Heel tevreden

Na één dag al zijn m'n nieuwe laarzen binnen en ze zijn net zo mooi als op de foto's. De hoge laarzen passen prima en gingen vrij makkelijk aan dankzij de duidelijke bijsluiter. Dit ondanks mijn hele stevige kuiten. De korte laarsjes vallen precies op maat en hebben een prachtige kleur. Ik ben weer heel tevreden en blij.

• Afspraken nakomen

Ik heb Silhouette pas ontdekt en ben er zooo blij mee dat ik met mijn dikke kuiten en brede voeten eindelijk ergens LEUKE hakken kan kopen die ook nog eens betaalbaar zijn. De informatie op de website word heel leuk gebracht en het geeft allemaal de indruk van een enthousiaste persoonlijke aanpak. Als ik dan toch een verbeterpuntje mag geven dan zou ik graag een filter ingebouwd zien om te kunnen filteren op pasvorm.

• Afspraken nakomen

Heel vriendelijk en super leuke schoenen.

Mijn klein gelukske

Bij elke levering word ik gelukkig

• Afspraken nakomen

Super snel en goede kwaliteit

Fijne webshop met hele duidelijke omschrijving, veel keuze en hele goede prijs/kwaliteit verhouding!

• Afspraken nakomen

Zoals altijd top! Snelle verzending en super kwaliteit

Super winkel, zowel online als in Rotterdam

• Afspraken nakomen

Via de app goed geadviseerd

• Afspraken nakomen

Correct zoals het hoort...

Ruim aanbod, woordje uitleg en goede prijs-kwaliteit verhouding...

• Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Boven verwachting goed advies en service

Ik was niet in de gelegenheid om in de winkel de aankoop te komen passen, maar met behulp van duidelijk instructies is het toch gelukt om een inschatting te maken van de juiste maat. Snelle reactie op correspondentie, vriendelijk te woord gestaan en een duidelijk advies en goed instructies. Ik kom zeker terug.

Persoonlijke touch!

Prachtige schoentjes besteld, werden snel geleverd. Zitten me als gegoten, mooie kwaliteit. En met n handgeschreven briefje erbij, ja dat is silhouette. Altijd persoonlijke aandacht, liefde voor het vak. Ik zal altijd bij silhouette bestellen als ik mooie hakken nodig heb

Prachtige laarsjes

Erg fijne laarsjes en goed maatadvies zodat ze gelijk goed lopen. Blij mee.

Nieuwe favoriete winkel

De collectie is heel mooi, hele toffe, mooie sexy hakken waar iedereen iets moois kan vinden. Heb wel ondekt dat dit me nieuwe favoriete winkel gaat worden met deze parels Snelle service, hele mooie kwaliteit hakken wat elke euro waard is.

• Afspraken nakomen

Zitten erg strak om de kuit, mooie laarzen.

Zitten lekker, lopen lekker, maar het is wel een laars die erg strak om de kuiten Zit. Heb er een gaatje bij moeten prikken, maar daardoor vervalt je garantie helaas wel. Was fijn geweest als dir vermeld was. Lopen wel fijn en zijn gaaf!

• Afspraken nakomen

Mijn bestelling was echt super snel bezorgd en helemaal boven verwachting

• Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Pretty good

Strap was a bit crooked bot overal good. Loved the hand written note and free soles

prachtige site

de meeste aankopen zijn perfect , zoals omschreven op de site jammer genoeg past het laatste paar laarzen voor mijn echtgenote niet maar de terugzending verloopt zeer vlot , geen probleem

• Afspraken nakomen

Fijne communicatie in de mail rondom verzending. Goed en netjes verpakt en verzonden volgens afspraak! En de schoenen zitten lekker en zijn fantastisch.

• Afspraken nakomen

Doen gewoon wat ze zeggen

Leveren gewoon netjews op tijd, bieden goede hulp bij problemen en reageren snel

Mooie rode pumps.

De pumps zitten goed en zien er mooi uit. Ik ben er blij mee!

Geweldige service

Heb brede kuiten en vind het dan moeilijk laarzen te vinden. Ik werd via WhatsApp fantastisch geholpen!

• Afspraken nakomen

Snelle levering, makkelijk te bestellen en producten zoals getoont

Ik heb de producten ontvangen zoals ze getoond zijn op de foto. Netjes en goed verpakt. Helaas paste een paar niet en deze retour gezonden. Duidelijk en helderenuiyleg over hoe dit gedaan moet worden

Zeer goede service

Artikelen Dereks, en werden snel en netjes ingepakt bezorgd. Pasvorm was niet oké dus retour gestuurd. Dat ging erg snel en zeer correct afgehandeld. Zeer grote keuze en kom zeker terug.

• Afspraken nakomen

Mooie schoenen, snelle levering, goede communicatie

Het bestellen gaat makkelijk en je wordt steeds op de hoogte gehouden

• Afspraken nakomen

Pluspunten: keuze, info bij product, online bestellen prima communicatie. Snelheid verzenden, wijze van verpakking. Product komt overeen met foto's en beschrijving.

top service!

Ik heb hier mijn poseer schoenen besteld en ik kan je vertellen, wat een topservice! Het is snel en netjes geleverd in doos met zakjes voor beiden schoenen en ook geven jullie er duidelijk uitleg bij hoe te gebruiken vanaf het begin! Wat ik ook heel mooi vind is dat jullie het persoonlijk maken met een handgeschreven tekst: Succes met je wedstrijd! Ook gratis zooltjes erbij gekregen om het nog comfortabeler voor mezelf te maken! Mijn dank is groot! :)

Karel Doormanstraat 467

3012GH Rotterdam

010 4130 516 / 06 5192 9257

Over Silhouette Schoenen BV

Silhouette Schoenen Rotterdam - de onbetwiste specialist op het gebied van pumps en laarzen met hoge hakken met de meeste hoge hakken per m²! Niet alleen een webwinkel (www.silhouette.nl), maar ook een echte winkel in het Centrum van Rotterdam. Persoonlijk advies en goede kwaliteit voor een prima prijs! Wij verkopen schoenen en laarzen met hoge hakken van maat 30 tot en met maat 46/47. Onze winkel is 6 dagen per week geopend en parkeren kan voor de deur. Ook met het OV is onze winkel zeer goed bereikbaar. Naast een echte winkel hebben we ook een uitgebreide online shop - alles uit voorraad leverbaar. Tot snel!