Super goed geholpen

Online gekocht na eerst advies gehad te hebben via whatsapp. Er wordt meegedacht en goed geadviseerd. Ik had nooit gedacht op zulke hakken te kunnen lopen. Maar wow wat zitten deze heerlijk! Dankzij jullie advies! Toppers!

Geweldige service

Ik doe al jaren bestellingen bij Silhouette en ze zijn altijd snel, vriendelijk en meedenkend. Vaste klant!

Super winkel

Snelle service , schoenen netjes verpakt, ik kreeg er zelfs nog als cadeautje zooltjes bij. Mijn hakken zal ik zeker hier blijven bestellen.

uitstekend

altijd een supersnelle levering. goed verpakt. top!

Fijne webshop

Fijne webshop mooie schoenen

• Afspraken nakomen

Mooie schoenen, niet te duur, snel geleverd.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Ik heb de schoenen gevonden die ik wilde en ze zitten perfect

Niet anders dan lof!

Geweldige service en denken mee. Een winkel zoals je het zou verwachten maar zij maken het ook waar.

• Afspraken nakomen

Geweldige webshop met mooie schoenen en goede service.

Makkelijk contact te leggen via WhatsApp, snelle verzending en natuurlijk fantastische schoenen. Tenminste andere modellen dan die je overal ziet. Mijn nieuwe favoriet!

Kwaliteit valt tegen

Ik had ze net binnen en ik vond ze er leuk uitzien. Ik heb ze aangedaan en ben even een blokje om gegaan. Maar eigenlijk zaten ze niet zo comfortabel en toen ik ze uitdeed en overwoog om ze te retourneren zag ik dat het label op de voetzool helemaal verschoven / vertrapt was. Jammer maar dan kan ik ze dus niet meer terugsturen, dacht ik. Omdat het label er vertrapt uitzag, wilde ik dat eruit halen, maar door het plaksel ging er een heel stuk zool mee. Nu ziet het er helaas belabberd uit. Kortom, tegenvallende kwaliteit.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Hallo Simone, Wat vervelend dat je niet blij bent met je nieuwe zwarte sleehakken! Jammer dat je niet even eerst contact met ons hebt opgenomen, zodat we kunnen kijken wat er aan scheelt, maar gelijk een online review-formulier invult. We hadden graag even eerst wat meer info van je gehad 😅. Ik begrijp dat het label op de binnenzool is gaan schuiven, bedoel je dat? Vervelend, maar met wat wasbenzine haal je deze labels zo uit de schoenen. De lijm reageert soms wat op de zuurgraad van de huid - niet iedere huid heeft dezelfde PH-graad, zoals je wellicht wel weet - en het kan ook zijn dat de schoenen voor het mooi bij jou te groot zijn waardoor je wat bent gaan glijden. Je schrijft dat er 'een heel stuk zool' meeging met het verwijderen van de labels. Met wat voorzichtigheid zou dat niet moeten gebeuren, als je de Silhouette-labels eruit haalt. Wil je me anders even een fotootje sturen? Dit kan het meest gemakkelijk via whatsapp; het nummer is 06 13576496. Wellicht hebben we nog een oplossing voor je, maar dan zou ik de schoentjes eerst graag even zien. Retourneren kan inderdaad niet meer, ook omdat je er 'een blokje op gelopen hebt' 😬. Dan zijn de schoenen natuurlijk niet meer ongedragen... en kunnen ze sowieso niet retour. Uiteraard kun je ze even passen en even in huis aantrekken op een schone vloer, zodat je kunt kijken of het model naar je zin is en de maat juist. Maar een rondje buiten erop lopen is natuurlijk niet de bedoeling! Misschien kunnen we je nog wel helpen met het binnenzool verhaal, zodat je deze sleehakken toch nog fijn kunt dragen. Ik hoor je graag! Hartelijke groet, Sandra - Silhouette

Duidelijke omschrijving en snelle verzending

• Afspraken nakomen

Het was mijn eerste keer.....maar ik kom zeker terug.

Ik ben heel goed en plezierig geholpen door Gerwin. Ik wist mijn maat niet ivm de Pleaser hakken. Maar Gerwin heeft me snel wegwijs gemaakt en nu loop ik er al een paar dagen trots op rond

• Afspraken nakomen

Ik ben Super blij met mijn heels..

Ik ben super blij met mijn heels. Ik kreeg ook nog een leuke cadeau om uit te proberen, dat is heel content van Silhouette. Bedankt daarvoor. En ja hoor inmiddels al nieuwe bestelling geplaatst. Nog velen na deze..

• Afspraken nakomen

Hi Davika! Wat fijn te horen dat je zo blij bent met je nieuwe hakken! In eerste instantie ging het niet helemaal lekker met het leveren van je hakken, maar gelukkig is het pakket - helaas iets vertraagd - bij je aan gekomen. Goed te horen dat je nieuwe hakken het wachten waard waren 😊! Je nieuwe bestelling hebben we ondertussen binnen en die komt ook jouw kant op! Hopelijk vallen die schoenen net zo in de smaak als degene die je nu in huis hebt. We wensen je een fijne dag! Hartelijke groet, Sandra - Silhouette Met vriendelijke groet, Sandra - Silhouette

Ontzettend goede service

Super behulpzaam en erg vriendelijk. Snelle reactie op mijn vragen.

Geweldige Service

Fantastische winkel, snelle levering

Helaas teleurgesteld

Was op zoek naar witte laarzen voor stevige kuiten. In omschrijving stond “laarzen voor slanke maar ook stevige benen” Dus schoenen met flexibel schacht. Helaas laarzen die ik binnen kreeg waren alles behalve dat. En nog extra kosten voor terugsturen. Conclusie: duidelijke omschrijving is erg belangrijk. Niet alle vrouwen hebben standaard slanke benen.

• Afspraken nakomen

Hallo Ania, Dank voor je reactie. Wat jammer dat de witte laarzen niet passen! Je had een retourmelding aangemaakt in onze retourportal en hier je opmerking al bij vermeld. Aan de hand van jouw retourmelding hebben we meteen contact met je opgenomen: heb je de tip die we meestuurden, met je nieuwe laarzen, doorgenomen en opgevolgd? Het materiaal van de laarzen is namelijk zéker wel heel rekbaar, sterker nog, met de door jou opgegeven kuitomvang zou het geen probleem moeten zijn om de door jou gekochte laarzen aan te krijgen! We hebben je de tip nogmaals meegestuurd - mocht je die over het hoofd hebben gezien. Verder hebben we niets meer van je vernomen. En dat is jammer. We willen je met alle plezier helpen aan een passende laars. De laars die je nu kocht, is júist voor de volle benen heel geschikt - dat staat er bij vermeld en dat kunnen we ook bevestigen, aangezien we dag in, dag uit met onze producten werken. Wél is het zo dat, als je heel stevige enkels hebt (wij noemen dit kenkels, waarbij je kuit als het ware doorloopt in de enkel) de laarzen lastiger sluiten. Maar ook daar hebben we tips en trucs voor. Helaas heb je niet op onze mailtjes gereageerd. We gaan er dan ook van uit, dat je geen prijs stelt op onze hulp en geen laarzen (meer) zoekt. Mocht je in de toekomst nog wel een keer onze hulp willen inschakelen, dan is dat natuurlijk helemaal top! Neem dan voordat je bestelt, wel even contact met ons op via whatsapp, zodat we samen met je kunnen kijken of het model dat je uitzocht, goed zou passen. Je schrijft overigens in je review dat er 'nog extra kosten voor het terugsturen' zijn. Extra kosten worden zeker niet berekend, maar inderdaad, de retourkosten zijn bij het plaatsen van een order in de webshop voor rekening van de klant. Wij hebben immers de kosten voor het toesturen van de laarzen voor onze rekening genomen. Ik wens je een mooie dag, Hartelijke groet, Sandra - Silhouette

Perfecte schoenen, snelle verzending

De perfecte enkellaarsjes gevonden voor bij het latex jurkje van mijn vriendin. Helemaal happy, zoals altijd!

• Afspraken nakomen

Ik koop al mijn schoenen bij Silhouette en altijd super tevreden gelukkig weet Sandra mijn maat en weet bijna altijd welke schoenen ik mooi vindt super fijne winkel Corrie

Prima service.

Levering op tijd en regelmatig geïnformeerd. Kwaliteit schoenen zoals verwacht.

• Afspraken nakomen

Mijn ervaring met Silhouette is dat ze een uitstekende service hebben. Het verzonden pakket discreet verstuurd. En ze hebben een extraatje toegevoegd in de vorm van een kussentje voor onder de voorvoet. Volgende keer, kijk ik niet meer verder maar gelijk naar Silhouette.

Al jaren favoriet

Alles wat je wilt!

Goede smaak

Now, ik ben heel blij. Nee, sorry! Ik ben ontzettend blij, op mijn hoge hakken dat ik op Silhourtte koop. Comfortabel, prachtig, heel mooi. Perfect!! Bedankt Silhouette.

Hele mooie pumps!

Snelle levering en hele mooie pumps, alleen jammer dat ze niet echt lekker zaten dus toch retour gedaan. Dit omdat ik toch de Vizzano pumps gewend ben. Dus de volgende keer, Vizzano! :)

• Afspraken nakomen

Snelle levering. Schoenen zitten goed naar maat en zien er mooi uit.

Bedrijfsgegevens

Karel Doormanstraat 467

3012GH Rotterdam

010 4130 516 / 06 5192 9257

[email protected]

Over Silhouette Schoenen BV

Silhouette Schoenen Rotterdam - de onbetwiste specialist op het gebied van pumps en laarzen met hoge hakken met de meeste hoge hakken per m²! Niet alleen een webwinkel (www.silhouette.nl), maar ook een echte winkel in het Centrum van Rotterdam. Persoonlijk advies en goede kwaliteit voor een prima prijs! Wij verkopen schoenen en laarzen met hoge hakken van maat 30 tot en met maat 46/47. Onze winkel is 6 dagen per week geopend en parkeren kan voor de deur. Ook met het OV is onze winkel zeer goed bereikbaar. Naast een echte winkel hebben we ook een uitgebreide online shop - alles uit voorraad leverbaar. Tot snel!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.