopt. Goed te lezen dat dat gelukt is. Heel veel dank voor je beoordeling en misschien ziens in de winkel, en anders via de webshop! Groet, Team Silhouette - Sandra

• Afspraken nakomen N.v.t.

Dankjewel voor je mooie beoordeling! Hartelijke groet en een fijne dag, team Silhouette

Hartstikke goede service! Heb online poseerschoenen besteld om te gaan oefenen voor mijn eerste wedstrijd. Deze schoenen waren zeer snel verzonden en de volgende dag had ik ze al in huis! Naast dat de kwaliteit van de schoenen goed waren kreeg ik er ook nog tips bij hoe het plastic van deze hakken beter draagbaar werden, een checklist voor wedstrijden, kleine zooltjes zodat de schoenen nog comfortabeler lopen, gewoon echte top service! Ik ga zeker vaker bestellen voor een tweede paar.

• Afspraken nakomen

Super te horen dat je zo tevreden bent! Heel veel succes met de voorbereidingen van je wedstrijd. Hopelijk gaat je wedstrijd tzt gewoon door en heeft het corona-virus geen gevolgen voor de wedstrijd.... We gaan voor je duimen! Groet, Team Silhouette

Perfecte sevice!!

Voor de eerste keer pumps besteld, op aanraden van een kennis. Super snelle levering, netjes geleverd bij een afhaalpunt zoals gevraagd, onopvallend verpakt dus ook zonder de naam Silhouette. TOP, en de schoenen ook nog van goede kwaliteit en scherpe prijs!

• Afspraken nakomen

Kijk, daar worden we blij van! Wat leuk dat je op advies van een kennis bij ons besteld hebt. Da's een ontzettend groot compliment voor ons: de meest eerlijke 'reclame' is mond-tot-mondreclame...! Goed te horen dat alles zo vlot voor je verlopen is. Heel veel plezier van je nieuwe aankoop en geef onze dank door aan je kennis! Fijne dag! Groet, Team Silhouette - Sandra

Toppertje

Perfecte service en een persoonlijke noot op de factuur. Daar word ik blij van.

• Afspraken nakomen

En wij worden dan weer heel blij van jouw bericht, dankjewel! Groet, Team Silhouette

ruilen gaat makkelijk met goed advies via de app

mijn bestelde hakken bleken toch iets te ruim. en via de app wat foto's gestuurd en toch maar een maatje kleiner besteld. Deze zaten beter! Makkelijk de andere weer terug kunnen sturen. Bedankt voor de service gr Lilian

• Afspraken nakomen

Hi! Goed te horen dat de kleinere maat toch beter was! En dan is whatsapp ideaal hè. Snel even een fotootje sturen, zodat we met je mee kunnen kijken. Slim om inderdaad eerst de maat kleiner te bestellen en de grotere maat nog even te houden - dan weet je zeker dat de kleinere maat ook daadwerkelijk beter past. Heel veel plezier ervan en heel graag gedaan ;-) Groet, Team Silhouette

Weer prettig geholpen en de winkel uitgegaan met een paar mooie laarzen. Ook nog andere geprobeerd, maar die komen volgende keer wel. Thanks Team Silhouette

• Afspraken nakomen N.v.t.

Goed te horen dat je weer zo blij bent met je nieuwe boots! Inderdaad, een volgend paar staat al op je verlanglijstje :-) Voor nu weer heel veel plezier van deze aankoop en we zien je wel weer verschijnen in de winkel! Groet! Team Silhouette

Geweldige service!

Een snelle levering na mijn bestelling! Omdat de maat van mijn vrouw de ene keer 40, de andere keer 41 is beide maten besteld. Ik kreeg een persoonlijk berichtje bij mijn bestelling; top! Als ik eens in de buurt ben kom ik zelf ook eens wat hoge hakken passen.. al is het alleen maar om eens te voelen hoe dat nu zit en loopt! Top bedrijfje.... ga zo door! Gr. Richard

• Afspraken nakomen

Dank voor je mooie beoordeling! Fijn dat er een paar naar de zin van je vrouw bij zat, dat goed paste :-) Als je in de buurt bent, ben je van harte welkom! Misschien ziet je vrouw nog iets moois, en natuurlijk is er ook heel veel leuks in jouw maat beschikbaar om eens te ervaren hoe dat nou is :-) Meer dan 30% van onze klanten is man, dus met een beetje geluk zijn er meer mannen die op hakken in de winkel rondstappen en je misschien nog wel wat tips kunnen geven! Fijne dag! Groet, Team Silhouette

Top webshop, top winkel en super klantenservice!

Mijn hakken koop ik alleen nog maar bij Silhouette. Aan keuze geen gebrek! Meer hakken per m2 vind je nergens anders ;) De prijzen zijn vriendelijk, de levering altijd vlot en nog fijner is de geweldige klantenservice. Past de nieuwe aanwinst toch niet? Geen probleem! Terug sturen, ruilen, geld terug... het kan alllemaal. Vandaag ben ik met mijn te kleine web aankopen naar de winkel geweest en ben super geholpen. Nogmaals mijn hartelijke dank!

• Afspraken nakomen

Wauw, goed te horen dat je zo blij bent :-) Goed dat het in de winkel gelukt is om iets leuks in de juiste maat te vinden :-) Heel veel plezier weer van je nieuwe aankoop en tot een volgende keer, online of offline! Groet, Team Silhouette

Over Silhouette Schoenen BV

Silhouette Schoenen Rotterdam - de onbetwiste specialist op het gebied van pumps en laarzen met hoge hakken met de meeste hoge hakken per m²! Niet alleen een webwinkel (www.silhouette.nl), maar ook een echte winkel in het Centrum van Rotterdam. Persoonlijk advies en goede kwaliteit voor een prima prijs! Wij verkopen schoenen en laarzen met hoge hakken van maat 30 tot en met maat 46/47. Onze winkel is 6 dagen per week geopend en parkeren kan voor de deur. Ook met het OV is onze winkel zeer goed bereikbaar. Naast een echte winkel hebben we ook een uitgebreide online shop - alles uit voorraad leverbaar. Tot snel!