Snelle levering en hele mooie schoen (ook in het echt).

• Afspraken nakomen

Prima contact gehad, afspraken worden nagekomen

• Afspraken nakomen

Zeer vriendelijk en snelle service

Na telefonisch contact te hebben gehad, hebben we schoenen besteld. Zeer vriendelijk aan de telefoon en goed geholpen. De website is ook zeer duidelijk. Top bedrijf!

• Kwaliteit N.v.t.

goede en vriendelijke service

goede kwaliteit en nette en correcte afhandeling

Snelle en goede service

De bestelling was er heel snel en zag er goed uit, leuk de tips erbij en het handgeschreven kaartje.

• Afspraken nakomen

goede service, snelle levering.

Voor de eerste keer hier besteld maar het is echt super goed geregeld. De schoenen waren er snel. Leuk was ook het persoonlijke berichtje en het cadeautje dat er bij zat.

• Afspraken nakomen

Is niet de eerste keer dat ik bestel. En ben heel tevreden! Doe zo verder

• Afspraken nakomen

Superleuk te horen dat je zo tevreden bent :-) Heel veel plezier weer van je nieuwe hakken en tot een volgende keer! Hartelijke groet, Team Silhouette

Een snoepwinkel voor de echter hakken fetist

Afgelopen maandag voor het eerst in de winkel geweest waar ik heel leuk ontvangen werd door twee dames. Ze vinden het heel normaal als je als man hakken komt kopen. Ik wist precies wat ik wilde en had gebeld of mijn maat er was. Zeer behulpzaam met passen en ze vonden het heel leuk dat ik ballet boots wilde passen, alleen maar om te kijken of ik daar op staan kon. Meteen werd ik geholpen en tot mijn verbazing kon ik er een paar stappen mee maken tot grote bewondering van de dames. Al met al is men heel behulpzaam en is er heel veel kennis en liefde van hakken aanwezig.

• Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Hi! Dank voor je superleuke review :-) Fijn dat je bezoek aan de winkel zo'n positieve ervaring voor je was. Tot een volgende keer wellicht! Fijne dag, groet, Team Silhouette

Weer in de winkel geweest leuke pumps en laarzen gekocht Wat een leuke winkel is het toch bedankt team

• Afspraken nakomen

Dankjewel voor je mooie review! :-) Tot een volgende keer! Groet, Sandra - Silhouette

Top Services

Al meer ervaring met ze. In de winkel als via de post. TOP!

• Afspraken nakomen

Superfijn te horen dat je zo tevreden bent! Hartelijke groet, team Silhouette

Goede service, goed online geholpen en snelle levering.

Prachtige hakken besteld, erg blij met de snelle levering

• Afspraken nakomen

Hartstikke leuk om te horen! Heel veel plezier van je nieuwe hoge hakken en wellicht tot een volgende keer ;-) Groet, Team Silhouette

snelle service en snel de pakketten geleverd

ik heb een paar keer besteld bij jullie. Altijd goed!!! snelle service en snelle levering!

Wat fijn te horen, Anneke! Dankjewel! Hartelijke groet, Team Silhouette

Vlot , goede service

• Afspraken nakomen N.v.t.

Dankjewel voor je mooie beoordeling, Els! Geniet van je nieuwe aankoop en een fijne dag! Team Silhouette - Sandra

alles top !

Klant vriendelijk, snelle reactie, snelle levering, beloven wat ze zeggen, prijs/kwaliteit top !

• Afspraken nakomen

Superbedankt! Heel hartelijke groet en wellicht tot een volgende keer, online of offline! :-) Sandra - Silhouette

Desondanks de schoenen iets later zijn aangekomen (daar kunnen de werknemers van silhouette natuurlijk niets aan doen) dan verwacht is alles perfect verlopen. De schoenen waren super goed verpakt en ik heb zelfs een geschreven briefje meegekregen, wat het erg persoonlijk maakt. Ook stegen de schoenen boven mijn verwachtingen uit. Al bij al dus een top ervaring! Zeker de moeite waard om hier je schoenen te kopen.

• Communicatie N.v.t.
  • Afspraken nakomen

Hi Eline, dank voor je feedback! Jammer dat je wat langer op de levering moet wachten maar goed te horen dat je zo blij bent met je nieuwe aankoop :-) Fijne dag! Team Silhouette

Super snel, vriendelijk, goed...aanrader

Nooit gedacht dat een paar sexy heels in mijn maat verkrijgbaar zou zijn. Thanks!

• Afspraken nakomen

Graag gedaan, Mark! Heel veel plezier ervan en dank voor jouw beoordeling! Groet, Team Silhouette - Sandra

Goed advies, snelle levering en hoog serviceniveau met veel aandacht

• Afspraken nakomen

Dankjewel voor je mooie feedback, Yvonne! Fijne dag! Groet, Team Silhouette - Sandra

Ik had de schoenen na 16:00 uur besteld, en toch kreeg ik ze de volgende dag + ik kreeg er een cadeautje bij. Van die kleine zooltjes voor in hakken echt super dingen. De schoenen zelf waren ook mooi en de goede maat, erg fijn dat er bij stond hoe de schoenen uitvallen. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Leuk te horen dat je zo blij bent, Daphne! Heel veel plezier van je nieuwe aankoop en tot een volgende keer ;-) Groet, Team Silhouette

goeie ervaring met silhouette, ik bestel regelmatig en heel veel keuze...

helemaal top, goede maat zoals aangegeven en ik kreeg nog een paar pads erbij. goede kwaliteit sleehakken en snelle levering. helemaal blij mee, ik ga snel eens in de winkel kijken.

• Afspraken nakomen

Hi Michelle! Fijn te horen dat je zo tevreden bent. Leuk als je een keer in onze echte winkel in Rotterdam binnenstapt! :-) Groet, Team Silhouette

Goede kwaliteit pumps, redelijke prijs, snelle service

Zeer vriendelijk en behulpzaam om de juist passende maat te vinden.

Dankjewel voor je feedback, Harry! Hartelijke groet, Team Silhouette

Goede service en communicatie voor een goed product

Positief. Goede communicatie en attent.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Dankjewel, Irina! Superfijn te horen dat je tevreden bent. Groet, Sandra - Silhouette

Top ervaring

Vandaag laarzen ontvangen een maat kleiner dan normaal, aangezien dat op de site was aangegeven. Via de mail nog enkele tips ontvangen over hoe je de laarzen het best kan aantrekken. Wat een service en wat een vakkennis. Ga zo door en nogmaals dank. Superblij met deze aankoop. Janneke Schuur

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Dankjewel voor je complimenten, Janneke! Fijn dat je zo tevreden bent :-D Heel veel plezier van je nieuwe laarzen en wellicht tot een volgende keer, Groet, Team Silhouette

Pluspunten

Persoonlijk berichtje en snelle levering! Top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed en attent personeel, althans dat is zoals ik het ervaren heb. En de kwaliteit van het geleverde product was ook top en viel zeker niet tegen. Wel een aanrader zal ik zeggen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen

Pluspunten

Altijd vriendelijk en goede service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie

Over Silhouette Schoenen BV

Silhouette Schoenen Rotterdam - de onbetwiste specialist op het gebied van pumps en laarzen met hoge hakken met de meeste hoge hakken per m²! Niet alleen een webwinkel (www.silhouette.nl), maar ook een echte winkel in het Centrum van Rotterdam. Persoonlijk advies en goede kwaliteit voor een prima prijs! Wij verkopen schoenen en laarzen met hoge hakken van maat 30 tot en met maat 46/47. Onze winkel is 7 dagen per week geopend en parkeren kan voor de deur. Ook met het OV is onze winkel zeer goed bereikbaar. Naast een echte winkel hebben we ook een uitgebreide online shop - alles uit voorraad leverbaar. Tot snel!

Filter op Taal